Pistetääs ketju pystyyn.
Olin salasuhteessa varatun työkaverin kanssa. Tapasimme milloin missäkin töiden jälkeen ja asiat johtivat yleensä siihen kauneimpaan. Yhden kerran himot vei mukanaan toimistolla ja muiden jo lähdettyä kotia teimme sen firman suihkutiloissa. Muhinoinnin jälkeen lähdin kotia ja yllättäin työpaikan ulko-oven vieressä odotti työkaverin mies lastensa kanssa autossa. Hieman kuumottava tilanne mutta tervehdin ja jatkoin muuna miehinä matkaa. Mies ei ilmeisesti koskaan saanut tietää mitä vaimonsa puuhasi. Ehkä hyvä niin.
Jännittävin työpaikkaromanssimuisto
Anonyymi-ap
3
820
Vastaukset
- Anonyymi
Joka kerta sydän hakkaa kun erään naisen näen. Siinä sitä jännitystä.
- Anonyymi
No jos ei hakkais niin tuskin elossa olidit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos ei hakkais niin tuskin elossa olidit
Niin, normaalisti se lyö.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad591105- 42861
- 51641
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että315627Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114604- 51598
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 56554
- 65514