Kerran viikossa SAA herkutella

Anonyymi-ap

Kerran viikossa saa saa syödä mitä vain ja aika suuria annoksia jos pitää sen jälkeen pitää 3-4 vähä kaloreista päivää vaikka olisi laihdutuskuurilla.

Lihominen tulee vasta sitten kun alkaa herkuttelemaan joka päivä.
Itse herkuttelin nyt karjalanpiirakoilla,dallaspullalla,karkeilla,suklaavanukkailla,rinkeleillä,perunalastuilla.
Kalorit arviolta varmasti noin 4000
Ostin myös patongin,mutta se pitää kyllä laittaa nyt pakastimeen ja pitsakin pitää nyt jättää syömättä.
MUUTEN LIHOO.

13

252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinä olet se höpöukko.

      • Anonyymi

        Sinulla taitaa olla joka päivä herkuttelupäivä niinkuin monella muulla lihavalla.


      • Anonyymi

        Kumpaa uskot enemmän 168 kiloista vai 68 kiloista näissä laihdutus asioissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpaa uskot enemmän 168 kiloista vai 68 kiloista näissä laihdutus asioissa.

        "Kumpaa uskot enemmän 168 kiloista vai 68 kiloista näissä laihdutus asioissa."

        En sitä ainakaan jolla on ahmimishäiriö tai addiktio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpaa uskot enemmän 168 kiloista vai 68 kiloista näissä laihdutus asioissa.

        "Kumpaa uskot enemmän 168 kiloista vai 68 kiloista näissä laihdutus asioissa."

        Painolukema ei kerro vielä mitään siitä, että olisi asiantuntija missään muussa kuin omassa sairaudessaan. 168 -kiloinen on voinut laihduttaa 250 kilosta, joten ainakin tietää jotain omasta urakastaan.

        Anorektikotkin olisi tuolla omalla logiikallasi laihdutuksen asiantuntijoita, joiden ruokavaliosta pitäisi ottaa oppia?

        Itse tykkään punaviinistä, mutta en silti ota esimerkkiä 68-kiloisesta alkoholistista siinä kohtaa kun suunnittelen aterialle ruokajuomia.

        T kn


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpaa uskot enemmän 168 kiloista vai 68 kiloista näissä laihdutus asioissa.

        Mun yks tuttu painaa 68 kiloa. On kova ryyppäämään ja syö ns roskaruokaa ja perunoita ja karkkia. Juo päivittäin kaljaa, on diabetes jne.

        En tohi ottaa mallia kyllä.


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🍑 ­­­N­y­­m­­­f­­o­m­­a­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      "Lihominen tulee vasta sitten kun alkaa herkuttelemaan joka päivä.
      Itse herkuttelin nyt karjalanpiirakoilla,dallaspullalla,karkeilla,suklaavanukkailla,rinkeleillä,perunalastuilla.
      Kalorit arviolta varmasti noin 4000
      Ostin myös patongin,mutta se pitää kyllä laittaa nyt pakastimeen ja pitsakin pitää nyt jättää syömättä.
      MUUTEN LIHOO."

      Pakko tunnustaa, että herkuttelen lähes joka päivä. Tosin kilokaloreita tulee päivittäin vain neljäsosa noista, mitä sulla. Omat herkut kuuluu vähähiilihydraattisen ruokavalion elintarvikkeisiin niin on fiilis, että saa herkutella koko ajan. Ruoka maistuu tosi hyvälle, kun paastoaa 16 h, niin ruokailu on aina juhlahetki.

      T kn

      • Anonyymi

        Kyllä se rasvaakin ON tärkeää,mutta tiedätkö mikä rasva🤔
        Itse laihdutan AINA syömällä paljon vähäkaloriselka ja runsaasti hiilihydraatteja sisältävällä ruualla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se rasvaakin ON tärkeää,mutta tiedätkö mikä rasva🤔
        Itse laihdutan AINA syömällä paljon vähäkaloriselka ja runsaasti hiilihydraatteja sisältävällä ruualla.

        "Kyllä se rasvaakin ON tärkeää,mutta tiedätkö mikä rasva🤔"

        Joo, jotain kuulopuhetta tästä on osunut korviin. 😂


        T kn


    • Anonyymi

      Herkutella saa vaikka joka päivä, kunhat herkut ovat terveellisiä, esimerkiksi marjoja ja hedelmiä.

      Aloittajan " herkut" ovat tympeitä, lihottavia ja ravinto-opillisesti köyhiä.

      • Anonyymi

        Siksi niitä kannattaakin syödä vain kerran viikossa eikä joka päivä,
        Hedelmiä ja marjoja ei tarvitse syödä herkuttelupäivänä koska niitä syödään normaalisti joka päivä kun syö terveellisesti.
        Herkuttelin myös toisena päivänä kermatuuteilla ja jugurtilla mutta nyt lopetan koska muuten lihon varmasti lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi niitä kannattaakin syödä vain kerran viikossa eikä joka päivä,
        Hedelmiä ja marjoja ei tarvitse syödä herkuttelupäivänä koska niitä syödään normaalisti joka päivä kun syö terveellisesti.
        Herkuttelin myös toisena päivänä kermatuuteilla ja jugurtilla mutta nyt lopetan koska muuten lihon varmasti lisää.

        "Siksi niitä kannattaakin syödä vain kerran viikossa eikä joka päivä"

        Eikä hitossa, ei kannata.


        T kn


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9139
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3799
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      86
      2665
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2494
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1773
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1602
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe