Ruttupalstan takia uusi aloitus

Anonyymi-ap

Kommenttini meni taas ihan ruttuun, kun oli pidempi viestiketju. Aloitan siis uuden ketjun olkaa hyvä:

Kaikki maailman ätmit yhtykäämme! Ytmien vallankumous on jo saanut yhteiskunnan kannalta epänormaalit suhteet.

Järjestys on palautettava ja me ätmien joukkovoimalla voimme tehdä sen!

Kunhan kynis herkkumutteria mutusteltuaan aikansa, hänestä tulee uuden ätmismi-kirkon pastori.

Tähän kirkkoon kuuluu toki niin paljon poloisia, että on haettava lisää pappishenkilöitä.

Ätmismi kirkon pastorin virkaan on toki edellytyksenä naispappeus. Kovin vain hakijoita ollee vähäisen.

Lannistumaton sinkkuätmi ei kuitenkaan luovuta. Kemian prosessinhoitaja-ätmi simiti hoitaa kemian ja prosessitekniikan, harmis raaka-aineiden hankinnan ja muotoilun keinovaginamies.

Lopputuotteen testaamisen ja asiakastyytyväisyydestä vastaa kynis ja palstakamu.

Laadun varmistaksesi välillä Buddy love testaa mikäli pikkuätmien opettamiseltaan ehtii.

Toki voin muistaa väärinkin ihmisten ammattisuuntausta, mutta se aivovaurioiselle suotakoon.

Ätmismi kirkko ajautuu paniikkiin ja kaaokseen, kun pirppis ja muut naispalsta haaveilijat tulevat ätmiyspalvelukseen.

Muut ätmit juoksevat kirkuen pakoon, mutta kynis ei hylkää ketään ja tyydyttää kaikki paikalle saapuneet naiset.

>simiti<

17

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei pidä luulla että sanottu "kynis" -hahmo olisi sama kuin täällä aiemmin kirjoittanut "kynä.mi" - hahmo.

      • Anonyymi

        Miten niin? Kynispastoria minä ainakin tarkoitan. Tai rnhän minä noita kirkon ammattinimikkeitä tiedä, mutta oletan kaikkien tietävän kyseessä olevan kynä.mi, joka on kertonut pappiudestaab.

        En tokikaan sano, ettenkö olisi erehtynyt, mutta tällainen mielikuva minulla on. Toivottavasti nimim. kynis.m kertoo minulle ja muille asioista totuuden.

        >simiti<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin? Kynispastoria minä ainakin tarkoitan. Tai rnhän minä noita kirkon ammattinimikkeitä tiedä, mutta oletan kaikkien tietävän kyseessä olevan kynä.mi, joka on kertonut pappiudestaab.

        En tokikaan sano, ettenkö olisi erehtynyt, mutta tällainen mielikuva minulla on. Toivottavasti nimim. kynis.m kertoo minulle ja muille asioista totuuden.

        >simiti<

        Vain "kynä.mi" hahmo voi kertoa totuuden siitä onko tämä sama hahmo kuin uusi "kynis.mi" hahmo joka ahkerasti kopioi ja plagioi ensin mainittua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain "kynä.mi" hahmo voi kertoa totuuden siitä onko tämä sama hahmo kuin uusi "kynis.mi" hahmo joka ahkerasti kopioi ja plagioi ensin mainittua.

        Oho! En huomannut tuollaista ollenkaan. Minua on siis puijattu?

        >simiti<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho! En huomannut tuollaista ollenkaan. Minua on siis puijattu?

        >simiti<

        Ei omat kolttosesi sinua puijaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vain "kynä.mi" hahmo voi kertoa totuuden siitä onko tämä sama hahmo kuin uusi "kynis.mi" hahmo joka ahkerasti kopioi ja plagioi ensin mainittua.

        Olen sama henkilö. Minua nimitettiin Kynikseksi tällä palstalla, joten otin sen nikikseni. 🌹👀


      • Anonyymi
        Kynis.mi kirjoitti:

        Olen sama henkilö. Minua nimitettiin Kynikseksi tällä palstalla, joten otin sen nikikseni. 🌹👀

        Minä olen aito ja alkuperäinen "kynä.mi". Viestittelyyni kohdistetun jatkuvan ja laajamittaisen häirinnän takia en enää osallistu täällä. 🌹👀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen aito ja alkuperäinen "kynä.mi". Viestittelyyni kohdistetun jatkuvan ja laajamittaisen häirinnän takia en enää osallistu täällä. 🌹👀

        Huijari. Aikaisemmin käyttämääni nimimerkkiä ei kukaan muu ole edelleenkään voinut rekisteröidä itselleen. Lisäksi olisi aikamoinen sattuma, että olisi aikaisemmin ollut tällä palstalla nikilläni, mutta ilmestynyt uudestaan juuri nyt, kun oli kyse siitä, olenko sama henkilö.

        Myös Kynä..mi (kaksi pistettä välissä) on ollut minun, mutta Kynämies jonkun muun.🌹👀


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😋 ­­­N­­y­­­m­­f­­o­m­­­a­­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      niin kaos rahat pitäisi ottaa vuokranantajilta pois kun eihän mitään järkeä jos 12-lapsisenkin perheen asua jossa kuution kokoisessa huoneistossa johon ei ede mahdu joku vessanpönttökään oikein...

    • Kyllä tuo kynä sulla kulkee Timppa. *naurahdus*

      Mietin vaan mikä seurakunnan tehtävänä on moisessa uskonnossa. Mitä saarnassa opetetaan?

      Kanttorin ja suntion virkakin vielä on auki.

      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Kanttorin vaatimus on soittaa ysäriä uruilla. Seurakunta sinänsä uskoo vain ätmiyteen ja ätniyteen. Kaikki muu on kapitalisti saatananpalvojien hapatusta.
        https://youtu.be/6xUnSVTh8fI?si=7yE9F1RiTWrxeBK7

        >simiti<

        Olipas se....

        Joo, uskontajahan nyt riittää. Musta se menee samaan muottiin politiikan kanssa, Ei ole yhtä oikeaa.


      • elisakettu kirjoitti:

        Olipas se....

        Joo, uskontajahan nyt riittää. Musta se menee samaan muottiin politiikan kanssa, Ei ole yhtä oikeaa.

        elisakettu, olen jo eläkkeellä, mutta jos olisin vielä seurakunnan palveluksessa, vain sellaisen seurakunnan, joka opettaa, että 'Kristus nousi kuolleista, kuolemallaan kuoleman voitti ja haudoissa oleville elämän antoi'.

        Seurakunta on myös avoin kaikille, ei vain ätmeille. 🌹👀


      • #Kynis nuorempana...#

        Mainittu Disse pyrki aikoinaan, kun tulin palstalle, kiusaamaan minua sanomalla, ettei usko todeksi, mitä olen itsestäni kertonut.

        Olen luvannut, etten puhu hänestä mitään, en myöskään lievästä heikkolahjaisuudestaan, intelligentia subnormalis levis, jos itse ei puhu minusta, ei viittaa minuun tai vastaa aloittamiini keskusteluihin.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8564
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2595
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2313
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1472
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe