Jauhenlihan paperi?

Anonyymi-ap

Miksi jauhenlihassa on se paperi siellä alla? Täysin turha keksintö!

57

318

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Varmaan siksi, että siitä muovipakkauksesta ei liukenisi haitallisia kemikaaleja siihen pakattuna olleeseen lihaan. Se paperi eristää.

    • Jauheliha. Ei jauhenlihan. Ei ole genetiivimuoto. Jos olisi, se olisi jauheen liha. Kuulostaa aika sekopäiselle.

      Imupaperi. Se liha kun tuottaa valumia.

      • Hih... Ellu aloittaa uutta nousua nipottamisella. 😄


      • Disseisback kirjoitti:

        Hih... Ellu aloittaa uutta nousua nipottamisella. 😄

        Joo, alkoi jotenkin tuntua siltä. Luin sen viimeisen viestisi muuten. Muutama lomapäivä vielä... En tule kyläilemään.

        Mulla jäi muuten tuosta nipottamisesta sanomatta Jauheen liha. Tai Jauheen Liha. Tai......


      • elisakettu kirjoitti:

        Joo, alkoi jotenkin tuntua siltä. Luin sen viimeisen viestisi muuten. Muutama lomapäivä vielä... En tule kyläilemään.

        Mulla jäi muuten tuosta nipottamisesta sanomatta Jauheen liha. Tai Jauheen Liha. Tai......

        No täällä joillain on hiukka muakin persoonallisempi kirotushäiriö. 😁
        Wuppis nyppi otsatukkaansa kun speguloin tms. 😄

        Joo, ei tartte kyläillä, ihan etänäkin voipi paljon hoitaa ja kuuntelun sijaan lueskella. 😄

        Mutta oiva aloittaa nipottamisella. 😄


      • Disseisback kirjoitti:

        No täällä joillain on hiukka muakin persoonallisempi kirotushäiriö. 😁
        Wuppis nyppi otsatukkaansa kun speguloin tms. 😄

        Joo, ei tartte kyläillä, ihan etänäkin voipi paljon hoitaa ja kuuntelun sijaan lueskella. 😄

        Mutta oiva aloittaa nipottamisella. 😄

        Äläs nyt ala speguloimaan siinä, saat remmistä sinäkin.

        Missähän se perkeleen Wuppis on? Voi luoja että kaipaan hänen kettuilujaan *suukkoja sinnen jonnekin*

        Wuppis on myös yksi älykkäimmistä ihmisistä, johon tullut törmättyä näissä merkeissä. Tosin hänkin osasi haksahtaa, mutta kuitenkin.

        Spekuloidaan ajatuksella, että Wuppis on uudelleen syntynyt. Tosin en kyllä keksi, kuka hiivatin hitto se voisi olla.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Äläs nyt ala speguloimaan siinä, saat remmistä sinäkin.

        Missähän se perkeleen Wuppis on? Voi luoja että kaipaan hänen kettuilujaan *suukkoja sinnen jonnekin*

        Wuppis on myös yksi älykkäimmistä ihmisistä, johon tullut törmättyä näissä merkeissä. Tosin hänkin osasi haksahtaa, mutta kuitenkin.

        Spekuloidaan ajatuksella, että Wuppis on uudelleen syntynyt. Tosin en kyllä keksi, kuka hiivatin hitto se voisi olla.

        Hah😂 Yksi pahimmista äärifemakoista täällä oli koko pöljyys. Onneksi älysi lähteä, vaikka puskista hyökkäili senkin jälkeen säännöllisesti kaikkia ideologisia vastustajiaan vastaan.
        Siistiytyi palstakin hänen jälkeensä, vaikka pari komppaajaa jäikin tänne vielä miesvihaansa ja pahaa oloaan purkamaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hah😂 Yksi pahimmista äärifemakoista täällä oli koko pöljyys. Onneksi älysi lähteä, vaikka puskista hyökkäili senkin jälkeen säännöllisesti kaikkia ideologisia vastustajiaan vastaan.
        Siistiytyi palstakin hänen jälkeensä, vaikka pari komppaajaa jäikin tänne vielä miesvihaansa ja pahaa oloaan purkamaan.

        Olepas jupisemasta ja jurnuttamasta siitä.

        Wuppis sentään osasi idootille laukoa totuuksia, joita he eivät halunneet kuulla.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Olepas jupisemasta ja jurnuttamasta siitä.

        Wuppis sentään osasi idootille laukoa totuuksia, joita he eivät halunneet kuulla.

        Ideologinen yhden aatteen idiootti oli koko hahmo.
        Hyvin huomasi kuinka paha olo hänellä oli koko ajan. Liekkö joutui laitokselle syystä. Kukaan muuten käytä elämäänsä palstoilla ihmisiä haukkuen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ideologinen yhden aatteen idiootti oli koko hahmo.
        Hyvin huomasi kuinka paha olo hänellä oli koko ajan. Liekkö joutui laitokselle syystä. Kukaan muuten käytä elämäänsä palstoilla ihmisiä haukkuen.

        Ihmisten toimintatapoja kritisoiden. Siinä on selkeä ero. Sinä taas syytät ihmistä ja vielä syyllistyt panetteluun. Mitä niinkuin sanoisit omasta palstakäyttäytymisestä ja elämän käytöstä?

        Wuppis nyt on tervepäisimpiä mitä näiltä palstoilta koskaan. Sitäkö hänessä kadehdit?


      • elisakettu kirjoitti:

        Äläs nyt ala speguloimaan siinä, saat remmistä sinäkin.

        Missähän se perkeleen Wuppis on? Voi luoja että kaipaan hänen kettuilujaan *suukkoja sinnen jonnekin*

        Wuppis on myös yksi älykkäimmistä ihmisistä, johon tullut törmättyä näissä merkeissä. Tosin hänkin osasi haksahtaa, mutta kuitenkin.

        Spekuloidaan ajatuksella, että Wuppis on uudelleen syntynyt. Tosin en kyllä keksi, kuka hiivatin hitto se voisi olla.

        No jopas oot ärhäkkä, ihan kuin kolostaan savustettu kettu. 😄

        Ei Wuppis täällä enää samoin ainakaan vaikuta. Eikä edes expihtarikurppa. Jotenkin sellaiset vahvat naisnäkökulman tuojat loistaa poissaolollaan. Linukka nyt vähän fazeriinojen ahminnaltaan joutaa kuittailemaan, mutta ei täällä oikein ole kuin kukkshattutätejä. 😄


      • Disseisback kirjoitti:

        No jopas oot ärhäkkä, ihan kuin kolostaan savustettu kettu. 😄

        Ei Wuppis täällä enää samoin ainakaan vaikuta. Eikä edes expihtarikurppa. Jotenkin sellaiset vahvat naisnäkökulman tuojat loistaa poissaolollaan. Linukka nyt vähän fazeriinojen ahminnaltaan joutaa kuittailemaan, mutta ei täällä oikein ole kuin kukkshattutätejä. 😄

        Sinä ja sinun kukkahattutätisi. *pamauttaa anopinkielen multineen Dissen päähän*

        En ole Linukkaakaan nähnyt. Hemmetin laiskimukset :(


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Ihmisten toimintatapoja kritisoiden. Siinä on selkeä ero. Sinä taas syytät ihmistä ja vielä syyllistyt panetteluun. Mitä niinkuin sanoisit omasta palstakäyttäytymisestä ja elämän käytöstä?

        Wuppis nyt on tervepäisimpiä mitä näiltä palstoilta koskaan. Sitäkö hänessä kadehdit?

        Kun luki hänen kommenttejaan ja kritisoi häntä hän kyllä hyökkäsi täysin typerillä ja panettelevilla kommenteillaan takaisin aina ja kommentoi muutenkin aina vain ideologisin perustein. Kumma, että et hänen toimiaan kritisoi, vaan menet kaksoisstandartein. Ainiin, kun olette samaa miehiä vihaavaa femakko kaartia.😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun luki hänen kommenttejaan ja kritisoi häntä hän kyllä hyökkäsi täysin typerillä ja panettelevilla kommenteillaan takaisin aina ja kommentoi muutenkin aina vain ideologisin perustein. Kumma, että et hänen toimiaan kritisoi, vaan menet kaksoisstandartein. Ainiin, kun olette samaa miehiä vihaavaa femakko kaartia.😅

        Älä nyt enää jaksa rutista. Ehken minä kokenut hänen tekstejä noin, koska en ajattele niin.

        Milloin minä olen miehiä vihannut? Kaikkea sontaa sitä tänäkin päivänä saa kuulla...


      • elisakettu kirjoitti:

        Sinä ja sinun kukkahattutätisi. *pamauttaa anopinkielen multineen Dissen päähän*

        En ole Linukkaakaan nähnyt. Hemmetin laiskimukset :(

        Linukka vetänyt fazeriinaöverit ja jossain koettaa suorittaa keppijumppaa...

        -kiskoo anopinkielen roikaleita päästään ja sylkee multaa suusta-

        Täällä tympäytyy vahvat naiset tähän alatimarisemiseen kaikesta. Keskustelut tyssää siihen, kun toiselta loppuu argumentit ja alkaa kuuluisa "miesvihapuhe".... ja vastaava länkytys...

        Oletko joskus miettinyt, miten vaikeaa on kärpästä tai vst pörriäistä saada lentämään avonaisesta ikkunasta pihalle, kun se vimmana paukuttaa vaan päätään viereiseen ikkunaruutuun? Puhe ei auta, ei varovainen kädellä siirtäminenkään....

        Toivottomuus on ehkä se viimeinen fiilis mikä saa jättämään sen öttiäisen paukuttamaan päätään vasten lasia...hetken varmaan käy mielessä jopa se kärpäslätkällä huitaseminen ikkunaan...pääsis tuskistaan....mutta tulee lasiin karsee jälki...🙄


      • Disseisback kirjoitti:

        Linukka vetänyt fazeriinaöverit ja jossain koettaa suorittaa keppijumppaa...

        -kiskoo anopinkielen roikaleita päästään ja sylkee multaa suusta-

        Täällä tympäytyy vahvat naiset tähän alatimarisemiseen kaikesta. Keskustelut tyssää siihen, kun toiselta loppuu argumentit ja alkaa kuuluisa "miesvihapuhe".... ja vastaava länkytys...

        Oletko joskus miettinyt, miten vaikeaa on kärpästä tai vst pörriäistä saada lentämään avonaisesta ikkunasta pihalle, kun se vimmana paukuttaa vaan päätään viereiseen ikkunaruutuun? Puhe ei auta, ei varovainen kädellä siirtäminenkään....

        Toivottomuus on ehkä se viimeinen fiilis mikä saa jättämään sen öttiäisen paukuttamaan päätään vasten lasia...hetken varmaan käy mielessä jopa se kärpäslätkällä huitaseminen ikkunaan...pääsis tuskistaan....mutta tulee lasiin karsee jälki...🙄

        Ai saamri miten hyvä vertauskuva *naurua silmät kyynelissä*

        Täällä onkin aika hitoksen monta kärpästä...


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Äläs nyt ala speguloimaan siinä, saat remmistä sinäkin.

        Missähän se perkeleen Wuppis on? Voi luoja että kaipaan hänen kettuilujaan *suukkoja sinnen jonnekin*

        Wuppis on myös yksi älykkäimmistä ihmisistä, johon tullut törmättyä näissä merkeissä. Tosin hänkin osasi haksahtaa, mutta kuitenkin.

        Spekuloidaan ajatuksella, että Wuppis on uudelleen syntynyt. Tosin en kyllä keksi, kuka hiivatin hitto se voisi olla.

        Tehty ilmoitus väkivaltaisuudesta ks. kohta ”saat remmistä”.


      • elisakettu kirjoitti:

        Ai saamri miten hyvä vertauskuva *naurua silmät kyynelissä*

        Täällä onkin aika hitoksen monta kärpästä...

        No mä oon joskus kaatamani koivun kannon päällä tuuminut metaforan hommalle. 😄

        Sitä vaan oon pohtinut, että kun sanotaan, että: "jos ei ole kuin lusikalla annettu, niin ei kauhalla voi vaatia". Että miksi luonto antaa vain lusikalla joillekin? 🤔

        Jotenkin tylyä....🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tehty ilmoitus väkivaltaisuudesta ks. kohta ”saat remmistä”.

        Voi pientä. Tiedoksesi, se oli kielikuva, jonka D ymmärtää, jota sinä taas et ymmärrä.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Voi pientä. Tiedoksesi, se oli kielikuva, jonka D ymmärtää, jota sinä taas et ymmärrä.

        Ei ole kielikuva. Tehty ilmoitus molemmista.


      • Disseisback kirjoitti:

        No mä oon joskus kaatamani koivun kannon päällä tuuminut metaforan hommalle. 😄

        Sitä vaan oon pohtinut, että kun sanotaan, että: "jos ei ole kuin lusikalla annettu, niin ei kauhalla voi vaatia". Että miksi luonto antaa vain lusikalla joillekin? 🤔

        Jotenkin tylyä....🤔

        ... ja joku luulee olevansa ampianenkin...

        Tylyä. Tai surullista.

        Mut mun pitää mennä. Syömään ja sekuntteja katsomaan. *pikahali*


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kielikuva. Tehty ilmoitus molemmista.

        Tekisit ilmoituksen itsestäsi.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Tekisit ilmoituksen itsestäsi.

        Väkivallasta tehdään ilmoitus. Täällä ei paiskota eikä lyödä. Muista.


      • elisakettu kirjoitti:

        ... ja joku luulee olevansa ampianenkin...

        Tylyä. Tai surullista.

        Mut mun pitää mennä. Syömään ja sekuntteja katsomaan. *pikahali*

        Ei kaikkia pysty pelastamaan... tarvitaan yhteistyötä. Niin pelastajan ja pelastettavan puolelta... ei mikään toimi yksin...

        Naapurin tyypit sitä koettaa puoltaa, mutta heikot tulokset vaikuttaa olevan.... auktoritäärisyyskään ei toimi.

        Menehän sit, höppänä. 😄


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Älä nyt enää jaksa rutista. Ehken minä kokenut hänen tekstejä noin, koska en ajattele niin.

        Milloin minä olen miehiä vihannut? Kaikkea sontaa sitä tänäkin päivänä saa kuulla...

        Jos komppaat hänen kommenttejaan annat suoran tuen hänen miesvihalleen.


    • Anonyymi

      Olen ajatellut, että imupaperi, mutta estää myös jonkin verran muoviaineiden liukenemista jauhelihaan rasvan auttamana

      • Anonyymi

        Siinä paperissa on myös muvia, koska on joko leivinpaperin pala tai jotain solumuovia...entäs se jauhelihan päälipuoli, jossa ko. paperia ei ole?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä paperissa on myös muvia, koska on joko leivinpaperin pala tai jotain solumuovia...entäs se jauhelihan päälipuoli, jossa ko. paperia ei ole?

        En ole edes ajatellut tuota. En kuitenkaan pidä verinoroista rasian tai pakkauksen pohjalla. Ehkä se on pääsyy imeä irronneet nesteet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole edes ajatellut tuota. En kuitenkaan pidä verinoroista rasian tai pakkauksen pohjalla. Ehkä se on pääsyy imeä irronneet nesteet.

        Eläimessä nyt vaan on verta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole edes ajatellut tuota. En kuitenkaan pidä verinoroista rasian tai pakkauksen pohjalla. Ehkä se on pääsyy imeä irronneet nesteet.

        Kyse ei ole verestä, vaan lihasnesteestä idiootti. Näkee, että henkilöt jotka kuvittelee lihan kasvavan muutenkin vakuumiin eivät tajua sitä, että puhtaassa lihatuotteessa ei ole verta joka tekisi tuotteesta muutenkin muunmuassa raudan tai maksamaisen maultaan.


    • Ei tule muovinmakua....

      Siksi muovipullossa oleva viinakin on hörpittävä äkkiä, tai alkaa maistua muoville. 🤔

      • Tuo nyt hölmöintä mitä olen kuullut.... Muovin makuista viinaa.....


      • elisakettu kirjoitti:

        Tuo nyt hölmöintä mitä olen kuullut.... Muovin makuista viinaa.....

        No ootko muka odotellut, että tulis se muovin maku siihen viinaan? 🤔


      • Disseisback kirjoitti:

        No ootko muka odotellut, että tulis se muovin maku siihen viinaan? 🤔

        Eihän se siihen tartu. Mieti nyt. Ja viininloputkin kaatelen muovipullloon, jos jää dekantterista yli.

        Aattelepas elintarviketeollisuutta. Miten paljon sitä muovijämää tulee pakkauksista. Energiajätteet tuli vietyä toissapäivänä lajitteluun. Ja jo on kassi taas pullollaan. Aivan hillitöntä...

        Maistuuko muka sun leikkeleesi ja ja juustosi muovilta?


      • elisakettu kirjoitti:

        Eihän se siihen tartu. Mieti nyt. Ja viininloputkin kaatelen muovipullloon, jos jää dekantterista yli.

        Aattelepas elintarviketeollisuutta. Miten paljon sitä muovijämää tulee pakkauksista. Energiajätteet tuli vietyä toissapäivänä lajitteluun. Ja jo on kassi taas pullollaan. Aivan hillitöntä...

        Maistuuko muka sun leikkeleesi ja ja juustosi muovilta?

        Nyt pikkuisen rajaa sille tosikkomaisuudelle...😬

        Nipo voi olla, mutta sarkasmia ei saa unohtaa. 😄


      • Disseisback kirjoitti:

        Nyt pikkuisen rajaa sille tosikkomaisuudelle...😬

        Nipo voi olla, mutta sarkasmia ei saa unohtaa. 😄

        No ei tieteskään. En vain voinut vastustaa kiusausta :)


      • Mä olin sillon pikkupoika vasta, niin toi isä vainaa toi aina viinaa kolminkertaisen määrän, niin mä muistan kun se sano, että täytyy testata, ettei kanisteri rupee liukeneen. Kun se tyhjäs ne viinapullot mehukanisteriin. mutta koskaan se ei jääny tullisssa kiinni.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Tuo nyt hölmöintä mitä olen kuullut.... Muovin makuista viinaa.....

        Mun isoisä sano ain, että viinakset pitää juoda nopiaan pois kun on pullon avannu, ettei ala maistumaan lasille...


      • elisakettu kirjoitti:

        No ei tieteskään. En vain voinut vastustaa kiusausta :)

        Sinusta ei aina ota selvää. 😃

        Kettumaista hommaa...😄


      • Disseisback kirjoitti:

        Sinusta ei aina ota selvää. 😃

        Kettumaista hommaa...😄

        You catch :) Nipotuskin voi olla pelkkää kettuilua.


      • elisakettu kirjoitti:

        You catch :) Nipotuskin voi olla pelkkää kettuilua.

        Noh, tähän oon vuosien varrella tottunut ja tykästynyt. 😄

        Tosin, saan itsekin ainakin esittää vähän lennokkaita ja mielikuvituksellisia juttujani. 😄


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        You catch :) Nipotuskin voi olla pelkkää kettuilua.

        Jos et tiennyt niin sitä paperia ei syödä no nyt tiedät


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos et tiennyt niin sitä paperia ei syödä no nyt tiedät

        Kuitujs siitäkin saa..... kyllä mä jätän lisukkeksi... 😃

        Pitää vaan osata valmistaa ja maustaa...😄


    • Anonyymi

      JAUHELIHAN PAPERI KUIN KUHA-KALAN NAHKA.

    • Anonyymi

      Se.on nuotion sytykepaperi. Yhtiö on ajatellut Suomalaisen vaellusviettiä ja tein itse nuotion viettiä.

      Suurimmat lihajalostajat ovat tallentaneet jopa pieniä suolapusseja pitkin erämaata.
      Tämä kaikki on tehty juuri sinun kivaa ajatellen.

      >simiti<

    • Anonyymi

      kuha on särki kala eli niille särjille ja sinteille sukua herkullista särkeä

    • Anonyymi

      Kuha on kiiski.

      mutta jooh nuo jotkut nimetkin, todella ajattelin että tuo voi piristää nimittelijä kun itse vcoi yrittää keksiä jotain nimiä, jos tuo ehdottaanoin vain muutamia juttuja,

    • Sillon kun mä oli lapsi, se jauheliha vedettiin siitä myllystä läpi, ihan siinä näkösällä. Lihatiskin takana sellaseen metallivatii ja siitä sellasella kauhalla niin paljon mitä tarvi ja käärittiin paperiin. Ja kaikki muutkin käärittiin vaan paperiin, ei ollu mitään muovivateja, mitä ois pitäny ostaa.

    • Anonyymi

      Imee lisättyä vettä joka taas lisää lihapakkauksen painoa joka taas lisää kuluttajan maksamaa hintaa vedestä (lihasta).

    • Anonyymi

      Åaökpmlp pm looslem eöo soos lihan kilohinta tänään?

      • Anonyymi

        Äidinkielen opettelusi täällä ottanut taas takapakkia, kun 50% monologistasi jälleen epäselvää.


    • Anonyymi

      Olen Suomen kovin runkkari isolla Arrällä!

      -simiti-

      • Anonyymi

        Mä taas luulen, että sinä et ole vielä edes kikkeliäsi löytänytkään


    • Anonyymi

      JOOH KUN TODELLA TEEN JOTAIN TEKOÄLYYN LIITTYVIÄ.. MUTTA xENASTA TULEE xENON.

    • Anonyymi

      Onhan mukavaa että jauheliha köntti irtoaa kokonaisena rasiasta , muutenhan se olisi tarttunut pohjaan kuten miehesi siemenet naapurin piikkaan .

    • Anonyymi

      Aleksanterista voi tulla Petterei kasvontunnisruksella.

    • Anonyymi

      Kyllä kuukautissiteellä on ihan tarkoitus, vaikka se turhalta kääreeltä lihan ympärillä tuntuukin.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8534
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2585
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2313
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1472
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe