Miltä teistä ätmeistä tuntuu?

Anonyymi-ap

Kun teillä ei ole mitään arvoa?

12

290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuntuu hyvältä tietysti! Mutta kuinka yksinäistä ja surkeaa täytyy elämän olla ja kuinka pohjalle on täytynyt vajota jos päiväsi menevät pohtiessa ätmejä joilla ei ole arvoa 😉

• Se on vapauttavaa. Voi olla omanlaisensa ihmettelijä. Ei tarvitse miettiä sosiaalisia hierarkioita tai ottaa paineita siitä mitä muut ajattelee tai odottaa sulta. Voi tehdä ja miettiä omiaan silloin kun siltä tuntuu. Kukaan ei tule kitisemään asioista kun menee tutkan alta. Sekä kitisijät lähinnä vain huvittavat, kun huomaa kuinka heikkoja ihmisiä he ovat sisimmissään. Eivätkä ole löytäneet vielä elämäänsä tarkoitusta.

Olen tyytyväinen merkityksettömään arvottomuuteeni siis. Hyvää hyötä aloittajallekin. Kyllä suakin joku rakastaa vaikka itse et ehkä itseäsi rakastakaan. 😘

• Mitä vähemmän arvoa, sitä vähemmän ongelmia

• Anonyymi

Mitä sinä muilta tällaisia kyselet? Sun se pitäisi tietää, jos vähänkin itseäsi tunnet? Vai...

• Anonyymi

Miten niin? Enhän minä voi tietää, miltä ätmistä tuntuu.

• Anonyymi

Työnantaja arvostaa ja maksaa hyvää palkkaa. Saan pitää kaikki rahat itselläni eikä mene naisiin tai äpäriin. :D

• Ihan hyvältä tuntuu, en ole huomannut eroa aiempaan. Sitä kai kutsutaan vapaudeksi, kun ei kiinnosta mitä mieltä muut itsestä ovat? Saa itse kinastella itsensä kanssa siitä, minkä arvoinen kulloinkin on, itselleen.

• Anonyymi

Pitää muistaa kysyä tätä tulevaisuudessa eräässä tilanteessa 😂

• Anonyymi

No niin, jokin kuuluisa aivopieru tästä tulevasta spektaakkelista liittyy varmaan

• Anonyymi

Murtaudun toisten laitteisiin osoittaakseni, että olen erittäin tärkeä ihminen

• Anonyymi

Olen täysin hyödytön ja kaikki inhoaa minua. Jopa se sohvan alla asuva pölypunkki.

Toki naapurin rotat tykkäävät ja odottavat milloin kuolen ja pääsevät herkuttelemaan runsaalla ruhollani.

>simiti<

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

💋 K­­­u­­u­m­­a­t­ ­t­y­­t­­ö­­t­­ ­­­o­d­­o­­­t­­­t­­a­­­v­­a­­­t­­­ ­s­­­i­­n­u­a­­ -> https://nbw.fi/sexygirls?18370818

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?

Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k
      Maailman menoa
      254
      4358
    2. Vassarit kummittelee pääni sisällä joulunakin

Hetki sitten alkoi punakapina. Joulupäivään mennessä ollaan jo Lindtmanin nuoruusvuosien näytelmäkerhossa. Tapaninpäivän
      Maailman menoa
      46
      2555
    3. Onko 65-vuotias liian vanha lähtemään rintamalle?

Suomessa reserviläisikä nousee ensi vuoden alusta 65 ikävuoteen. Jatkossa asevelvollinen kuuluu reserviin sen vuoden lop
      Maailman menoa
      543
      2286
    4. Oho, köyhyys väheni Marinin hallituskaudella

👋💥🤕 Tuonkin Marinin hallitus sössi --- Vuosien 2019–2023 sosiaaliturva- ja verotusperusteiden muutokset suhteessa h
      Maailman menoa
      59
      2127
    5. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      43
      1840
    6. Kohuotsikoihin nousseet Aku Hirviniemi ja Mikko Leppilampi jouluna tv:ssä!

Täydellinen joulu -leffassa on iso kaarti suomalaisia näyttelijöitä. Mukana mm. Elena Leeve, Antti Luusuaniemi sekä koh
      Kotimainen elokuva
      36
      1731
    7. Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa

Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.
      Maailman menoa
      107
      1728
    8. Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan

Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on
      Maailman menoa
      3
      1581
    9. Ex-Puoli seitsemän juontaja Anniina Valtonen yllättää - Uudessa roolissa tv:ssä!

Monen suosikki Anniina Valtonen tv:ssä! Valtonen on tuttu Ylen meteorologina, mutta hän juonsi myös Puoli seiskaa. Nyt A
      Suomalaiset julkkikset
      41
      1391
    10. Mitä metsaman tuottaa

Törkypuhetta, ahdistusta, pahaa mieltä, riitaa, eripuraa, köyhien menestymättömien ja maattomien kurjien vähättelyä. Sit
      Tuusniemi
      128
      1227
    Aihe