Miten voi rakastaa (hirveää ihmistä)

Anonyymi-ap

Ei oo tarkoitus loukata ketään. Oon vaan pitkään ihmetellyt seuraavaa asiaa.

-Miten joku voi rakastaa ihmistä, joka on hirveä? Valittaa, nalkuttaa, nälvii, pilkkaa. Käyttäytyy huonosti. Mikä ihme on se asia, joka saa olemaan liitossa vaikka koko elämän?

-Miten (mies) voi rakastaa naista, jolla ulkonäköongelmia? Paha / todella paha ylipaino. Maha ja kroppa ei mahdu vaatteiden sisään.. Kävelee rollattorilla, hiihtosauvoilla tuettuna... 45 asteen etukumarassa. Mikä ihme saa viehättymään?

-Kuinka moni seurustelee koko elämänsä jonkun kanssa, jota ei rakasta pätkääkään?

-Onko kyse siitä, että ei tiedä paremmasta mitään? Jos osaat laskea 1+1=2. Voit tyytyä siihen, jos et tietäisi, että laskuoppia on enemmänkin.

- Oon kaupassa ja kaduilla katsonut suomalaisia ihmisiä keskimäärin. Monet yli 45 vuotiaat naiset (ja miehetkin) alkaa olla jo sellaisia, että tekisi mieli juosta pakoon. Ihastuminen käytännössä mahdotonta. Katsokaa vaikka itse.

- Nuoret, älykkäät, harrastavat ja urheilevat ovat upeita. Korkeakoulu- ja yliopistotyypit ovat huippuja. Myös julkisuuden henkilöissä on vielä upeita ihmisiä jäljellä.

- Vähän surettaa, koska monilla kumppani ei ole lähelläkään omaa tasoa. Varsinkn vähän vanhempana huomaa erot.

- Jos joku haluaa kommentoida, niin hyvä. Voi kertoa myös omakohtaisia kokemuksia siitä, ettei rakasta pätkääkään kumppania.

5

754

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se johtuu varmaan monestakin syystä eli syyt: aika me siis vanhenemme, yliopisto on yliopisto ja korkea koulutus on vain korkea koulutus eikä tarkoita että osaisit mitään tai tietäisit mitään tai olisit hyvä eikä se tarkoita yhtään mitään sellaista mikä ratkaisisi mitään.

• Anonyymi

Joo, toki. Monet voi olla vanhetessaankin vielä ihan Ok kondiksessa, mutta sitten on kumppanina, joku kävelevä kaatis-säkki, jolle toimit käytännössä vain "omaishoitajana". Kyllä mahtaa vit¨*ttaa. Nuorena tehty kumppanivalinta mennyt täysin perseelleen, mutta vain periaatteen vuoksi on oltava yhdessä, koska on jo oltu niin kauan. Yliopisto- ja korkeakoulutyypit nyt vedin vähän hihasta. Niissä vaan on aika usein hienosti kehittyneitä tyyppejä, sekä järjeltään, että fyysisesti.

Myös jotkut 35 -vuotiaat voi olla lähes sairaseläkeläisen kunnossa, joten ei ole vielä vanheneminen syynä. Kumppanille melkoinen kärsimys roudata jotain rollaattorilla ja hiihtosauvoilla kävelevää kumppania paikasta toiseen. On siinä erotiikka kerrakseen,

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

😋 K­u­­u­­­m­a­­t­ ­­­t­­­y­t­ö­­­t­­ ­­­o­­­d­o­­t­­t­­a­­­v­­­­­­a­­­t­ ­s­­­i­n­u­a­­ -> https://nbw.fi/sexygirls?18368240

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tere Sammallahti: Sosiaaliturva pois vieraskielisiltä

Hän viittaa Iltalehden juttuun. IL kertoi maanantaina Kelalta saatuun tilastotietoon perustuen, että vieraskieliset muod
      Maailman menoa
      331
      1876
    2. Nainen, tuskin muistan koska ollaan nähty

niin pitkä aika siitä on. Suurin ilonaihe elämässäni olit, ja tulevan onnen aamuaurinko. Tunnut niin minun omalta, tutul
      Ikävä
      36
      1745
    3. Voi minkä rikoksen teki

Kunnosti ihan pa..akuntoon päässeen tien ilman ELYn lupaa. Kyllähän se nyt viranhaltijaa kirpasee. Sellainen yritteliäis
      Kuhmo
      55
      1187
    4. Torniolainen Tiiliä lukemaan

Torniosta kotoisin oleva Matti Heis. Kala ui nyt syvissä vesissä. Kolme vuotta tiilien lukua.
      Tornio ja Haaparanta
      2
      1076
    5. Mitä haluaisit

Sanoa minulle nyt? En ole tätä kysynytkään pitkään aikaan🤔
      Ikävä
      76
      1053
    6. Mitä olen tehnyt

Mitä pahaa olen sinulle tehnyt? Rakastuin ja en pysty unohtamaan Miksi teet tämän minulle? Yritä ymmärtää, vaikka olet
      Ikävä
      73
      967
    7. Kumpa kaikkeen vois palata

Askelia taaksepäin. Siihen hetkeen kun olit aitiopaikalla mielestäsi. Kaiken oli kuitenkin tarkoitus mennä näin
      Ikävä
      7
      829
    8. Tuon sinulle jännitystä

Siksi pidät minusta. Tiedämme molemmat, että meistä ei voi tulla mitään todellista.
      Ikävä
      78
      801
    9. Pitkään kestänyt ihastuminen

Oot niin kaunis🩷 Vaikutat tosi itsevarmalta, iloiselta ja puheliaalta. Voisi sanoa, että näen sinut jopa tietynlaisen
      Ikävä
      73
      753
    10. Venäjän lennokkileikit ja provokaatiot tulee jatkumaan.

Yrittää härnätä Natoa vastaiskuun,koska sillä olisi halua ratkaista nopeasti sota käyttämällä taktista ydinasetta Ukrain
      NATO
      145
      738
    Aihe