Olen laihduttanut puolenvuoden aikana noin 20 kiloa. Alkupaino oli noin 140kg.
Ongelmani on aivan jäätävän inhottava särky jalkojen lihaksissa ? Tai näin itse luulen että on lihassärkyä.
Välillä auttaa Burana välillä ei.
Kipu tuntuu todella kovana jäytävänä kipuna. Liikunta tai venyttely ei tunnu auttavan. Pahimmat kipu alueet reiden taka osassa ja pohkeen sivuilla.
Onko kenelläkään mitään vinkkiä millä tätä saisi lievitettyä? Viime yö oli todella tuskaa täynnä.
Jatkuva särky jaloissa
6
442
Vastaukset 6
- Anonyymi
Olisiko magnesiumista apua?
- Anonyymi
Olen koittanut. Juon pari litraa vettä päivässä. Mankkua otan pari / päivä. Eli sitä kyllä saan luultavasti tarpeeksi.
Nyt särkee oikeesta jalasta säären etupuolta ja reidestä takaa. Kävellyt olen tänään tavallista vähemmän.
Kengät on hyvät. Ja niitä on useampia joita sitten vaihtelen sään ja tarpeen mukaan.
Taas tietää että yö tulee olemaan tuskaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen koittanut. Juon pari litraa vettä päivässä. Mankkua otan pari / päivä. Eli sitä kyllä saan luultavasti tarpeeksi.
Nyt särkee oikeesta jalasta säären etupuolta ja reidestä takaa. Kävellyt olen tänään tavallista vähemmän.
Kengät on hyvät. Ja niitä on useampia joita sitten vaihtelen sään ja tarpeen mukaan.
Taas tietää että yö tulee olemaan tuskaa.Tuli jalkasärkyjen takia mieleen kysäistä, onko sulla diabetestä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuli jalkasärkyjen takia mieleen kysäistä, onko sulla diabetestä ?
Kyllä löytyy , mutta lääkitys on hyvin Mieto ts. 1 tabletti päivässä. Ja pitkä sokeri on aivan siinä rajalla että lääkitystä harkittiin kauan aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä löytyy , mutta lääkitys on hyvin Mieto ts. 1 tabletti päivässä. Ja pitkä sokeri on aivan siinä rajalla että lääkitystä harkittiin kauan aikaa.
Olisiko mukana myös sydämen vajaatoimintaa tai ateroskleroosi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791732
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo105705Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207654- 133628
- 51575
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä18549- 37546