Näkyykö teillä leikkausten vaikutus jo?

Anonyymi-ap

Ne keillä lapsia tuliko lapsi korotuksia vai ei ja muutenkin onko näkynyt? Taitaa näkyä toukokuussa vasta itselläni koska nyt ei juurikaan näkynyt. Lapsikorotuksetkin tuli ja työmarkkinatuki päätös on tänään tehty ja rahat tilillä keskiviikkona.

13

299

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hölömö...Laki tuli 1.4 voimaan ne sun rahat on edellisen kuun maksuja ja siksi saat korotukset vai oletko erikoinen ja saatkin rahat etukäteen

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

🔞 ­­N­­y­­­m­f­­o­­­m­­a­­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Niin joo. Toimeentulotuki kompensoi ensi kuussa leikkauksia nii.n sitten vasta näen että paljonko leikkaukset vaikuttaa.

• Anonyymi

Itse taas en tiedä missä kuussa näen miten leikkaukset vaikuttaa.

Olen osa-aikatyössä ja saan asumis, toimeentulo ja työmarkkinatukea.

Ulosotossa olen ja tämä ja toukokuu on vapaakuukaudet eli saan tässä kuussa enemmän rahaa kuin normaalisti koska saan normaalin toimeentulotuen ja työmarkkinatuen ja asumistuen ja palkkaa enemmän koska ei mene sinne ulosottoon (normaalisti 600€ jää käteen kuussa palkasta ulosoton jälkeen) ja toukokuussa mulle tulee tietenkin vähemmän tukia jo sen takia pelkästään et saan tässä kuussa palkkaa enemmän.

Sitten toukokuussa pidän viikon kesälomaa töistä niin saan viikon lomarahan.

Ehkä tilanne normalisoituu siten tukien kannalta että eivät ota enään joskus hei äkuussa tämän ja ensi kuun normaaleja isompia palkkoja huomioon

• Anonyymi

Työnarkkinatuki pienenee sillä hakujaksolla, ku sulle maksetaan palkkaa. Asumistuki puolestaan, kun sulle tehdään vuositarkastus. Myös lomaraha otetaan tulona huomioon sekä työmarkkinatuki että toimeentulotuki. Miten pääsit heinäkuuhun?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työnarkkinatuki pienenee sillä hakujaksolla, ku sulle maksetaan palkkaa. Asumistuki puolestaan, kun sulle tehdään vuositarkastus. Myös lomaraha otetaan tulona huomioon sekä työmarkkinatuki että toimeentulotuki. Miten pääsit heinäkuuhun?

Nii päättelin sen mukaan mitä äkkiä laskin että jos saan sen verran ylimääräistä palkkaa ulosoton vapaakuukausien takia tässä ja ensi kuussa + viikon lomarahan etten saa normaalia määrää tukia mitä yleensä saan palkan ollessa 600€/kk tai ollenkaan tukia että kauanko lomarahoista ja palkoista saatavat summat tässä ja ensi kuussa vaikuttaa siihen että taas saan normaalisti tukia palkan lisäksi koska vasta silloin tiedän sen että paljonko leikkaukset vaikuttaa kun tilanne normalisoituu. Se menee varmasti heinä tai elokuuhun

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nii päättelin sen mukaan mitä äkkiä laskin että jos saan sen verran ylimääräistä palkkaa ulosoton vapaakuukausien takia tässä ja ensi kuussa viikon lomarahan etten saa normaalia määrää tukia mitä yleensä saan palkan ollessa 600€/kk tai ollenkaan tukia että kauanko lomarahoista ja palkoista saatavat summat tässä ja ensi kuussa vaikuttaa siihen että taas saan normaalisti tukia palkan lisäksi koska vasta silloin tiedän sen että paljonko leikkaukset vaikuttaa kun tilanne normalisoituu. Se menee varmasti heinä tai elokuuhun

Mutta sitten taas heinäkuussa tulee neljän viikon lomarahat tilille joista toki osa menee ulosottoon mutta kuitenkin saan siloin palkkaa enemmän ja se ylimääräinen palkka vaikuttaa tukiin eli ehkä vasta syyskuussa tilanne normalisoituu siten että tiedän tarkkaan paljonko tuet vaikuttaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta sitten taas heinäkuussa tulee neljän viikon lomarahat tilille joista toki osa menee ulosottoon mutta kuitenkin saan siloin palkkaa enemmän ja se ylimääräinen palkka vaikuttaa tukiin eli ehkä vasta syyskuussa tilanne normalisoituu siten että tiedän tarkkaan paljonko tuet vaikuttaa

Eli jos nyt ei olis nämä 2kk vapaakuukausia niin tietäisi.n jo toukokuussa miten paljon leikkaukset vaikuttaa toimeentulotuen ja työmarkkinatuen osalta tai sekin riittäisi toki jos ei tämä kuukausi olisi vapaakuukausi
        Asmistuen osalta asia selviää lokakuussa kun on vuositarkistus.

Kolmas vapaakuukausi on sitten joulukuussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli jos nyt ei olis nämä 2kk vapaakuukausia niin tietäisi.n jo toukokuussa miten paljon leikkaukset vaikuttaa toimeentulotuen ja työmarkkinatuen osalta tai sekin riittäisi toki jos ei tämä kuukausi olisi vapaakuukausi
        Asmistuen osalta asia selviää lokakuussa kun on vuositarkistus.

Kolmas vapaakuukausi on sitten joulukuussa.

Pääsi täysin unohtuu että kesälomat pidän siten että viikko toukokuussa,kesäkuussa,heinäkuussa ja elokuussa joten saan jokaisena kuukautena sen viikon lomarahan palkan lisäksi niin ne vaikuttaa toki lisää tukiin vaikka ulosotto vie siivun 3kk lomarahoista.

• Anonyymi

Ei kuulu ei näy. Kun vain paistaisi aurinko ei muulla nyt väliä.

• Anonyymi

Se on näköjään 600€ 2 viikon palkka mulla lisineen ja kilometrikorvauksineen 30 työtunnilla joista 22 iltalisiä ja 14 sunnuntaita. Kilometrikorvauksia 77€. Kahdessa viikossa mulla menee 20€ työmatkoihin.

• Anonyymi

Tai siis yksikköjä. Työtuntien yksikkö 30 Iltalisien yksikkö on 22 ja sunnuntaityö yksikkö 14 ja lauantain yksikkö 1. Mitä tuo sitten tarkoittaa. Ei mulla kahdessa viikossa tule kuin 4 tuntia yhteensä sunnuntaityöstä jos 2 viikon palkkjaksossa on 2 sunnuntaita eli joka sunnuntai olen 2h töissä iltaisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai siis yksikköjä. Työtuntien yksikkö 30 Iltalisien yksikkö on 22 ja sunnuntaityö yksikkö 14 ja lauantain yksikkö 1. Mitä tuo sitten tarkoittaa. Ei mulla kahdessa viikossa tule kuin 4 tuntia yhteensä sunnuntaityöstä jos 2 viikon palkkjaksossa on 2 sunnuntaita eli joka sunnuntai olen 2h töissä iltaisin.

Ja tuo 600€ on siis käteen jäävä osuus palkasta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      180
      10330
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3525
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      52
      3268
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      64
      2865
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      205
      2230
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      116
      2203
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      2023
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      67
      1638
    9. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      22
      1446
    10. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1386
    Aihe