Nieleminen sattuu

Anonyymi-ap

Kysyn täältä jos jollain on kokemuksia ja antaa vinkkiä jostain keinoista jonka on todennut toimivaksi koskien sitä että tuonne kurkkuun ja lähemmin tohon nieluun sattuu nieleminen ja sekä että kauan se on teillä kestänyt kun kyseessä on viruksen aiheuttama juttu.

Tää alkoi sillein kun onko tuo nyt nielun takaseinä vai mikä mut sieltä kutitti ja uvulalla hieroin sitä kohtaa helpottaakseni kutinaa. Sitten tuli se myöhemmin että sattuu nieleminen. Lääkärissä kävin ja näytteen tulos negatiivinen eli ei ole bakteerin aiheuttama vaan viruksen
eli lääkehoitoa ei täten ole saatavilla.

Sitten se kipu säteilee leukaluuhun ja toiseen korvaan. Hunajateetä juon ja särkylääkettä otan. Tässä vaan on se et joudun ottaa 3 tunnin välein samaan aikaan 1g Panadolin ja 400mg ibumaxin jotta helpottaa se särky ja se helpotus kestää vain muutaman tunnin ja taas särkylääkettä pitää ottaa. Nielemistäkin helpottaa vähän mutta ei kokonaan. Mitään muuta en uskalla syödä paitsi jogurttia ja vain sen jälkeen kun olen särkylääkkeet ottanut.

Nyt 5 päivää tämä on kestänyt ja sanoivat että jos ei helpota ens viikon alkuun mennessä niin uudestaan aika lääkäriin. Oon kyllästynyt jo tähän lääkkeiden ottamiseen ja pelottaa vähän kun joudun ottaa niitä vuorokaudessa reilusti yli sen rajan mitä sais ottaa eli vinkkejä kaipaan.

2

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tarkennan vielä että mulla ei ole kuumetta. Eikä muitakaan oireita. Ainoa oire on tuo etten pysty nielee ja särkee korvaa ja leukaluuta säteilyn johdosta. Sitten limaa tulee jostain suuhun jatkuvasti.

      Sitä ei tule mistään syvältä kurkusta vaan näin itse päättelemällä jostain siitä nielusta läheltä suuta koska suu täytyy aika nopeasti limasta heti senkin jälkeen kun suu on täyttynyt limasta ja olen sylkässyt ne pois.

      Mun ei siis tarvi tehdä yhtään mitään esim. röhiä sitä limaa suuhun vaan sitä vaan ilmestyy jatkuvasti suun täydeltä. Sanoin lääkärille ja sille sairaanhoitajalle kenelle soitin tuloksista että joudun särkylääkettä syömään reilusti yli sen mitä sais syödä vuorokaudessa eikä kumpikaan ollut moksiskaan siitä.

    • Anonyymi

      Se julkisen puolen lääkäri oli joku joka ei hommaansa kunnolla osaa tehdä. Ei näköjään osannut ottaa näytettä oikein.

      Mulle tuli tunne et kannattaa käydä vielä yksityisellä kurkkutautien erikoislääkärille näytämässä ja se yksityinen näki heti ilman mitään testejä et mulla on raju nielutulehdus ja määräsi antibiootit. Antibiootit vaikuttaa jo. En enää koskaan mene muualle kuin yksityiselle lääkärille.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1828
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1772
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1261
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1174
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1142
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1077
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1031
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1004
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      995
    10. 10
      980
    Aihe