Nainen kuinka kauan menee

Anonyymi-ap

Kun ekoista treffeistä alkaa ns tapailu suhde niin kauanko menee kun rupeat pyytämään miestä mukaasi kaupaan tai kauppoihin eli vaikka nukutte vielä kumpikin omissa asunnoissaan niin soitat lähdeppäs tai tuus mukaan kauppaan ja teetkö ostoksia kumpaankin kämppään eli kun menet miehen luo niin siellä on haluamiasi tuotteita tai kun mies tulee luoksesi niin on ruokaa kaapissa eli kauanko menee kun miehen pakko tulla kantajaksi ja seuraksesi mukaan kauppoihin

41

385

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ehkä noin 93 vuotta kestää...

    • Anonyymi

      Olen huomannut, että ruokaostoksilla käyminen on nopeampaa ja edullisempaa ilman miehen mukanaoloa. En haluaisi viettää enempää aikaa marketeissa vaan jossain aivan muualla.

      • Anonyymi

        Missä muualla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä muualla

        Vaikka ulkona sään armoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka ulkona sään armoilla.

        Eli mies joutuu sanomaan sinulle ostoskeskuksessa että tuus nyt sisälle sieltä kaatosateesta käydään kahvilla ja ihmiset katsoo teitä kun kiukuttelet ja seisot kylmissäsi ja umpi märkänä kaatosateessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka ulkona sään armoilla.

        Mies sanoo tuus nyt niin käydään kahvilla ja sen jälkeen pääset hoploppiin niin hän käy sillä aikaa ostoksilla eli pääset hoploppiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli mies joutuu sanomaan sinulle ostoskeskuksessa että tuus nyt sisälle sieltä kaatosateesta käydään kahvilla ja ihmiset katsoo teitä kun kiukuttelet ja seisot kylmissäsi ja umpi märkänä kaatosateessa

        Saattaa se mies sisäisesti itkeä, kun en välitä, vaikka vaatteet kastuu t-paitaa myöten läpimäräksi ja kaikki tuijottaa. Ravistelen hehkeänä hiuksista ylimääräisen veden pois ja sanon ilkikurisesti miehelle, että menepäs nyt kauppaan, jotta pääsen kotiin vaihtamaan kuivaa ylleni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies sanoo tuus nyt niin käydään kahvilla ja sen jälkeen pääset hoploppiin niin hän käy sillä aikaa ostoksilla eli pääset hoploppiin

        Hoplopissa on niitä pituusrajoja. Tulee paha mieli, jos ei pääse kaikkiin paikkoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä muualla

        Diskossa vaikka? Kaupassa käynti ei ole kovin hyvää biletystä edes keski-ikäisen naisen mielestä., muuten miksi kyselet tältä mieheltä tyhmiä jatkuvasti, mitä odotat tämän poikivan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Diskossa vaikka? Kaupassa käynti ei ole kovin hyvää biletystä edes keski-ikäisen naisen mielestä., muuten miksi kyselet tältä mieheltä tyhmiä jatkuvasti, mitä odotat tämän poikivan?

        Poikiminen liittyy kylläkin vahvasti naaraisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka ulkona sään armoilla.

        Mikäs siinä katsellessa kun tulet isketään ja kahvit laitellaan


      • Mä olen taas huomannut pääseväni yksin vaateostoksilta ulos putiikista noin sata kertaa nopeammin kuin naisseurassa ja hallelujaa verkkokaupoille 🙏 😁


    • Anonyymi

      pyörät pyörivät ja hommat rullaavat.

    • Anonyymi

      joku musiikkikin Holy Roller Nazarethin ... Pyhä Pyörijä

    • Anonyymi

      Niin mutta Volvo-auton nimihän tarkoittaa Minä Vierin.

    • Anonyymi

      Heti kun rupeaa seuraamaan perässä

    • Anonyymi

      Sitä ei tapahdu koskaan, että alkaisin pyydellä toista ostoksille mukaan tai ostaisin mitään hänen asuntoonsa, jollei jotain erikseen pyydetä.

    • Ei kannata käydä kaupoissa, kun sinne menee rahaa. Jos shoppailun sijaan tekis aina vähän töitä. Olis sellaisia tehtaita, kuin valintamyymälä ja siellä voisi tehdä aina pieniä töitä. Ja niistä maksettas kassalla sitten rahaa. Eli käänteistä shoppailua.

      • Anonyymi

        Ihan hyvä idea, mutta kuulostaa monelta kannalta lakiteknisesti painajaiselta. Sitäpaitsi, jos ei kukaan shoppaile, niin mitä siellä tehtaassa valmistetaan? Me ei shoppailijat olemme teollisuuden kannalta turhakkeita. Valmistetaanko siellä tyhjää ja mistä se maksu silloin syntyy ja kuka sen rahoittaa?


    • Anonyymi

      Ei miehen ole mikään pakko osallistua johonkin kantamiseen. Olen fyysisesti ihan vahva, että jaksan kyllä kantaa kauppakassit ja muut tilpehöörit ihan itse. En muutenkaan tykkää ostella kamppeita, eli vaatekaupastakin haluan mahdollisimman äkkiä pois ja ostan vaan pakolliset ostokset.

      • Anonyymi

        Samaa tuossa mietin, että kuinka jumalattomasti pitää ostaa tavaraa, että tarvitaan mies kantamaan - pari oskoskärryllistä nyt ainakin.


      • Anonyymi

        Totta- jos nostelemaan rupeaa piiloviestii, että olet vanha. aina kannattaa olla askel edellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa tuossa mietin, että kuinka jumalattomasti pitää ostaa tavaraa, että tarvitaan mies kantamaan - pari oskoskärryllistä nyt ainakin.

        No varmaankin näin.

        Neljäviiskakstoista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta- jos nostelemaan rupeaa piiloviestii, että olet vanha. aina kannattaa olla askel edellä

        No ei sitä kyllä aina jaksa miettiä mitä jokin asia viestii. Elämässä muutenkin liikaa mietittävää monesti.

        Tottakai, jos on vaikka kipeänä, heikossa kunnossa tai vanhus, niin ei varmasti ole elämänsä voimissa niin kuin joku Iso-Arska.

        Itse olen vain tottunut siihen, että kannan raskaita kamppeita ja that's it. Ei se tee minusta yhtään parempaa ihmistä, että sitä en tarkoittanut.

        Neljäviiskakstoista


    • Anonyymi

      Ei miehen ole pakko osallistua kauppakäynteihin, ellei kiiinnosta. Jos ei yhteistä taloutta, niin ei mitään syytäkään, ellei vuorokyydein hyödyksi.


      Monilla naisilla on miehet mukana ja joskus oli apea fiilis, ettei miestä kiinnostanut osallistua millään tavalla. Väsytti kaikki se työn määrä. Myöhemmin tosiaan selvisi, ettei häntä kiinnostanut koko parisuhteemme.

    • Anonyymi

      Yhteistaloudessa saatan kauppaan mennessäni kysäistä, että tuletko mukaan, mutta jos erikseen asutaan en kysyisi ikinä. Vain selkaisessa tilanteessa, että oltaisiin jo jossain ja sitten lähdössä koteihimme ja päättäisin käväistä menomatkalla kaupassa, voisi mies tulla myö kauppaan, jos hän siis tarvitsee omaan kotiinsa jotakin tai haluaa vain kuljea mukana. Yhteistaloudessa saattaisin myös pyytää, että kävisitkö kaupassa.

      Toisen asuntoon en osta koskaan mitään. En mä siellä silleen aikaani vietä, että tarvitsisin sinne mitään.

      • Anonyymi

        Kyllä toisen asunnossa paljon vietät aikaa eli jomman kumman luona olette kunnes muutto yhteiseen kotiin eli toinen kotisi on miehen koti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä toisen asunnossa paljon vietät aikaa eli jomman kumman luona olette kunnes muutto yhteiseen kotiin eli toinen kotisi on miehen koti

        En vietä. Ei se sun jankutuksellasi muutu, että mä en toisen nurkissa viihdy, eikä sellaiset ole mun kotini. Näin on aina ollut, näin tulee aina olemaan. Mun kotiini voi halutessaan tulla ja siellä olla, mua ei kuitenkaan toisen kämppä kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vietä. Ei se sun jankutuksellasi muutu, että mä en toisen nurkissa viihdy, eikä sellaiset ole mun kotini. Näin on aina ollut, näin tulee aina olemaan. Mun kotiini voi halutessaan tulla ja siellä olla, mua ei kuitenkaan toisen kämppä kiinnosta.

        Thät sit heippa ja uutta tyttöö etsimään joka haluaa miehenkin kotiin tulla ja tinderitytöt jää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Thät sit heippa ja uutta tyttöö etsimään joka haluaa miehenkin kotiin tulla ja tinderitytöt jää

        Leikki sinä niiden tinderiseuralaistes kanssa. Mulle kelpaa vain normaali mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leikki sinä niiden tinderiseuralaistes kanssa. Mulle kelpaa vain normaali mies.

        Ne miehet jotka tuniks pariks tulee luoksesi kylään niin et tiedä missä ne asuu tai mikä heidän oikea nimensä on ja jos soitat heille niin puhelin suljettu mut kun mies haluu tul kylään tunniks niin prebaid liittymästä soittaa no ne miehet ei halua viedä sinua kotiinsa paras kun sinun luonasi tapaatte


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne miehet jotka tuniks pariks tulee luoksesi kylään niin et tiedä missä ne asuu tai mikä heidän oikea nimensä on ja jos soitat heille niin puhelin suljettu mut kun mies haluu tul kylään tunniks niin prebaid liittymästä soittaa no ne miehet ei halua viedä sinua kotiinsa paras kun sinun luonasi tapaatte

        Sulla voi olla tollasia kokemuksia. Mä en ole koskaan tapaillut miestä, joka olisi tullut luokseni vain muutamaksi tunniksi. Enhän mä edes päästäisi sellaista miestä kotiini. Mun kotiini pikemmin on tultu pysyvästi, kun sinne on kerran tultu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne miehet jotka tuniks pariks tulee luoksesi kylään niin et tiedä missä ne asuu tai mikä heidän oikea nimensä on ja jos soitat heille niin puhelin suljettu mut kun mies haluu tul kylään tunniks niin prebaid liittymästä soittaa no ne miehet ei halua viedä sinua kotiinsa paras kun sinun luonasi tapaatte

        Sulla on niin paljon tuota yksityiskohtaista tietoa, että puhut selvästi omasta käytöksestäsi. Sä saat tietenkin harrastaa tollasia tuntivierailuja, prepaidliittymiä ja tindertyttöjä, mutta minuun sulla ei olisi pienintäkään mahdollisuutta.


      • Anonyymi

        "Toisen asuntoon en osta koskaan mitään. En mä siellä silleen aikaani vietä, että tarvitsisin sinne mitään."

        Sama juttu. En mä toisen asuntoon mitään hanki, enkä siellä mitään tarvitse. Jos juon siellä kahvit tai syön jotain, niin mulle kelpaa kyllä se mitä siellä muutenkin on ja yöksi menen aina omaan kotiini ja silleen. Poikkeus olis, jos kyse on etäsuhteesta ja siellä toisen kämpillä oikeasti aina viettäisi tyyliin viikon tai enemmän kerrallaan.

        Ainoastaan kerran olen viettänyt enemmän aikaa poikaystävän kämpässä. Hän oli mun eka poikaystäväni ja mä itse asuin silloin soluasunnossa kahden muun kanssa. Poikaystävällä oli oma asunto, tai siis vuokra-asunto, mutta ilman kämppiksiä, joten siellä oli vapaampaa olla. Siitäkin sitten muutettiin jo muutaman kuukauden sisään yhteiseen asuntoon, eli en kauaa roikkunut toisen nurkissa.


    • Anonyymi

      Miehet aina sanovat, että häiritsen kaupassa. Joten ei sitten.

    • Anonyymi

      Eräskin mies huusi minulle, että häiritsen hänen kaupunkiasiointiaan ja minun piti istua sitten autossa. Menin autoon yksinäni, istuin hiljaa siellä ja ihmettelin.

    • Anonyymi

      Että en kyllä lähde enää kenenkään kanssa mihinkään.

    • No silloin käydään yhdessä, kun tapaillaan ja ollaan toisen luona. Muuten molemmat hoitaa omat kaupassa käynnit ihan itse. Toki matkalla toisen luo voisin huikata, että tarviitko jotain kaupasta.?

      En tarvitse kasseilleni kantajaa.. 😬🥴

    • Molemmat tekevät omat ruokaostoksensa omiin koteihinsa. Aina voi toki kysyä toiselta, että onko jotain toiveita mitä haluais kaupasta tuotavan, kun tulee kyläilemään. Mitään kantajaa en kauppareissulle tarvitse kuitenkaan.

    • Anonyymi

      joo sanonta; aika vikkelä grafiikkakiihdytinosa tietokoneessa...

    • Anonyymi

      Vähintään siihen saakka menee kunnes päätämme asua yhdessä. Siihen saakka molemnat hoitavat omansa.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7658
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2842
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2422
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2155
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1819
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1563
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1426
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1424
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1349
    Aihe