hondan-uusi-vetyauto-on-cr-v-efcev-yhdistaa-sahkon-ja-vedyn-parhaita-puolia/

Anonyymi-ap

https://moottori.fi/uutinen/hondan-uusi-vetyauto-on-cr-v-efcev-yhdistaa-sahkon-ja-vedyn-parhaita-puolia/

Eriskummallinen Clarity teki nyt tilaa paljon valtavirtaisemmalle CR-V:lle, jota voisi luonnehtia voimalinjansa perusteella vetylataushybridiksi.

Honda CR-V:n vetyhybridiversio lanseerattiin alun perin jo muutama viikko sitten, mutta sen markkina-alue on edelleen yhtä pieni. Euroopassa autosta ei kannata edes haaveilla, ja "kotimarkkinoillakin" vain Yhdysvalloissa Kalifornian osavaltiossa. Sielläkin autoa myydään rajoitetusti, vain 300 kappaletta vuodessa. Vaikka saatavuus ei juurikaan kohene Hondan edelliseen vetyautosukupolveen verrattuna, uutuutta voidaan pitää rohkaisevana askeleena vetyautojen esiinmarssissa, erityisesti yhdestä tietystä syystä.
Vetyauto rimpuilee irti "outo" -vaiheestaan

Honda CR-V e:FCEV poikkeaa uuden CR-V:n muista malliversioista pääpiirteissään vain vähän, ja CR-V:hän on Hondan myydyin malli maailmanlaajuisesti sekä eräs maailman myydyimmistä automalleista. Tästä voi tehdä ainoastaan sen johtopäätöksen, että vetyauto alkaa pikku hiljaa käydä läpi sitä vaihetta, jossa täyssähköautot olivat joskus kymmenisen vuotta sitten.

2

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuo voisi olla hitaasti vetyyn siirtymisen välivaiheen ratkaisu, mutta kovin painavahan siitä tulee sähköistyksen vuoksi.

      Autonomia akuilla on hybrideille tyypilliset ja vaatimattomat noin 50 km tai alle, joka syö polttari kuin vetyhybridinkin rangea sen pääenergialähteellä.

      Artikkelista, eli kennoteknologia edistyy pitkin harppauksin:

      "Itse vetyjärjestelmälle sataa Hondalta kehuja vielä kestävyyden sekä kylmäkäynnistysten osalta. Valmistajan mukaan uusi järjestelmä käynnistyy edeltäjäänsä reilusti rivakammin pakkaskeleillä, ja sen pitäisi olla kestävyysmielessä kaksi kertaa edeltäjäänsä lujempi. Tästä on hyvä jatkaa."

      Vetyyn siirtymisessä on valitettavasti edelleen kovin pitkä matka, mutta olisihan se toivottavaa saada yhdeksi vakaaksi vaihtoehdoksi.

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍑 ­­­N­­­y­­­m­­­f­o­­­m­­­a­­­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe