Mihin nainen tarvitsee saappaita?

Anonyymi-ap

Moi.
Näin melkoisen prakmaattisena tyyppinä on pakko esittää kysymys naisten saappaisiin liittyen.
Niin kertokaapa käytännön tilanteista, joista ei voi selvitä ilman saappaita.
Siis asia on mulle siis niiiin niiiin niin käsittämätön, et miks heti ku syksyllä nään lehtiä lentävän, ni nainen tarvii saappaat.
Miksi?

9

714

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Käytännön tilanteissa loskakelillä tarvitsen tyylikkäät kaupunkikumisaappaat ja toisaalta pihakumisaappaat ja talvella tietysti muutamat talvisaappaat. Syksyllä ja keväällä pitää tietysti olla tyyliin ja säähän sopivat saappaat (muutama pari). Sitten pääpointti keräähän tyylikkäät saappaat mukavasti katseita. Tarviiko lisää perusteita.

• Anonyymi

No, aloittaja tässä hei.
        Mitenkäs paljon teillä on loskaa kaduilla, kun (kumi)saappaat pitää olla?
        Itse en ole kertaakaan sukkia kastellut loskaisten katujen takia ja ihan normi siisteissä lämpöisissä talvikengissä olen mennyt.
        Tai mitäs siellä pihamaalla oikein on kun ei ilman saappaita pärjää?
        Tyyliin ja säähän sopivat saappaat, niin miten jokin sääilmiö pakottaa laittamaan saappaat jalkaan🤔
        Miltä sinusta tuntuu, kun saappaitasi tuijotetaan/ihmetellään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, aloittaja tässä hei.
        Mitenkäs paljon teillä on loskaa kaduilla, kun (kumi)saappaat pitää olla?
        Itse en ole kertaakaan sukkia kastellut loskaisten katujen takia ja ihan normi siisteissä lämpöisissä talvikengissä olen mennyt.
        Tai mitäs siellä pihamaalla oikein on kun ei ilman saappaita pärjää?
        Tyyliin ja säähän sopivat saappaat, niin miten jokin sääilmiö pakottaa laittamaan saappaat jalkaan🤔
        Miltä sinusta tuntuu, kun saappaitasi tuijotetaan/ihmetellään.

Minä en käytä koskaan kumisaappaita..korkosaappailla/saappailla olen selvinnyt hyvin kaikesta kelistä/olosuhteesta ; ) !

• Anonyymi

Kyllä nainen saa saappaansa pukea jos niin haluaa.

• Anonyymi

Minä kaipaisin ohuita sisäsappaita hameen kanssa. Mistä niitä kannattaisi etsiä? Kaupoissa en ole niitä nähnyt myynnissä.

• Anonyymi

En ole minäkään nähnyt saapas-hame-yhdistelmää valmiina.
        Varmaan saappaat ja hameen voisi yhdistää jollain pikaliimalla tai pop-niiteillä.

• Anonyymi

Mutta siis nuo S A A P P A A T !
      Ymmärrättekö, siis SAAP-PAAT!
      MIKSI, MIKSI JA MIKSI nainen käyttää saappaita?
      Onko olemassa jokin jalkojen rakenteellinen syy moisten kapistusten käyttämiseen.
      Empä tiedä yhtään arkipäivän tilannetta, joista ihminen ei voisi selvitä ilman noita naisten saappaiksi kutsuttuja kummajaisia.
      Loskaa ei kaduilla enää juurikaan ole.
      Pukeutumalla sään mukaan ei kylmässä ilmassa tarvi paljain säärin kulkea.
      Käyttämällä jalalle hyviä jalkineita jalat ei kipeydy eikä nilkat taitu.

• Anonyymi

Ei taida mimmeillä olla rohkeutta vastata tuohon kysymykseen.
      Niin, misikäs te naiset saappaita tarvitsette?

• Anonyymi

No, edelleen mietin, että mikä käytännön syy edellyttää jotakuta naishenkilöä käyttämää esim. yli polven ulottuvia saappaita.
      Ainiin se hame tietenkin, kun hame päällä on ihan välttis päästävä tammikuussa kolaamaan lunta.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7745
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1955
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1920
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1633
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1565
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      106
      1004
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      930
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      889
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      812
    Aihe