Vähän ärsyttää se että kaikilla muilla luokkalaisilla on uudet Nike kengät jotka maksavat 130€ ja itsellä rikkinäiset kengät sanoin tästä asiasta ja sain uudet kengät mutta en saa vieläkään käyttää niitä sen takia että on märkää… niin ei muuten ole missään märkää ovatko he sokeita!!!!???? Tosi monella on valkoiset kengät jotka ovat olleet jo 2 viikkoa ja ihan uusilta yhä näyttää. Miten sanon tästä vanhemmille ilman että alkavat mäkättää asiasta ? Pari viikkoa pitäisi odotella mutta uskon että saan käyttää niitä vasta 10 vuoden päästä (tunnen vanhempani sen verran hyvin) PS SORI KIRJOITUS VIRHEISTÄ JA PISTEITÄ EI JAKSA LAITTAA JOKA VITUN VIRKKEEN LOPPUUN
Haluan laittaa lenkkarit mutta en saa
Anonyymi-ap
2
325
Vastaukset
- Anonyymi
Haha. Minun kengät maksoivat 200 e. Olen silti onnettomampi kuin sinä.
- Anonyymi
Haha. Mulla on tennareita yli 500 paria ja silti olen onnellinen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2204085Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112583Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382295Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?801400Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861288- 481149
- 751037
- 59903
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58881- 45866