masennus asiaa

Anonyymi-ap

Hei jos joku syyttää toista masennuksesta miten tarkkaan pitää todistaa koska kyse on kunnianloukkauksesta ?

7

113

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Syyttää masennuksesta??? Ei kai masennuksesta voi syyttää?
      Mitä tekemistä tällä on kunnianloukkauksen kanssa?

    • Anonyymi

      Laki ei tuollaista katso rikokseksi. Se ei ole kunnianloukkaus, vaikka sellaiselta voi masentuneesta tuntuakin.

    • Anonyymi

      Jos joku väittää sinun olevan masentunut, oikein tai väärin, se ei ole mikään syytös eikä kunnianloukkaus. Masennus on sairaus, ei sairaudesta syytetä. Eikä ole kunniatonta olla sairas.

      Jos et ole masentunut, se toinen erehtyy. Sellaista sattuu paljon ja jokaiselle. Sano se sille toiselle, että hän erehtyy tai anna asian olla.

    • Anonyymi

      mikä sinussa kertoo masennuksesta että niin voisi syyttää?

    • Anonyymi

      Miten niin syyttää masennuksesta? En minä tiedä, että masennuksesta syytetään ketään. Saahan ihminen olla masentunut. Moni on, eikä siitä kai ketään ole syytetty sen enempää kuin päänsärystäkään tai diabeteksesta. On täysin laillista olla sairas.

      Minullakin on monta sairautta, mutta yhtään syytettä ei ole vielä tullut mistään. Ihan jokainen on joskus masentunutkin, moni ihan sairaudeksi asti. Se ei tietääkseni ole rikos.

    • Anonyymi

      töissä tai jossain porukassa voi olla usein joku hidastaja, heikko lenkki
      epäilenpä että semmoista kyse?

    • Anonyymi

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋

      🔞 K­u­­u­­m­­­a­­­t­­ ­­t­y­t­ö­­t­ ­­o­­­d­o­­t­­t­a­­v­­a­­­t­­­ ­s­­­i­n­­­u­­a­ -> https://nbw.fi/sexygirls?18367687

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2483
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2287
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2021
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe