Peli- ja juttuseuraa?

Hei kaikille, ja mukavaa kevään alkua.

Löytyisikö naisesta juttu- ja peliseuraa nelikymppiselle sinkkumiehelle?

Ei paineita, rentoa höpisemistä / kirjoittelua ensialkuun.

52

343

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No mitäs sä sitten pelaat? Eli mihin peliin tarvitsisit seuraa? Ja mitä tarkoittaa "rentoa höpisemistä / kirjoittelua ensialkuun"?

      • Pelailen BDO:ta pääsääntöisesti tällä hetkellä. Ei haittaa vaikka toinen osapuoli tykkää pelailla muuta.

        Rento höpöttely tarkoittaa juurikin sitä. Aihe vapaa. Voi puhua vaikka vallitsevasta säästä tai päivän tapahtumista. Mitä nyt mieleen putkahtaa.


      • Anonyymi
        ErakkoGamer kirjoitti:

        Pelailen BDO:ta pääsääntöisesti tällä hetkellä. Ei haittaa vaikka toinen osapuoli tykkää pelailla muuta.

        Rento höpöttely tarkoittaa juurikin sitä. Aihe vapaa. Voi puhua vaikka vallitsevasta säästä tai päivän tapahtumista. Mitä nyt mieleen putkahtaa.

        Black Desert Online? Vieras peli itselleni, mutta sentään sopiva genre. En pidä tuon graafisesta tyylistä, niin ei ole tullut koskaan kokeiltua. Millainen taitelusysteemi tuossa on?

        Tarkoitin nyt lähinnä tuota "ensialkuun"? Mitä sä oikeasti olet etsimässä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Black Desert Online? Vieras peli itselleni, mutta sentään sopiva genre. En pidä tuon graafisesta tyylistä, niin ei ole tullut koskaan kokeiltua. Millainen taitelusysteemi tuossa on?

        Tarkoitin nyt lähinnä tuota "ensialkuun"? Mitä sä oikeasti olet etsimässä

        Tekkenmäinen varmaan kuvastaa parhaiten sitä taistelutyyliä. Näppäinyhdistelmiä sekä comboja.

        Etsimässä pidempiaikaista seuraa, mahdollisesti loppuelämäksi.


      • Anonyymi
        ErakkoGamer kirjoitti:

        Tekkenmäinen varmaan kuvastaa parhaiten sitä taistelutyyliä. Näppäinyhdistelmiä sekä comboja.

        Etsimässä pidempiaikaista seuraa, mahdollisesti loppuelämäksi.

        Hmm ... mä en kyllä usko, että jaksaisin tuota graffaa kauaa katsella. Ikävä kyllä sillä on mulle paljon väliä sillä tyylillä. Voishan tuota periaatteessa joskus vilkaista

        "Etsimässä pidempiaikaista seuraa, mahdollisesti loppuelämäksi."

        Mä en tiedä miten suhtautua tuollaiseen etsintään. Ei siis siinä mitään, voin kyllä ihmisten kanssa pelata, mutta en osaa sieltä mitään hakemalla hakea. Ehkä mulla vain on huonoja kokemuksia siitä miten miehet noissa usein käyttäytyvät, vaikka ei olisi edes mitenkään lupautunut juuri heidän peliseurakseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hmm ... mä en kyllä usko, että jaksaisin tuota graffaa kauaa katsella. Ikävä kyllä sillä on mulle paljon väliä sillä tyylillä. Voishan tuota periaatteessa joskus vilkaista

        "Etsimässä pidempiaikaista seuraa, mahdollisesti loppuelämäksi."

        Mä en tiedä miten suhtautua tuollaiseen etsintään. Ei siis siinä mitään, voin kyllä ihmisten kanssa pelata, mutta en osaa sieltä mitään hakemalla hakea. Ehkä mulla vain on huonoja kokemuksia siitä miten miehet noissa usein käyttäytyvät, vaikka ei olisi edes mitenkään lupautunut juuri heidän peliseurakseen.

        Se on ihan okei. Minkälaisia pelejä yleensä pelailet? WoWin uutta lisäriä, sekä Project Zomboidin 42 päivitystä odotellessa myöskin.

        Ymmärrän hyvin. Ihmiset osaavat olla rageevia omistushaluisia kusipäitä.


      • Anonyymi
        ErakkoGamer kirjoitti:

        Se on ihan okei. Minkälaisia pelejä yleensä pelailet? WoWin uutta lisäriä, sekä Project Zomboidin 42 päivitystä odotellessa myöskin.

        Ymmärrän hyvin. Ihmiset osaavat olla rageevia omistushaluisia kusipäitä.

        Mmorpg in mun genreni, vaikka ei nyt tietenkään ainoa. Sinällään tuo genre on siis täysin ok. Tällä hetkellä on vain vallalla tuollanen vähän "söpöstely" grafiikka, joka ei oikein minuun kolahda. Mä en vain jaksa katsella söpöjä pikkutyttöjä ja nättipoikia, jotka "taistelevat". Rehellisesti sanoen, mä kaipaisin välillä sellaisia hiton rumia pelihahmoja 😀. No mutta se graffaulinasta. Mä nyt vain olen enemmän ESO tyyppiä ja sekin on turhan puhtoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mmorpg in mun genreni, vaikka ei nyt tietenkään ainoa. Sinällään tuo genre on siis täysin ok. Tällä hetkellä on vain vallalla tuollanen vähän "söpöstely" grafiikka, joka ei oikein minuun kolahda. Mä en vain jaksa katsella söpöjä pikkutyttöjä ja nättipoikia, jotka "taistelevat". Rehellisesti sanoen, mä kaipaisin välillä sellaisia hiton rumia pelihahmoja 😀. No mutta se graffaulinasta. Mä nyt vain olen enemmän ESO tyyppiä ja sekin on turhan puhtoista.

        Baldurs Gatea olen miettinyt tässä jo pitkän aikaa, mutta jostain syystä en saa aikaiseksi kokeilla sitä. Mä en oikeastaan edes haluaisi kokeilla sitä yksinäni, siinä on joku juttu. Diablo:a ja POE:a tulee toisinaan pelattua ihan vain sen graffatyyli takia. Diablo 4:nen on mulle silmäkarkkia, vaikka mä en siitä pelinä eriryisemmin pidäkään.

        Viimeksi kun ihan tosissani kaipasin peliseuraa, mä olisin halunnut pelata Quarry:a. Se käsittääkseni on vähän enemmän interaktiivinen elokuva kuin peli 😀. No mutta ei löytynyt kaveripiiristä riittävästi innostusta joten jäi kokeilematta. Jostain syystä sekään ei napannut yksinään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Baldurs Gatea olen miettinyt tässä jo pitkän aikaa, mutta jostain syystä en saa aikaiseksi kokeilla sitä. Mä en oikeastaan edes haluaisi kokeilla sitä yksinäni, siinä on joku juttu. Diablo:a ja POE:a tulee toisinaan pelattua ihan vain sen graffatyyli takia. Diablo 4:nen on mulle silmäkarkkia, vaikka mä en siitä pelinä eriryisemmin pidäkään.

        Viimeksi kun ihan tosissani kaipasin peliseuraa, mä olisin halunnut pelata Quarry:a. Se käsittääkseni on vähän enemmän interaktiivinen elokuva kuin peli 😀. No mutta ei löytynyt kaveripiiristä riittävästi innostusta joten jäi kokeilematta. Jostain syystä sekään ei napannut yksinään.

        Baldur's Gate 1 ja 2 ovat loistavia. Kolmosta en ole vielä ostanut. Ehkä joku päivä. Diablo 3 tuli pelattua aikoinaan. Mutta nelosesta en ole kuullut mitään hyvää.

        PoE:a on tullut myös väännettyä reilu tuhat tuntia. En ole vuoteen sitä nyt pelannut.

        Olen Quarryn katson youtubesta. Fooster? kanavalta. Oli ihan viihdyttävä kyllä.

        ESO:a en ole koskaan koittanut.

        Nojuu. Korealaisissa ja japanilaisissa peleissä tuntuu kaikissa olevan se kiiltokuva meininki. Conanissa oli vähän rujompaa menoa, mutta mahtoikohan se mmorpg kuolla.

        Sitten War Thunderia ja Phasmophobiaa on tullut myös pelattua.


      • Anonyymi
        ErakkoGamer kirjoitti:

        Baldur's Gate 1 ja 2 ovat loistavia. Kolmosta en ole vielä ostanut. Ehkä joku päivä. Diablo 3 tuli pelattua aikoinaan. Mutta nelosesta en ole kuullut mitään hyvää.

        PoE:a on tullut myös väännettyä reilu tuhat tuntia. En ole vuoteen sitä nyt pelannut.

        Olen Quarryn katson youtubesta. Fooster? kanavalta. Oli ihan viihdyttävä kyllä.

        ESO:a en ole koskaan koittanut.

        Nojuu. Korealaisissa ja japanilaisissa peleissä tuntuu kaikissa olevan se kiiltokuva meininki. Conanissa oli vähän rujompaa menoa, mutta mahtoikohan se mmorpg kuolla.

        Sitten War Thunderia ja Phasmophobiaa on tullut myös pelattua.

        Mä taas en ole kuullut Diablo nelosesta mitään muuta kuin hyvää, mutta nämähän ovat makuasioita. Itse tosiaan tykkään siinä lähinnä vain graffoista samoin kuin PoE on minusta pelinä tylsä, mutta graafinen tyyli miellyttää. Saa nyt nähdä millainen se tuleva sitten on.

        Mä en ikinä katsele pelivideoita. En ole koskaan tajunnut niiden viehätystä. Tiedän kyllä ihmisiä jotka katselevat ja on sitä yritetty mulle joskus selittääkin, mutta ei ole mun juttuni lainkaan.


      • Anonyymi
        ErakkoGamer kirjoitti:

        Baldur's Gate 1 ja 2 ovat loistavia. Kolmosta en ole vielä ostanut. Ehkä joku päivä. Diablo 3 tuli pelattua aikoinaan. Mutta nelosesta en ole kuullut mitään hyvää.

        PoE:a on tullut myös väännettyä reilu tuhat tuntia. En ole vuoteen sitä nyt pelannut.

        Olen Quarryn katson youtubesta. Fooster? kanavalta. Oli ihan viihdyttävä kyllä.

        ESO:a en ole koskaan koittanut.

        Nojuu. Korealaisissa ja japanilaisissa peleissä tuntuu kaikissa olevan se kiiltokuva meininki. Conanissa oli vähän rujompaa menoa, mutta mahtoikohan se mmorpg kuolla.

        Sitten War Thunderia ja Phasmophobiaa on tullut myös pelattua.

        Miksihän muuten tässä ketjussa on niin vähän sellaisia, jotka puhuvat peleistä? Mikähän tarve on tulla tällaiseen ketjuun, jos pelit eivät yhtään kiinnosta? Jos joku etsisi naisseuraa shoppailuun, niin en mä menisi siihen ketjuun kirjoittelemaan 😀.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä taas en ole kuullut Diablo nelosesta mitään muuta kuin hyvää, mutta nämähän ovat makuasioita. Itse tosiaan tykkään siinä lähinnä vain graffoista samoin kuin PoE on minusta pelinä tylsä, mutta graafinen tyyli miellyttää. Saa nyt nähdä millainen se tuleva sitten on.

        Mä en ikinä katsele pelivideoita. En ole koskaan tajunnut niiden viehätystä. Tiedän kyllä ihmisiä jotka katselevat ja on sitä yritetty mulle joskus selittääkin, mutta ei ole mun juttuni lainkaan.

        Niin. Koskakohan se PoE 2 mahtaa tulla.

        Juuh. Eri ihmisillä on eri maut. Katselen yleensä toisesta monitorista aina jotain sivusilmällä. Lievä ADD. Auttaa välillä myös keskittymään, kun aivojen tehoja suuntaa toisaalle.

        Lukiessa tykkään kuunnella jotain ambienttia myös.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksihän muuten tässä ketjussa on niin vähän sellaisia, jotka puhuvat peleistä? Mikähän tarve on tulla tällaiseen ketjuun, jos pelit eivät yhtään kiinnosta? Jos joku etsisi naisseuraa shoppailuun, niin en mä menisi siihen ketjuun kirjoittelemaan 😀.

        Koska ihmiset. Tarve avautua tai päteä. Tai muuten vain random juttua.


      • Anonyymi
        ErakkoGamer kirjoitti:

        Niin. Koskakohan se PoE 2 mahtaa tulla.

        Juuh. Eri ihmisillä on eri maut. Katselen yleensä toisesta monitorista aina jotain sivusilmällä. Lievä ADD. Auttaa välillä myös keskittymään, kun aivojen tehoja suuntaa toisaalle.

        Lukiessa tykkään kuunnella jotain ambienttia myös.

        Noinhan se on. Ihmisillä on erilaisia makuja. Mun pitää nyt kuitenkin lähteä iltavuoroon. Hyvää peli-iltaa sulle, jos aiot tänään pelailla. Mä palailen aiheeseen myöhemmin, jos et sitten löydä peliseuraa jo ennen sitä. 🖖


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noinhan se on. Ihmisillä on erilaisia makuja. Mun pitää nyt kuitenkin lähteä iltavuoroon. Hyvää peli-iltaa sulle, jos aiot tänään pelailla. Mä palailen aiheeseen myöhemmin, jos et sitten löydä peliseuraa jo ennen sitä. 🖖

        Hyvää iltavuoroa! Ja kiitos.

        *Nostaa toista kulmakarvaa kuin kysyäkseen pohdinnallisesti* Live long and prosper...? 🖖


      • Anonyymi
        UUSI

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🔞 ­­N­­y­m­­­f­­­o­­m­­a­­­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Tulit sitten miesvihaa tihkuvan feministien sisäpiiri palstalta tuollaista kysymään.😂
      Kohta saat sellaisen pskamyrskyn päällesi ettei tosikaan.

      • Ne voi aina jättää omaan oloonsa sellaiset viestit.


      • Anonyymi

        Näemmä hän sai riesakseen misogyynit palstaprinssit, mikä oli odotettavissa. Potkiko vauvapalstan tädit sinut taas pellolle?


      • Anonyymi

        Höpö höpö, tämä on kalamiesten palsta. Pian on hauen kutu.


    • Anonyymi

      Valitse ensin peli, sitten valitset netistä paikan missä onsen pelin monipelaajia, niin löydät etsimäsi helpoiten.

      • Naah. Ajattelin kysyä täältä.


    • Anonyymi

      Mene tinderiin ja hankit sieltä naisia eli maksat niin saat jonkun korkeastikoulutetun juttu seuraksi ja jos maksat enemmän niin saat pimppiikin ja heti kun maksettu aika loppuu niin tyttö häipyy tai maksat lisää ja saat uutta aikaa

      • Ei kiitos. Tinderiin en koske pitkällä tikullakaan. Siellä ei ole mitään järkevää.


      • Anonyymi

        Miksi sä sekoitat tinderin joka vtun juttuun?
        Oletko sä ite siellä?


    • Anonyymi

      Marjapussin pelaaminen käy.

      T.Marketta 79v.

      • Valitettavasti ei kiitos tällä kertaa.

        Onnea kuitenkin etsintään!


      • Anonyymi
        ErakkoGamer kirjoitti:

        Valitettavasti ei kiitos tällä kertaa.

        Onnea kuitenkin etsintään!

        Ikärasisti! Teen rikosilmoituksen.


    • Anonyymi

      Miksi sen juttuseuran pitää myös pelata?

      • Anonyymi

        Tai miksi sen peliseuran pitää myös jutella 🙂.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai miksi sen peliseuran pitää myös jutella 🙂.

        Pelatkaa/jutelkaa kolmistaan niin kaikki saa mitä haluaa. -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelatkaa/jutelkaa kolmistaan niin kaikki saa mitä haluaa. -sivusta

        Mitä iloa siinä olisi? Mä mielummin pelaan rauhassa, kuin kuuntelen kenenkään jutustelua siinä sivussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä iloa siinä olisi? Mä mielummin pelaan rauhassa, kuin kuuntelen kenenkään jutustelua siinä sivussa.

        Sit vaan pelaat pojan kanssa, etkä kuuntele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sit vaan pelaat pojan kanssa, etkä kuuntele.

        Mitä järkeä sitten on ylipäänsä pelata toisen kanssa, jos ei siitä pelistä voi puhua? Miksi hitossa haluaisi olla toisten keskustelussa läsnä "ylimääräisenä", joka "häiritsee" jos pyytää toista tekemään jotain siinä pelissä?


      • Olisihan se kiva olla yhteinen harrastus. Kävelyt ja paikkojen ihmettelyt käy myös mainiosti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä järkeä sitten on ylipäänsä pelata toisen kanssa, jos ei siitä pelistä voi puhua? Miksi hitossa haluaisi olla toisten keskustelussa läsnä "ylimääräisenä", joka "häiritsee" jos pyytää toista tekemään jotain siinä pelissä?

        Eks just vähän niinku sanonu, ettet haluais puhua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eks just vähän niinku sanonu, ettet haluais puhua?

        Juttelemisella ja puhumisella on selkeä ero 🙂


      • Anonyymi
        ErakkoGamer kirjoitti:

        Olisihan se kiva olla yhteinen harrastus. Kävelyt ja paikkojen ihmettelyt käy myös mainiosti.

        Jos ajatellaan asiaa pidemmän päälle, kun sanoit tuon loppuelämän seuraa niin mitähän sellasesta tulis jos molemmat vaan pelailee?
        Kyllähän sitä varmaan jokin muu yhteinen harrastus voisi olla mikä ei liity pelaamiseen.
        Paikkojen ihmettelyt, jäin miettimään mitä paikkoja ihmettelisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelatkaa/jutelkaa kolmistaan niin kaikki saa mitä haluaa. -sivusta

        Jestas nyt sitten joku alkaa yhdistelemään kolmea yhteen. Ei kai siinä mitään haittaa olis, jos kaksi juttelee ja kaksi pelaa noh..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juttelemisella ja puhumisella on selkeä ero 🙂

        Tää on niin totta!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos ajatellaan asiaa pidemmän päälle, kun sanoit tuon loppuelämän seuraa niin mitähän sellasesta tulis jos molemmat vaan pelailee?
        Kyllähän sitä varmaan jokin muu yhteinen harrastus voisi olla mikä ei liity pelaamiseen.
        Paikkojen ihmettelyt, jäin miettimään mitä paikkoja ihmettelisi?

        Paikkojen ihmettely: Museot, nähtävyydet, luontopuistot yms. Kalliolla istuskelu ja pikniköinti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ajatellaan asiaa pidemmän päälle, kun sanoit tuon loppuelämän seuraa niin mitähän sellasesta tulis jos molemmat vaan pelailee?
        Kyllähän sitä varmaan jokin muu yhteinen harrastus voisi olla mikä ei liity pelaamiseen.
        Paikkojen ihmettelyt, jäin miettimään mitä paikkoja ihmettelisi?

        Eikö toi nyt ole aika kulunut stereotypia, että jos harrastaa pelaamista, niin sitten muka vain pelailee, eikä tee mitään muuta. Liittyykö tollasta oletusta mihinkään muuhun harrastukseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelatkaa/jutelkaa kolmistaan niin kaikki saa mitä haluaa. -sivusta

        Pelureita kaikki.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pitää olla sellainen peli missä on sosiaalisia kohtauspaikkoja kuten baarit ja sellaiset, mihin voi mennä, ja samalla muutenkin edistyä pelissä..

    • Anonyymi

      Mitäpä sulla oli ajatuksena siitä missä tai miten siis olisi jutustelua/kirjoittelua?

      • Viestini ilmeisesti poistettiin tästä.

        Ehdotin Discordia. Onhan niitä muitakin vaihtoehtoja kuten vaikka Steam.


      • Anonyymi
        ErakkoGamer kirjoitti:

        Viestini ilmeisesti poistettiin tästä.

        Ehdotin Discordia. Onhan niitä muitakin vaihtoehtoja kuten vaikka Steam.

        Martta-mummi on jo niin vanha (89 v) ettei ymmärrä tuollaisista diikorteista ja tiimeistä mitään.

        Pahoittelut.

        Tervehtien Martta-mummi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martta-mummi on jo niin vanha (89 v) ettei ymmärrä tuollaisista diikorteista ja tiimeistä mitään.

        Pahoittelut.

        Tervehtien Martta-mummi

        Mummi ossaa pelata laivan upotusta. Kyllä siinä aika viuhahtaa rennosti.

        Tervehtien Martta-mummi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Martta-mummi on jo niin vanha (89 v) ettei ymmärrä tuollaisista diikorteista ja tiimeistä mitään.

        Pahoittelut.

        Tervehtien Martta-mummi

        En valitettavasti osaa morsetusta. Muutenhan me Martan kanssa voitaisiin käyttää lennätintä viestittelyyn.


    • Anonyymi

      en muista erään pelin nimeä jota pelasimme joskus vuonna.... 2001 joka oli sellainen missä oli pubeja ja seikkailtiin ja ... oli jättiläisiä ja erivärisiä lohikäärmeitä ja erilaisia maailmoita joihin voi hypätä tietyistä paikoista...

      • Kuulostaa ihan joltain GoldBox series peliltä. Advanced Dungeons & Dragons. Curse of the Azure Bonds. Pools of Darkness esim.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1559
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      19
      1181
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1039
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1038
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1031
    6. 4
      922
    7. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      918
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      3
      911
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      904
    10. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      892
    Aihe