Mukavaa keskiviikkoa.

Eipä mulla muuta. Se olisi iltavuoroa tiedossa tänään. Mites teillä muilla? Suunnitelmia ja kuulumisia, miten päivänne on mennyt?

14

284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko paltsut sekä ennen että jälkeen

    • Nyt on sitten toinenkin almanakkamies täällä.

      • Työ sekottaa pään, niin ei noi almanakka miehet pahitteeksikaan oo. Muuten ei tietäs mikä päivä vai onko yö.


    • Päivävuoroo mulla on aina paitsi sillon kun olin sairaalan kuljetuksessa, en siis sairaankuljetuksessa. Paitsi joskus pitäny tehdä 16 tunnin päiviä. Nyt laitan koulun seinää kiinni. Kouluissa sitä riittää korjattavaa. No onneks alkaa vapun jälkeen kasvatustieteen opinnot avoimessa.

      • Sairaalamaailma on kyllä omanlaisensa kokemus.

        Tsemppiä opintoihin!


      • ErakkoGamer kirjoitti:

        Sairaalamaailma on kyllä omanlaisensa kokemus.

        Tsemppiä opintoihin!

        Se on hieno ja vähän erikoinenkin ja hyvin hierarkinen maailma. Mä tykkäsin kyllä työpaikkana, mutta en sen jälkeen kun jouduin potilaaksi, vaikka olinkin vaan yhden yön.


    • Anonyymi

      Itse olen loppu viikon sairaslomalla eli eilen pieni leikkaus ja nyt haavan paraneminen ja en muista sanottiinko tänään vai huomenna siteen saa ottaa pois ehkä huomenna poistan

      • Onneks ei tollaseen leikkaukseen oo ikinä joutunu. Kerran makasin sairaalasängyssä ja lääkärit mietti tehdäänkö leikkaus, mutta onneks pääty että ei. Vaikka oishan se kiehtovaa kun omaa kalloo sahataan auki.


      • Ai samperi. Paranemisia toivotan sinne!


    • Anonyymi

      Hyvää työiltaa sulle. Mä vietän rauhallisen koti-illan ja pelailen varmaan jotain.

      • Kiitos! Tauoilla välillä kirjoittelen täällä. On vähän rauhallisempi päivä.

        Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta. Kun tuo kevätkään ei ole vielä lämmennyt. Mihin peliin päädyit?


      • Anonyymi
        ErakkoGamer kirjoitti:

        Kiitos! Tauoilla välillä kirjoittelen täällä. On vähän rauhallisempi päivä.

        Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta. Kun tuo kevätkään ei ole vielä lämmennyt. Mihin peliin päädyit?

        Ei tullu eilen enää myöhemmin tälle sivustolle vilkastua. Päädyin eilen pelailemaan Jurassic Park Evolutionia. Teki mieli enemmän tollasta "väkertelyä". Mietin ensin katsoa pitkästä aikaa PoE:a ja olisko ollu ketään tuttua online, mutta ei sitten kuitenkaan napannut enää sen jälkeen, kun sain sen päivitettyä. 😀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tullu eilen enää myöhemmin tälle sivustolle vilkastua. Päädyin eilen pelailemaan Jurassic Park Evolutionia. Teki mieli enemmän tollasta "väkertelyä". Mietin ensin katsoa pitkästä aikaa PoE:a ja olisko ollu ketään tuttua online, mutta ei sitten kuitenkaan napannut enää sen jälkeen, kun sain sen päivitettyä. 😀

        Heips. Mitäpä kuuluu, miten on mennyt? Kylmä vaihteeksi ulkona. Mutta eipä tuo haittaa kovinkaan paljoa kun on sisätöissä. Mutta ei ne kevätkelitkään pahitteeksi olisi jo.

        Onko Evolution hyvä? Eikös siitä se kakkonenkin vissiin tullut.

        Väkertelyt on välillä ihan kivoja. Kohta ilmeisesti Satisfactory 1.0 tärähtää ulos. Workers and Resources on toinen mitä ajoittain tulee pelattua. On vain kovin hidastempoinen realistic asetuksilla

        Mikä mahtaapi olla PoE:n tämänhetkinen kommerverkki...

        Ainiin. Tuommoista uutta mmorpg ajattelin koittaa sitten kun tulee: Ashes of Creation. On vielä alphassa tosin.

        Mukavaa päivänjatkoa!


      • Anonyymi
        ErakkoGamer kirjoitti:

        Heips. Mitäpä kuuluu, miten on mennyt? Kylmä vaihteeksi ulkona. Mutta eipä tuo haittaa kovinkaan paljoa kun on sisätöissä. Mutta ei ne kevätkelitkään pahitteeksi olisi jo.

        Onko Evolution hyvä? Eikös siitä se kakkonenkin vissiin tullut.

        Väkertelyt on välillä ihan kivoja. Kohta ilmeisesti Satisfactory 1.0 tärähtää ulos. Workers and Resources on toinen mitä ajoittain tulee pelattua. On vain kovin hidastempoinen realistic asetuksilla

        Mikä mahtaapi olla PoE:n tämänhetkinen kommerverkki...

        Ainiin. Tuommoista uutta mmorpg ajattelin koittaa sitten kun tulee: Ashes of Creation. On vielä alphassa tosin.

        Mukavaa päivänjatkoa!

        Eipä tässäs mitään ihmeellistä. Ikävä kylmä sää ja ikävämpää luvassa, mutta jos se tästä vielä kesäksikin joskus muuttuisi. Eihän nuo säät sisätöissä tosiaan haittaa, mutta ei tuollainen sää mieltäkään ylennä (mä en ole yhtään talvi-ihminen, en sitten YHTÄÄN).

        Joo se kakkonen tuo nimenomaan on. Dinosaurukset on yksi mun suuri nörttirakkauteni, joten mulle oikein mainio peli, vaikka siinä muutamia veemäisiä suunnitteluratkasuja onkin.

        Mä en ole avannutkaan PoE:a kohta puoleentoista vuoteen, eli en tiedä. Sen tiedän, että siellä tulee säännööllisesti niitä jotain uusia liigoja vai miksi ne nyt niitä nimittää ja niissähän on aina jotain uusia ominaisuuksia. Mä en vain oikein pidä sen pelin hahmonkehityksestä, vaikka taas sitten tunnen sellaisia, jotka rakastaa just sitä hahmonkehityksen melkein rajatonta vapautta. Lisäksi mulla loppuu siinä pelissä aina tekeminen (tai siis kyllästyn siihen mitä voi tehdä), kun ei siinä nyt mitään niin kovin uutta ole tullut.

        Täytyykin vilkaista mikä toi mainitsemasi on.

        Hyvää illanjatkoa sulle tai yö kai nyt jo on. 😃


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1326
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1195
    3. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      906
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      904
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      77
      809
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      764
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      157
      764
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      756
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      744
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      675
    Aihe