Eikö laturi enää tule puhelimen mukana?

Anonyymi-ap

Ostin gigantista samsungin puhelimen ja tuli vain johto mukana. Nykyään pitää laturitkin ostaa erikseen? Sitä ei kyllä sanottu selvästi ettei laturi tulisi mukaan.

33

556

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ole muutamaan vuoteen ollut. Kun ostin edellisen Samsungin, niin myyjä sanoi silloin, että oli viimeinen malli, jossa tulee laturi mukana. Oli jo siihen aikaan vanhentunut malli. Vielähän tuo pelittää.

• Anonyymi

Niin ja en ole koskaan muuten sitä laturia edes käyttänyt, vaan edellisen puhelimen laturilla olen lataillut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja en ole koskaan muuten sitä laturia edes käyttänyt, vaan edellisen puhelimen laturilla olen lataillut.

En mä viitsi olen niin tarkka sähkön kanssa, siis sillä vanhalla laturilla. Mutta erikoista kun laturit pitää ostaa erikseen, voisin maksaa enemmän vain jos saisin laturin mukaan. Ei tullut mieleen tilata sitä erikseen...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mä viitsi olen niin tarkka sähkön kanssa, siis sillä vanhalla laturilla. Mutta erikoista kun laturit pitää ostaa erikseen, voisin maksaa enemmän vain jos saisin laturin mukaan. Ei tullut mieleen tilata sitä erikseen...

Lähinnä se laturin teho kannattaa huomioida. Nykypuhelimissa on usein teholataus, eikä kaikki laturit tue sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähinnä se laturin teho kannattaa huomioida. Nykypuhelimissa on usein teholataus, eikä kaikki laturit tue sitä.

eikö sopimaton laturi voi vaurioittaa puhelinta tai se voi räjähtää jopa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaapelitkin on hyvä huomioida. Ostin 60 wattisen tupakansytkälaturin, joka maksoi 40e. Siihen johto 30e. No piuhassa kyllä riittää, kun sillä saa kytkettyä myös läppärin 4k-näyttöön.

• Anonyymi

Se on nykyaikaa näjetsen.
      Uusia polkupyöriäkin myydään ilman :

lokasuojia
      valoja
      polkimiakin
      tavaratelinettä
      lukkoa

sama kun autoista otettaisiin nuo tärkeimmät pois.

yhtä hengenvaarallinen.

äly puuttuu myyjiltä ja kasaajilta.

• Anonyymi

ilman polkimiakin...no siitä en ole kuullut. mitä jos ilman ketjuja tai ohjainta

• Anonyymi

Juu, ja ilman:

seisontatukea
        vaihtajan suojaa
        ohjainkannatinta
        heijastimia
        kelloa
        satulalaukkua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ilman polkimiakin...no siitä en ole kuullut. mitä jos ilman ketjuja tai ohjainta

Mun piti ostaa fillariin myös polkimet. Otin sitten lukkopolkimet, kun ne on katu-uskottavammat. Kenkiä en niihin ole viitsinyt hommata, kun olisin varmasti heti nurin, kuten fillarin mulle myynyt myyjäkin, kun oli kaveri pysähtynyt autolla viereen liikennevaloissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, ja ilman:

seisontatukea
        vaihtajan suojaa
        ohjainkannatinta
        heijastimia
        kelloa
        satulalaukkua

kuinka kehtaa ilman kelloa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, ja ilman:

seisontatukea
        vaihtajan suojaa
        ohjainkannatinta
        heijastimia
        kelloa
        satulalaukkua

Ne saa vanhasta pyörästä talteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne saa vanhasta pyörästä talteen.

Vanha pyörä unohtui kaupungille, kun en muistanut sitä baarista lähtiessä ottaa mukaan.

• Anonyymi

Ja uusissa Mersuissa, Audeissa ja Bemareissa saat lisävarusteena kk-maksua vastaan jatkossa esimerkiksi istuinlämmittimen tai ratinlämmityksen. Surkeaa kehitystä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja uusissa Mersuissa, Audeissa ja Bemareissa saat lisävarusteena kk-maksua vastaan jatkossa esimerkiksi istuinlämmittimen tai ratinlämmityksen. Surkeaa kehitystä...

Rikkaiden ongelmia

• Anonyymi

Niitä erilaisia latureita onkin kertynyt jo laatikollinen.

• Anonyymi

tuossa vanhassa on erilainen usb liitin, ei usb c laturin päässä ettei se oikein edes menisi siihen ellei ole jotain lisäpäätä siihen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tuossa vanhassa on erilainen usb liitin, ei usb c laturin päässä ettei se oikein edes menisi siihen ellei ole jotain lisäpäätä siihen

Vaihtaa vain piuhan, helppoa. Vanha usb usb-c malliin joka tlee puhelimien mukana

• Anonyymi

Samsung galaxy S22 on ulkona auringonpaisteella kelvoton: mitään ei näe näytöllä, ei edes pin-koodia avata tai ottaa nopeasti valokuvia! Miten helvetissä älypuhelimen uudemmassa versiossa aurinkoisen pvän aikana näkyvyys näytössä on surkea vs. vanhempi malli???

• Anonyymi

nii laitetaan vaan paremmat kamerat ja enemmän tehoa ja muusta tingitään

• Anonyymi

Kyllä näyttö on jonkun aikaa kirkas, mutta puhelin himmentää sitä, jos lämpenee liikaa. Kesällä se on hieman ärsyttävää

• Anonyymi

Ostan aina Samsung puhelimen, edellinen laturi pelittää jyvin uudemman kanssa. Turhaa jätettä laittaa uusi laturi jokaisen puhelimen mukaan

• Anonyymi

Nykyään keksitään keinoja yhä suurempaan riistoon ja yhä huonompaan asiakaspalveluun.

Kaupankäynti siirtyy yhä syvemmälle saatananpalvontaan koska tuo paholainen on kaupankävijä Raamatun mukaan. Se pystyy tuhoamaan ihmisiä vain valheilla ja kaupankäynnillä "jos kumarrat minua niin teen sinusta maailman tähden, kuuluisuuden ja rikkaan".

Itse mietiskelin vihdoin smart-tvn hankintaa. Huomasin ettei kukaan takaa että kotiin toimitus tuo sen oikeasti KOTIIN. Posti lupaa laskea sen autonsa viereen pihalle. Kuka kantaa sen yksin asuvalle vanhukselle kerrostaloon KOTIIN?
      Ei kukaan.
      Joten en osta smart tvtä.

• Anonyymi

Kyllä ne tuo kotiin, asentaa ja kalbroi, hieman lisämaksua vaatii

• Anonyymi

Onkohan järkevämpää käyttää puhelimessa verkkaisempaa laturia, "Ladataan hitaasti" vaiko tehokkaampaa laturia jolloin "Ladataan nopeasti" teksti tulee puhelimen ruudulle?

Luulisii että nuo pikalataukset syövät akun nopeammin sököksi. Akkua ei ole vuosiin pystynyt enää itse vaihtamaan.

• Anonyymi

Minä olen laittanut vain 85% rajoituksen päälle, kun puhelin on melkein koko ajan piuhan päässä nettihtukiasemana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen laittanut vain 85% rajoituksen päälle, kun puhelin on melkein koko ajan piuhan päässä nettihtukiasemana.

Annatko siis latautua vain 85%:sti, etkä koskaan täyteen? Vai käsketkö latauksen alkaa, kun akun taso laskenut 85% alapuolelle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Annatko siis latautua vain 85%:sti, etkä koskaan täyteen? Vai käsketkö latauksen alkaa, kun akun taso laskenut 85% alapuolelle?

Normaalisti latautuu vain 85 prosenttiin, mutta sitten kun ollaan jossain liikenteessä, niin otan suojauksen pois päältä ja annan latautua täyteen asti.

• Anonyymi

markkinamiesten juonia ettei akkua voi vaihtaa itse
        uusia autojakaan ei voi itse korjata kuten ennen, jopa pelkän lampun vaihto mahdotonta ja se on tarkoituksella tehty juttu rahastamisen takia

• Anonyymi

Niin. Myyjä saa enemmän voittoa. Sama trendi polkupyörissä, heijastimet, lokarit ja muut varusteet puuttuvat usein ja ne hommattava erikseen.
      Rahat pois tyhmiltä kuluttajilta on tämän ajan motto.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      130
      2265
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      26
      1978
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1529
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1377
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1231
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      95
      1076
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      997
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      88
      913
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      17
      800
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      116
      759
    Aihe