Parhaat muokkaukset ulkonäköön?

Anonyymi-ap

Mitkä näistä kaunistaa naista eniten?

-Blondatut hiukset
-Silikonit
-Pepun täytteet
-Huulten täytteet
-Tekoripset
-Tekokynnet
-Huulipuna
-Kynsilakat
-Hiustenjatkeet
-Joku muu, mikä?

49

554

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      -Blondatut hiukset: Saattaa sopia joillekin. Yleisesti brunettelle ei sovi, ei varsinkaan ruskeiden silmien kanssa. Tummien hiusten blondauksen tulos jää usein myös järkyn keltaiseksi.
      -Silikonit: Vain onnettomuustapauksissa tai syöpähoitojen jälkeen. Älkää ikinä muuten. Luonnoton pystyrinta tai pallorinta ei ole nätti ja ajastuskin silikonista saa uksennuksen kurkkuun.
      -Pepun täytteet: EI ikinä
      -Huulten täytteet: Aivan järkkyjä mutta valitettavan yleisiä. Kerrassaan säälittävän näköisiä.
      -Tekoripset.:Turhamaisuutta. Sentään ei mitään pysyvää.
      -Tekokynnet: Turhamaisuutta
      -Huulipuna: OK
      -Kynsilakat: OK. Parhaita semmoiset punaiset tai punasävyiset. Ei sinisiä eikä mustia.
      -Hiustenjatkeet: Näyttää komialta. Kuka sitten jaksaa vehdata toiden kanssa.
      -Joku muu, mikä? Voisi haukata kakkua ja suklaata, että kasvaisi masu, takamus ja tisut. Ei alkoa.

      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        😋 ­N­­y­m­f­o­m­­a­­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Jalkojen pesu ja rasvaus suudeltavaan kuntoon.
      Kynsien kasvatus sopivaan muotoon ja leikkaus, viilaus.
      Ferrarinpunainen kynsilakka päälle, niin vot:)

    • Anonyymi

      Kaikki täytteet hävittävät persoonallisuuden ja tekevät ihmisistä samanlaisen näköisiä. Pepputäytteet ovat ehkä naurettavinta mitä tiedän.

    • Anonyymi

      Joku muu ehdottomasta:
      Hyväkuntoiset salilla käyvät naiset(ei fitness).
      Eli tosissaan treenaavat tavan naiset. Parasta❤️.

    • Tuosta listasta puuttui se suomalaisille naisille olennaisen hoito: RASVAIMU!

      Ja monet naiset kyllä kieltämättä tarvitisivat pepun täytteitä jotta tyhjänä roikkuvat college-housut saisivat jotain muotoa.

      • Anonyymi

        Turha vaiva. Suomessa miehet on niin lihavia ja lössähtäneitä, ettei niiden takia kannata nähdä vaivaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Turha vaiva. Suomessa miehet on niin lihavia ja lössähtäneitä, ettei niiden takia kannata nähdä vaivaa.

        Ehkä voisivat sitten yhdessä marssia sinne rasvaimuun... vai onko sillä siinä tapauksessa niin väliäkään jos molemmat ovat pyöreitä possuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha vaiva. Suomessa miehet on niin lihavia ja lössähtäneitä, ettei niiden takia kannata nähdä vaivaa.

        Niinpä. Niin kauan kun ukot on rajastaan plösömpiä kuin minä, niiden on turha ulista mun painostani.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Niin kauan kun ukot on rajastaan plösömpiä kuin minä, niiden on turha ulista mun painostani.

        Ottakaa mittanauhakisa... vyötärönympärys-kisa. Mutta tuossa on itseasiassa eri säännöt naisille ja miehille, koska naisilla kuuluu olla kurveja, ja miesten oletetaan olevan tasapaksumpia.


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        Ottakaa mittanauhakisa... vyötärönympärys-kisa. Mutta tuossa on itseasiassa eri säännöt naisille ja miehille, koska naisilla kuuluu olla kurveja, ja miesten oletetaan olevan tasapaksumpia.

        En ole millään tasolla kiinnostunut yhdestäkään paksukaisesta, joka jaksaa ulista kenenkään muun painosta, joten enpä viitsi vaivautua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole millään tasolla kiinnostunut yhdestäkään paksukaisesta, joka jaksaa ulista kenenkään muun painosta, joten enpä viitsi vaivautua.

        Tiedät sen että häviäisit heti...


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        Tiedät sen että häviäisit heti...

        Haluaisin nähdä sen paksukaisen, joka pistää mun housut jalkaansa. 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin nähdä sen paksukaisen, joka pistää mun housut jalkaansa. 😀

        Jep. Hluaisin todellkin nähdä sen miehen, jonka bmi on sama kuin minun, jolla olisi pienempi vyötäränympärys kuin mulla. Mahtaa herralla olla mielenkiintoinen anatomia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin nähdä sen paksukaisen, joka pistää mun housut jalkaansa. 😀

        Siinäpä oiva testi, ota ylimääräiset housut mukaan treffeille ja sano että vedä jalkaas nuo...


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        Siinäpä oiva testi, ota ylimääräiset housut mukaan treffeille ja sano että vedä jalkaas nuo...

        Ei ole tarpeen. Edes veljeni, joka painaa 65 kiloa, ei saa mun housujani kiinni. Saa olla melkoisen anorektinen mies, että onnistuu. 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tarpeen. Edes veljeni, joka painaa 65 kiloa, ei saa mun housujani kiinni. Saa olla melkoisen anorektinen mies, että onnistuu. 🤣

        AHaaa... olet kääpiökokoinen. No sitten, mutta onhan niitä kääpiömiehiä, ja pidempiä anorektisia miehiä olemassa... etsit vaan semmoisen....


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        Siinäpä oiva testi, ota ylimääräiset housut mukaan treffeille ja sano että vedä jalkaas nuo...

        Ja ... jos mies ulisee edes kerran kenenkään painosta, niin niitä treffejä ei koskaan tule.


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        AHaaa... olet kääpiökokoinen. No sitten, mutta onhan niitä kääpiömiehiä, ja pidempiä anorektisia miehiä olemassa... etsit vaan semmoisen....

        Ihan normikoinen nainen suomalaiseksi. Hyvin tarkasti keskipituinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tarpeen. Edes veljeni, joka painaa 65 kiloa, ei saa mun housujani kiinni. Saa olla melkoisen anorektinen mies, että onnistuu. 🤣

        Erikoista !

        Etkö ymmärrä, että naisena sinulla pitäisi olla samanpainoiseen mieheen nähden iso peräsin. "Naisen" housut pitäisi olla saman painoiselle ja pituiselle miehelle väljät lökärit.

        No, juuri se vyötärönympärys voi vaihdella. Todella kapea vyötärö, joo. Se on vähän semmoinen narttumainen. Sinällään voi se olla ihan OK myös, jos sen alla on persettä ja vähän alamasua mutta eipä taida löytyä kumpaakaan kun mittailet ja ihastelet kuinka sinulla pieni peräsin.


    • Jos sattuu syntymään kauniina, niin ei tarvii muuta kuin elää terveellisesti ja pysyy hyvänä. Kaikkia ehostejuttuja kun voi ylikäyttää, eikä tee yhtään sen kauniimmaksi.

      • Anonyymi

        Hyvä jani. sä olet oppinut ettei ruusufinniin ole hoitokeinoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä jani. sä olet oppinut ettei ruusufinniin ole hoitokeinoa.

        No minä en tiedä missä sun ruusifinnis sijaittee edes. Jos se on naamassa niin aika ikävä juttu sitte. Ja otan osaa. Ei tässä itekää mikään komistus ole.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No minä en tiedä missä sun ruusifinnis sijaittee edes. Jos se on naamassa niin aika ikävä juttu sitte. Ja otan osaa. Ei tässä itekää mikään komistus ole.

        Sivusta totean, että useinmiten se sijaitsee juurikin kasvoissa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No minä en tiedä missä sun ruusifinnis sijaittee edes. Jos se on naamassa niin aika ikävä juttu sitte. Ja otan osaa. Ei tässä itekää mikään komistus ole.

        Rakas jani,kun ruusufinni voi sijaita vain kasvoissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rakas jani,kun ruusufinni voi sijaita vain kasvoissa.

        Jaa... Mutta oot sanonu, että sulla on ystäviä kuitenki. Mistään parisuhteestahan sä et ole ymmärtääkseni edes haaveillu tai taikka selalisesta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Jaa... Mutta oot sanonu, että sulla on ystäviä kuitenki. Mistään parisuhteestahan sä et ole ymmärtääkseni edes haaveillu tai taikka selalisesta.

        Juu on miespuolisia ystäviä. Luuletko että ystäväni häpeis mun ruusufinniä. En haaveile parisuhteesta koska mä tykkään asua yksin. Mä en jaksais ketään koko ajan samassa tilassa. Mulla on muutenkin sosiaalista väsymystä niin senkin takia viihdyn yksin. Ystäviä on kiva olla olemassa koska heidän kanssaan ei tartte asua samassa asunnossa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu on miespuolisia ystäviä. Luuletko että ystäväni häpeis mun ruusufinniä. En haaveile parisuhteesta koska mä tykkään asua yksin. Mä en jaksais ketään koko ajan samassa tilassa. Mulla on muutenkin sosiaalista väsymystä niin senkin takia viihdyn yksin. Ystäviä on kiva olla olemassa koska heidän kanssaan ei tartte asua samassa asunnossa

        Eihä parisuhdekaan tarkoita sitä, että on pakko asua yhdessä ja olla koko ajan yhdessä... Onhan olemassa myös etäsuhteita. Kaikki mun omat parisuhteet on alkuun ollu just niitä, etäsuhteita, missä näkeminenkin on ollut vaan viikonloppuisin jne.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Eihä parisuhdekaan tarkoita sitä, että on pakko asua yhdessä ja olla koko ajan yhdessä... Onhan olemassa myös etäsuhteita. Kaikki mun omat parisuhteet on alkuun ollu just niitä, etäsuhteita, missä näkeminenkin on ollut vaan viikonloppuisin jne.

        No mutta kun mä en halua seksiä. Mähän olen sitten periaatteessa parisuhteessa kun en asu ystäväni kanssa yhdessä ja meillä ei ole seksiä


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mutta kun mä en halua seksiä. Mähän olen sitten periaatteessa parisuhteessa kun en asu ystäväni kanssa yhdessä ja meillä ei ole seksiä

        Mulle ihan sama, miten oot.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mulle ihan sama, miten oot.

        ite sanoit ettei parisuhde tartte yhdessä asumista. Sä et tiedä mitä ystävät on kun sulla ei ole niitä. Mulla on kestänyt ystävyyssuhteet kauemmin kuin jollain parisuhteet. Että mieti sitä


      • Anonyymi kirjoitti:

        ite sanoit ettei parisuhde tartte yhdessä asumista. Sä et tiedä mitä ystävät on kun sulla ei ole niitä. Mulla on kestänyt ystävyyssuhteet kauemmin kuin jollain parisuhteet. Että mieti sitä

        Aijaa, niin ku en tietäis sellaista, kun itsellänikin on ystävyys suhteet kestänyt kauemmin kuin avioliitto ja muut parisuhteet. Nehän nyt ei pääsääntöisesti tunnu kestävän vuottakaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Aijaa, niin ku en tietäis sellaista, kun itsellänikin on ystävyys suhteet kestänyt kauemmin kuin avioliitto ja muut parisuhteet. Nehän nyt ei pääsääntöisesti tunnu kestävän vuottakaan.

        ai nytkö sulla on ystäviä. voitko päättää onko sulla ystäviä joita näet vai ei


      • Anonyymi kirjoitti:

        ai nytkö sulla on ystäviä. voitko päättää onko sulla ystäviä joita näet vai ei

        Sulle ei mene jakeluun, vaikka selitäisin kuinka monesti. On ystäviä. Mutta en näe heitä usein.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sulle ei mene jakeluun, vaikka selitäisin kuinka monesti. On ystäviä. Mutta en näe heitä usein.

        kun sä välillä sanot ettei sulla ole ystäviä ja kaverit jättää sut yksi toisensa jälkeen


      • Anonyymi kirjoitti:

        kun sä välillä sanot ettei sulla ole ystäviä ja kaverit jättää sut yksi toisensa jälkeen

        Nii, ei mulla tässä lähellä ole ystäviä, joiden kanssa voisin mennä extempore vaikka taidemuseoon, taikka oluelle keskellä päivää. Yksin minä istun suurimman osan aikaa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Nii, ei mulla tässä lähellä ole ystäviä, joiden kanssa voisin mennä extempore vaikka taidemuseoon, taikka oluelle keskellä päivää. Yksin minä istun suurimman osan aikaa.

        No voihan sitä puhelimessakin jutella vaikka kuinka kauan


      • Anonyymi kirjoitti:

        kun sä välillä sanot ettei sulla ole ystäviä ja kaverit jättää sut yksi toisensa jälkeen

        Ja on minut osa kavereista jättänytki, niin ettei pidä enää mitään yhteyttä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No voihan sitä puhelimessakin jutella vaikka kuinka kauan

        Voi tietenki. Olen joskus jutellutki, mutta on harventunut soitotkin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Voi tietenki. Olen joskus jutellutki, mutta on harventunut soitotkin.

        Mutta sulla on kuitenkin ystäviä joiden kaa voi jutella kaikesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sulla on kuitenkin ystäviä joiden kaa voi jutella kaikesta.

        Juu, mutta kaikkein paras ja pisimpään tuntemani tyyppi lakkas pitämästä yhteyttä. Sille tuli varmaan joku aivovamma. Sen kanssa juttelin puhelimessa joskus useita tunteja. Ei siitä ole kuulunut kohta kahteen vuoteen mitään. Se sekos kun sille tuli ero eukkonsa kanssa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Juu, mutta kaikkein paras ja pisimpään tuntemani tyyppi lakkas pitämästä yhteyttä. Sille tuli varmaan joku aivovamma. Sen kanssa juttelin puhelimessa joskus useita tunteja. Ei siitä ole kuulunut kohta kahteen vuoteen mitään. Se sekos kun sille tuli ero eukkonsa kanssa.

        mutta sulla on kuitenkin ystäviä kun sä sanoit että sulla on ystäviä


      • Anonyymi kirjoitti:

        mutta sulla on kuitenkin ystäviä kun sä sanoit että sulla on ystäviä

        Ystäviä on yleensä vähemmän, kuin kavereita ja hyvänpäiväntuttuja. Ja jos istuu kuitenkin suurimman osan aikaa yksin kotona, niin ei voi sanoa että on kovin hyviä ystäviä sillo olemassa. Niistä kuulee niin harvoin. Semmosta se ku tulee vanhaksi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ystäviä on yleensä vähemmän, kuin kavereita ja hyvänpäiväntuttuja. Ja jos istuu kuitenkin suurimman osan aikaa yksin kotona, niin ei voi sanoa että on kovin hyviä ystäviä sillo olemassa. Niistä kuulee niin harvoin. Semmosta se ku tulee vanhaksi.

        siis onko sulla niitä ystäviä vai ei. nyt annat taas ymmärtää ettei sulla ole ystäviä. Mulla on vain ystäviä vaikka olen keski-ikäinen.


    • Anonyymi

      "-Joku muu, mikä?"

      Terve itsetunto.

    • Anonyymi

      Jos tyttö on joitain osiltaan ruma, niin silloin varmaankin jotkin avauksessa mainitut ehostukset parantavat hänen seksuaalista markkina-arvoaan. Sanoisin että listalta puuttuu laihduttaminen, se parantaa rumapainoisen kauneutta parhaiten.

      Sitä en lainkaan ymmärrä, kun kaunis tyttö meikkaa itsenä rumaksi. Esimerkiksi liimaa 2-komponentti epoxilla raatelijankynnet omien kauniiden kynsien päälle, tai polttaa hiuksensa peroksidilla. Tai turvottaa itseään erilaisilla täytteillä tai kemikaaleilla.

      • Anonyymi

        𝖳𝗈̈𝗋𝗌𝖺̈𝗒𝗌𝗄𝖾𝗌𝗄𝗎𝗄𝗌𝖾𝗌𝗌𝖺 𝗈𝗅𝖾𝗏𝖺 𝗋𝗎𝗆𝗎𝗎𝖽𝖾𝗇𝗉𝗂𝗂𝗅𝗈𝗍𝗎𝗌𝗅𝖺𝗂𝗍𝗈𝗌 𝗏𝖾𝗅𝗈𝗂𝗍𝗍𝖺𝖺 𝖾𝗌𝗂𝗆:

        -𝗋𝖺𝖺𝗍𝖾𝗅𝗂𝗃𝖺𝗇 𝗄𝗒𝗇𝗇𝖾𝗍: 𝟫𝟨𝖾
        -𝗋𝖺𝖺𝗍𝖾𝗅𝗂𝗃𝖺𝗇 𝗄𝗒𝗇𝗌𝗂𝖾𝗇 𝗉𝗈𝗂𝗌𝗍𝖺𝗆𝗂𝗇𝖾𝗇: 𝟥𝟤𝖾
        -𝗋𝗂𝗉𝗌𝗂𝖾𝗇 𝗉𝗂𝖽𝖾𝗇𝗇𝗒𝗌: 𝟩𝟢-𝟣𝟥𝟢𝖾
        -𝗁𝗂𝗎𝗌𝗍𝖾𝗇 𝗏𝖺̈𝗋𝗃𝖺̈𝗒𝗌: 𝟣𝟢𝟢𝖾-𝟣𝟪𝟢𝖾
        -𝗉𝖾𝗋𝗆𝖺𝗇𝖾𝗇𝗍𝗍𝗂 𝟣𝟥𝟢𝖾-𝟣𝟪𝟢𝖾

        𝖸𝗆𝗆𝖺̈𝗋𝗋𝖺̈𝗇 𝗌𝖾𝗇 𝖾𝗍𝗍𝖺̈ 𝗋𝗎𝗆𝖺𝗍 𝗄𝗒𝗇𝗇𝖾𝗍 𝗁𝖺𝗅𝗎𝗍𝖺𝖺𝗇 𝗉𝗂𝗂𝗅𝗈𝗍𝗍𝖺𝖺 𝗄𝗒𝗇𝗌𝗂𝗅𝖺𝗄𝖺𝗅𝗅𝖺 𝗍𝖺𝗂 𝗆𝗎𝗈𝗏𝗂𝗇 𝗉𝖺𝗅𝗈𝗂𝗅𝗅𝖺, 𝗄𝗒𝗇𝗇𝖾𝗍 𝗏𝗈𝗂𝗏𝖺𝗍 𝗈𝗅𝗅𝖺 𝗄𝗎𝗈𝗉𝗉𝖺𝗂𝗌𝖾𝗍 𝗍𝖺𝗂 𝗇𝗂𝗂𝗌𝗌𝖺̈ 𝗏𝗈𝗂 𝗈𝗅𝗅𝖺 𝗆𝗎𝗌𝗍𝗂𝖺, 𝗉𝗎𝗇𝖺𝗂𝗌𝗂𝖺 𝗃𝗈𝗉𝖺 𝗏𝗂𝗁𝗋𝖾𝗂𝗍𝖺̈ 𝗉𝗂𝗅𝗄𝗄𝗎𝗃𝖺 𝗍𝖺𝗂 𝗃𝗎𝗈𝗏𝗂𝖺 𝗌𝖺𝗂𝗋𝖺𝗎𝗄𝗌𝗂𝖾𝗇 𝗏𝗎𝗈𝗄𝗌𝗂. 𝖬𝗎𝗍𝗍𝖺 𝗇𝗎𝗈 𝗆𝗎𝗎𝗍 𝖾𝗂𝗏𝖺̈𝗍 𝗍𝖾𝖾 𝗄𝖺𝗎𝗇𝗂𝗂𝗆𝗆𝖺𝗄𝗌𝗂 (𝗁𝖺𝗅𝗎𝗍𝗍𝖺𝗏𝖺𝗆𝗆𝖺𝗄𝗌𝗂, 𝗌𝖾𝗄𝗌𝗂𝗄𝗄𝖺̈𝖺̈𝗆𝗆𝖺̈𝗄𝗌𝗂), 𝗏𝖺𝖺𝗇 𝗆𝗎𝗎𝗍𝗍𝖺𝗏𝖺𝗍 𝗎𝗅𝗄𝗈𝗇𝖺̈𝗄𝗈̈𝖺̈ 𝖾𝗉𝖺̈𝗅𝗎𝗈𝗇𝗇𝗈𝗅𝗅𝗂𝗌𝖾𝗄𝗌𝗂.


    • Anonyymi

      😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

      😍 K­­­u­­u­m­­­a­­t­­ ­­t­­y­t­­ö­­­t­­ ­­o­­­d­o­t­­­t­a­v­­a­­t­ ­s­­­i­n­­u­­a­­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18363536

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe