Moi! Oon ite ollu KPOP fani n. 1v ja 3kk ja mulla ei ole vieläkään kavereita jotka tykkäsi kpopista! Joten KPOP fanit tulkaa tänne ja jutellaan, meistä vois tulla vaikka kavereita, koska kaikki ne jotkut KPOP fanit jotka oon tavannu on tosi hauskoja persoonia! <33
KPOP fanit tänne!
2
355
Vastaukset
- Anonyymi
Moikka vaan! Minkä ikänen oot ja mitkä artistit on sun lempparrita?
Ite oon ollut kpop fani jo yli 4 vuotta mut mulla ei oo yhtäkään kaveria kuka fanittais kpoppia. Syynä voi kyl olla myös se et oon ihan tosi ujo enkä uskalla lähestyy ihmisii. Mun on normaalistikkin vaikee saadaa kavereita just ton äärimmäisen ujouden takia. Se ei ehkä näy näin kirjottaessa mut tietäisitpä mimmonen oon irl😂 Toinen syy miks mulla ei ehkä kemiat usein kohtaa muitten kans on se et oon kind of lapsellinen/kiltti tyttö. En esim harrasta yhtään juomista (oon absolutisti), inhoon baareja ja klubeja ja oon tosi homebody.
No joo kuitenkin oon ite just 19 täyttäny. Ois kyl kiva löytää täältä jotain kavereita mut vähän jänskättää vaan tän ujouden takia. Toisaalta jos oot yhtään sosiaalisempi ja puheliaampi tapaus etkä vaadi toiselta samanlaista alotteiden tekoa niin musta saa tosi hyvän ja lojaalin kaverin. Tykkään ehdottomasti kyl jutella mut en vaan ite osaa keksii puheenaiheita hirveesti ja silleen niin tarttee toisen olla alotteellinen.
Oon aika tyttömäinen/lapsenomanen ja se varmaan näkyy myös musiikkimaussa. Kuuntelen tosi laajasti eri artisteja mut ehdottomasti 3 gen artistit on mun suosikkeja ja tyttöbändit varsinkin. Tällä hetkellä stannaus listalla on ainoastaan dreamcatcher ja oon vasta melko uus fani (bts oli myös alusta alkaen mut en ollut oikeen innostunut niitten soolo musiikista niin kattoo ny sitte millasta musiikkii tulee ulos ku ne tulee ens vuonna takas). Muita esimekkejä mun kuuntelemist artisteist: enhypen, fromis_9, wjsn, gfriend, itzy, astro, twice, izone, oneus, sunmi, hyuna, rocket punch, ily:1, ateez (vanhemmag biisit) ja listaa vois jatkaa loputtomiin.- Anonyymi
Uu aik hyvät suosikit varsinki dreamcatcher itzy sunmi twice izone ja HYUNA QUEEN
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!851788- 821620
- 491300
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai471245Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481142- 1141088
- 39925
Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen59902Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!23901Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket22877