Tapio Puolimatka europarlamenttiin!

Anonyymi-ap

Ensimmäistä kertaa saa syyn äänestää euro-vaaleissa!

45

343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Höpö höpö höpö höpö höpö

      • Anonyymi

        Miksi vain höpötät?


      • Anonyymi

        moderoidaan Suomi24:n oman uniikin, eettisen tekoälyn avulla.


    • Anonyymi

      Luulen että uskovat tulevat ensimmäistä kertaa äänestämään joukolla eurovaaleissa. Vihdoinkin saadaan järkevyyttä tuhoutuvaan europarlamenttiin.

    • Anonyymi

      Mitä asioita Puolimatka ajaa...?

      • Anonyymi

        Ei mitään järkeviä.


      • Anonyymi

        Kreationismia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään järkeviä.

        Et siis tunne Puolimatkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et siis tunne Puolimatkaa.

        En henkilökohtaisesti, mutta olen lukenut hänen kirjojaan. Ei todellakaan edusta mitään järkevää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En henkilökohtaisesti, mutta olen lukenut hänen kirjojaan. Ei todellakaan edusta mitään järkevää.

        Olet valinnut älyllesi liian vaikeaa luettavaa.


      • Anonyymi

        Tervettä järkeä mielisairasta sukupuolisekoilua vastaan!


    • Anonyymi

      Minulle on löytynyt aina syy äänestää eurovaaleissa.

    • Anonyymi

      Mitä ihmettä hän tekisi Brysselissä, kun ei pysty pysymään asiassa edes kaupunginvsltuustossa?

      • Anonyymi

        Itse uskon että Puolimatkan tehtävä on vain saarnata Brysselissä evankeliumia uskosta Jeesukseen jumalattomille ihmisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse uskon että Puolimatkan tehtävä on vain saarnata Brysselissä evankeliumia uskosta Jeesukseen jumalattomille ihmisille.

        Tuota voisi professorismies tehdä varmaan nykyäänkin vapaa-ajallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse uskon että Puolimatkan tehtävä on vain saarnata Brysselissä evankeliumia uskosta Jeesukseen jumalattomille ihmisille.

        Et usko. Miksi valehtelet?


    • Anonyymi

      Puoli-matkaan jää...

      • Anonyymi

        Eiköhän Eija-Riitta ole kärkisijalla sinne pääsemässä, jos joku pääsee


    • Minä äänestän E-R Korholaa 😺

      • Anonyymi

        Nyt kun Hakkarainen ei enää ole ehdolla.


    • Anonyymi

      Totta, tunkkainen Puolivalo on hyvä äänestää europarlamenttiin, niin päästään hänestä eroon, ja Suomessa on raikkaampi ilma hengittää. Europarlamentissa hänen vaikutusvaltansa on Suomeakin pienempi.

      • Anonyymi

        Miten hän sinun elämääsi on haitannut?


      • Toisaalta kaikkia höyrypäitä ei pitäisi lähettää ulkomaille. Luulevat pian kaikkia suomalaisia tuollaisiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten hän sinun elämääsi on haitannut?

        Hän on haitannut minun elämääni hyvin paljon, koska Tapio arvostelee homoja ja minä olen homo. Joten aloitin ensin ryyppäämään, sitten vedin huumeita ja lopulta tapoin itseni itsemurhaamalla. Joten vähänkös harmittaa se Tapsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on haitannut minun elämääni hyvin paljon, koska Tapio arvostelee homoja ja minä olen homo. Joten aloitin ensin ryyppäämään, sitten vedin huumeita ja lopulta tapoin itseni itsemurhaamalla. Joten vähänkös harmittaa se Tapsa.

        Olet siis ihan tyypillinen homo.


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Toisaalta kaikkia höyrypäitä ei pitäisi lähettää ulkomaille. Luulevat pian kaikkia suomalaisia tuollaisiksi.

        Puhutko turresta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on haitannut minun elämääni hyvin paljon, koska Tapio arvostelee homoja ja minä olen homo. Joten aloitin ensin ryyppäämään, sitten vedin huumeita ja lopulta tapoin itseni itsemurhaamalla. Joten vähänkös harmittaa se Tapsa.

        Kertomassasi on looginen ristiriita, toisin sanoen valehtelet.


    • Anonyymi

      Aloittaja tämä Puolimatka tulee heti karkottaa pohjois-koreaan

      • Anonyymi

        Heti sinun jälkeesi.


      • Ei kait se sanktiona toimisi. Siellähän voisi nauttia täysin rinnoin vainoista.


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Ei kait se sanktiona toimisi. Siellähän voisi nauttia täysin rinnoin vainoista.

        Kuten sinä nautit sonnin lannasta.


      • Raha se on mikä haisee. Taas on kevät tulossa ja viherpiiperöt ynnä muut puutarhurit ostavat sitä innoissaan. Viime kesänalussa täällä kärsittiin suorastaan hetkellisesti myytävän tuotteen pulasta kun ei ole keksitty keinoa millä saisi tuon tuotannon tuplattua yksittäisellä sonnilla.


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Raha se on mikä haisee. Taas on kevät tulossa ja viherpiiperöt ynnä muut puutarhurit ostavat sitä innoissaan. Viime kesänalussa täällä kärsittiin suorastaan hetkellisesti myytävän tuotteen pulasta kun ei ole keksitty keinoa millä saisi tuon tuotannon tuplattua yksittäisellä sonnilla.

        Myy omaasi, sinä osaat suoltaa.


    • Anonyymi

      Itse ymmärrän että Puolimatka ei aiokaan puhua politiikkaa eu:n parlamentissa vaan levittää kristillistä sanomaa. Hänen perustelunsa kun puree eikä poliitikoista löydy vastaansanojaa muuta kuin vihan ja raivon kautta.

      • Anonyymi

        Se on sinun ” ymmärryksesi ”.


    • Anonyymi

      Uskovaiset ne osaavat yllättää aina. Luulin että Hakkarainen olisi ollut pöntön pohjimmainen niin johan esiinkaivettiin Puolimatka jonka rinnalla Teukkakin vaikuttaa älyköltä.

      • Anonyymi

        Tässä tapauksessa Tapio on sellainen kaveri, joka todennäköisesti käyttäisi puheenvuorojaan inttämiseen EU-parlamentissa. Teukkaahan ei edes näy paikalla vaan se jahtaa yksinhuoltajamisuja jossain Hondurasin viidakoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä tapauksessa Tapio on sellainen kaveri, joka todennäköisesti käyttäisi puheenvuorojaan inttämiseen EU-parlamentissa. Teukkaahan ei edes näy paikalla vaan se jahtaa yksinhuoltajamisuja jossain Hondurasin viidakoissa.

        Kyllä sinä itse olisit sekainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä tapauksessa Tapio on sellainen kaveri, joka todennäköisesti käyttäisi puheenvuorojaan inttämiseen EU-parlamentissa. Teukkaahan ei edes näy paikalla vaan se jahtaa yksinhuoltajamisuja jossain Hondurasin viidakoissa.

        Tapio osaa argumentoida ja kun hänet viedään parlamenttiin pelkästään kristinuskoa julistamaan tieteellisesti perustellen niin saavathan europarlamentaarikot kuulla vähän totuuksia joita vastaan eivät voi mitenkään väittää. Kuormittaa kivasti heidän psyykettään kun eivät voikaan olla suuna ja päänä. Puolimatkan tulee vain koko ajan ottaa puheenvuoroja sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapio osaa argumentoida ja kun hänet viedään parlamenttiin pelkästään kristinuskoa julistamaan tieteellisesti perustellen niin saavathan europarlamentaarikot kuulla vähän totuuksia joita vastaan eivät voi mitenkään väittää. Kuormittaa kivasti heidän psyykettään kun eivät voikaan olla suuna ja päänä. Puolimatkan tulee vain koko ajan ottaa puheenvuoroja sitten.

        Puolimatka ei totuutta tunnista vaikka se ottaisi häneltä suihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapio osaa argumentoida ja kun hänet viedään parlamenttiin pelkästään kristinuskoa julistamaan tieteellisesti perustellen niin saavathan europarlamentaarikot kuulla vähän totuuksia joita vastaan eivät voi mitenkään väittää. Kuormittaa kivasti heidän psyykettään kun eivät voikaan olla suuna ja päänä. Puolimatkan tulee vain koko ajan ottaa puheenvuoroja sitten.

        "kristinuskoa julistamaan tieteellisesti perustellen"

        :D melkoista sisäistä ristiriitaa tekstissä


    • Anonyymi

      Ehdokkaita pitää olla.

      • Anonyymi

        Mihin olet menossa?


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      61
      5814
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      62
      3004
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      57
      2476
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      347
      1123
    5. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      37
      1085
    6. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1084
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      4
      907
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      813
    9. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      793
    10. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      791
    Aihe