Millaiset olisi

Anonyymi-ap

hyvät ja hauskat polttarit? Kerro näkemyksesi.

20

210

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juhlittavan näköiset 😊 Itse en tuu noita aika varmasti koskaan kokemaan, mutta tykkäisin esim. saunasta jossain järven rannalla, siellä jotain kukkayrttikylpyjä ja kasvonaamioita, skumppaa tietty, joku olis hyvät ruoat ja illalla mentäisiin jollekkin keikalle tanssimaan ja juhlimaan. Mut minkäs teet kun ei miehet tuu kotoa hakemaan 😅
      N30+

      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        💋 ­­­N­y­­­m­­­f­­o­­­m­­­a­­­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Jos omista polttareista kyse niin hankkii lolutta kotiin ja juo olutta ja katseler tv tä ja jos toisen polttareita niin kutsuis sen kotiinsa kahville tai abc lle kahville ja sen jälkeen vois mennä autoliikkeisiin katsomaan autoja tai motonettiin katselemaan mitä kaikkea siellä on ja päätteeksi vois mennä grilliin ja tilata hamburilaiset tai bratwurstit ja viedä kaverin kotiin joka viimeisen kerran on vapaa

      • Anonyymi

        Niin omia viettää yksin tv tä katsellen ja juo olutta viimeisen kerran vapaana


    • Anonyymi

      Ota käteisenä käteen ne rahat polttareista mieluummin...

      • Anonyymi

        Mikä tässä oli nyt se koukku, miksei vois ottaa laskulle polttarikeikkaa luikuri tattinen


    • Anonyymi

      Viinaa ja naisia.

      • Anonyymi

        Pettäjä……


    • Anonyymi

      Aikoinaan menimme salaa naimisiin. Polttariin verrattava tapahtuma oli, kun kerroin salaa pomolle meneväni naimisiin. Se on muuten palkallinen vapaapäivä. Tai oli ennen tätä hallitusta.

      Vaimo kertoi ystävälleen, työkaverilleni toki etukäteen. Hän leipoikin kakun töihin ja tyypit kummasteli, että mikä ihmeen hääkakku?

      Sitten tajusivat, ettei minua näy missään.

      >simiti<

      • Anonyymi

        Onneks tulee paikallinen sopiminen ja irtisanomis oikeus eli työntekijä sanoo hän menee lauantaina 3 kk päästä naimisiin niin silloin sanoo ei vaan se päivä on työpäivä ja silloin tehdään pitkää päivää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneks tulee paikallinen sopiminen ja irtisanomis oikeus eli työntekijä sanoo hän menee lauantaina 3 kk päästä naimisiin niin silloin sanoo ei vaan se päivä on työpäivä ja silloin tehdään pitkää päivää

        Niin. EK, SY ja persekikkarehullutus pilaa työrauhan ja vie Suomea 80 vuotta taaksepäin.


    • Anonyymi

      En ole koskaan sellaisissa ollut, mutta ehkä ne olisivat sitten jotain sulhasen polttareita. Voisin kuvitella, että polttarit, jossa olisi lasersotaa tai paint ballia tai kiipeilyä tai kiipeilyratoja tai jotain muuta tuollaista vastaavaa, olisi minusta hyvät ja hauskat. Itse en kovin alkoholinhuuruisia polttareita jaksa ja pidän jotain sellaisia naamiasasuihin pukemisia usein turhan nöyryyttävinä. On niisäkin joskus jotain hauskoja ollut, kun on kaikki vedetty kostyymit päälle ja häröilty yhdessä.

    • No just sellaiset, hyvät ja hauskat.
      Onhan noita ollut, hilluttu laivalla, mökillä, kaupungilla, mitä milloinkin. Ainoat kaikkia osallistumiani polttareita yhdistävät tekijät on olleet hyvä kaveriporukka, tukeva nesteytys, hyvä ruoka sekä reipas saunominen, muilta osin ohjelma on vaihdellut runsaasti. Niin jos poimisin sitten nuo neljä aina toistunutta komponenttia, niin muuten käy mikä vaan?

    • Anonyymi

      Jotain Perussuomalaista öyhötystä varmaan kokeellisena larppauksena miltä se oikee tuntuu

    • Menimme naimisiin 55 vuotta sitten, jolloin polttareita ja muita ameriikkalaisia häätapoja ei vielä tunnettu. Hääjuhlatkin olivat liikaa, kun sinne piti kutsua kaarneet ja korppikotkat, sukulaiset, joiden kanssa ei ollut ollut missään tekemisissä.

      Minusta häät kuuluvat morsiusparille ja korkeintaan kaasolle ja patvaskalle eli puhemiehelle, jota nykyisen ameriikkalaisen perinteen mukaisesti kutsutaan englanninkielisellä nimellä bestmäniksi.

      Minusta tuntuu luonnolliselta, että ennen häitä kaaso yhtyy sulhasen ja puhemies morsiamen kanssa. Se luo hienostunutta JUHLAN tuntua. Eikä morsiamella ja kaasolla saa missään tapauksessa olla pöksyjä. Ei sitä muille kuuluttaa tarvitse, mutta sekin on hyvin juhlallista.

      Onneksi on ohi. 🌹👀

    • Anonyymi

      polttaa sdukat jo alkuaskelilla jaloista.

      Yeah well sori niin... hyvä juttu tuon haaveilijasn kansssa koska graafinen juttu oli jumissa eräs ei ide4aa eikä niin motyivasatiotakasan sinänsä.... niin erästyä juttuas tyehfä

      Taitoa on mutta vähän ideat vähissä sinänsä.

    • Anonyymi

      Käuyt'mmädd' toimii mutta teoriasa wei toimi hehe

    • Anonyymi

      Zenonin paradoksin tyyppinen juttukin: kiäytännössä toimii, teorisssa ei toimi.
      Teoriassa ei toimi mutta käytännössä toimii.

    • Tärkeintä on, että polttareissa on mietitty sitä, mitä juhlittava itse arvostaa. Jos tiedetään, että morsian (puhun nyt naisen näkökulmasta, kun itse olen ollut vain naisten polttareissa) esim kammoaa julkista esiintymistä, ei ole fiksua järjestää sellaista ohjelmaa, jossa hän joutuu pakotettuna esiintymään.

      Polttareissa on tärkeintä hyvä fiilis ja mukava tekemisen meininki. Nissä polttareissa, joissa olen ollut on esim käyty kauneushoidoissa, sumopainimassa, pelaamassa squashia, lumikenkäilemässä, saunomassa, illallistamassa, tehty morsiustaikoja, teetetty morsiamella pieniä tehtäviä jme. Polttareita on vietetty usein ensin kaupungissa ja sitten vetäydytty esim mökille, jossa on saunottu ja syöty hyvin. Parhaat polttarit, joissa olen ollut, oli Tallinnassa, jossa vietettiin koko viikonloppu tyttöporukalla.

    • Anonyymi

      No jossain maan korvessa kulkevi polttaritie, eli joku möksä jossain korvessa, ihmisen kokoiset kaiuttimet tietysti (varalta) ja kaikkia höpöjuttuja hyvällä naisporukalla (saunaa, kasvo - ja jalkahoitoa, paljuilua jne) Kiireetöntä yhdessä olemista, hyvät yöunet, hyvää ruokaa ja kaikkia lautapelejä. Tietysti voi vain hengailla ja jutellakin. Tärkeintä on hyvä seura.

      T. Koroton Kyllikki

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7658
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2842
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2422
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2155
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1819
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1563
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1426
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1424
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1349
    Aihe