Badoo profiili

Anonyymi-ap

Kertokaa viisaammat että mistä johtuu kun badoossa näkyy joku profiili lähistöllä-osiossa muttei tule vastaan tapaamiset "korteissa"?

8

1577

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minkä ihmeen takia sen pitäisi tulla vastaan tapaamiset "korteissa"?

Etkö voi mennä lähistöllä puolelle, klikkaa henkilön profiilin auki ja painaa sydäntä?

• Anonyymi

Entäs jos ei tule sitä sydän/tykkäys mahdollisuutta? Meinaan että onko kyseessä sitten vanha ei-aktiivinen tili tai muuta sellaista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entäs jos ei tule sitä sydän/tykkäys mahdollisuutta? Meinaan että onko kyseessä sitten vanha ei-aktiivinen tili tai muuta sellaista

En ole badoota käyttänyt pariin vuoteen, niin en osaa sanoa miten on muuttunut.

Ehkä olet jo painanut sydäntä tai sitten on laittanut eston jos et voi viestiäkään laittaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä olet jo painanut sydäntä tai sitten on laittanut eston jos et voi viestiäkään laittaa?

En ole tykännyt kun ei tosiaan ole aiemmin tullut vastaan kun vaan tuolla lähistöllä-osiossa, viestin pystyi kuitenkin laittamaan ettei nyt estänytkään ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mikäs siinä miehessä nyt niin viehättää kun olet ottanut kohteeksesi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mikäs siinä miehessä nyt niin viehättää kun olet ottanut kohteeksesi?

Aina ollut kyseiseen henkilöön ihastunut, tiedän hänet kaveri kaverin kautta joten ei mitenkään hyvin läheinen henkilö. Aiemmin hän on ollut tietääkseni parisuhteessa, nykytilannetta en tiedä, siksi mietinkin voiko kyseinen profiili olla ei-aktiivinen tai muuta vastaavaa

• Anonyymi

Menkää naiset badoon. Sieltä saatte tummia ja tulisia miehiä, jotka varmasti pitävät teitä kuin kukkaa kämmenellä. Ei suomimiehet ole koskaan pitäneet teitä niin hyvänä.

Eikös suomessa muutenkin noudateta pian sharia-lakia? Sadan vuoden päästä suomalaisia on enää miljoona, niin on ihanaa pitää kuumilla kesähelteillä kasvohuntua.

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

🍑 K­­­u­­­u­­­m­a­­t­­­ ­­t­­y­t­­ö­­t­­ ­­o­­­d­o­t­­t­­a­­v­­­a­­­t­­­ ­­­s­i­­n­u­­­a­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18353233

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      23
      3083
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      42
      2719
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1523
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1350
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1261
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      41
      1026
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      126
      922
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      33
      839
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      29
      673
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      60
      631
    Aihe