Heips kukkuu! Nyt kaipaisin hyviä vinkkejä. Minulla nimittäin on ongelma käsikarvojen kanssa. Ne ovat tummat ja pitkät ja käsivarteni muistuttaa ihan miehen käsiä. Ei edes miehelläni ole yhtä tummia käsikarvoja. Pidän paljon pitkähihaisia paitoja koska häpeän käsiäni. Elikkäs mitäs niille kannattaisi tehdä? En haluaisi ajella niitä tavan shaverillä koska pelkään niiden kasvavan entistä tummempina ja paksumpina takaisin. Olisikohan vahasta apua? Voiko käsikarvoja vaalentaa mitenkään? Olisi kiva pitää näin kesällä välillä t-paitaakin välillä. T: pitkähihaisiin kyllästynyt
käsikarvat
9
1604
Vastaukset
- pksn-hki
Hakeudu sellaiseen kauneushoitolaan jossa on valmius sähköiseen karvanpoistoon. Pitkä aikavälillä se on kaikkein halvin tapa poistaa karvat. Riippuu tietenkin siitä missä asut, onko tarjolla? Tässä on hyvä ja hintatietoinen paikka jossa lääkäri hoitaa ensin tutkinnan ja sen jälkeen poistetaan karvat. Finissage -kauneussalonki Merivälja tee 1 (Regati-talo Piritalla), Tallinna puh. 372 6 062 214
Avoinna:
ma-pe 10-20 ja la 11-17 Sivut on myös Suomeksi ja löytyy netistä nimellä. - katsonut
mm. nyrkkeilijä Eva Wahlströmillä on ihanan tuuheat käsikarvat. No pääasia on tietysti, jos ne häiritsevät sinua, niin laserillahan ne niiden kasvun voi tyrehdyttää ja kauneushoitolat tekevät karvanpolton...
- pksn-hki
”No pääasia on tietysti, jos ne häiritsevät sinua, niin laserillahan ne niiden kasvun voi tyrehdyttää ja kauneushoitolat tekevät karvanpolton...”
Kehosta karvojen poisto on aika henk. koht. asia. Jos joku haluaa säilyttää karvansa se on täysin hänen oma asia. Jos joiku haluaa luopua karvoistaan, samoin sekin on jokaisen oma asia. Ihokarvojen poistaminen tänä päivänä ei ole mikään ongelma. On kunnolliset välineet, jos poistaa perinteisesti on kolmiteräisiä on ajogeeliä, siinäkin on ihoa hoitavia aineosia. Toista oli silloin kun karvojenpoisto alkoi, noin 2000 vuotta sitten, silloin vain nypittiin jopa mieheltä partakarvat ja muut.
Tästä kaikesta on tietoa lisää keskustelunavauksessa http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000012&conference=4500000000000286&posting=22000000007295375
Myös keskusteluryhmässä http://naturisti.org/keskustelu/viewtopic.php?t=5 löytyy jopa testituloksia eri ajotavoista. Karvoista luopuminen on yksilön oma asia, se ei juuri näy päällepäin muuten kun alastomana. Tervetuloa karvattomien joukkoon, yhteystiedot profiilissa.
- kukka
Vahoista ja geeleistä testejä http://www.soneraplaza.fi/ellit/artikkeli/simple/0,2702,h-2062_a-287705,00.html
- Susan
TÄÄLLÄPÄ OLISI TIETOA KARVANPOISTOMENETELMISTÄ
http://www.kf-lehti.com/kf/kauneus.html - ---
Jos ajelet ne tavan shaverilla niin ei ne kasva tummempina ja paksumpina takaisin! Ihan samanlaisina ne kasvaa takaisin, koska ajelemalla karvat vain katkeaa siitä kohdasta, eikä se mitenkään vaikuta karvojen kasvuun. Ajelemalla ne shaverilla on se huonopuoli, että sänki kasvaa aika nopeesti takaisin, jo päivässä tai parissa. Mutta onhan se huomaamattomampi kuin pitkät karvat.
Vahoista on myös apua! Niillä saat karvat pois pitemmäksi aikaa, koska ne poistetaan juurineen. Se on sitten aika paljon kivuliaampaa kuin tuo ajelu. Mutta tulokset kestää pitempään, noin viikosta kuukauteenkin, se riippuu ihan henkilöstä.
Itse kannatan tuota shaverillä ajelua, se on helppoa, nopeaa ja kohtalaisen halpaa! Tarvitset vain terän ja geelin. Ei tietenkään kannata häpeän takia pitää pitkähihaisia! Itselläni ei ole tavallista tummempia tai pitempiä käsikarvoja mutta poistan ne suihkussa käydessäni silti ainakin pari kertaa viikossa, koska mielestäni näin on kauniimpi.- ---
unohdin mainita sen, että shaverilla poistettuina sänki kasvaa terävämpänä ja pisteliäämpänä kuin jos poistat sen juurineen. Juurineen poistettuna sänki kasvaa pehmeämpänä takaisin. Mutta kun poistat vahalla karvat, täytyy odottaa että ne kasvaa takaisin noin puolen sentin mittaisiksi, kun voit taas poistaa ne uudestaan. Shaverilla ajeltuna voit ihan miten lyhyen sängen vaan ajella pois.
Kannattaa sun ne jotenkin poistaa ettei tarvitse häpeillä enää :) - perhonen
Mulle kävi niin, että kun joku kerta ajelin käsistä karvat, niin ne kasvoi runsaampina takasin. Yhdestä karvatupesta tunkee useita karvoja siinä, missä ennen niitä tunki vain yksi kerrallaan. Sama on tapahtunut säärissä.
- ...
itsellänikin on tosi karvaiset kädet enkä kyllä lähtisi ajelemaan. ennen säärissänikin oli vaaleat karvat, nyt muutaman vuoden ajelun jälkeen ne ovat tosi mustat ja paksut. pelkään että käsivarsille tapahtuisi samoin. olen kokeillut jalkoihin myös vahaliuskoja, eivätkä kovin kummoisia olleet. jos meinaat kokeilla jotain käsivarsiin, kannattaa varmistaa niiden toimivuus säärissä jotta vältyt ikäviltä yllätyksiltä. olen tullut siihen tulokseen, että mitkään kotikonstit eivät auta ainakaan minulla! ei auta muu kuin säästää suuret summat johonkin kalliiseen operaatioon jolla ne saa lopullisesti pois. tai sitten vain piilottaa käsivarret.. :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1538293- 614541
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404323Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233952Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353453Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423440Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383358- 483123
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422851- 492624