KPOP fanit tänne!

Anonyymi-ap

Moi! Oon ite ollu KPOP fani n. 1v ja 3kk ja mulla ei ole vieläkään kavereita jotka tykkäsi kpopista! Joten KPOP fanit tulkaa tänne ja jutellaan, meistä vois tulla vaikka kavereita, koska kaikki ne jotkut KPOP fanit jotka oon tavannu on tosi hauskoja persoonia! <33

2

372

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Moikka vaan! Minkä ikänen oot ja mitkä artistit on sun lempparrita?

Ite oon ollut kpop fani jo yli 4 vuotta mut mulla ei oo yhtäkään kaveria kuka fanittais kpoppia. Syynä voi kyl olla myös se et oon ihan tosi ujo enkä uskalla lähestyy ihmisii. Mun on normaalistikkin vaikee saadaa kavereita just ton äärimmäisen ujouden takia. Se ei ehkä näy näin kirjottaessa mut tietäisitpä mimmonen oon irl😂 Toinen syy miks mulla ei ehkä kemiat usein kohtaa muitten kans on se et oon kind of lapsellinen/kiltti tyttö. En esim harrasta yhtään juomista (oon absolutisti), inhoon baareja ja klubeja ja oon tosi homebody.

No joo kuitenkin oon ite just 19 täyttäny. Ois kyl kiva löytää täältä jotain kavereita mut vähän jänskättää vaan tän ujouden takia. Toisaalta jos oot yhtään sosiaalisempi ja puheliaampi tapaus etkä vaadi toiselta samanlaista alotteiden tekoa niin musta saa tosi hyvän ja lojaalin kaverin. Tykkään ehdottomasti kyl jutella mut en vaan ite osaa keksii puheenaiheita hirveesti ja silleen niin tarttee toisen olla alotteellinen.

Oon aika tyttömäinen/lapsenomanen ja se varmaan näkyy myös musiikkimaussa. Kuuntelen tosi laajasti eri artisteja mut ehdottomasti 3 gen artistit on mun suosikkeja ja tyttöbändit varsinkin. Tällä hetkellä stannaus listalla on ainoastaan dreamcatcher ja oon vasta melko uus fani (bts oli myös alusta alkaen mut en ollut oikeen innostunut niitten soolo musiikista niin kattoo ny sitte millasta musiikkii tulee ulos ku ne tulee ens vuonna takas). Muita esimekkejä mun kuuntelemist artisteist: enhypen, fromis_9, wjsn, gfriend, itzy, astro, twice, izone, oneus, sunmi, hyuna, rocket punch, ily:1, ateez (vanhemmag biisit) ja listaa vois jatkaa loputtomiin.

• Anonyymi

Uu aik hyvät suosikit varsinki dreamcatcher itzy sunmi twice izone ja HYUNA QUEEN

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4681
    2. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      15
      2638
    3. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      64
      2493
    4. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2445
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      32
      1827
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1641
    7. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1496
    8. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      50
      1335
    9. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1304
    10. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82