Salomon kengät on ala-arvoisia.
Suunnittelu ja rakenne, oli se lenkkikenkä tai joku vaellus.
Jalka/nilkka väsyy. Pohjat huonoja tai liian ohuita / uretaania, kengät muut osat. Ergonomia on todella huono.
Ei kannata maksaa mitään. Salomonin vaelluskengät jos on 80-150 eur kaupassa niin se kenkä on muovista ja polyuretaanista tehty ja ala-arvoinen.
Työkenkiä valmistajalta firmalta kengät ja voi pitää niin kauan jalassa ja kävellä niin kauan kuin haluaa. Ei koskaan tunnu epämiellyttävälle, ei tule ajateltua kenkiä. Nämä pysyy samassa kunnossa vielä 10 vuotta.
Salomon tuotemerkin kengät ehkä huonoimmat kaikista.
2
425
Vastaukset 2
- Anonyymi00005
Vuosia käyttänyt Salomonin vaelluskenkiä sekä varrelliset kun tavalliset, viime keväänä ostamani sadan euron matalavarsiset kengät on tosi mukavat jalassa mutta jo nyt on pohjat kovin kuluneet ja yhdessä kohdassa on kuviot kokonaan kulunut pois ja pinnan altaa näkyy jotain vaalea,välipohja? mitä lie. Onko muille käynyt samoin? Minun vanhimmat, ainakin kymmenen vuoden vanhat ja edelleen käyttössä puutarhassa on pohjat kulunut vain vähän. Kovin pettynyt.
- Anonyymi00006
Avaajan jalka on vaan sen mallinen ettei kyseisen valmistajan lesti sovi hänelle ja siksi hän haluaa dissata merkkiä ja keksiä vaikka mitä valheita ja ongelmia.
Säälittävää toimintaa.
Kengät pitää sovittaa kaupassa huolellisesti ja silti valinta ei aina onnistu, mutta siinä oppii minkä valmistajan kengät ei sovi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091310
- 45901
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50726Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r129674- 70666
- 67616
- 53597
- 55555
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93473Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20470- 34457
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115453Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32448- 51445
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142443- 5438
- 49437
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e83434- 52403
- 42400