Niin nähdään, pitääkö kuvaus paikkaansa.
Kuvailkaa minua
37
440
Vastaukset
- Anonyymi
Riiviömäinen... hassu.. sellanen joka ois kiva tossa viekussa nukkumassakin.
- Anonyymi
Ehkä hiukan hassu, mutta en riiviömäinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä hiukan hassu, mutta en riiviömäinen.
No senkin voi käsittää hyvällä..
Esim gremlinssin Gizmo oli aivan ihanan suloinen riiviö.. ♥️
- Anonyymi
Rasittava ätmi.
- Anonyymi
Eli ei pidä paikkaansa. En ole edes ätmi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli ei pidä paikkaansa. En ole edes ätmi!
Olet sinä, koita nyt olla kerran rehellinen.
Emma N. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emma N.Kumma ku mun viesti poistettiin vaikka se oli totuus. Täällä näköjään valhe voittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumma ku mun viesti poistettiin vaikka se oli totuus. Täällä näköjään valhe voittaa.
Emma tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emma N.Ole sinä rehellinen ja myönnä olevasta huora!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emma tietää.
Emma ei tiedä mitään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole sinä rehellinen ja myönnä olevasta huora!
Siis olevasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole sinä rehellinen ja myönnä olevasta huora!
Having a hard day champ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Having a hard day champ?
Onko ap tämän riidanhaluisen ketjun toinen osapuoli? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emma tietää.
Ei tuo mikään Emma oo vaan katkera ätmi.
- Anonyymi
Kuvaile hahmoa Anonyymi, heitähän on ainoastaan 0,9 kappaletta.
Kaksi jalkaa, kaksi kättä ja pää jossa mahdollisesti hiuksiakin.
- Anonyymi
Hiuksia ei kovinkaan paljon. T.ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hiuksia ei kovinkaan paljon. T.ap.
Kyllä minulla on.
- Anonyymi
Miten me voimme nähdä pitääkö kuvaus paikkaansa jos joku kirjoittaa että kalju pitkätukka! Kysymys siksi että aloituksessa sanotaan että nähdään pitääkö paikkaansa.
- Anonyymi
mnjoo...olet ilmeisen pitkästynyt. Luultavasti koet jonkinlaista yksinäisyyttä, eikä sinulla ole montaakaan todellista ja hyvää ystävää tai kaveria tai vietät vähintäänkin jonkinlaista kaksoiselämää tosielämän ja nettielämän välillä. Haet selkeästi jonkinlaista ihmiskontaktia, tehden lyhyitä kyselytyyppisiä avauksiasi ja haluat tämän kautta saada sellaista huomiota, jota en netin ulkopuolella saa. Veikkaan että iältäsi olet nuorehko 20-30 vuotias, luultavasti mies. Et ole parisuhteessa. Sinulla ei ole mitään erityisiä harrastuksia, jos perus dallaamista tai satunnaista pelailua ei lasketa. Asut keskikokoisessa kaupungissa, luultavammin kerrostalossa. Jotenkin tuntuu myös, että et ole mukana työelämässä ja sinulla on paljon aikaa kirjoitella täällä. Olet todellisessa elämässäsi hieman hiljainen, ujo ja ehkä syrjäänvetäytyvä. Ruumiinrakenteeltasi olet melko hoikka, tavallisen pitkä 175-180 cm. Sinulla on luultavasti hieman rusehtavat, suht lyhyet hiukset, alkava hiusrajan vetäytyminen. Sen lisäksi sinulla on jokin sellainen perverssio tai fantasia, jota häpeilet, etkä ole kertonut siitä kenellekään. Et ole kovin taitava kokki. Syöt enimmäkseen eineksiä. Elämässäsi olet mielestäsi vähän sellainen jos ei nyt ihan nahjus niin hieman sellainen epäonnistunut kovanonnen kaveri. Sinulla ei ehkä ollut elämääsi kaikista parhaimmat lähtökohdat kotoasi.
Tässä minun veikkaukseni sinusta - Anonyymi
Jos tehtäisiin niin että aloittaja ensin kuvailisi itseään, ja sitten vastaajat voisivat täydentäää kokonaisuutta arvailemalla?
- Anonyymi
Ei jaksa.
- Anonyymi
No minäpä rohkaistun ja kuvailen sinua omasta puolestasi: Siunulla on vasemmassa jalassa vain 1 varvas, vastapainoisesti oikeassa kädessäsi on 6 sormea?
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa!
- Anonyymi
Olet 34v. mies jolla on harvat hiukset ja olematon parrankasvu. Ruumiinrakenteesi on hintelä eikä kehossasi ole havaittavaa karvankasvua. Käytät kuulokojetta vasemmassa korvassasi ja vasenkätesi on surkastunut jääden huomattavasti lyhyemmäksi oikeaan käteesi verrattuna. Hampaasi ovat huomattavan suuret eivätkä ne mahdu suuhusi vaan jäävät törröttämään osaksi suusi ulkopuolelle. Olet äitisi kanssa naimisissa.
- Anonyymi
Mikään noista ei pidä paikkaansa!
- Anonyymi
Vain se, että oon 34-vuotias mies, pitää paikkansa.
- Anonyymi
Ehkä pelkäät myös ääniä. Kuten jääkaapin kummitusmaista kuiskausta kun se sammuttaa kompressorinsa, saattaa sinusta kuulostaa aavemaiselta hihihihi-tykseltä.
Muutkin äänet sinua pelottavat, kuten ilmaamattomien patterienporinä,tai kaukaa kantaututuva kaukolämpöputkiston-huoltomiesten huuto: HALOO? Kuuluuko ? - Anonyymi
Nyt viimeistään tiedetään, ettette tiedä minusta mitään.
- Anonyymi
Itse pyysit arvauksia, arvaanko vielä lisää ... hmmm opiskelet yläkoulussa?
Tai lukion 1. luokslls.- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa!
- Anonyymi
Varteenotettava vaihtoehto on että olet PEDOFIILI-POLIISI, JOKA YRITTÄÄ HOUKUTELLA PIKKUHILJAA NUORIA SEKSIIN SINÄ, ALOITTAJA: PEDOFIILI-POLIISI, HYI!
- Anonyymi
Kiitos kohteliaisuudesta, mutta sekään ei pidä paikkaansa.
- Anonyymi
Joo tuo oli asiatonta arvelin etttä olet naistenhakkaaja netttipoliisi kun se on melkovsarmasa heillä...
Nooh.. jatketaan arvailua, opiselet yliopidtossa, sosiologiaaa tai vastaavaa - Anonyymi
Täatä olen varma että tietokoneiden lähellä et ole ollut he
Palstalla... Olet kuten kaikki muutkin, kasa kirjaimiksi kutsuttuja merkkejä, etkä mitään muuta.
- Anonyymi
hmöph muutetssn kaikki nimry ja kirjaimet nuhrcadesimaaliali-numrtoikdi eli numeroikdi js kirjsimikdi...yuo nimittrlijä rli nsmrt-koofis jod muutsn hirmsn.
mutta tosiaan voi tehdä järkyttävän suuriakin labyrintejä tuo koodini The Mazer... tosiaan jätin tahallisesti 90x90 tuon yhden suuren koska c-kääntäjä ilmoitti että:; suurin mahdollinen muistivaraus stack-muistiin enkä jaksanut käyttää sitten dynaamista muistin varausta..
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .623802Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493010Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312931Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3682003- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101151Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101136Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27959- 47931
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että109930