Mihin nainen tarvitsee saappaita?

Anonyymi-ap

Moi.
Näin melkoisen prakmaattisena tyyppinä on pakko esittää kysymys naisten saappaisiin liittyen.
Niin kertokaapa käytännön tilanteista, joista ei voi selvitä ilman saappaita.
Siis asia on mulle siis niiiin niiiin niin käsittämätön, et miks heti ku syksyllä nään lehtiä lentävän, ni nainen tarvii saappaat.
Miksi?

9

584

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Käytännön tilanteissa loskakelillä tarvitsen tyylikkäät kaupunkikumisaappaat ja toisaalta pihakumisaappaat ja talvella tietysti muutamat talvisaappaat. Syksyllä ja keväällä pitää tietysti olla tyyliin ja säähän sopivat saappaat (muutama pari). Sitten pääpointti keräähän tyylikkäät saappaat mukavasti katseita. Tarviiko lisää perusteita.

      • Anonyymi

        No, aloittaja tässä hei.
        Mitenkäs paljon teillä on loskaa kaduilla, kun (kumi)saappaat pitää olla?
        Itse en ole kertaakaan sukkia kastellut loskaisten katujen takia ja ihan normi siisteissä lämpöisissä talvikengissä olen mennyt.
        Tai mitäs siellä pihamaalla oikein on kun ei ilman saappaita pärjää?
        Tyyliin ja säähän sopivat saappaat, niin miten jokin sääilmiö pakottaa laittamaan saappaat jalkaan🤔
        Miltä sinusta tuntuu, kun saappaitasi tuijotetaan/ihmetellään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, aloittaja tässä hei.
        Mitenkäs paljon teillä on loskaa kaduilla, kun (kumi)saappaat pitää olla?
        Itse en ole kertaakaan sukkia kastellut loskaisten katujen takia ja ihan normi siisteissä lämpöisissä talvikengissä olen mennyt.
        Tai mitäs siellä pihamaalla oikein on kun ei ilman saappaita pärjää?
        Tyyliin ja säähän sopivat saappaat, niin miten jokin sääilmiö pakottaa laittamaan saappaat jalkaan🤔
        Miltä sinusta tuntuu, kun saappaitasi tuijotetaan/ihmetellään.

        Minä en käytä koskaan kumisaappaita..korkosaappailla/saappailla olen selvinnyt hyvin kaikesta kelistä/olosuhteesta ; ) !


      • Anonyymi

        Kyllä nainen saa saappaansa pukea jos niin haluaa.


    • Anonyymi

      Minä kaipaisin ohuita sisäsappaita hameen kanssa. Mistä niitä kannattaisi etsiä? Kaupoissa en ole niitä nähnyt myynnissä.

      • Anonyymi

        En ole minäkään nähnyt saapas-hame-yhdistelmää valmiina.
        Varmaan saappaat ja hameen voisi yhdistää jollain pikaliimalla tai pop-niiteillä.


    • Anonyymi

      Mutta siis nuo S A A P P A A T !
      Ymmärrättekö, siis SAAP-PAAT!
      MIKSI, MIKSI JA MIKSI nainen käyttää saappaita?
      Onko olemassa jokin jalkojen rakenteellinen syy moisten kapistusten käyttämiseen.
      Empä tiedä yhtään arkipäivän tilannetta, joista ihminen ei voisi selvitä ilman noita naisten saappaiksi kutsuttuja kummajaisia.
      Loskaa ei kaduilla enää juurikaan ole.
      Pukeutumalla sään mukaan ei kylmässä ilmassa tarvi paljain säärin kulkea.
      Käyttämällä jalalle hyviä jalkineita jalat ei kipeydy eikä nilkat taitu.

    • Anonyymi

      Ei taida mimmeillä olla rohkeutta vastata tuohon kysymykseen.
      Niin, misikäs te naiset saappaita tarvitsette?

    • Anonyymi

      No, edelleen mietin, että mikä käytännön syy edellyttää jotakuta naishenkilöä käyttämää esim. yli polven ulottuvia saappaita.
      Ainiin se hame tietenkin, kun hame päällä on ihan välttis päästävä tammikuussa kolaamaan lunta.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe