Lash atelje Hämeenlinna

Anonyymi-ap

Kävin viikonloppuna ottamassa mallintyönä huulien kestopigmentoinnin Hämeenlinnalaisessa Lash ateljessa ja haluaisin kuulla muiden malleina olleiden kokemuksia työn tuloksesta sekä palvelusta. Tässä tapauksessa mallityö toteutettiin ilmeisesti pelkästään sen vuoksi, että tekijä halusi ottaa kuvia (ilmeisesti ihan normaalia). Tästä kokemuksesta minulle jäi hieman erikoinen ja huijattu olo. Työ maksoi 100 € ja se ei sisällä huulien uudelleen käsittelyä ja tämä pitää ostaa uudelleen. Yleensä näiden hinnat vahvistuksen kanssa pyörivät 250-300€.

Eli muiden kokemuksia kaivataan!

5

1284

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ripsistä ainakin todella huono kokemus. Hyvin tökeröä ja ilkeää palvelua. Omat ripsen myös kärsivät huonosti tehdyistä pidennyksistä erittäin paljon. Kauhulla seuraan kuinka kestopigmentoinnista kärsii ihmiset tuon puljun tekemänä

• Anonyymi

Kävin itse myös keväällä kulmien kestopigmentoinnissa. Samat puheet kuvien otosta jne. Kulmien hoidosta ei saanut asianmukaisia hoito-ohjeita kotiin, mitään sopimusta ei allekirjoitettu ja ajat oli myöhässä. Asiakaspalvelu tökeröä ja ylimielistä. Kulmien lopputulos epätasainen ja laikukas.
      Korjautin muualla ja useampikin henkilö samalta tekijältä kuulemma käynyt korjaamassa ja kertoneet tekijästä samat kokemukset.
      Ammattilaisen tekemänä kulmat saatiin onneksi korjattua. Tekeminen ei ollut kivuliasta, alue puudutettiin ja kulmat parani nopeammin ja siistimmin, kulmat eivät menneet ruvelle ja hoito ohjeet sain mukaan eivätkä vastanneet ollenkaan Lash Ateljesta saatuja suullisia "hoito-ohjeita".
      Tuo ala on villilänsi ja kuka tahansa voi ryhtyä ilmeisesti kouluttajaksi.
      Seuraavalla kerralla olen fiksumpi ja otan selvää tekijästä ja haluan nähdä tekemiään töitä ennen päätöstä pigmentoida. Lash Ateljesta ei kovin hyvä kuva jäänyt kaiken kokemani ja kuulleni perusteella.

• Anonyymi

Samat kokemukset täällä. Huono, töykeä ja ylimielinen palvelu. Jälki huonoa ja laikukasta. Ei kanna mitään vastuuta siitä, että tekee huonoa jälkeä. En voi suositella.

• Anonyymi

Kävin eilen koulutus mallina Helsingissä ja eivät osanneet edes piirtää kulmia minulle piirsin itse suuntaa antavat mutta silti pilalle meni aivan epäsymmetriset! Ja tämä opiskelija teki myös niitä minulle siis ekakertalainen ja ilmoituksessa luki ammattilainen tekee! Ja myös huuleni niin pyysin ekana neutraloida värin koska olen tumma niin tämä kouluttaja sanoi ei tarvitse ja sit raastoivat ilman puudutusta yli tunnin tuloksetta! Aivan järkyttävä kokemus ja heidän on todella korvattava nämä virheet!

• Anonyymi

Juu en suosittele myöskään.
      Kävin huulten pigmentoinnissa. Huulia ei piirretty vaikka huomautin asiasta. Räpläsi puhelintaan samoilla hanskoilla teki puuduttomana, raastamisen jälkeen ei näkyvää tulosta. Lisäksi tekee kuitittomana.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      434
      6312
    2. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      124
      3632
    3. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      90
      2426
    4. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      25
      1899
    5. Moraaliköyhä S-ryhmä

S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko
      Tampere
      111
      1241
    6. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      92
      1214
    7. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      63
      1055
    8. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      62
      1048
    9. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      76
      940
    10. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      41
      924
    Aihe