Ruttupalstan takia uusi aloitus

Anonyymi-ap

Kommenttini meni taas ihan ruttuun, kun oli pidempi viestiketju. Aloitan siis uuden ketjun olkaa hyvä:

Kaikki maailman ätmit yhtykäämme! Ytmien vallankumous on jo saanut yhteiskunnan kannalta epänormaalit suhteet.

Järjestys on palautettava ja me ätmien joukkovoimalla voimme tehdä sen!

Kunhan kynis herkkumutteria mutusteltuaan aikansa, hänestä tulee uuden ätmismi-kirkon pastori.

Tähän kirkkoon kuuluu toki niin paljon poloisia, että on haettava lisää pappishenkilöitä.

Ätmismi kirkon pastorin virkaan on toki edellytyksenä naispappeus. Kovin vain hakijoita ollee vähäisen.

Lannistumaton sinkkuätmi ei kuitenkaan luovuta. Kemian prosessinhoitaja-ätmi simiti hoitaa kemian ja prosessitekniikan, harmis raaka-aineiden hankinnan ja muotoilun keinovaginamies.

Lopputuotteen testaamisen ja asiakastyytyväisyydestä vastaa kynis ja palstakamu.

Laadun varmistaksesi välillä Buddy love testaa mikäli pikkuätmien opettamiseltaan ehtii.

Toki voin muistaa väärinkin ihmisten ammattisuuntausta, mutta se aivovaurioiselle suotakoon.

Ätmismi kirkko ajautuu paniikkiin ja kaaokseen, kun pirppis ja muut naispalsta haaveilijat tulevat ätmiyspalvelukseen.

Muut ätmit juoksevat kirkuen pakoon, mutta kynis ei hylkää ketään ja tyydyttää kaikki paikalle saapuneet naiset.

>simiti<

16

362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei pidä luulla että sanottu "kynis" -hahmo olisi sama kuin täällä aiemmin kirjoittanut "kynä.mi" - hahmo.

      • Anonyymi

        Miten niin? Kynispastoria minä ainakin tarkoitan. Tai rnhän minä noita kirkon ammattinimikkeitä tiedä, mutta oletan kaikkien tietävän kyseessä olevan kynä.mi, joka on kertonut pappiudestaab.

        En tokikaan sano, ettenkö olisi erehtynyt, mutta tällainen mielikuva minulla on. Toivottavasti nimim. kynis.m kertoo minulle ja muille asioista totuuden.

        >simiti<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin? Kynispastoria minä ainakin tarkoitan. Tai rnhän minä noita kirkon ammattinimikkeitä tiedä, mutta oletan kaikkien tietävän kyseessä olevan kynä.mi, joka on kertonut pappiudestaab.

        En tokikaan sano, ettenkö olisi erehtynyt, mutta tällainen mielikuva minulla on. Toivottavasti nimim. kynis.m kertoo minulle ja muille asioista totuuden.

        >simiti<

        Vain "kynä.mi" hahmo voi kertoa totuuden siitä onko tämä sama hahmo kuin uusi "kynis.mi" hahmo joka ahkerasti kopioi ja plagioi ensin mainittua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain "kynä.mi" hahmo voi kertoa totuuden siitä onko tämä sama hahmo kuin uusi "kynis.mi" hahmo joka ahkerasti kopioi ja plagioi ensin mainittua.

        Oho! En huomannut tuollaista ollenkaan. Minua on siis puijattu?

        >simiti<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho! En huomannut tuollaista ollenkaan. Minua on siis puijattu?

        >simiti<

        Ei omat kolttosesi sinua puijaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vain "kynä.mi" hahmo voi kertoa totuuden siitä onko tämä sama hahmo kuin uusi "kynis.mi" hahmo joka ahkerasti kopioi ja plagioi ensin mainittua.

        Olen sama henkilö. Minua nimitettiin Kynikseksi tällä palstalla, joten otin sen nikikseni. 🌹👀


      • Anonyymi
        Kynis.mi kirjoitti:

        Olen sama henkilö. Minua nimitettiin Kynikseksi tällä palstalla, joten otin sen nikikseni. 🌹👀

        Minä olen aito ja alkuperäinen "kynä.mi". Viestittelyyni kohdistetun jatkuvan ja laajamittaisen häirinnän takia en enää osallistu täällä. 🌹👀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen aito ja alkuperäinen "kynä.mi". Viestittelyyni kohdistetun jatkuvan ja laajamittaisen häirinnän takia en enää osallistu täällä. 🌹👀

        Huijari. Aikaisemmin käyttämääni nimimerkkiä ei kukaan muu ole edelleenkään voinut rekisteröidä itselleen. Lisäksi olisi aikamoinen sattuma, että olisi aikaisemmin ollut tällä palstalla nikilläni, mutta ilmestynyt uudestaan juuri nyt, kun oli kyse siitä, olenko sama henkilö.

        Myös Kynä..mi (kaksi pistettä välissä) on ollut minun, mutta Kynämies jonkun muun.🌹👀


    • Anonyymi

      niin kaos rahat pitäisi ottaa vuokranantajilta pois kun eihän mitään järkeä jos 12-lapsisenkin perheen asua jossa kuution kokoisessa huoneistossa johon ei ede mahdu joku vessanpönttökään oikein...

    • Kyllä tuo kynä sulla kulkee Timppa. *naurahdus*

      Mietin vaan mikä seurakunnan tehtävänä on moisessa uskonnossa. Mitä saarnassa opetetaan?

      Kanttorin ja suntion virkakin vielä on auki.

      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Kanttorin vaatimus on soittaa ysäriä uruilla. Seurakunta sinänsä uskoo vain ätmiyteen ja ätniyteen. Kaikki muu on kapitalisti saatananpalvojien hapatusta.
        https://youtu.be/6xUnSVTh8fI?si=7yE9F1RiTWrxeBK7

        >simiti<

        Olipas se....

        Joo, uskontajahan nyt riittää. Musta se menee samaan muottiin politiikan kanssa, Ei ole yhtä oikeaa.


      • elisakettu kirjoitti:

        Olipas se....

        Joo, uskontajahan nyt riittää. Musta se menee samaan muottiin politiikan kanssa, Ei ole yhtä oikeaa.

        elisakettu, olen jo eläkkeellä, mutta jos olisin vielä seurakunnan palveluksessa, vain sellaisen seurakunnan, joka opettaa, että 'Kristus nousi kuolleista, kuolemallaan kuoleman voitti ja haudoissa oleville elämän antoi'.

        Seurakunta on myös avoin kaikille, ei vain ätmeille. 🌹👀


      • #Kynis nuorempana...#

        Mainittu Disse pyrki aikoinaan, kun tulin palstalle, kiusaamaan minua sanomalla, ettei usko todeksi, mitä olen itsestäni kertonut.

        Olen luvannut, etten puhu hänestä mitään, en myöskään lievästä heikkolahjaisuudestaan, intelligentia subnormalis levis, jos itse ei puhu minusta, ei viittaa minuun tai vastaa aloittamiini keskusteluihin.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2050
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1373
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      942
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      354
      880
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe