Olen tavannu miehen pari kertaa, ja puhuu mielellään omista asioista, mutta ei kysy minulta esimerkiksi perheestäni. Olen maininnut minulla olevan sisar ulkomailla, johon ei ota kantaa. Tai ei kysy työstäni, vaan kertoo sen sijaan omastaan. Keskustelemme, mutta puuttuu aito vuorovaikutus. Onko muilla ollu tällaista? Tulee olo, ettei toista kiinnosta toinen aidosti
Vastaukset 4
- Anonyymi
Varmaan tyypillinen ”kiltti kunnon tavis” eli ei kysy mitään koska ei ole kiinnostunut sinun asioistasi. Nuo ”kiltit kunnon tavikset” ovat vain seksin perässä.
- Anonyymi
Tee sinäkin samoin ja kerrot vain omista asioistasi.
Parempihan se että mies puhuu ahkerasti edes jostain, monet on vaan tylsiä tuppisuita. - Anonyymi
Komeaa mallimiestä ei kiinnosta mikään muu kuin seksi. Sen takia ei kysy sinulta mitään.
- Anonyymi
”Kilttiä kunnon tavista” ei kiinnosta mikään muu kuin komean miehen seksielämä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3261444- 1111165
- 1151055
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22817- 111812
- 107768
- 18440
- 36413
- 56402
- 32398