Laitanpa nyt tähänkin näkyville, ettei ole pelkästään piilossa tuolla toisessa ketjussa:
https://aijaa.com/K5Q9wb
Eli melkein onnistuu jo, mutta muottia pitää vielä muuttaa.
Pellinmuokkaustilanne
14
198
Vastaukset
- Anonyymi
Mikäs osa tuossa kuvassa on? Se väänninlaite on jokin muu kun näin sen aikaisemmin. Pidän siitä että ihmisillä on omia, uniikkeja säätöjä. Niin menetellään esim. kehitysmaissa eli sovelletaan kun varsinaisia välineitä autojen korjaamiseen ei ole saatavilla. Jesarilla kun muumioi koslansa niin sitä menopeliä ei voi pysäyttää mikään 😗.
Tuo on se tarpeellinen osa, eli lopputuote.
Tein juuri toisen kokeen sillä uudella muotilla ja nyt se onnistui.
Veljeni ehdotti, että kannattaisi käyttää pienempää ruutimäärää ja pamauttaa useamman kerran, niin pelti ei joudu niin kovaan rasitukseen. Tein niin ja lisäksi laitoin peltilevyn ja muortin väliin öljytyn paperipyyhkeen, jotta pelti liukuisi muotin pinnalla paremmin..
Nyt se onnistunut kappale pitää vielä siistiä ulkoreunalta ja suurentaa keskireikä oikeaan kokoon (se jäi hiukan liian pieneksi, sillä pelti venyy tällä konstilla eri tavalla kuin siinä kertapamautuksessa).buddy-love kirjoitti:
Tuo on se tarpeellinen osa, eli lopputuote.
Tein juuri toisen kokeen sillä uudella muotilla ja nyt se onnistui.
Veljeni ehdotti, että kannattaisi käyttää pienempää ruutimäärää ja pamauttaa useamman kerran, niin pelti ei joudu niin kovaan rasitukseen. Tein niin ja lisäksi laitoin peltilevyn ja muortin väliin öljytyn paperipyyhkeen, jotta pelti liukuisi muotin pinnalla paremmin..
Nyt se onnistunut kappale pitää vielä siistiä ulkoreunalta ja suurentaa keskireikä oikeaan kokoon (se jäi hiukan liian pieneksi, sillä pelti venyy tällä konstilla eri tavalla kuin siinä kertapamautuksessa).(muortin=muotin)
- Anonyymi
Mihin ongelmaan tässä nyt ollaan keksimässä ratkaisua?
Erään vaihteiston akseli rikkoontui ja samalla tuhosi samassa kohdassa olleen tiivisteen ja sen suojalevyn. Akselia ei saanut mistään, joten se teetettiin (firmassa joka tekee myös kilpa-autojen osia). Tiivisteen sai kaupasta, mutta se sen päällä oleva suojalevy on myös ongelmatapaus, sillä mistään ei löytynyt sellaisia hyllystä. Akseleita tekevä firma puolestaan ei tee suojalevyjä, joten päätin tehdä sen itse (ja varsinkin kun projekti on riittävän hankala ja siksi mielenkiintoinen).
- Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
Erään vaihteiston akseli rikkoontui ja samalla tuhosi samassa kohdassa olleen tiivisteen ja sen suojalevyn. Akselia ei saanut mistään, joten se teetettiin (firmassa joka tekee myös kilpa-autojen osia). Tiivisteen sai kaupasta, mutta se sen päällä oleva suojalevy on myös ongelmatapaus, sillä mistään ei löytynyt sellaisia hyllystä. Akseleita tekevä firma puolestaan ei tee suojalevyjä, joten päätin tehdä sen itse (ja varsinkin kun projekti on riittävän hankala ja siksi mielenkiintoinen).
Ja se pitää tehdä räjäyttämällä eikä hydrauliprässäys käy? Vähän kuin yrittäisit hitsata kaksi rautaa yhteen räjäyttämällä?
Anonyymi kirjoitti:
Ja se pitää tehdä räjäyttämällä eikä hydrauliprässäys käy? Vähän kuin yrittäisit hitsata kaksi rautaa yhteen räjäyttämällä?
Painetta tarvitaan niin paljon, ettei täällä olevissa pumpuissa ole sitä riittävästi.
Räjäyttämällä saan painetta arviolta yli 3000 kg/cm2 (voi olla reilustikin enemmän, sillä hylsyn kanta on pettänyt jo pari kertaa).Anonyymi kirjoitti:
Ja se pitää tehdä räjäyttämällä eikä hydrauliprässäys käy? Vähän kuin yrittäisit hitsata kaksi rautaa yhteen räjäyttämällä?
Hitsaus muuten onnistuu oikein hyvin myös räjäyttämällä ja sitä käytetään mm. kun liitetään yhteen peltejä, joita ei voi hitsata muilla keinoilla.
Eikös tuo ole revennyt?
Tuo on se aiempi koe ja se tosiaan ei vielä onnistunut, mutta seuraava on ihan priima.
Kuva tulee kun ehdin siistiä sen reunat.buddy-love kirjoitti:
Tuo on se aiempi koe ja se tosiaan ei vielä onnistunut, mutta seuraava on ihan priima.
Kuva tulee kun ehdin siistiä sen reunat.Tuleeko tuohon keskelle siis joku aika järeä, ehkä 50-60 millinen, akseli?
scrg kirjoitti:
Tuleeko tuohon keskelle siis joku aika järeä, ehkä 50-60 millinen, akseli?
Tulee ja kokoarviosi on oikea (taitaa olla 55 mm, mutta akseli on verstaallani, enkä muista tarkkaa mittaa).
Tuossa olisi nyt pari kappaletta muuten valmiita, mutta sinkkiä pitäisi vielä saada pintaan:
https://aijaa.com/hJriy0
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paras olisi vain unohtaa
Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop811790- 781401
Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma1991388Mietitikö nainen koskaan
Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.1061308Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia
Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?1631091huono omatunto
johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.641073Päätin juuri että
En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi32912Onnistuit sohaisemaan mua
Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan62896- 61846
- 94804