Kerran viikossa SAA herkutella

Anonyymi-ap

Kerran viikossa saa saa syödä mitä vain ja aika suuria annoksia jos pitää sen jälkeen pitää 3-4 vähä kaloreista päivää vaikka olisi laihdutuskuurilla.

Lihominen tulee vasta sitten kun alkaa herkuttelemaan joka päivä.
Itse herkuttelin nyt karjalanpiirakoilla,dallaspullalla,karkeilla,suklaavanukkailla,rinkeleillä,perunalastuilla.
Kalorit arviolta varmasti noin 4000
Ostin myös patongin,mutta se pitää kyllä laittaa nyt pakastimeen ja pitsakin pitää nyt jättää syömättä.
MUUTEN LIHOO.

12

276

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinä olet se höpöukko.

• Anonyymi

Sinulla taitaa olla joka päivä herkuttelupäivä niinkuin monella muulla lihavalla.

• Anonyymi

Kumpaa uskot enemmän 168 kiloista vai 68 kiloista näissä laihdutus asioissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kumpaa uskot enemmän 168 kiloista vai 68 kiloista näissä laihdutus asioissa."

En sitä ainakaan jolla on ahmimishäiriö tai addiktio.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kumpaa uskot enemmän 168 kiloista vai 68 kiloista näissä laihdutus asioissa."

Painolukema ei kerro vielä mitään siitä, että olisi asiantuntija missään muussa kuin omassa sairaudessaan. 168 -kiloinen on voinut laihduttaa 250 kilosta, joten ainakin tietää jotain omasta urakastaan.

Anorektikotkin olisi tuolla omalla logiikallasi laihdutuksen asiantuntijoita, joiden ruokavaliosta pitäisi ottaa oppia?

Itse tykkään punaviinistä, mutta en silti ota esimerkkiä 68-kiloisesta alkoholistista siinä kohtaa kun suunnittelen aterialle ruokajuomia.

T kn

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun yks tuttu painaa 68 kiloa. On kova ryyppäämään ja syö ns roskaruokaa ja perunoita ja karkkia. Juo päivittäin kaljaa, on diabetes jne.

En tohi ottaa mallia kyllä.

• Anonyymi

"Lihominen tulee vasta sitten kun alkaa herkuttelemaan joka päivä.
      Itse herkuttelin nyt karjalanpiirakoilla,dallaspullalla,karkeilla,suklaavanukkailla,rinkeleillä,perunalastuilla.
      Kalorit arviolta varmasti noin 4000
      Ostin myös patongin,mutta se pitää kyllä laittaa nyt pakastimeen ja pitsakin pitää nyt jättää syömättä.
      MUUTEN LIHOO."

Pakko tunnustaa, että herkuttelen lähes joka päivä. Tosin kilokaloreita tulee päivittäin vain neljäsosa noista, mitä sulla. Omat herkut kuuluu vähähiilihydraattisen ruokavalion elintarvikkeisiin niin on fiilis, että saa herkutella koko ajan. Ruoka maistuu tosi hyvälle, kun paastoaa 16 h, niin ruokailu on aina juhlahetki.

T kn

• Anonyymi

Kyllä se rasvaakin ON tärkeää,mutta tiedätkö mikä rasva🤔
        Itse laihdutan AINA syömällä paljon vähäkaloriselka ja runsaasti hiilihydraatteja sisältävällä ruualla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se rasvaakin ON tärkeää,mutta tiedätkö mikä rasva🤔
        Itse laihdutan AINA syömällä paljon vähäkaloriselka ja runsaasti hiilihydraatteja sisältävällä ruualla.

"Kyllä se rasvaakin ON tärkeää,mutta tiedätkö mikä rasva🤔"

Joo, jotain kuulopuhetta tästä on osunut korviin. 😂

T kn

• Anonyymi

Herkutella saa vaikka joka päivä, kunhat herkut ovat terveellisiä, esimerkiksi marjoja ja hedelmiä.

Aloittajan " herkut" ovat tympeitä, lihottavia ja ravinto-opillisesti köyhiä.

• Anonyymi

Siksi niitä kannattaakin syödä vain kerran viikossa eikä joka päivä,
        Hedelmiä ja marjoja ei tarvitse syödä herkuttelupäivänä koska niitä syödään normaalisti joka päivä kun syö terveellisesti.
        Herkuttelin myös toisena päivänä kermatuuteilla ja jugurtilla mutta nyt lopetan koska muuten lihon varmasti lisää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi niitä kannattaakin syödä vain kerran viikossa eikä joka päivä,
        Hedelmiä ja marjoja ei tarvitse syödä herkuttelupäivänä koska niitä syödään normaalisti joka päivä kun syö terveellisesti.
        Herkuttelin myös toisena päivänä kermatuuteilla ja jugurtilla mutta nyt lopetan koska muuten lihon varmasti lisää.

"Siksi niitä kannattaakin syödä vain kerran viikossa eikä joka päivä"

Eikä hitossa, ei kannata.

T kn

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      257
      15231
    2. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      125
      10156
    3. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      108
      9371
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      23
      7109
    5. 182
      6547
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      176
      6228
    7. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      33
      5622
    8. Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella

Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole
      Maailman menoa
      47
      4806
    9. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      25
      1806
    10. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      151
      1707
    Aihe