Onko palstalla elättejä?

Anonyymi-ap

Kuinka moni palstalainen tunnustaa olevansa kaikista heikoimmassa asemassa oleva ja pienituloinen yhteiskunnan elätti?

13

198

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä olen elättisyöppö karjunen yksinäni valtakunnassani, henkilökohtaisessa sikolätissäni. Ätmiytymiseni johtuu siitä että luovutan helposti. Kun kattoo tätä yleistä menoa niin mä vaan kelaan että you know what? Mitä jos ei. Mitä jos mä en elä niinkuin käsketään, vaan sen sijaan etsin oman tieni ja nicheni/kuplani missä elelen?

    • Anonyymi

      Onko muiden sponsoroimana ja yhteiskunnan piikkiin päästelevä sittenkään heikossa asemassa?

      • Anonyymi

        Maanviljelijät tukineen???


    • Anonyymi

      Juuri elättäjäni soitti. Häneltä oli hirmuisesti kaikki vaatineet jotain. Toivoi jo pääsevänsä takaisin töihin, kun vapaat ovat täynnä vaatimuksia.

      >simiti<

    • Käyn töissä, mutta palkka on paska. Sama olisi olla soskupummi.

    • pitäisikö mennä TÖIHIN 😁

      • Anonyymi

        Ei pidä ryöstely ja väkivalta on paljon kivempaa.

        >simiti<


    • Anonyymi

      Olen 34-vuotias elättisinkkumies.

      • Anonyymi

        Minä saatan päästä pian palkkatuelle.


    • Anonyymi

      Koko maa on pian konkurssissa ja elättejä on 4 miljoonaa. Mitäs äänestitte kokoomusta.

    • En koe olevani heikoimmassa asemassa vaikka työtön ja pienituloinen olenkin, mulla on luottotiedot ja asunto, kaks kissaa ja kohtalainen terveys (niin fyysinen kui psyykkinenkin) vielä,

      Töitä oon hakenut ja haen aina ku mulle sopivaa ja kiinnostavaa on tarjolla, monesti useemminkin kui sen pakolliset neljä paikkaa kuukaudessa,
      Yhdessä haastattelussa olen päässyt käymään, pari viikkoo siitä tuli kieltävä vastaus spostiin ja samalla päivämäärällä sekin työpaikka oli uudelleen haettavana..
      Monta muutakin, mihin oon hakenut sen jälkeen ku työttömäksi jäin, ilmaantuu aina vaan uudelleen hakuun ja joihinkin oon jo useemman kerran hakenut ja sit meillä kuitenki on taas työntekijäpula ja työttömien pitäs vaan "Mennä töihin"..

      No mihin vittu meet🤷

      • Anonyymi

        Mun ei tarvi mennä, vaikka olenkin osa pillu aika työtön.

        >simiti<


    • Anonyymi

      Kuis nää 200 turhaketta isoine palkkoineen,lierot kapitaani siat yrityksineen varastaa sen kun kerkiää.Häjjyä.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5385
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3337
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1840
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe