carrot,,,,

Anonyymi-ap

taitaa olla ainut ja paras vuokrafirma koska palkka melkei 5000e nettona. pari vuotta ollu töis ja palkka senku nousee. kerranki on kunnon firma mikä maksaa hyvät palkat.

9

234

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Heh mikä vitsi, ja persereijästä tulee suklaata jos aletaan tällä tasolla kyseistä firmaa ylistämään.

    • Anonyymi

      oon samas vuokrafirmas ja ei voi ku olla tyytyväine. ketään muu firma ei maksa parempaa palkkaa ku carrot.

    • Anonyymi

      carrot on siitä hyvä että saa painaa vaikka 50 tuntia töitä yhteen menoon. ei tarvii mitään lyhyitä 14 tunnin työpäiviä olla joka päivä. palkkaki sen mukane ku tekee pitkiä päiviä yötä päivää.

      • Anonyymi

        nii ja sama juttu ku tekee 8 tuntia päiväs, se on laiskan työmiehen tuntimäärä. kyllä ihmisten pitäs vähintää toi 50 tuntia olla joka päivä töis.


    • Anonyymi

      mäki saan lapiomiehenä ton saman summan carrotilta. maksaa työvaatteet lounaat sun muut kuuluvat työasiat. enkä vaihtais päivääkään mihinkää muuhu firmaan.

    • Anonyymi

      ite yllätyin siinä että ku hakemuksen laitoin nii samana päivänä haastatteluu ja heti seuraavana aamuna töihi. monis muis firmois saa oottaa vaikka kuinka kaua. tää firma vastas heti eikä vasta kuukauden päästä.

    • Anonyymi

      onneks saa itte päättää työpäivän pituuden, olkoot sitte joulu kesä taikka juhannus nii saa mennä töihi jos haluaa. saapahan vielä isomman summan vaikka carrotilta normi palkka on mulle 5600e nii siitä vielä yli kymppitonnin lisiä ku on kaikki pyhät töissä. enkä mä lomista tykkää yhtään mieluummi oon yötä päivää töis toisinku kotona makaamas.

    • Anonyymi

      Firmassa saa 18 euroa tuntiliksaa kun vain älyää pyytää

      • Anonyymi

        carrot maksaa enemmä ku 18e tunnilta.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7060
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2741
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2313
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      87
      1996
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      14
      1717
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1515
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1298
    Aihe