Miltä teistä ätmeistä tuntuu?

Anonyymi-ap

Kun teillä ei ole mitään arvoa?

12

315

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuntuu hyvältä tietysti! Mutta kuinka yksinäistä ja surkeaa täytyy elämän olla ja kuinka pohjalle on täytynyt vajota jos päiväsi menevät pohtiessa ätmejä joilla ei ole arvoa 😉

• Se on vapauttavaa. Voi olla omanlaisensa ihmettelijä. Ei tarvitse miettiä sosiaalisia hierarkioita tai ottaa paineita siitä mitä muut ajattelee tai odottaa sulta. Voi tehdä ja miettiä omiaan silloin kun siltä tuntuu. Kukaan ei tule kitisemään asioista kun menee tutkan alta. Sekä kitisijät lähinnä vain huvittavat, kun huomaa kuinka heikkoja ihmisiä he ovat sisimmissään. Eivätkä ole löytäneet vielä elämäänsä tarkoitusta.

Olen tyytyväinen merkityksettömään arvottomuuteeni siis. Hyvää hyötä aloittajallekin. Kyllä suakin joku rakastaa vaikka itse et ehkä itseäsi rakastakaan. 😘

• Mitä vähemmän arvoa, sitä vähemmän ongelmia

• Anonyymi

Mitä sinä muilta tällaisia kyselet? Sun se pitäisi tietää, jos vähänkin itseäsi tunnet? Vai...

• Anonyymi

Miten niin? Enhän minä voi tietää, miltä ätmistä tuntuu.

• Anonyymi

Työnantaja arvostaa ja maksaa hyvää palkkaa. Saan pitää kaikki rahat itselläni eikä mene naisiin tai äpäriin. :D

• Ihan hyvältä tuntuu, en ole huomannut eroa aiempaan. Sitä kai kutsutaan vapaudeksi, kun ei kiinnosta mitä mieltä muut itsestä ovat? Saa itse kinastella itsensä kanssa siitä, minkä arvoinen kulloinkin on, itselleen.

• Anonyymi

Pitää muistaa kysyä tätä tulevaisuudessa eräässä tilanteessa 😂

• Anonyymi

No niin, jokin kuuluisa aivopieru tästä tulevasta spektaakkelista liittyy varmaan

• Anonyymi

Murtaudun toisten laitteisiin osoittaakseni, että olen erittäin tärkeä ihminen

• Anonyymi

Olen täysin hyödytön ja kaikki inhoaa minua. Jopa se sohvan alla asuva pölypunkki.

Toki naapurin rotat tykkäävät ja odottavat milloin kuolen ja pääsevät herkuttelemaan runsaalla ruhollani.

>simiti<

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

💋 K­­­u­­u­m­­a­t­ ­t­y­­t­­ö­­t­­ ­­­o­d­­o­­­t­­­t­­a­­­v­­a­­­t­­­ ­s­­­i­­n­u­a­­ -> https://nbw.fi/sexygirls?18370818

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      84
      1339
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      51
      968
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      369
      798
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      142
      759
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      699
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      122
      686
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      625
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      612
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56