Kommenttini meni taas ihan ruttuun, kun oli pidempi viestiketju. Aloitan siis uuden ketjun olkaa hyvä:
Kaikki maailman ätmit yhtykäämme! Ytmien vallankumous on jo saanut yhteiskunnan kannalta epänormaalit suhteet.
Järjestys on palautettava ja me ätmien joukkovoimalla voimme tehdä sen!
Kunhan kynis herkkumutteria mutusteltuaan aikansa, hänestä tulee uuden ätmismi-kirkon pastori.
Tähän kirkkoon kuuluu toki niin paljon poloisia, että on haettava lisää pappishenkilöitä.
Ätmismi kirkon pastorin virkaan on toki edellytyksenä naispappeus. Kovin vain hakijoita ollee vähäisen.
Lannistumaton sinkkuätmi ei kuitenkaan luovuta. Kemian prosessinhoitaja-ätmi simiti hoitaa kemian ja prosessitekniikan, harmis raaka-aineiden hankinnan ja muotoilun keinovaginamies.
Lopputuotteen testaamisen ja asiakastyytyväisyydestä vastaa kynis ja palstakamu.
Laadun varmistaksesi välillä Buddy love testaa mikäli pikkuätmien opettamiseltaan ehtii.
Toki voin muistaa väärinkin ihmisten ammattisuuntausta, mutta se aivovaurioiselle suotakoon.
Ätmismi kirkko ajautuu paniikkiin ja kaaokseen, kun pirppis ja muut naispalsta haaveilijat tulevat ätmiyspalvelukseen.
Muut ätmit juoksevat kirkuen pakoon, mutta kynis ei hylkää ketään ja tyydyttää kaikki paikalle saapuneet naiset.
>simiti<
Ruttupalstan takia uusi aloitus
16
362
Vastaukset
- Anonyymi
Ei pidä luulla että sanottu "kynis" -hahmo olisi sama kuin täällä aiemmin kirjoittanut "kynä.mi" - hahmo.
- Anonyymi
Miten niin? Kynispastoria minä ainakin tarkoitan. Tai rnhän minä noita kirkon ammattinimikkeitä tiedä, mutta oletan kaikkien tietävän kyseessä olevan kynä.mi, joka on kertonut pappiudestaab.
En tokikaan sano, ettenkö olisi erehtynyt, mutta tällainen mielikuva minulla on. Toivottavasti nimim. kynis.m kertoo minulle ja muille asioista totuuden.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin? Kynispastoria minä ainakin tarkoitan. Tai rnhän minä noita kirkon ammattinimikkeitä tiedä, mutta oletan kaikkien tietävän kyseessä olevan kynä.mi, joka on kertonut pappiudestaab.
En tokikaan sano, ettenkö olisi erehtynyt, mutta tällainen mielikuva minulla on. Toivottavasti nimim. kynis.m kertoo minulle ja muille asioista totuuden.
>simiti<Vain "kynä.mi" hahmo voi kertoa totuuden siitä onko tämä sama hahmo kuin uusi "kynis.mi" hahmo joka ahkerasti kopioi ja plagioi ensin mainittua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain "kynä.mi" hahmo voi kertoa totuuden siitä onko tämä sama hahmo kuin uusi "kynis.mi" hahmo joka ahkerasti kopioi ja plagioi ensin mainittua.
Oho! En huomannut tuollaista ollenkaan. Minua on siis puijattu?
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho! En huomannut tuollaista ollenkaan. Minua on siis puijattu?
>simiti<Ei omat kolttosesi sinua puijaa.
Anonyymi kirjoitti:
Vain "kynä.mi" hahmo voi kertoa totuuden siitä onko tämä sama hahmo kuin uusi "kynis.mi" hahmo joka ahkerasti kopioi ja plagioi ensin mainittua.
Olen sama henkilö. Minua nimitettiin Kynikseksi tällä palstalla, joten otin sen nikikseni. 🌹👀
- Anonyymi
Kynis.mi kirjoitti:
Olen sama henkilö. Minua nimitettiin Kynikseksi tällä palstalla, joten otin sen nikikseni. 🌹👀
Minä olen aito ja alkuperäinen "kynä.mi". Viestittelyyni kohdistetun jatkuvan ja laajamittaisen häirinnän takia en enää osallistu täällä. 🌹👀
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen aito ja alkuperäinen "kynä.mi". Viestittelyyni kohdistetun jatkuvan ja laajamittaisen häirinnän takia en enää osallistu täällä. 🌹👀
Huijari. Aikaisemmin käyttämääni nimimerkkiä ei kukaan muu ole edelleenkään voinut rekisteröidä itselleen. Lisäksi olisi aikamoinen sattuma, että olisi aikaisemmin ollut tällä palstalla nikilläni, mutta ilmestynyt uudestaan juuri nyt, kun oli kyse siitä, olenko sama henkilö.
Myös Kynä..mi (kaksi pistettä välissä) on ollut minun, mutta Kynämies jonkun muun.🌹👀
- Anonyymi
niin kaos rahat pitäisi ottaa vuokranantajilta pois kun eihän mitään järkeä jos 12-lapsisenkin perheen asua jossa kuution kokoisessa huoneistossa johon ei ede mahdu joku vessanpönttökään oikein...
Kyllä tuo kynä sulla kulkee Timppa. *naurahdus*
Mietin vaan mikä seurakunnan tehtävänä on moisessa uskonnossa. Mitä saarnassa opetetaan?
Kanttorin ja suntion virkakin vielä on auki.- Anonyymi
Kanttorin vaatimus on soittaa ysäriä uruilla. Seurakunta sinänsä uskoo vain ätmiyteen ja ätniyteen. Kaikki muu on kapitalisti saatananpalvojien hapatusta.
https://youtu.be/6xUnSVTh8fI?si=7yE9F1RiTWrxeBK7
>simiti< Anonyymi kirjoitti:
Kanttorin vaatimus on soittaa ysäriä uruilla. Seurakunta sinänsä uskoo vain ätmiyteen ja ätniyteen. Kaikki muu on kapitalisti saatananpalvojien hapatusta.
https://youtu.be/6xUnSVTh8fI?si=7yE9F1RiTWrxeBK7
>simiti<Olipas se....
Joo, uskontajahan nyt riittää. Musta se menee samaan muottiin politiikan kanssa, Ei ole yhtä oikeaa.elisakettu kirjoitti:
Olipas se....
Joo, uskontajahan nyt riittää. Musta se menee samaan muottiin politiikan kanssa, Ei ole yhtä oikeaa.elisakettu, olen jo eläkkeellä, mutta jos olisin vielä seurakunnan palveluksessa, vain sellaisen seurakunnan, joka opettaa, että 'Kristus nousi kuolleista, kuolemallaan kuoleman voitti ja haudoissa oleville elämän antoi'.
Seurakunta on myös avoin kaikille, ei vain ätmeille. 🌹👀
Eli tuohon kuullostaa tältä....
https://youtu.be/IRj-5FxU2To?si=3U03vYICltz7jv-w
Kynis nuorempana....😄#Kynis nuorempana...#
Mainittu Disse pyrki aikoinaan, kun tulin palstalle, kiusaamaan minua sanomalla, ettei usko todeksi, mitä olen itsestäni kertonut.
Olen luvannut, etten puhu hänestä mitään, en myöskään lievästä heikkolahjaisuudestaan, intelligentia subnormalis levis, jos itse ei puhu minusta, ei viittaa minuun tai vastaa aloittamiini keskusteluihin.
- Anonyymi
Vaikkapa tällaista: https://youtu.be/zrz8NuALuj8?si=58y6-WRpvrHW9xBj
Uskovaiset yhteiskuntarikkojapersut panikoi.
>simiti<
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692050- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321373- 1431092
- 103942
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten354880Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664