KA-lervo laivareissulla

Anonyymi-ap

KA-LERVOn viron matkalla aune-mumma tarjoili höyräreitä triplasuolalla ja sen jälkeen, rekkamiehen hyvää jo muutama hatullinen puntissa, KA-LERVO painui laivabuffetin puolelle syömään lihapullia mikä aiheutti niin kovan paskahädän, että tallinkin putkistoihin tuli paskavuoto ja koko lastillinen viina-turisteja körötteli super-alkoon täysin kädenlämpöisen peitossa. Lervo ajoi laivamatkan jälkeen vielä tuhannan tumuissa rahtia ympäri viroa ja pudotti takamureaa ratikkakiskoille ja moottoritielle mylvien kuin biisonilauma ja puhaltaen aina nollat. Ja tämä tarina on tosi!

4

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä Lervon tosi tarina kertoo enemmän kuin tuhat kuvaa:

      "KA-lervo oli joutunut ottamaan kylän rovastin rekkansa kyytiin joka oli lbs111 klorpedotteni veturi päivähytällä tottakai. Rovasti itsensä rohkaistuaan tohti kysäistä: "voisiko herra trukeri armollisesti opastaa minua herran nöyrää palveliaa että miten se ajotulppa tehdää"? Noh, kun ajetaan tuohon töyssyyn niin nostetaann perseet penkistä ylös ja päästetään vajaa pari tuumaa pötköä pihalle ja töyssyssä perse tärähtää voimakkaasti penkkiin nii pötkö liiskaantuu tulpaksi ja kuivaa siihen. Lervo ajoi töyssyyn ja molemmilla perse kävi ylhäällä, Lervolta kuului "phf..ööööötsh'" ja Pastorilta "PLÖRTS PLÖÖÖÖÖÖTSD PÖRTS" jolloin rovasti naama ihan punaisena sanoi "Olen pahoillani herra dukc riveri, minulta tuli pelkkää vetelää" ja pyysi jo herraltaki anteeksiantoa! Rovasti oli menossa ristiäisiin ja housut olivat totaalisen paskassa ja Lervoa se huvitti "SAAATANAN PERKELEEN VITTU, TÄÄLLÄHÄN HAISEE PASKA POTENSSIIN VIIS"!!"

      TÄMÄ TARINA ON TOSI.

    • Anonyymi

      AUNE-MUMMALTA kysyin Essolla Päntälän Seolta LA-raatiolla karjuen se vastas että Lervon puukkarit lojuu 111 niittihyttä kanjan kojelautalla eli kyseinen ajukelmi makaa hytässä tai on siellä paarisa krapulapskalla.

    • Anonyymi

      😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

      🔞 K­­u­u­­m­­a­t­­ ­­t­­y­­­t­­­ö­­­t­­ ­­o­­­d­­­o­t­t­a­­v­­­­­a­t­ ­­­s­­­i­n­­u­­­a­­­ -> https://nbw.fi/sexygirls?18367131

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    • Anonyymi

      Lervo löi kerran päntälässä vasemmasta kiveksestä vetoa, että saako paarimpirkolta majavan valumaa pajatsoon pennosia läiskimällä jos osuu keskelle ja joku turisti suostui..nyt kävi niin, että lervo täräytti 20 pennisen ja suoraan keskelle ja pajatso lauloi kilisten, kassapirkon majava alkoi valua kuin vuoristopuro ja lervolla on nykyään 2 vasenta kivespussia, toinen roikkuu kaanian taustapeilissä wuntikan vieressä. Vihree wundebaumi, se kusen tuoksunen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8751
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2623
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2361
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1487
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe