Kyläilin maistraatissa

Anonyymi-ap

Digitaalisesti ja vaihdoin nimeni. Etunimeni on tätä nykyä Mieheksiluulija. Alkoi olemaan sen verran tukalat paikat että oli suorastaan pakko suorittaa nimenvaihdos... PAKKO ☝️! Minkäs muun stoorin voisin pistää kyytipojaksi tähän kylkeen 🤔? No miten olisi vaikka se että olen opetellut anomuumina ulkoa rekattujen keskusteluja kellonaikoineen päivineen ja rakentanut niistä 10 000-sivuisen teesiteoksen. Ps. Kyllä minulla ainakin mielikuvitusta riittää 🙂. Miksiköhän muut eivät käytä teksteissään peeässää kuin vain minä?

20

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä yritä saada minua sinuksi..
      Oon vielä toistaiseksi eri ihminen kun sinä...

      Ps .... Siis eri ihminen ku sinä tai joku toinen.

      • Anonyymi

        Käytätkö sinäkin tuota ps:ää? Mieheksiluulija on varmaan maalittanut täällä jokaista rekattua eli myös sinua. Silloin kun avaudun oikeasti syvällisiä tuntemuksiani niin se on heittäytynyt minua vastaan. "We are all one." On olemassa uskomus että kaikkien ihmisten ja muunkin elämän tietoisuus olisi kaikilla sama ja kollektiivinen. Sitä on vaikea uskoa. Ehkä se on niitä henkimaailman tai tuonpuoleisen juttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytätkö sinäkin tuota ps:ää? Mieheksiluulija on varmaan maalittanut täällä jokaista rekattua eli myös sinua. Silloin kun avaudun oikeasti syvällisiä tuntemuksiani niin se on heittäytynyt minua vastaan. "We are all one." On olemassa uskomus että kaikkien ihmisten ja muunkin elämän tietoisuus olisi kaikilla sama ja kollektiivinen. Sitä on vaikea uskoa. Ehkä se on niitä henkimaailman tai tuonpuoleisen juttuja.

        Hyvin menee yksinpuhuva mies ja aloittaja- herran rauhaa sinulle


      • Anonyymi kirjoitti:

        Käytätkö sinäkin tuota ps:ää? Mieheksiluulija on varmaan maalittanut täällä jokaista rekattua eli myös sinua. Silloin kun avaudun oikeasti syvällisiä tuntemuksiani niin se on heittäytynyt minua vastaan. "We are all one." On olemassa uskomus että kaikkien ihmisten ja muunkin elämän tietoisuus olisi kaikilla sama ja kollektiivinen. Sitä on vaikea uskoa. Ehkä se on niitä henkimaailman tai tuonpuoleisen juttuja.

        Käytänhän mä ja useestikin tuota peeässää...
        Ja kyllä on maalitettu, matkittu ja vaikka mitä ..
        Eikä kyllä mieheksiluulijan puolelta tosiaan kaikki.
        Älkää nyt kaikkea sen piikkiin laittako..

        Ps hitto nyt mä taas puolustan tuota kuka onkaan..
        Mutta miksi???


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        💋 ­­N­­­y­m­f­­­o­m­­a­­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      No sillai. Vai oot nimmees menny vaihtaLoimaan. Myö täällä malmil kyl sannottaa siuta vielä isoäittees kekajamalla nimel luppana . Sie olit pienein nii kova eppäileen naapurin tättii mieheks. No täytyjääpä sannoo et tädillä oli voimakas parrain kasvu, mut hiäl ol joku syntrooma tai joku muu sukupuol jutskataut. No onnei nysse nimen vaihdoksen johos jot onnee.

      • Anonyymi

        Ps. Joss siun täytyy paeta sielt jonnehii, nii tääl malmil siulle on aina yksiös tillaa vaik meit tääll onki jo 20 henkee. Toi serkuis jot myö leikkillää sanottii pastahousu Touhoks vie ison tilan yksiös ku hää on tommoin 200 kg syöttöporsiis.


    • Anonyymi

      Mä oon mies ja aloittaja. Kysy mitä vaan niin multa tulee vastaus kuin tykin suusta 🙂. Itsevarmuushan on hyve, vai mitä 😇? Yleinen ajatusmallini luisuu helposti synkkyyden puolelle joten minun täytyy alati keskittyä siihen että lippuni pysyy korkealla mentaalisesti. Kommentoin minä jo tuohon aiemmin yhden jutun. Joskus en vain jaksa ilmoittaa siitä että olisin aloittaja.

      • Anonyymi

        Miten sä pidät ns lippusi korkealla tai siis miten sä nostat ittees sielt synkkyyden puolelta ylös?
        Onks sulla joku joka nostaa vai miten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sä pidät ns lippusi korkealla tai siis miten sä nostat ittees sielt synkkyyden puolelta ylös?
        Onks sulla joku joka nostaa vai miten?

        Kaikenlaiset mielialaa nostattavat aktit ovat hyödyllisiä. Päihteet ovat oma lukunsa kun lyhyellä aikavälillä ne tuntuvat mukavilta mutta pidemmällä tähtäimellä ne toimivat juuri päinvastoin. Aivojen säännöllinen harjoittaminen eli aivoponnistelu on hyväksi fyysisen liikunnan lisäksi. Taidan olla jo lähes immuuni yksin olemiselle ja siitä aiheutuvalle yksinäisyydelle koska tämä on minulle normaalia. Vastasin sinulle kun olit asiallinen ja jos joku lukee tämän niin tiedoksi vaan että minua ei huvita tällä hetkellä vastailla mihinkään provoihin, kun täällä on näköjään sellaisiakin provoja nyt ilmoilla. Menettelen aina niin minua ärsyttäviä kommentoijia kohtaan että joko ignooraan tai vattuilen niille takaisin 😎. Vai pitäisikö lähteä "sotajalalle" 😄? Sehän on sitä roastaamista mistä tuossa alempana selitin. Kappalejaoista viis, olemme mammutteja. Mammuttikappale. Eli tulkinnanvaraisesti tämä: https://www.youtube.com/watch?v=_o-XIryB2gg. Onks tää nyt sit sitä nuoremman polven geibaarimusaa vai 😆?


      • Anonyymi

        Et ole mikään mies.
        Terv. Naiseksiluulija


    • Anonyymi

      Tuttu juttu show 😂😂😂

      • Anonyymi

        No myönnettäköön että oon mä se sama joka postasi tänne eilen sen prank aloituksen. Pistetään kaikki läskiksi koska se on muutenkin hälläväliä nykyään mitä maailmalla tapahtuu. Oisko muutes hyvä että järjestettäisiin palstamiitti naamatusten jossa teemana olisi toisten roastaaminen 😗? Kenen psyyke kestää? Kellä valahtaa housuun ensin? Tälläset setit on tuttuja siitä Heikoin lenkki-ohjelmasta 😁.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No myönnettäköön että oon mä se sama joka postasi tänne eilen sen prank aloituksen. Pistetään kaikki läskiksi koska se on muutenkin hälläväliä nykyään mitä maailmalla tapahtuu. Oisko muutes hyvä että järjestettäisiin palstamiitti naamatusten jossa teemana olisi toisten roastaaminen 😗? Kenen psyyke kestää? Kellä valahtaa housuun ensin? Tälläset setit on tuttuja siitä Heikoin lenkki-ohjelmasta 😁.

        Sä ap mies olisit varmasti se veltoin lenkki 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No myönnettäköön että oon mä se sama joka postasi tänne eilen sen prank aloituksen. Pistetään kaikki läskiksi koska se on muutenkin hälläväliä nykyään mitä maailmalla tapahtuu. Oisko muutes hyvä että järjestettäisiin palstamiitti naamatusten jossa teemana olisi toisten roastaaminen 😗? Kenen psyyke kestää? Kellä valahtaa housuun ensin? Tälläset setit on tuttuja siitä Heikoin lenkki-ohjelmasta 😁.

        Mikä aloitus tollanen on ollut?
        Haluuks liikaa tähän sen?

        Palstamiitti on aika haastava kun on
        Niin monesta suunnasta porukkaa.

        Joskus tääl olikin joku aloitus,
        tyyliin risteilylle palstalaiset..
        Vai olikohan sinkuissa vai missä?


    • Anonyymi

      Oletko ikinä luullut minua naiseksi?

      🦄

      • Anonyymi

        Sivusta vastaan sori, olen.


      • Anonyymi

        Olen aina luullut oman pääni sisällä mutta olemme olleet hyvissä väleissä kun olemme keskustelleet. Johtuu varmaan tuosta symbolista. Hepat ovat naisten juttuja. Tai kyllä minä meetvurstia mielelläni syön 😋. Ookko nää sitten nainen vaiko mies? Muistaakseni olet joskus määritellyt itsesi joksikin muuksi jos nyt oikein muistan. - Ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen aina luullut oman pääni sisällä mutta olemme olleet hyvissä väleissä kun olemme keskustelleet. Johtuu varmaan tuosta symbolista. Hepat ovat naisten juttuja. Tai kyllä minä meetvurstia mielelläni syön 😋. Ookko nää sitten nainen vaiko mies? Muistaakseni olet joskus määritellyt itsesi joksikin muuksi jos nyt oikein muistan. - Ap.

        Kyllä minä olen aina määritellyt itseni naiseksi.

        En vain pidä sukupuolta kovin tärkeänä ominaisuutena ihmisessä. Siksi aihe, johon tämä aloitus viittaa, huvittaa minua suuresti.

        Hepat eivät ole naisten juttuja muulloin kuin nykyajassa. Suurimman osan historiasta ne ovat olleet miesten juttuja, samoin kuin pitkät hiuksetkin.

        🦄


      • Anonyymi

        Lähinnä kameliksi.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5022
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      16
      2332
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      42
      1553
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1185
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe