Mitä olette mieltä?
Mieheni ja tämä kyseinen nainen olivat työkavereita. Naiselta tuli tämän tästä viestiä, mutta oletin niiden olevan työasioihin liittyviä.
Kerran halusin nähdä viestejä ja siellä oli mm. naisen lähettämä kuva paljaasta säärestä ja korkkarista eli seksuaalisävytteinen. Myös pusuemojeita oli joissain työviesteissä.
Mieheni kiistää kaiken, ei ole ollut kuulemma mitään. Minä en usko siihen. Ei kai kukaan lähettelisi tuollaisia kuvia, jos ei olisi jotain?
En minä ainakaan edes uskaltaisi lähettää, jos en olisi varma että toisella on samat ajatukset mielessä?
Miehen työkaveri lähetti miehelleni seksuaalisen kuvan
Anonyymi-ap
1
561
Vastaukset
- Anonyymi
Vitsii ku ei pääse työpuheliiimee käsiksi 😂
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun624499KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1593388Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582707Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492614- 1422596
- 241903
- 241751
- 301636
- 1741600
- 411313