Uskovia paskanpuhujia haetaan

Anonyymi-ap

Oletko netin paskanpuhujien aatelia? Tarvitsemme sinua! Nimittäin kevät on täällä, ja pellot huutavat apua. Tässä on tilaisuutesi loistaa – unohda turha paskanpuhuminen netissä ja tule levittämään paskaa sinne minne sitä tarvitaan.

Etsimme joukkoomme uskovaisia, jotka haluavat käyttää paskanpuhumistaitojaan hyödyllisesti. Tarjoamme ainutlaatuisen tilaisuuden kunnostaa pellot parhaimmilleen – usko pois, tämä ei ole sitä tavallista turhaa höpinää!

Vaadimme:
- Kykyä tuottaa laadukasta paskaa, joka tuo tulosta pelloille
- Innokkuutta ja uskoa omaan paskanpuhumiseen
- Valmiutta likaantua ja levittää paskaa toden teolla (työvaatteet ja kumisaappaat tarjotaan)

Tarjoamme:
- Palkitsevan tunteen pellon kunnostamisesta
- Mahdollisuuden osoittaa paskanpuhumistaitosi käytännössä
- Välittömän vaikutuksen ympäristöön ja maatalouteen

Ei enää turhaa höpinää verkossa – tule mukaan tekemään jotain hyödyllistä!

Yhteystiedot: paskanpuhujat.com

20

282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ei ateisteille saa uskovaisten paskalla tuotettua ruokaa myydä 😠

      • Anonyymi

        ihmisulosteen lannoite käyttö kiellettyä ruuantuotannossa


    • Anonyymi

      Elät puutteessa hörhö!

    • Anonyymi

      Miksi ateistit tyrkyttää omia tapojaan muille?

      • Anonyymi

        Miksi uskovaiset yrittää käännyttää ateisteja. Se oli jo kristinuskoon pakottamisen aikoihin ,paitsi silloin se oli veristä.


    • Anonyymi

      Aidosti hyvä ehdotus.

    • Anonyymi

      Saarnatkaa pelloille!

    • Anonyymi

      Ihmisperäisen paskan käyttö ruuantuontantoon on kielletty. Sitä voi käyttää vain esim. energiabiomassan tuotantoon tai viheralueisiin, silloinkin jalostettuna.

      • Anonyymi

        Mikä siinä paikassa on sen kummempaa kuin hevose
        n ja lehmän paikassa. Jätettä kumpikin ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä siinä paikassa on sen kummempaa kuin hevose
        n ja lehmän paikassa. Jätettä kumpikin ?

        Ihmiset syö kaikenlaisia myrkkyjä, mitkä eivät olisi eläimille sallittuja


    • Anonyymi

      Ripulivajakki kaipaa apua lannoituksessa, vaikka vajakki tietää ettei
      tarvitse kunhan tyhjentää ulkovessan ja lapioi omaa paskaa uuteen monttuun.
      Hedelmistä puu tunnetaan ja ateistin siementämästä puusta kasvaa viidakko
      jossa on mahdoton liikkua ilman moottorisahaa. Kysy uskovalta apua sahauksessa.
      Lahjoitamme PalloJuuston ja karvahatun kuten kaikki karpolaiset kollegat.

    • Uskovaisia on määrällisesti niin saata.... merkittävän paljon, että heidän jäännöstensä muuttuminen krematorioissa henkevään muotoon tuottaa runsaasti kasvihuonekaasuja, joiden ansiosta viljelykasvit voivat hyvin ja suovat antoisan sadon. Sillä uskovaisiin, toisin kuin he luulevat vain ateistien kohtaloksi, myös heihin sitoutunut materia kiertää luonnon evoluuttisessa kiertokulussa, vaikka he uskoisivat millaiseen taivaalliseen Taika-Jimiin tahansa.

    • Anonyymi

      Mutta uskaltaako hihhulit tunnustaa että ovat paskanpuhujia. Eihän heille kuulu kuin homoseksuaalisuuden syyttely. Israelin tapporumban kannattaminen ,ja helvetillä peloyelu. Ai niin ,kielillä puhuminen ,ja itselle mieluisien raamatun kohtien etsiminen. Ensimmäisen kiven heitto ,ja silmästä silmään kostaminen.

      • Anonyymi

        Nämä ovat Uber uusateistien luomus piirteitä ja ei voi yleistää.
        Vanhoillisten konservatiivien, eli ikääntyneiden uskovien joukossa
        voisi löytyä fanaattista poweria ja joku piirre sopii. Mutta ei kaikki.
        Sensijaan ateismiin kuuluu tällainen hauskuttaminen uskovilla.
        Minulla ei ateismi kulje järjen tasolla, se on selvästi tunneperäinen uskomus


    • ”Oletko netin paskanpuhujien aatelia? Tarvitsemme sinua! Nimittäin kevät on täällä, ja pellot huutavat apua. Tässä on tilaisuutesi loistaa – unohda turha paskanpuhuminen netissä ja tule levittämään paskaa sinne minne sitä tarvitaan.”

      Paskova uskonpuhuja olisi myös toimiva ratkaisu. Uskovalla ripulia tulee sekä ylä- että alapäästä.

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

      💋 K­­u­­u­­m­­a­­­t­­ ­­­t­­­y­­t­­ö­t­ ­o­d­­­o­­­t­t­­a­­v­­­a­­­t­­ ­s­­­i­­­n­­u­­a­­­ -> https://nbw.fi/sexygirls?18369461

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe