Kannattaakohan vielä vähän vaille 60 v pyrkiä te koulutukseen? Ottaako ne näin iäkkäitä... Ei ole oikein muuta tietä työhön ...
opiskelu ja ikä
21
269
Vastaukset
- Anonyymi
Itse 56 enkä todellakaan aio opiskelemaan kun ei se oikeen innostanut nuorenakaan. Tie tutkintoon vie yleensä se 3v joten olisin silloin 59-60 niin eipä jää montaa vuotta kun eläkkeelle.
- Anonyymi
Vai ei jää - jos eläkeikäsi on 66, niin kerkiäisit tehdä töitä seitsemisen vuotta, sen sijaan että kärvistelet työttömänä tai että teet kaikenlaisia hanttihommia. No, jokainen tekee valintansa itse!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai ei jää - jos eläkeikäsi on 66, niin kerkiäisit tehdä töitä seitsemisen vuotta, sen sijaan että kärvistelet työttömänä tai että teet kaikenlaisia hanttihommia. No, jokainen tekee valintansa itse!
No oon tehny töitä yhtä mittaa viimeiset 25v ja nyt ollu 1,5v työttömänä, ei yks 7v meinaa mitään...on säästöjäkin jopa
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Arkkukamaa jo. Tuossa iässä pitäisi olla jo eläkkeellä.
- Anonyymi
ai jai ...on mulla aikaa vielä mutta uhan aattelin että ottaako ne enää edes kouluun? Töitä kun ei ole.
- Anonyymi
ja eläkeikää nostetaan?
- Anonyymi
Menin TE:n kautta kuusikymppisenä rekkakurssille, kortti ja kaikki lisäkortit tuli suoritettua 3 kuukaudessa, sen jälkeen ajoin täystyöllistettynä 4 vuotta, nyt eläkkeellä. Aina kannattaa itseään kouluttaa, jos työnteko kiinnostaa. alalla paljon nuorempia, joilla huonompi työkunto.
- Anonyymi
No varmaan moni ottaa miljoonan hintaista autoa ajamaan kokemattoman vanhuksen..?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No varmaan moni ottaa miljoonan hintaista autoa ajamaan kokemattoman vanhuksen..?
60 ei ole vanha. 70 on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä muuten ottaa - tiedän monta rekkakuskia, yhdistelmäajoneuvokuskia ja pitkänmatkan bussikuskeja, jotka ovat eläkelläisiä ja ajavat paremmin kuin nuoret klopit.
- Anonyymi
Yksi vaihtoehto on oppisopimus, ei tarvitse istua niin paljon koulussa.
- Anonyymi
Eik ihminen saa koskaan olla valmis. Pitääkö aina olla jonkun kouluttajan raaka-ainetta?
- Anonyymi
Ei välttämättä kouluttajan raaka-ainetta, vaan munchausen-vanhempien raaka-ainetta.
- Anonyymi
Miksei ottaisi? Kun on hyvät perustelut niin todennäköisesti tulee valituksia ja opiskelumotivaatio on yleensä vanhemmilla parempi kuin nuorilla.
Itse valmistuin yliopistosta 56-vuotiaana ja siihen päälle vielä erikoistuin alallani 58-vuotiaana. Nyt olet 65-vuotias, teen osa-aika töitä eläkkeellä olon rinnalla, On mukavaa, mielenkiintoista ja talouskin on enemmän kuin kunnossa.- Anonyymi
niin mutta jos ei ole taustaa sinne päinkään mahtaako päästä ? Siis jos ei ole esim hoiva taustaa ja hakee sinne tuskin pääsee
- Anonyymi
Karsastaako ne nuoret opiskelijatylleröt tämmösiä 50v kurppis? Jos pääsis siis vielä opiskelijabileisiin ym. risteilyille!
- Anonyymi
Aina kannattaa kokeilla. Yrittänyttä ei laiteta.
Sekä koulutuksissa että työelämässä on nähtävissä selvä sukupolvien - ei sukupuolten - välinen asenne-ero yhteisöissä. Veteraanien ikäluokka oli suvaitsevainen, heidän ensimmäinen ja toinen sukupolvensa ei. Kolmas sukupolvi (nyk. 15-35-v) on yhtä suvaitsevainen kuin veteraanien ikäluokka.
- Anonyymi
Oma valinta, mutta hallistuksen toimesta aikuisopiskelua ei tueta eli itse maksat vaikka työttömyystuki loppuu kun opiskelee...
- Anonyymi
Te tuella saa opiskella. Ei sitä itse makseta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17710224Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523445Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493203- 642845
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2032199- 1162173
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252003Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671618Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221396Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121366