Kommenttini meni taas ihan ruttuun, kun oli pidempi viestiketju. Aloitan siis uuden ketjun olkaa hyvä:
Kaikki maailman ätmit yhtykäämme! Ytmien vallankumous on jo saanut yhteiskunnan kannalta epänormaalit suhteet.
Järjestys on palautettava ja me ätmien joukkovoimalla voimme tehdä sen!
Kunhan kynis herkkumutteria mutusteltuaan aikansa, hänestä tulee uuden ätmismi-kirkon pastori.
Tähän kirkkoon kuuluu toki niin paljon poloisia, että on haettava lisää pappishenkilöitä.
Ätmismi kirkon pastorin virkaan on toki edellytyksenä naispappeus. Kovin vain hakijoita ollee vähäisen.
Lannistumaton sinkkuätmi ei kuitenkaan luovuta. Kemian prosessinhoitaja-ätmi simiti hoitaa kemian ja prosessitekniikan, harmis raaka-aineiden hankinnan ja muotoilun keinovaginamies.
Lopputuotteen testaamisen ja asiakastyytyväisyydestä vastaa kynis ja palstakamu.
Laadun varmistaksesi välillä Buddy love testaa mikäli pikkuätmien opettamiseltaan ehtii.
Toki voin muistaa väärinkin ihmisten ammattisuuntausta, mutta se aivovaurioiselle suotakoon.
Ätmismi kirkko ajautuu paniikkiin ja kaaokseen, kun pirppis ja muut naispalsta haaveilijat tulevat ätmiyspalvelukseen.
Muut ätmit juoksevat kirkuen pakoon, mutta kynis ei hylkää ketään ja tyydyttää kaikki paikalle saapuneet naiset.
>simiti<
Ruttupalstan takia uusi aloitus
18
288
Vastaukset
- Anonyymi
Ei pidä luulla että sanottu "kynis" -hahmo olisi sama kuin täällä aiemmin kirjoittanut "kynä.mi" - hahmo.
- Anonyymi
Miten niin? Kynispastoria minä ainakin tarkoitan. Tai rnhän minä noita kirkon ammattinimikkeitä tiedä, mutta oletan kaikkien tietävän kyseessä olevan kynä.mi, joka on kertonut pappiudestaab.
En tokikaan sano, ettenkö olisi erehtynyt, mutta tällainen mielikuva minulla on. Toivottavasti nimim. kynis.m kertoo minulle ja muille asioista totuuden.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin? Kynispastoria minä ainakin tarkoitan. Tai rnhän minä noita kirkon ammattinimikkeitä tiedä, mutta oletan kaikkien tietävän kyseessä olevan kynä.mi, joka on kertonut pappiudestaab.
En tokikaan sano, ettenkö olisi erehtynyt, mutta tällainen mielikuva minulla on. Toivottavasti nimim. kynis.m kertoo minulle ja muille asioista totuuden.
>simiti<Vain "kynä.mi" hahmo voi kertoa totuuden siitä onko tämä sama hahmo kuin uusi "kynis.mi" hahmo joka ahkerasti kopioi ja plagioi ensin mainittua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain "kynä.mi" hahmo voi kertoa totuuden siitä onko tämä sama hahmo kuin uusi "kynis.mi" hahmo joka ahkerasti kopioi ja plagioi ensin mainittua.
Oho! En huomannut tuollaista ollenkaan. Minua on siis puijattu?
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho! En huomannut tuollaista ollenkaan. Minua on siis puijattu?
>simiti<Ei omat kolttosesi sinua puijaa.
Anonyymi kirjoitti:
Vain "kynä.mi" hahmo voi kertoa totuuden siitä onko tämä sama hahmo kuin uusi "kynis.mi" hahmo joka ahkerasti kopioi ja plagioi ensin mainittua.
Olen sama henkilö. Minua nimitettiin Kynikseksi tällä palstalla, joten otin sen nikikseni. 🌹👀
- Anonyymi
Kynis.mi kirjoitti:
Olen sama henkilö. Minua nimitettiin Kynikseksi tällä palstalla, joten otin sen nikikseni. 🌹👀
Minä olen aito ja alkuperäinen "kynä.mi". Viestittelyyni kohdistetun jatkuvan ja laajamittaisen häirinnän takia en enää osallistu täällä. 🌹👀
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen aito ja alkuperäinen "kynä.mi". Viestittelyyni kohdistetun jatkuvan ja laajamittaisen häirinnän takia en enää osallistu täällä. 🌹👀
Huijari. Aikaisemmin käyttämääni nimimerkkiä ei kukaan muu ole edelleenkään voinut rekisteröidä itselleen. Lisäksi olisi aikamoinen sattuma, että olisi aikaisemmin ollut tällä palstalla nikilläni, mutta ilmestynyt uudestaan juuri nyt, kun oli kyse siitä, olenko sama henkilö.
Myös Kynä..mi (kaksi pistettä välissä) on ollut minun, mutta Kynämies jonkun muun.🌹👀- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
niin kaos rahat pitäisi ottaa vuokranantajilta pois kun eihän mitään järkeä jos 12-lapsisenkin perheen asua jossa kuution kokoisessa huoneistossa johon ei ede mahdu joku vessanpönttökään oikein...
Kyllä tuo kynä sulla kulkee Timppa. *naurahdus*
Mietin vaan mikä seurakunnan tehtävänä on moisessa uskonnossa. Mitä saarnassa opetetaan?
Kanttorin ja suntion virkakin vielä on auki.- Anonyymi
Kanttorin vaatimus on soittaa ysäriä uruilla. Seurakunta sinänsä uskoo vain ätmiyteen ja ätniyteen. Kaikki muu on kapitalisti saatananpalvojien hapatusta.
https://youtu.be/6xUnSVTh8fI?si=7yE9F1RiTWrxeBK7
>simiti< Anonyymi kirjoitti:
Kanttorin vaatimus on soittaa ysäriä uruilla. Seurakunta sinänsä uskoo vain ätmiyteen ja ätniyteen. Kaikki muu on kapitalisti saatananpalvojien hapatusta.
https://youtu.be/6xUnSVTh8fI?si=7yE9F1RiTWrxeBK7
>simiti<Olipas se....
Joo, uskontajahan nyt riittää. Musta se menee samaan muottiin politiikan kanssa, Ei ole yhtä oikeaa.elisakettu kirjoitti:
Olipas se....
Joo, uskontajahan nyt riittää. Musta se menee samaan muottiin politiikan kanssa, Ei ole yhtä oikeaa.elisakettu, olen jo eläkkeellä, mutta jos olisin vielä seurakunnan palveluksessa, vain sellaisen seurakunnan, joka opettaa, että 'Kristus nousi kuolleista, kuolemallaan kuoleman voitti ja haudoissa oleville elämän antoi'.
Seurakunta on myös avoin kaikille, ei vain ätmeille. 🌹👀
Eli tuohon kuullostaa tältä....
https://youtu.be/IRj-5FxU2To?si=3U03vYICltz7jv-w
Kynis nuorempana....😄#Kynis nuorempana...#
Mainittu Disse pyrki aikoinaan, kun tulin palstalle, kiusaamaan minua sanomalla, ettei usko todeksi, mitä olen itsestäni kertonut.
Olen luvannut, etten puhu hänestä mitään, en myöskään lievästä heikkolahjaisuudestaan, intelligentia subnormalis levis, jos itse ei puhu minusta, ei viittaa minuun tai vastaa aloittamiini keskusteluihin.
- Anonyymi
Vaikkapa tällaista: https://youtu.be/zrz8NuALuj8?si=58y6-WRpvrHW9xBj
Uskovaiset yhteiskuntarikkojapersut panikoi.
>simiti<
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185403MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1182808- 122530
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun6012063Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1251786Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja701362Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421345Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31128Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan3991077Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641067