Mistä tiedämme, että Jumalaa ei ole olemassa?

Anonyymi-ap

Jos Jumala olisi olemassa, niin maailmassa ei olisi pahuutta ja viattomien kärsimystä eikä kuolemaa. Koska tätä kaikkea on, niin Jumala ei ole olemassa.

Tiedämme tästä myös sen, että saatana on olemassa. Ja että tulevassa maailmassa Jumalan syntyy ja on olemassa, koska siellä ei ole pahuutta eikä viattomien kärsimystä eikä kuolemaa.

8

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saatana tappoi Raamatussa vain 10 ihmistä, Jobin lapset, Jumalan luvalla. Saatana ei riitä selittämään kaikkea onnettomuutta ja pahaa maailmassa.

    • Anonyymi

      Jumala antoi ihmiselle vapaan tahdon. Ihminen tekee mitä hän haluaa.
      Varma Tieto

      • Anonyymi

        Mutta kuitenkin Jumala "kovetti Egyptin faaraon sydämen", että sai rääkätä egyptiläisiä, koska Jumalan itse kovasydämmiseksi taikoma faarao ei suostunut Mooseksen pyyntöihin.
        Jumala ei pidä kiinni edes omista periaatteistaan ja on sairas sadisti.

        "20 Mutta Herra kovetti faraon sydämen, eikä farao päästänyt israelilaisia lähtemään.
        21 Herra sanoi Moosekselle: "Ojenna kätesi taivasta kohti, niin Egyptiin tulee pimeys, niin sakea pimeys, että siihen voi käsin koskea."
        22 Mooses ojensi kätensä kohti taivasta, ja Egyptiin tuli synkeä pimeys kolmeksi päiväksi. [Ps. 105:28; Viis. 17:2]
        23 Ihmiset eivät nähneet toisiaan eikä kukaan voinut kolmeen päivään mennä minnekään, mutta israelilaisten asuinsijoilla oli valoisaa.
        24 Farao kutsutti Mooseksen luokseen ja sanoi: "Menkää palvelemaan Herraa. Vain lampaanne ja nautakarjanne jääkööt tänne, vaimonne, lapsenne ja vanhuksenne saavat lähteä teidän kanssanne."
        25 Mutta Mooses sanoi: "Vaikka itse antaisit meille eläimiä teuras- ja polttouhreiksi Herralle, meidän Jumalallemme,
        26 täytyy karjamme silti seurata mukana, eikä tänne saa jäädä ainoatakaan eläintä, sillä omasta karjastamme meidän on otettava ne uhrieläimet, joilla palvelemme Herraa, Jumalaamme. Ennen kuin olemme perillä, emme tiedä itsekään, millä uhreilla palvelemme Herraa, Jumalaamme."
        27 Mutta Herra kovetti faraon sydämen, eikä farao suostunut päästämään israelilaisia.
        28 Farao sanoi Moosekselle: "Mene tiehesi ja varo tulemasta enää minun silmieni eteen. Jos vielä kerran näen sinut, sinun on kuoltava!"
        29 Mooses vastasi: "Totta puhut. Tämän jälkeen minä en enää tule sinun eteesi."

        Ja tietenkin kaikki tähtäsi siihen, että Jumala pääsi tappamaan viatoomia sivullisia, koska Jumalahan on rakkaus:

        "4 Mooses sanoi faaraolle: "Näin sanoo Herra: 'Puolenyön aikaan minä kuljen läpi Egyptin,
        5 ja silloin kuolee Egyptissä joka ainoa esikoinen, valtaistuimella istuvan faraon esikoisesta jauhinkivien ääressä istuvan orjattaren esikoiseen. Myös kaikki karjan esikoiset kuolevat.
        6 Koko Egyptin täyttää suuri valitus, jollaista ei ole ennen kuultu eikä enää toiste kuulla."


    • Anonyymi

      Tiede jota ateistit rakastavat vaikka eivät ymmärrä mitä tiede on ei ota kantaa saatanaan eikä jumaliin.

      Jumalista ja saatanasta saa tietoa Raamatusta sieltä löytyy uskonnollinen tieto.
      Varma Tieto

      • Anonyymi

        Mistä olet saanut tiedon että ateistit rakastavat vaikka eivät ymmärrä tiedettä?


      • Anonyymi

        Tiede ei ota kantaa myöskään hammaspeikkoihin, joten pitäisikö tieteellisesti ajattelevan hammaslääkärin ottaa huomioon hammaspeikon mahdollisuus?


      • Anonyymi

        Ulosantisi on mennyt sekavaksi.


    • Anonyymi

      Jumalan olemassaolosta voi höpötellä kaikkea epämääräistä niin kauan kun ei konkreettisesti kerrota miten Jumala toimii ja mitä Jumala tahtoo.

      Kaikki konkretia osoittaa jumalat höpöpuheeksi. Niin kauan kun jumala on joku näkymätön henki, joka ehkä puuttuu jotenkin huomaamattomasti johonkin, mutta pääsääntöisesti ei vaikuta mitenkään mihinkään, niin eihän sellaiseasta entiteetistä voi sanoa mitään.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4993
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4533
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2911
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe