Olen laihduttanut puolenvuoden aikana noin 20 kiloa. Alkupaino oli noin 140kg.
Ongelmani on aivan jäätävän inhottava särky jalkojen lihaksissa ? Tai näin itse luulen että on lihassärkyä.
Välillä auttaa Burana välillä ei.
Kipu tuntuu todella kovana jäytävänä kipuna. Liikunta tai venyttely ei tunnu auttavan. Pahimmat kipu alueet reiden taka osassa ja pohkeen sivuilla.
Onko kenelläkään mitään vinkkiä millä tätä saisi lievitettyä? Viime yö oli todella tuskaa täynnä.
Jatkuva särky jaloissa
6
387
Vastaukset
- Anonyymi
Olisiko magnesiumista apua?
- Anonyymi
Olen koittanut. Juon pari litraa vettä päivässä. Mankkua otan pari / päivä. Eli sitä kyllä saan luultavasti tarpeeksi.
Nyt särkee oikeesta jalasta säären etupuolta ja reidestä takaa. Kävellyt olen tänään tavallista vähemmän.
Kengät on hyvät. Ja niitä on useampia joita sitten vaihtelen sään ja tarpeen mukaan.
Taas tietää että yö tulee olemaan tuskaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen koittanut. Juon pari litraa vettä päivässä. Mankkua otan pari / päivä. Eli sitä kyllä saan luultavasti tarpeeksi.
Nyt särkee oikeesta jalasta säären etupuolta ja reidestä takaa. Kävellyt olen tänään tavallista vähemmän.
Kengät on hyvät. Ja niitä on useampia joita sitten vaihtelen sään ja tarpeen mukaan.
Taas tietää että yö tulee olemaan tuskaa.Tuli jalkasärkyjen takia mieleen kysäistä, onko sulla diabetestä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuli jalkasärkyjen takia mieleen kysäistä, onko sulla diabetestä ?
Kyllä löytyy , mutta lääkitys on hyvin Mieto ts. 1 tabletti päivässä. Ja pitkä sokeri on aivan siinä rajalla että lääkitystä harkittiin kauan aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä löytyy , mutta lääkitys on hyvin Mieto ts. 1 tabletti päivässä. Ja pitkä sokeri on aivan siinä rajalla että lääkitystä harkittiin kauan aikaa.
Olisiko mukana myös sydämen vajaatoimintaa tai ateroskleroosi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387765Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381975Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071016- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812