Mitä tarkoittaa

Anonyymi-ap

että on lempeä, mutta kova?

20

311

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuolla kovalla tarkoitetaan tässä yhteydessä kai vahvaa luonnetta, ehkä ”kovaa kuorta”. Samanaikaisesti voi olla lempeä. Kaikki tietää millainen on lempeä ihminen, sellainen herttainen.

      • Anonyymi

        Vai tarkoittaako se on kova kuin kivi mut se tekee ihanaa eli kova ja lempee


    • Anonyymi

      Jäätävä kuin jäämyrsky, lempeä kuin toukokuun tuuli.

    • Anonyymi

      Human end of the day?

    • Anonyymi

      mikä on lohikäärme..dragon on kunnioutusta herättävä arvonimi jopa bandidos ja muissakin mopojengeissä...

      • Anonyymi

        Riittääkö jos satsaa väliaikaiseen dragontatskatarraan? vaihtoehtoja kartoittava


    • Anonyymi

      siis mitä tuollainen tarkoittaakin olin joskus aikoinaan joku kk Dragon on siis jonkin tietyn alueen komentaja...

    • Anonyymi

      Supernannyä. Sellainen kuin pitää olla lapsille, rakkaudella peräänantamaton. Voi kun sitä vois soveltaa myös aikuisiin.

    • Anonyymi

      No eri asia kotioloissa

    • Anonyymi

      Rajat on rakkautta.

    • Anonyymi

      Mielestäni aidosti lempeä ihminen on lämminsydäminen eikä hänen käytökseensä kuulu kusettaminen tai huijaaminen missään muodossa.

    • Anonyymi

      Kova tarkoittaa jämäkkyyttä.

    • Anonyymi

      Mitä tarkoittaa rakastettava mutta hengenvaarallinen?

      • Anonyymi

        Jos miehestä kyse, niin astu oitis pois laivasta


    • Anonyymi

      Valikoivasti lemmekäs

    • Anonyymi

      Mun kommentti näköjään oli liian kova pala, kun meni poistoon. Noh, en tiiä muuta kun, että lempeimmänkin on hyvä osata olla joskus ja joillekin kova. Sille on oma paikkansa kovuudellekin.

      Liialla lempeydellä väärässä kohtaa jää muitten jalkoihin.

      Tulee ylijyrätyksi.

      Jasu

      • Anonyymi

        Sellainen sisäinen resbonderi anturi on hyvä omata ja tunnistaa milloin on tarvetta lempeydelle, milloin kovuudelle. Molempia kuitenkin tarvitaan elämässä pärjätäkseen.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellainen sisäinen resbonderi anturi on hyvä omata ja tunnistaa milloin on tarvetta lempeydelle, milloin kovuudelle. Molempia kuitenkin tarvitaan elämässä pärjätäkseen.

        Jasu

        Esimerkiksi itsestäni. Itsekkäille, röyhkeille ja ylimielisille on helppoa olla kova, ennen alistuin heidän edessään. Tasapuolisille, muut huomioiville ja reiluille on helppoa olla hyvä ja lempeä.

        Jasu


    • epävakaa persoonallisuus 🌹👀

      • Vastakohta on suloinen vaimoni. Hän on ja pysyy lempeänä, ystävällisenä ja herttaisena. Kovuutta ei ole ollenkaan. 🌹👀


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8356
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe