Vassaritko asialla? Kööpenhaminan pörssirakennus palaa.

Anonyymi-ap

7

98

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä kysymys.

      • Anonyymi

        Toivottavasti selviää.


      • Anonyymi
        UUSI

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🔞 ­­N­­­y­m­­­f­o­­m­a­­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Mitä se natsi siellä höpisee?

    • Anonyymi

      Suuri lama on tulossa ja siitä on turha syyttää köyhiä kommunisteja. Tässä on päivän poliittinen lavaste. Tämän päivän Turun Sanomissa Petteri Orpon ilme oli iloinen kuin pikkuoravalla. Ehkä ne hänen ottamat 12 miljardia lisävelkaa menivät hänen omalle pankkitilille. Näin ei kuitenkaan käynyt, vaan veljeni pankkitilille oli tullut taas suuria summia rahaa ja tällä kertaa Danske Bankiin. Aiemmin Sanna Marinin hallituskaudella otettuja velkamiljardeja oli siirretty amerikkalaisiin pankkeihin, jotka myöhemmin menivät konkurssiin. Kun veljeni kertoi siitä minulle, kysyin kuinka hullu hän oikeasti on. Danske Bankissa on monilla rahaa satoja miljoonia ja hän tuntee heidät kaikki. Nyt on Danske Bank maailman rahajohtajien kohteena ja minä ennustan konkurssia sillekin pankille. Siinä kohdassa on ihan turha kitistä enää sitä, että maailmanpankin johtajat, Bilderberg-säätiö tai maailman talousfoorumi vastustavat Danske Bankin konkurssia. Minulta kysyttiin jo, miksi Danske Bankin tilit on jäädytetty.

      Sitten on eräs toinenkin ongelma. Erään vanhemman miehen nuori vaimo on liian hankala tapaus, koska vanhempi aviomies ei pysty iskemään häntä kunnolla. Nuori vaimo mieluummin haluaa päästä Kööpenhaminan pörssin tilaisuuksiin, eikä pysty Kööpenhaminan pörssin tilaisuuksien odottamisen takia kiinnostumaan aviomiehestään. Ehkä joku ihan vaan yrittää saada avioliittonsa vihdoinkin onnistumaan.

      Muutenkin olen kuullut nuorten valittavan sitä, etteivät he saa kiinnostua muusta kuin siitä että heidän kuuluisi odottaa pääsyä Kööpenhaminan pörssin tilaisuuksiin. Onhan tämä suuri päivä ja voitto ainakin kaikille lapsille ja nuorille, jotka on väkisin kasvatettu odottamaan niihin juhliin pääsemistä. Mitä heidän vanhemmat nyt heille sanovat?

    • Anonyymi

      Veljeni keksi tähän maailmaan maailman alkeellisimmin kulttuurin, johon kaikki hurahtivat ulkomailla täysin. Suomessa eivät kaikki kuitenkaan. Suomeen on ainakin kerran tullut sota sen takia, ettei suomalaisen mentaliteettiin riitä se, että pitäisi vain odotella pääsyä Kööpenhaminan pörssin tilaisuuteen. Koska siellä voi päästä näkemään Tanskan kuninkaallisia.

      Tämän pitäisi olla suuri voitonpäivä kaikille suomalaille politiikan pikkuoravien arvion mukaan. Harva kuitenkaan on poliittisesti niin valistunut, että tietäisi mikä se suomalaisuuteen liittyvä mielisairaus psykiatrien mukaan on. Suomen oma EU-aika kiinnostaa enemmän. Juttelin kerran yhden kalifornialaisen miehen kanssa ja minä sain sen käsityksen, että hän oikeastaan taisi ymmärtää sen miksei Kööpenhaminen pörssin tilaisuudet kiinnosta oikeasti ketään. Ei häntä ainakaan. Hän vihaa niitä.

    • Anonyymi

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍

      🍒 K­­u­­u­­m­­a­­­t­­ ­t­­­y­t­ö­­t­ ­­o­d­­­o­t­­­t­a­­v­­­­­­a­t­­ ­­s­i­­­n­­u­­a­ -> https://nbw.fi/sexygirls?18367062

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1083
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      966
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      850
    4. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    5. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      750
    6. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      77
      748
    7. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      12
      744
    8. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      15
      740
    9. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      47
      728
    10. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      714
    Aihe