Paavali oli VAIN Jeesuksen palvelija

Anonyymi-ap

Kristinuskossa ja kristinuskon uskovaiset kyllä YMMÄRTÄVÄT sen.
Sitten on kuitenkin ihmisiä, jotka parhaansa ( = pahimpansa ) mukaa pyrkivät hämmentämään ja sotkemaan ja vääristelemään asioita.
He eivät HALUA ymmärtää.
He ovat niitä, joista Pietari puhui.

2 Piet 3:16
”niinkuin hän ( Paavali ) tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niinkuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen.”

140

385

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tähänkin aloitukseen odotetaan nyt Teuvon tavanomaiset herjat ja demonisoinnit.

      • Anonyymi

        Teuvo nukkuu aika pitkään.


      • Anonyymi

        Helsingin tuska festivaaleilla on näitä sokeita


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        ❤️ Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🍒 ­­N­­­y­­m­­f­o­­­m­­­a­­­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Room 1:1
      ”Paavali, Jeesuksen Kristuksen palvelija, kutsuttu apostoli, erotettu julistamaan Jumalan evankeliumia,”

      • Anonyymi

        JEESUSTA PALVELLAAN PALVELEMALLA TOISIA ja kertomalla evankeliumi.


      • Anonyymi

        Nyt ollaan Italiassa roomalaiskirje


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ollaan Italiassa roomalaiskirje

        Paavali kirjoitti Korintossa sitä kirjettä Roomaan. Sitten kuriiri vei sen kirjeen sinne.

        Paavali tunnusti juuri Korintossa valehtelevansa tarvittaessa. Eli Paavalin Korinton tapahtumat ja puheet kannatta tutkia suurennuslasin kanssa.

        Room. 3:7

        Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?


    • Anonyymi

      1 Kor 3:5
      ”Mikä Apollos sitten on? Ja mikä Paavali on? Palvelijoita, joiden kautta te olette tulleet uskoviksi, palvelijoita sen kykynsä mukaan, minkä Herra on heille kullekin antanut.”

      • Anonyymi

        Nyt ollaan Kreikassa KORINTTOSSA


    • Anonyymi

      tuhannen ja yhdenyön tarinat voidaan tulkita monin tavoin.
      ja, jos on matala ymmärrys, tai laaja ymmärrys,
      niin selitykset ja tulkinnat vaihtelee....

      • Anonyymi

        Minäkin kenties luin joskus lapsena näitä tuhannen ja yhden yön tarinoita. Sinäkö vaan niitä edelleen?


    • Anonyymi

      2 Kor 1:1
      ”Paavali, Jumalan tahdosta Kristuksen Jeesuksen apostoli, ja veli Timoteus Korintossa olevalle Jumalan seurakunnalle ynnä kaikille pyhille koko Akaiassa.”

      • Anonyymi

        Nyt ollaan Kreikassa 2 kor 1


      • Anonyymi

        Aloittaja on jehovajahven palvelija ellei kuvittele olevansa itse Jahve !


    • Anonyymi

      Fil 1:1
      ”Paavali ja Timoteus, Kristuksen Jeesuksen palvelijat, kaikille pyhille Kristuksessa Jeesuksessa, jotka ovat Filippissä, sekä myös seurakunnan kaitsijoille ja seurakuntapalvelijoille.”

    • Anonyymi

      Toki hän oli myös Herran Jeesuksen apostoli.

      Gal 1:1
      ”Paavali, apostoli, virkansa saanut, ei ihmisiltä eikä ihmisen kautta, vaan Jeesuksen Kristuksen kautta ja Isän Jumalan, joka on hänet kuolleista herättänyt,”

      • Anonyymi

        Room. 3:7

        Sillä jos Jumalan totuus tulee minun VALHEENI kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?


      • Anonyymi

        Kyllä Jeesus ilmoitti evankeliumin sanat kaikki oikeille apostoleilleen jo eläissään. Paavali toi jotain toista evankeliumia.

        Paavali ei kuulu joukkoon.

        Joh. 15:15

        En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.

        Ilm. 21:14

        Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Jeesus ilmoitti evankeliumin sanat kaikki oikeille apostoleilleen jo eläissään. Paavali toi jotain toista evankeliumia.

        Paavali ei kuulu joukkoon.

        Joh. 15:15

        En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.

        Ilm. 21:14

        Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.

        Näinhän se Teuvo laittoi tutun herjakoneensa käyntiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Jeesus ilmoitti evankeliumin sanat kaikki oikeille apostoleilleen jo eläissään. Paavali toi jotain toista evankeliumia.

        Paavali ei kuulu joukkoon.

        Joh. 15:15

        En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.

        Ilm. 21:14

        Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.

        Muista Pietarin sanat Paavalista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista Pietarin sanat Paavalista!

        Pietari oli äkkipikainen ja ailahtelevainen luonne.

        Välilä puolusti, välilä epäili Paavalia.
        Paavali kun piilotteli oikeita apostoleita yli 3 vuotta talibaanien alueella Arabiassa, vain pikaisti kävi tapaamassa Johannesta, ei muita ja taas piilotteli kymmeen vuotta Damaskossa, eikä kukaan tiedä, mitä siellä teki.

        Matt. 16:23

        Mutta hän kääntyi pois ja sanoi Pietarille: "Väisty tieltäni, Saatana! Sinä tahdot saada minut lankeamaan. Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pietari oli äkkipikainen ja ailahtelevainen luonne.

        Välilä puolusti, välilä epäili Paavalia.
        Paavali kun piilotteli oikeita apostoleita yli 3 vuotta talibaanien alueella Arabiassa, vain pikaisti kävi tapaamassa Johannesta, ei muita ja taas piilotteli kymmeen vuotta Damaskossa, eikä kukaan tiedä, mitä siellä teki.

        Matt. 16:23

        Mutta hän kääntyi pois ja sanoi Pietarille: "Väisty tieltäni, Saatana! Sinä tahdot saada minut lankeamaan. Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!"

        Noinhan sinä osaat tehdä Pyhän Hengen vaikuttaman Jumalan Sanan tyhjäksi kohdallasi Teuvo.
        Joku väitti ( piloillaan? ), että olisit jo heittänyt lusikkasi nurkkaan, eli kuollut, mutta en sellaista usko, koska jatkuvasti herjojasi heittelet.

        Laitetaan nyt kuitenkin tähän vielä Pietarin sanat, jossa hän muistuttaa Paavalin sanoista ja niihin suhtautumisesta.

        2 Piet 3:16
        ”niinkuin hän ( Paavali ) tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niinkuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen.”

        PS. Raamatussa ei ole mitään Pietarin epäilyistä Paavalia kohtaan, mutta toisinpäin, Paavali kerran nuhteli Pietaria tekopyhyydestä.
        Kannattaa lukea Raamattua avoimin mielin, eikä turvautua omaan mielikuvitukseen, kuten sinä teet. Esimerkkinä mainitsen sinun mielikuvituksestasi sen hassunhauskaan Saatanan hyppelyn temppelin harjalla. 😁
        No, olethan sinä pahempiakin sammakoita päästellyt!


      • Anonyymi

        Nyt ollaan GALATIASSA KARTALLA


      • Anonyymi

        KUOOLEISTA HERÄTTÄNYT RISTIIN NAULITUN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Room. 3:7

        Sillä jos Jumalan totuus tulee minun VALHEENI kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?

        Koska Jumala loi vain syntisiä Jeesus oli synnitön


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noinhan sinä osaat tehdä Pyhän Hengen vaikuttaman Jumalan Sanan tyhjäksi kohdallasi Teuvo.
        Joku väitti ( piloillaan? ), että olisit jo heittänyt lusikkasi nurkkaan, eli kuollut, mutta en sellaista usko, koska jatkuvasti herjojasi heittelet.

        Laitetaan nyt kuitenkin tähän vielä Pietarin sanat, jossa hän muistuttaa Paavalin sanoista ja niihin suhtautumisesta.

        2 Piet 3:16
        ”niinkuin hän ( Paavali ) tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niinkuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen.”

        PS. Raamatussa ei ole mitään Pietarin epäilyistä Paavalia kohtaan, mutta toisinpäin, Paavali kerran nuhteli Pietaria tekopyhyydestä.
        Kannattaa lukea Raamattua avoimin mielin, eikä turvautua omaan mielikuvitukseen, kuten sinä teet. Esimerkkinä mainitsen sinun mielikuvituksestasi sen hassunhauskaan Saatanan hyppelyn temppelin harjalla. 😁
        No, olethan sinä pahempiakin sammakoita päästellyt!

        Hyi helvetti mitä noituutta yrittää saada yhteyttä vainaja henkiin.
        "Yhteys kuolleisiin ihmisiin, ja yhteyden tavoittelu kuolleisiin,
        on vakavaa eksytystä ja vaarallista toimintaa.
        Raamattu on Jumalan ilmoitus meille ihmisille.
        Raamatussa Jumala varottaa vakavasti ihmisiä ottamasta yhteyttä vainajahenkiin"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Jeesus ilmoitti evankeliumin sanat kaikki oikeille apostoleilleen jo eläissään. Paavali toi jotain toista evankeliumia.

        Paavali ei kuulu joukkoon.

        Joh. 15:15

        En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.

        Ilm. 21:14

        Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.

        Ilmestyskirjan alku Jeesuksen ilmestys


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pietari oli äkkipikainen ja ailahtelevainen luonne.

        Välilä puolusti, välilä epäili Paavalia.
        Paavali kun piilotteli oikeita apostoleita yli 3 vuotta talibaanien alueella Arabiassa, vain pikaisti kävi tapaamassa Johannesta, ei muita ja taas piilotteli kymmeen vuotta Damaskossa, eikä kukaan tiedä, mitä siellä teki.

        Matt. 16:23

        Mutta hän kääntyi pois ja sanoi Pietarille: "Väisty tieltäni, Saatana! Sinä tahdot saada minut lankeamaan. Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!"

        Matteus 16 Jeesus tuli sovittamaan syntimme ja meidät itsensä kanssa sitä tehtävää varten hän tuli / Pietari ajatteli inhimillisesti ja ulkokultaisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noinhan sinä osaat tehdä Pyhän Hengen vaikuttaman Jumalan Sanan tyhjäksi kohdallasi Teuvo.
        Joku väitti ( piloillaan? ), että olisit jo heittänyt lusikkasi nurkkaan, eli kuollut, mutta en sellaista usko, koska jatkuvasti herjojasi heittelet.

        Laitetaan nyt kuitenkin tähän vielä Pietarin sanat, jossa hän muistuttaa Paavalin sanoista ja niihin suhtautumisesta.

        2 Piet 3:16
        ”niinkuin hän ( Paavali ) tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niinkuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen.”

        PS. Raamatussa ei ole mitään Pietarin epäilyistä Paavalia kohtaan, mutta toisinpäin, Paavali kerran nuhteli Pietaria tekopyhyydestä.
        Kannattaa lukea Raamattua avoimin mielin, eikä turvautua omaan mielikuvitukseen, kuten sinä teet. Esimerkkinä mainitsen sinun mielikuvituksestasi sen hassunhauskaan Saatanan hyppelyn temppelin harjalla. 😁
        No, olethan sinä pahempiakin sammakoita päästellyt!

        Ai saatana kiusasi kyllä Jeesusta nimenomaan temppelin harjalla missä nykyään on moskeijat. Siion on Israelissa ja siellä Jeesusta kiusasi saatana jopa psalmilla 91 ja hänet ristiin naulittiin Siionin vuorella. Saatana tämän maailman ruhtinas halusi olla Jumala.Se on valehtelija kiusaaja.Ei kaikki teuvojutut ihan perseestä ole paitsi herjaukset.


      • Anonyymi

        Sitten mentiin GALATIAAN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Jeesus ilmoitti evankeliumin sanat kaikki oikeille apostoleilleen jo eläissään. Paavali toi jotain toista evankeliumia.

        Paavali ei kuulu joukkoon.

        Joh. 15:15

        En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.

        Ilm. 21:14

        Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.

        Millaisella autolla mahtoi Paavali ajella Kreikkaan vai lensikö eL Al koneella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pietari oli äkkipikainen ja ailahtelevainen luonne.

        Välilä puolusti, välilä epäili Paavalia.
        Paavali kun piilotteli oikeita apostoleita yli 3 vuotta talibaanien alueella Arabiassa, vain pikaisti kävi tapaamassa Johannesta, ei muita ja taas piilotteli kymmeen vuotta Damaskossa, eikä kukaan tiedä, mitä siellä teki.

        Matt. 16:23

        Mutta hän kääntyi pois ja sanoi Pietarille: "Väisty tieltäni, Saatana! Sinä tahdot saada minut lankeamaan. Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!"

        Jaa Matteus pääsi mukaan bileisiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KUOOLEISTA HERÄTTÄNYT RISTIIN NAULITUN

        Jeesus nousi jo 2000 vuotta sitten kuolleista !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi helvetti mitä noituutta yrittää saada yhteyttä vainaja henkiin.
        "Yhteys kuolleisiin ihmisiin, ja yhteyden tavoittelu kuolleisiin,
        on vakavaa eksytystä ja vaarallista toimintaa.
        Raamattu on Jumalan ilmoitus meille ihmisille.
        Raamatussa Jumala varottaa vakavasti ihmisiä ottamasta yhteyttä vainajahenkiin"

        MOOSES YRITTÄÄ SAADA YHTEYTTÄ KUOLLEESEEN DAVIDIIN TAAS


    • Anonyymi

      Oliko pave jessen poikaystävä?

      • Anonyymi

        Paavali ei edes koskaan nähnyt eikä kuullut elävää Jeesusta eikä siis kuullut hänen ääntään. Oli siksi helppo eksytettävä pelkkien äänien perusteella.

        Mark. 13:6

        Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja eksyttävät monia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavali ei edes koskaan nähnyt eikä kuullut elävää Jeesusta eikä siis kuullut hänen ääntään. Oli siksi helppo eksytettävä pelkkien äänien perusteella.

        Mark. 13:6

        Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja eksyttävät monia.

        Ja hedelmistään heidät tunnetaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavali ei edes koskaan nähnyt eikä kuullut elävää Jeesusta eikä siis kuullut hänen ääntään. Oli siksi helppo eksytettävä pelkkien äänien perusteella.

        Mark. 13:6

        Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja eksyttävät monia.

        Lopeta siis eksytyttäminen.

        Tässä vain osa eksytyksistäsi:

        VIHA, vihaaminen: 25.04.2021 13:14
        • ”Samana kesänä, aloin vihata Jumalaa olin Ylämaan seurakunnan poika leirillä.”

        VALEHTELU:
        • ”Kun Ruukissa tutustuimme uusiin ihmisiin, heille piti valehdella, että vanhempani olivat kuolleet.”

        RAAMATUN henkilöiden pilkkaaminen:
        • ”Varsinkin, kun Pojan tappamisen jälkeen, Jumala heitti kaikki Moosekset ja Aaronit käärmeen valtakuntaan, ja sen johdatettavaksi, niin saivat kaikki uuden maailman ihmiset uuden Mooseksen, Paavalin ja uuden Aaronin, Pietarin, johdattamaan ihmisiä erämassa.”

        JEESUKSEN opetusten mitätöiminen, tottelemattomuus:
        • ” Minulle hän ei ole tuota käskyä antanut, koska lähes kaikki hänen opetuksensa menettivät merkityksen, kun Temppelin väliverho repesi, ja papit heitettiin Saatanalle.” ( 26.04.2021 19:23)


        JEESUKSEEN uskovien pilkkaaminen:
        • ”Jumala ei ole yhdessäkään noissa ihmisten rakentamissa uskonlahkoissa, eikä niihin tule vaikka he huutaisivat aamusta alkaen hänen nimeään.” 23.04.2020 17:47

        AVIORIKOS (tahallinen)
        • = omat todistukset netissä…

        ANTISEMITISMI, juutalaisviha, rasistisuus:
        • ”Ei se ole pilkkaa, vaan totuus, koska tässäkään maassa ei ole edes yhtä uskonlahkoa, joka ei paapoisi Saatanalle heitettyjä juutalaisia. Samasa Rajussa eksytyksessä on koko ihmiskunta:
        ( 25.06.2021 21:12)

        JEESUKSEN KIITTÄMINEN
        •”Jos olet vaikkapa vain kerran kiittänyt Jeesusta Saatanan hänestä vuodattamasta verestä, olet itse sulkenut itsesi iankaikkisesta elämästä ulos:”
        Teuvo Suni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavali ei edes koskaan nähnyt eikä kuullut elävää Jeesusta eikä siis kuullut hänen ääntään. Oli siksi helppo eksytettävä pelkkien äänien perusteella.

        Mark. 13:6

        Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja eksyttävät monia.

        Markus muistiinpanot , Paulus ei sanonut olevansa Jeesus Nasaretilainen vaan hän sanoo olevansa apostoli Paulus. Vääriä jeesuksia on aina ollut jotka tekee ihmeitä hokkus pokkus ja sanoo minä olen Jeesus eikä ole. Esiintyjiä on aina ollut sirkuksen täynnä ja uskonnot. Jeesus nimi oli ihan yleinen nimi vielä siellä.Taikatempuilla huijataan rahaa rahanpesua lypsyä. Huumeet usein mukana uskontohuijauksissa. Paulus oli siellä paikan päällä vainosi ensin niitä jotka uskoivat Jeesuksen olevan se luvattu Messias. ( Kristus Messias voideltu).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta siis eksytyttäminen.

        Tässä vain osa eksytyksistäsi:

        VIHA, vihaaminen: 25.04.2021 13:14
        • ”Samana kesänä, aloin vihata Jumalaa olin Ylämaan seurakunnan poika leirillä.”

        VALEHTELU:
        • ”Kun Ruukissa tutustuimme uusiin ihmisiin, heille piti valehdella, että vanhempani olivat kuolleet.”

        RAAMATUN henkilöiden pilkkaaminen:
        • ”Varsinkin, kun Pojan tappamisen jälkeen, Jumala heitti kaikki Moosekset ja Aaronit käärmeen valtakuntaan, ja sen johdatettavaksi, niin saivat kaikki uuden maailman ihmiset uuden Mooseksen, Paavalin ja uuden Aaronin, Pietarin, johdattamaan ihmisiä erämassa.”

        JEESUKSEN opetusten mitätöiminen, tottelemattomuus:
        • ” Minulle hän ei ole tuota käskyä antanut, koska lähes kaikki hänen opetuksensa menettivät merkityksen, kun Temppelin väliverho repesi, ja papit heitettiin Saatanalle.” ( 26.04.2021 19:23)


        JEESUKSEEN uskovien pilkkaaminen:
        • ”Jumala ei ole yhdessäkään noissa ihmisten rakentamissa uskonlahkoissa, eikä niihin tule vaikka he huutaisivat aamusta alkaen hänen nimeään.” 23.04.2020 17:47

        AVIORIKOS (tahallinen)
        • = omat todistukset netissä…

        ANTISEMITISMI, juutalaisviha, rasistisuus:
        • ”Ei se ole pilkkaa, vaan totuus, koska tässäkään maassa ei ole edes yhtä uskonlahkoa, joka ei paapoisi Saatanalle heitettyjä juutalaisia. Samasa Rajussa eksytyksessä on koko ihmiskunta:
        ( 25.06.2021 21:12)

        JEESUKSEN KIITTÄMINEN
        •”Jos olet vaikkapa vain kerran kiittänyt Jeesusta Saatanan hänestä vuodattamasta verestä, olet itse sulkenut itsesi iankaikkisesta elämästä ulos:”
        Teuvo Suni

        Juutalainen ei voi uskoa oikeaan Jeesuksen on peite. Tuska festareilla heitä hilluu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Markus muistiinpanot , Paulus ei sanonut olevansa Jeesus Nasaretilainen vaan hän sanoo olevansa apostoli Paulus. Vääriä jeesuksia on aina ollut jotka tekee ihmeitä hokkus pokkus ja sanoo minä olen Jeesus eikä ole. Esiintyjiä on aina ollut sirkuksen täynnä ja uskonnot. Jeesus nimi oli ihan yleinen nimi vielä siellä.Taikatempuilla huijataan rahaa rahanpesua lypsyä. Huumeet usein mukana uskontohuijauksissa. Paulus oli siellä paikan päällä vainosi ensin niitä jotka uskoivat Jeesuksen olevan se luvattu Messias. ( Kristus Messias voideltu).

        Saulus Tarsolainen teki murhan ja esiintyi sen jälkeen väärällä nimellä Paavali.

        Tyypillistä roistojen toimintaa.


      • Anonyymi

        Mooses paneskeli midianilaista David toisen vaimoa JOS ET ÄLYÄ SYNTIPUOLTA TÄS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saulus Tarsolainen teki murhan ja esiintyi sen jälkeen väärällä nimellä Paavali.

        Tyypillistä roistojen toimintaa.

        Mooses murhasi Egyptissä


    • Anonyymi

      Roomalaiskirje:
      1:1 Paavali, Jeesuksen Kristuksen palvelija, kutsuttu apostoli, erotettu julistamaan Jumalan evankeliumia,
      1:2 jonka Jumala on edeltä luvannut profeettainsa kautta pyhissä kirjoituksissa,
      1:3 hänen Pojastansa - joka lihan puolesta on syntynyt Daavidin siemenestä
      1:4 ja pyhyyden hengen puolesta kuolleistanousemisen kautta asetettu Jumalan Pojaksi voimassa - Jeesuksesta Kristuksesta, meidän Herrastamme,
      1:5 jonka kautta me olemme saaneet armon ja apostolinviran, että syntyisi uskon kuuliaisuus hänen nimeänsä kohtaan kaikissa pakanakansoissa,
      1:6 joihin tekin, Jeesuksen Kristuksen kutsumat, kuulutte:
      1:7 kaikille Roomassa oleville Jumalan rakkaille, kutsutuille pyhille. Armo teille ja rauha Jumalalta, meidän Isältämme, ja Herralta Jeesukselta Kristukselta!

      Paavali julistaa Jeesusta ja on linjassa Jeesuksen kanssa.

      Gal: 1:10 Ihmistenkö suosiota minä nyt etsin vai Jumalan? Tai ihmisillekö pyydän olla mieliksi? Jos minä vielä tahtoisin olla ihmisille mieliksi, en olisi Kristuksen palvelija.
      1:11 Sillä minä teen teille tiettäväksi, veljet, että minun julistamani evankeliumi ei ole ihmisten mukaista;
      1:12 enkä minä olekaan sitä ihmisiltä saanut, eikä sitä ole minulle opetettu, vaan Jeesus Kristus on sen minulle ilmoittanut.

      Jeesus Kristus on sen minulle ilmoittanut. evankeliumi ei ole ihmisten mukaista; se on taivaasta toisesta luomakunnasta josta Jeesus tuli ihmiseksi.

    • Anonyymi

      Matteuksen evankeliumi:
      7:1 "Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi;
      7:2 sillä millä tuomiolla te tuomitsette, sillä teidät tuomitaan; ja millä mitalla te mittaatte, sillä teille mitataan.
      7:3 Kuinka näet rikan, joka on veljesi silmässä, mutta et huomaa malkaa omassa silmässäsi?
      7:4 Taikka kuinka saatat sanoa veljellesi: 'Annas, minä otan rikan silmästäsi', ja katso, malka on omassa silmässäsi?
      7:5 Sinä ulkokullattu, ota ensin malka omasta silmästäsi, ja sitten sinä näet ottaa rikan veljesi silmästä.
      7:6 Älkää antako pyhää koirille, älkääkä heittäkö helmiänne sikojen eteen, etteivät ne tallaisi niitä jalkoihinsa ja kääntyisi ja repisi teitä.
      7:7 Anokaa, niin teille annetaan; etsikää, niin te löydätte; kolkuttakaa, niin teille avataan.
      7:8 Sillä jokainen anova saa, ja etsivä löytää, ja kolkuttavalle avataan.
      7:9 Vai kuka teistä on se ihminen, joka antaa pojallensa kiven, kun tämä pyytää häneltä leipää,
      7:10 taikka, kun hän pyytää kalaa, antaa hänelle käärmeen?
      7:11 Jos siis te, jotka olette pahoja, osaatte antaa lapsillenne hyviä lahjoja, kuinka paljoa ennemmin teidän Isänne, joka on taivaissa, antaa sitä, mikä hyvää on, niille, jotka sitä häneltä anovat!
      7:12 Sentähden, kaikki, mitä te tahdotte ihmisten teille tekevän, tehkää myös te samoin heille; sillä tämä on laki ja profeetat.
      7:13 Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät;
      7:14 mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät.
      7:15 Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia.
      7:16 Heidän hedelmistään te tunnette heidät. Eihän orjantappuroista koota viinirypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita?
      7:17 Näin jokainen hyvä puu tekee hyviä hedelmiä, mutta huono puu tekee pahoja hedelmiä.
      7:18 Ei saata hyvä puu kasvaa pahoja hedelmiä eikä huono puu kasvaa hyviä hedelmiä.
      7:19 Jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, hakataan pois ja heitetään tuleen.
      7:20 Niin te siis tunnette heidät heidän hedelmistään.
      7:21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
      7:22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
      7:23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
      7:24 Sentähden on jokainen, joka kuulee nämä minun sanani ja tekee niiden mukaan, verrattava ymmärtäväiseen mieheen, joka huoneensa kalliolle rakensi.
      7:25 Ja rankkasade lankesi, ja virrat tulvivat, ja tuulet puhalsivat ja syöksyivät sitä huonetta vastaan, mutta se ei sortunut, sillä se oli kalliolle perustettu.
      7:26 Ja jokainen, joka kuulee nämä minun sanani eikä tee niiden mukaan, on verrattava tyhmään mieheen, joka huoneensa hiekalle rakensi.
      7:27 Ja rankkasade lankesi, ja virrat tulvivat, ja tuulet puhalsivat ja syöksähtivät sitä huonetta vastaan, ja se sortui, ja sen sortuminen oli suuri."
      7:28 Ja kun Jeesus lopetti nämä puheet, olivat kansanjoukot hämmästyksissään hänen opetuksestansa,
      7:29 sillä hän opetti heitä niinkuin se, jolla valta on, eikä niinkuin heidän kirjanoppineensa.

      • Anonyymi

        Mihin vetoat? Mikä on tarkoitus?


      • Anonyymi

        Kohta 7 :26-27 että joka ei usko tätä Jeesusta sen huone sortuu ja sortui


      • Anonyymi

        7:29 niinkuin se / hän jolla valta on. Jeesuksen Kristuksen on kaikki valta.


    • Anonyymi

      Paavali löi kiilaa niin kristittyjen väliin kuin Juutalaisten väliin ja aiheutti eripuraa ja riitoja.

      Paavali hajotti kristittyjen seurakuntaa.

      1. Kor. 1:12

      Tarkoitan sitä, että toiset teistä sanovat: "Minä olen Paavalin puolella", toiset taas: "Minä Apolloksen", "Minä Keefaksen*", "Minä Kristuksen".

      Luuk. 11:23

      Joka ei ole minun puolellani, on minua vastaan, ja joka ei yhdessä minun kanssani kokoa, se hajottaa.

      • Anonyymi

        Tahallista harhaanjohtamista!

        2.Timoteuksen kirje: 4:3 Sillä aika tulee, jolloin he eivät kärsi tervettä oppia, vaan omien himojensa mukaan korvasyyhyynsä haalivat itselleen opettajia 4:4 ja kääntävät korvansa pois totuudesta ja kääntyvät taruihin.

        Joka ei ole minun puolellani, on minua vastaan, ja joka ei yhdessä minun kanssani kokoa, se hajottaa. ( Paavali on juuri Jeesuksen puolella, lukekaa oikein! yhtä Jeesuksen kanssa)


      • Anonyymi

        KORINTTOSSA Kreikassa 1 kor1 Siellä tapeltiin oli puolueita ja kuten nykyäänkin joku uskoo apollokseen toiset lestaan toiset lutteriin mutta me taas uskotaan vaan Jeesukseen Kristukseen. Näin se on aina toiset uskoo ihmisiin toiset Jeesukseen luojaan.


      • Anonyymi

        Luukas kohta 11:23 ollaan taas Jeesuksen kanssa kokoamassa eikä kuten huomaatte Jeesus aja ketään pois kuten lestat tekee.


      • Anonyymi

        1 KORINTTO KREIKASSA 1:12 LUKEE NÄIN ; TOISET TEISTÄ NYT KANNATTAA TUTKIA KETKÄ TOISET OLI KENEN PUOLELLA. KETKÄ TOISET TEISTÄ KEITÄ NÄMÄ TEISTÄ OLIVAT.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tahallista harhaanjohtamista!

        2.Timoteuksen kirje: 4:3 Sillä aika tulee, jolloin he eivät kärsi tervettä oppia, vaan omien himojensa mukaan korvasyyhyynsä haalivat itselleen opettajia 4:4 ja kääntävät korvansa pois totuudesta ja kääntyvät taruihin.

        Joka ei ole minun puolellani, on minua vastaan, ja joka ei yhdessä minun kanssani kokoa, se hajottaa. ( Paavali on juuri Jeesuksen puolella, lukekaa oikein! yhtä Jeesuksen kanssa)

        Timoteus sitten !


    • Anonyymi

      Paavalin harjoittama valehteleminen ei ole mitään Jeesuksen palvelemista.

      Room. 3:7

      Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?

      • Anonyymi

        Jumalan kirkkaus juuri näyttää synnin! Jeesuksen puhtaus ihmiselle esimerkki mikä on täydellisyys. Siksi on pakko turvautua Jeesuksen armoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalan kirkkaus juuri näyttää synnin! Jeesuksen puhtaus ihmiselle esimerkki mikä on täydellisyys. Siksi on pakko turvautua Jeesuksen armoon.

        Minä viheliäinen ihminen, kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista?
        Jeesus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalan kirkkaus juuri näyttää synnin! Jeesuksen puhtaus ihmiselle esimerkki mikä on täydellisyys. Siksi on pakko turvautua Jeesuksen armoon.

        Synti on määritelty Raamatussa, mitä se tarkoittaa.

        1. Joh. 3:4

        Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.

        Siksi synnintekijät yrittävät kovasti kumota Jumalan säätämät lait ja asetukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Synti on määritelty Raamatussa, mitä se tarkoittaa.

        1. Joh. 3:4

        Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.

        Siksi synnintekijät yrittävät kovasti kumota Jumalan säätämät lait ja asetukset.

        Synnin palkka on kuolema mutta meidän on kastettu Kristuksen kuolemaan ja uskolla ylös nousemme Jeesuksen lahja vanhurskaudella.
        2.Korinttolaiskirje: 6:14 Älkää antautuko kantamaan vierasta iestä yhdessä uskottomien kanssa; sillä mitä yhteistä on vanhurskaudella ja vääryydellä? Tai mitä yhteyttä on valkeudella ja pimeydellä? 6:15 Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa?

        Itserakkaat narsistit turvautuu lakiin jota he eivät pysty täyttämään, vaan harhauttaa Jumalan lapset väristelevillä sanoillaan. Heitä ei henki johda.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Synnin palkka on kuolema mutta meidän on kastettu Kristuksen kuolemaan ja uskolla ylös nousemme Jeesuksen lahja vanhurskaudella.
        2.Korinttolaiskirje: 6:14 Älkää antautuko kantamaan vierasta iestä yhdessä uskottomien kanssa; sillä mitä yhteistä on vanhurskaudella ja vääryydellä? Tai mitä yhteyttä on valkeudella ja pimeydellä? 6:15 Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa?

        Itserakkaat narsistit turvautuu lakiin jota he eivät pysty täyttämään, vaan harhauttaa Jumalan lapset väristelevillä sanoillaan. Heitä ei henki johda.

        Jeesus oli sinusta narsisti, kun hän sanoi, että lait ovat voimassa sellaisenaan aina tuhatvuotisen valtakunnan loppuun asti ja lain rikkomisen perusteella tulee tuomio kaikille ihmisille.

        Matt. 5:18

        Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]


      • Anonyymi

        Kaikki ihmiset ovat valehtelijoita maan päällä. Myös saatana on.Kaikki on pahan vallassa.Ahkeroi siis hyvissä teoissa. Meidän pimeyden ja maailman valheiden rinnalla Jeesus on totuus ja valkeus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä viheliäinen ihminen, kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista?
        Jeesus!

        Turmeltunut liha ja viha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Synti on määritelty Raamatussa, mitä se tarkoittaa.

        1. Joh. 3:4

        Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.

        Siksi synnintekijät yrittävät kovasti kumota Jumalan säätämät lait ja asetukset.

        Et sinä mitään lakia pysty noudattamaan syntinen reppana. Rakkauden laki pudota kivet kädestäsi ala auttaa toisia rakasta ja hoivaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus oli sinusta narsisti, kun hän sanoi, että lait ovat voimassa sellaisenaan aina tuhatvuotisen valtakunnan loppuun asti ja lain rikkomisen perusteella tulee tuomio kaikille ihmisille.

        Matt. 5:18

        Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]

        Lait oli hyvät ja pyhät mutta judet rikkoi ne itse jo siinailla tekivät kultaisia vasikoita ja osa palasi Egyptiin osa on BORDELLISSA osa huumeissa osa peliriippuvaisia osa vankiloissa et se siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Synti on määritelty Raamatussa, mitä se tarkoittaa.

        1. Joh. 3:4

        Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.

        Siksi synnintekijät yrittävät kovasti kumota Jumalan säätämät lait ja asetukset.

        Roomalaiset luku Italian Rooman kristityille jotain 2000 vuotta sitten luku 13 selvittää hiukan sekä verotusta että yhteiskuntaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Synnin palkka on kuolema mutta meidän on kastettu Kristuksen kuolemaan ja uskolla ylös nousemme Jeesuksen lahja vanhurskaudella.
        2.Korinttolaiskirje: 6:14 Älkää antautuko kantamaan vierasta iestä yhdessä uskottomien kanssa; sillä mitä yhteistä on vanhurskaudella ja vääryydellä? Tai mitä yhteyttä on valkeudella ja pimeydellä? 6:15 Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa?

        Itserakkaat narsistit turvautuu lakiin jota he eivät pysty täyttämään, vaan harhauttaa Jumalan lapset väristelevillä sanoillaan. Heitä ei henki johda.

        2 korinttolaiskirje 6 KREIKASSA KREIKASSA KREIKASSA OLLAAN ITALIAN VALLASSA KOKO ALUE MUTTA KREIKASSA NYT


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus oli sinusta narsisti, kun hän sanoi, että lait ovat voimassa sellaisenaan aina tuhatvuotisen valtakunnan loppuun asti ja lain rikkomisen perusteella tulee tuomio kaikille ihmisille.

        Matt. 5:18

        Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]

        LUEPAS MOOSES VÄHÄN LAKIA UUDEN TESTAMENTIN ROOMALAISILLE KIRJEESTÄ LUKU 13 SIINÄ ON SULLE LAKIA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turmeltunut liha ja viha.

        Ei liha mitän ajattele. Turha sitä on syyttää.


    • Anonyymi

      Paavali oli mukana Stefanuksen murhaamisessa, mutta salasi asian viranomaisilta.

      Lahkokulttuurissa kolmoismurhaajat on ehdotonta eliittiä ja arvostuksen huipulla.

      • Anonyymi

        Ap. t. 22:20

        Silloinkin, kun Stefanos, sinun todistajasi, surmattiin, minä olin paikalla, hyväksyin kaiken ja vartioin hänen murhaajiensa vaatteita.'


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap. t. 22:20

        Silloinkin, kun Stefanos, sinun todistajasi, surmattiin, minä olin paikalla, hyväksyin kaiken ja vartioin hänen murhaajiensa vaatteita.'

        1. Joh. 3:15

        Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa.

        Ilm. 22:15

        Ulkopuolelle jäävät koirat ja noidat, irstailijat, MURHAAJAT ja epäjumalien palvelijat ja kaikki, jotka rakastavat valhetta ja noudattavat sitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap. t. 22:20

        Silloinkin, kun Stefanos, sinun todistajasi, surmattiin, minä olin paikalla, hyväksyin kaiken ja vartioin hänen murhaajiensa vaatteita.'

        Saul oli paikappa ja vainosi kristittyjä, muuta kun Jeesus ilmestyi hänelle Damaskon tiellä hän teki parannuksen. - tässä kohtaa koitetaan pettää.

        Gal: 1:11 Sillä minä teen teille tiettäväksi, veljet, että minun julistamani evankeliumi ei ole ihmisten mukaista;
        1:12 enkä minä olekaan sitä ihmisiltä saanut, eikä sitä ole minulle opetettu, vaan Jeesus Kristus on sen minulle ilmoittanut.

        Jeesukselta Paavali sai evankeliumin: 1:12 enkä minä olekaan sitä ihmisiltä saanut, eikä sitä ole minulle opetettu, vaan Jeesus Kristus on sen minulle ilmoittanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saul oli paikappa ja vainosi kristittyjä, muuta kun Jeesus ilmestyi hänelle Damaskon tiellä hän teki parannuksen. - tässä kohtaa koitetaan pettää.

        Gal: 1:11 Sillä minä teen teille tiettäväksi, veljet, että minun julistamani evankeliumi ei ole ihmisten mukaista;
        1:12 enkä minä olekaan sitä ihmisiltä saanut, eikä sitä ole minulle opetettu, vaan Jeesus Kristus on sen minulle ilmoittanut.

        Jeesukselta Paavali sai evankeliumin: 1:12 enkä minä olekaan sitä ihmisiltä saanut, eikä sitä ole minulle opetettu, vaan Jeesus Kristus on sen minulle ilmoittanut.

        Siinähän se onkin, että Paavali ei tehnyt parannusta ja tuskinpa se Damaskontien
        henki-ilmiö oli edes oikea Jeesus.

        Paavali teki edelleen syntiä ja laittoi syyn vanhojen Aatamien ja lihojen tiliin.

        Room. 7:19

        En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo.

        Room. 7:17

        Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa asuu.


      • Anonyymi

        Paavali oli juutalainen Italian kansalainen rabbi fariseus porukkaa joka ei aluksi uskonut Jeesusta messiaaksi. Hän sai anteeksi kun Jeesus pysäytti hänet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap. t. 22:20

        Silloinkin, kun Stefanos, sinun todistajasi, surmattiin, minä olin paikalla, hyväksyin kaiken ja vartioin hänen murhaajiensa vaatteita.'

        Niin KUKA HEITTÄÄ ENSIMMÄISEN KIVEN ! ONKO JOKU SYNNITÖN PAIKALLA ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saul oli paikappa ja vainosi kristittyjä, muuta kun Jeesus ilmestyi hänelle Damaskon tiellä hän teki parannuksen. - tässä kohtaa koitetaan pettää.

        Gal: 1:11 Sillä minä teen teille tiettäväksi, veljet, että minun julistamani evankeliumi ei ole ihmisten mukaista;
        1:12 enkä minä olekaan sitä ihmisiltä saanut, eikä sitä ole minulle opetettu, vaan Jeesus Kristus on sen minulle ilmoittanut.

        Jeesukselta Paavali sai evankeliumin: 1:12 enkä minä olekaan sitä ihmisiltä saanut, eikä sitä ole minulle opetettu, vaan Jeesus Kristus on sen minulle ilmoittanut.

        Niin vainoojasta tuli vainottu. Kivittäjästä tuli evankeliumin julistaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinähän se onkin, että Paavali ei tehnyt parannusta ja tuskinpa se Damaskontien
        henki-ilmiö oli edes oikea Jeesus.

        Paavali teki edelleen syntiä ja laittoi syyn vanhojen Aatamien ja lihojen tiliin.

        Room. 7:19

        En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo.

        Room. 7:17

        Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa asuu.

        Ihmisessä on sielun puolesta halu tehdä hyvää ja oikein mutta maallinen vartalo ei oikein tottele.


      • Anonyymi

        No Herodes oli oikea murjaani beduiini


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap. t. 22:20

        Silloinkin, kun Stefanos, sinun todistajasi, surmattiin, minä olin paikalla, hyväksyin kaiken ja vartioin hänen murhaajiensa vaatteita.'

        Apostolien TEOT 22 PAAVALI TUNNUSTAA TEHNEENSÄ VÄÄRYYTTÄ


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1. Joh. 3:15

        Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa.

        Ilm. 22:15

        Ulkopuolelle jäävät koirat ja noidat, irstailijat, MURHAAJAT ja epäjumalien palvelijat ja kaikki, jotka rakastavat valhetta ja noudattavat sitä

        Arvatkaa onko bordelleissa Ilmestyskirja 22 väkeä käymässä nytkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saul oli paikappa ja vainosi kristittyjä, muuta kun Jeesus ilmestyi hänelle Damaskon tiellä hän teki parannuksen. - tässä kohtaa koitetaan pettää.

        Gal: 1:11 Sillä minä teen teille tiettäväksi, veljet, että minun julistamani evankeliumi ei ole ihmisten mukaista;
        1:12 enkä minä olekaan sitä ihmisiltä saanut, eikä sitä ole minulle opetettu, vaan Jeesus Kristus on sen minulle ilmoittanut.

        Jeesukselta Paavali sai evankeliumin: 1:12 enkä minä olekaan sitä ihmisiltä saanut, eikä sitä ole minulle opetettu, vaan Jeesus Kristus on sen minulle ilmoittanut.

        DAMASKOSTA GALATIAAN ON MATKAA AIKA MATKAA MYÖS TAPAHTUMIA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinähän se onkin, että Paavali ei tehnyt parannusta ja tuskinpa se Damaskontien
        henki-ilmiö oli edes oikea Jeesus.

        Paavali teki edelleen syntiä ja laittoi syyn vanhojen Aatamien ja lihojen tiliin.

        Room. 7:19

        En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo.

        Room. 7:17

        Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa asuu.

        Adam kiroukset otsasi hiessä onko miehillä otsa hiessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisessä on sielun puolesta halu tehdä hyvää ja oikein mutta maallinen vartalo ei oikein tottele.

        Ei liha mitään ajattele.

        Paavalin olisi pitänyt ottaa itse vastuu omista synneistään, eikä syyttää niistä jotain vanhoja aatameita lihoja.


    • Anonyymi

      Peto käyttää mielenvikaisia narsisteja hyväkseen harhauttaakseen mahdollisimman monta ihmistä pois jeesuksen armosta olkaa hereillä..

      • Anonyymi

        Kieltäjä 666


    • Anonyymi

      Kun ihminen tekee pahaa kuvitellen tekevänsä oikein on saatana onnistunut täydellisesti...

      • Anonyymi

        Paavali ei kaihtanut valehtelemista tarvittaessa. Eikä pitänyt sitä pahana ollenkaan, eikä syntinä.

        Room. 3:7

        Mutta jos minun VALHEELLISUUTENI vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?


      • Anonyymi

        Paholainen on ylistyksen johtaja varas ja tuhoaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paholainen on ylistyksen johtaja varas ja tuhoaja.

        Ylistyksen johtaja Lucifer osaa psalmit ja mooseiset myös tekeytyy valkeuden enkeliksi ja vääriksi jeesuksiksi sekä ylistää itseään timantti ruusu lilja luulee olevansa Jumala itse.


    • Anonyymi

      Paavali oli vähän nilkkimäinen.

    • Anonyymi

      Oliko Paavalikin homoseksuaali?
      Ei sillä että se miestä pahentaisi mutta uskovaisia ajatuskin varmasti kiihottaa.

      • Anonyymi

        Juutalainen rabbi fariseus Paavali Italian kansalainen oli perheellinen mies.


    • Anonyymi

      Kukaan ei pysty täyttämään laki joten on pakko turvautua Jeesuksen tuomaan armoon uskon kautta.
      Jeesus on tie totuus ja elämä, ja saatana koittaa kaikin keinoin tukkia tämän tien.
      Ja laista ei häviä ainoaan kirjain.
      7:24 Minä viheliäinen ihminen, kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista?
      Jeesus Kristus Ihmisen Poika!

      • Anonyymi

        Portto Raahab ei ollut kuullutkaan mistään Jeesuksista, mutta tuli vanhurskaaksi tekojensa perusteella.

        Jaak.2:25 " Juuri tekojensa ansiosta portto Rahabkin osoittautui vanhurskaaksi, kun otti sanansaattajat luokseen ja auttoi heidät pois toista tietä."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Portto Raahab ei ollut kuullutkaan mistään Jeesuksista, mutta tuli vanhurskaaksi tekojensa perusteella.

        Jaak.2:25 " Juuri tekojensa ansiosta portto Rahabkin osoittautui vanhurskaaksi, kun otti sanansaattajat luokseen ja auttoi heidät pois toista tietä."

        Samoin ristin ryöväri, ja molemmilla oli sama asenne kuin portto Rahabilla.
        Ilman uskoa ei voi tehdä uskon tekoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin ristin ryöväri, ja molemmilla oli sama asenne kuin portto Rahabilla.
        Ilman uskoa ei voi tehdä uskon tekoja.

        Matteuksen mukaan molemmat ryövärit pilkkasivat Jeesusta.
        Eikä sitä paratiisia enää silloin ollut olemassakaan.

        Matt. 27:44

        Samalla tavoin häntä pilkkasivat myös rosvot, jotka oli ristiinnaulittu yhdessä hänen kanssaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Portto Raahab ei ollut kuullutkaan mistään Jeesuksista, mutta tuli vanhurskaaksi tekojensa perusteella.

        Jaak.2:25 " Juuri tekojensa ansiosta portto Rahabkin osoittautui vanhurskaaksi, kun otti sanansaattajat luokseen ja auttoi heidät pois toista tietä."

        Jaakoppi kirjoittaa niin esimerkin että kun uskoo Sanaan lakkaa porttoilu , myös sijais synnyttäjä Hagar pääsi ismailin kanssa itään arabiaan Abraham kun oli sieltä kotoisin alunperin kaldean Ur paikasta et näin. JEESUS EI TUOMITSE KUIN IHMISET.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaakoppi kirjoittaa niin esimerkin että kun uskoo Sanaan lakkaa porttoilu , myös sijais synnyttäjä Hagar pääsi ismailin kanssa itään arabiaan Abraham kun oli sieltä kotoisin alunperin kaldean Ur paikasta et näin. JEESUS EI TUOMITSE KUIN IHMISET.

        sekoilet pahasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin ristin ryöväri, ja molemmilla oli sama asenne kuin portto Rahabilla.
        Ilman uskoa ei voi tehdä uskon tekoja.

        Mitähän uskon tekoja se ryöväri mahtoi tehdä ristiin naulittuna. Toinen pilkkasi ja kielsi toinen uskoi joten ainoa teko minkä voi TEHÄ ON USKO JEESUKSEEN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matteuksen mukaan molemmat ryövärit pilkkasivat Jeesusta.
        Eikä sitä paratiisia enää silloin ollut olemassakaan.

        Matt. 27:44

        Samalla tavoin häntä pilkkasivat myös rosvot, jotka oli ristiinnaulittu yhdessä hänen kanssaan.

        Idea on poika Jeesus katso miten suhtaudut häneen äläkä hanki myllynkiviä kaulaasi erottamalla Jeesuksen armosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sekoilet pahasti

        RAHAB LOPETTI PROSTITUUTION


    • Anonyymi

      Jeesus varoitti hänen kuolemansa jälkeen ilmestyvistä vääristä valejeesuksista.
      Damaskontien jeesuksista.


      Mark. 13:6

      Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja eksyttävät monia.

      • Anonyymi

        Paavali oli helppo eksytettävä. Ei ollut koskaan nähnyt oikeata Jeesusta eikä kuullut hänen ääntään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavali oli helppo eksytettävä. Ei ollut koskaan nähnyt oikeata Jeesusta eikä kuullut hänen ääntään.

        Tuomas oli viisas, kun pyysi Jeesusta näyttämään naulan jäljet ennen kuin uskoi.

        Niin olisi pitänyt Paavalinkin tehdä.


      • Anonyymi

        Bar Jeesus oli Kreikan juutalainen hokkuspokkus noita väärä Jeesus mutta DAMASKON TIEN NASARETILAINEN OLI IHAN OIKEA SILLÄ KUKAAN MUU EI PYSTY MUUTTAMAAN IHMISTÄ PAHIKSESTA HYVIKSEKSI.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavali oli helppo eksytettävä. Ei ollut koskaan nähnyt oikeata Jeesusta eikä kuullut hänen ääntään.

        Kyllä Paulus tiesi Jeesuksen kun osasi vainota häneen uskoviakin. VOISIT HETKEN MIETTIÄ ENNEN KUIN KIRJOITAT VALHEITASI


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavali oli helppo eksytettävä. Ei ollut koskaan nähnyt oikeata Jeesusta eikä kuullut hänen ääntään.

        Damasko tiellä Paulus kuuli JEESUKSEN ÄÄÄNEN KUUULI MITÄ TE ETTE KUULE KUUROT


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Paulus tiesi Jeesuksen kun osasi vainota häneen uskoviakin. VOISIT HETKEN MIETTIÄ ENNEN KUIN KIRJOITAT VALHEITASI

        Paavali ei ollut Jeesuksen oikea apostoli, jotka kulkivat Jeesuksen seurassa.

        Paavali ei nähnyt minkälainen Jeesus oli haudasta nousemisen jälkeen, ja kuinka hän puhui. Oikeatkin apostolit aluksi epäilivät onko Jeesus noussut kuolleista, koska oli eri näköinen.

        Ap. t. 1:11 ja nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän."

        Heille Jeesus ilmoitti koko evankeliumin, eikä puhunut mitään heidän joukkoon ilmestyvästä Tarsolaisesta murhamiehestä.

        Joh. 15:15

        En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.

        Ilm. 21:14

        Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Damasko tiellä Paulus kuuli JEESUKSEN ÄÄÄNEN KUUULI MITÄ TE ETTE KUULE KUUROT

        Jeesus varoitti hänen kuolemansa jälkeen ilmestyvistä valejeesuksista, jotka sanovat olevansa Jeesus.

        Mark. 13:6

        Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja eksyttävät monia.


    • Anonyymi

      Taivaan Enkelit sanoivat oikeille apostoleille, joihin Paavali ei kuulunut, että Jeesus tulee takaisin maan päälle vasta aikanaan. Ei hiippaile täällä henkijeesuksena missään Syyrian Damaskonteillä eikä Arabian erämaissa, missä Paavali piilotteli kolme vuotta.

      Ap. t. 1:11

      Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän."

      • Anonyymi

        Te olette jo eksyksissä: Matteuksen evankeliumi:
        22:29 Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa.


      • Anonyymi

        NÄKIVÄT MENEVÄN TEHÄN ETTE NÄE JEESUSTA SOKEAT


    • Anonyymi

      Roomalaiskirje:
      4:3 Sillä mitä Raamattu sanoo? "Aabraham uskoi Jumalaa, ja se luettiin hänelle vanhurskaudeksi".

      • Anonyymi

        Ei pelkkä uskominen ole se koko pelastava juttu.

        Jaak. 2:20

        Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pelkkä uskominen ole se koko pelastava juttu.

        Jaak. 2:20

        Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?

        Jaak.2:21 "Eikö meidän isämme Abraham osoittautunut vanhurskaaksi tekojensa perusteella, kun hän vei poikansa Iisakin uhrialttarille?


      • Anonyymi

        Abraham ei ollut mitään. Usko on lahja ei sitä voi väkisin pakottaa tai tehdä. Betlehem oli syntymäpaikka POJALLE NIINKUIN OLI KIRJOITETTU JA ENNUSTETTU. BETLEHEM SINÄ JUUDAN SEUTU ET OLE VÄHÄISIN...SILLÄ SINUSTA SYNTYY VAPAHTAJA VALTIKKA ISRAELISTA JEESUS IMMANUEL.


      • Anonyymi

        Jumala on katsova itselleen kelpaavan uhrin ennusti jo Abraham


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pelkkä uskominen ole se koko pelastava juttu.

        Jaak. 2:20

        Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?

        MITÄS AJATTELIT TEHDÄ SIELUSI PELASTUKSEKSI kokeilet omaa vanhurskauttasi vai omia tekojasi. Miten se mahtaa tapahtua kuolinpäivänäsi.


    • Anonyymi

      Tässä on uskon ja armon perusta joka suoritettiin Golgatan ristillä:
      Jesaja: 53:1 Kuka uskoo meidän saarnamme, kenelle Herran käsivarsi ilmoitetaan?
      53:2 Hän kasvoi Herran edessä niinkuin vesa, niinkuin juuri kuivasta maasta. Ei ollut hänellä vartta eikä kauneutta; me näimme hänet, mutta ei ollut hänellä muotoa, johon me olisimme mielistyneet.
      53:3 Hän oli ylenkatsottu, ihmisten hylkäämä, kipujen mies ja sairauden tuttava, jota näkemästä kaikki kasvonsa peittivät, halveksittu, jota emme minäkään pitäneet.
      53:4 Mutta totisesti, meidän sairautemme hän kantoi, meidän kipumme hän sälytti päällensä. Me pidimme häntä rangaistuna, Jumalan lyömänä ja vaivaamana,
      53:5 mutta hän on haavoitettu meidän rikkomustemme tähden, runneltu meidän pahain tekojemme tähden. Rangaistus oli hänen päällänsä, että meillä rauha olisi, ja hänen haavainsa kautta me olemme paratut.
      53:6 Me vaelsimme kaikki eksyksissä niinkuin lampaat, kukin meistä poikkesi omalle tielleen. Mutta Herra heitti hänen päällensä kaikkien meidän syntivelkamme.
      53:7 Häntä piinattiin, ja hän alistui siihen eikä suutansa avannut; niinkuin karitsa, joka teuraaksi viedään, niinkuin lammas, joka on ääneti keritsijäinsä edessä, niin ei hän suutansa avannut.

      Tämä oli jo etukäteen ilmoitettu mitä ristillä tapahtuu.

      • Anonyymi

        Ei se sovitus tullut vielä kenenkän henkilökohtaiseksi sovitukseksi Jeesuksen kuolinpäivänä.


    • Anonyymi

      Helluntaina vasta 3000 ensimmäistä syntistä sovitettiin kasteessa kun heidän synnit pestiin pois ja he saivat siitä vakuudeksi Pyhän Hengen lahjan, uuden liiton sinetin.

    • Anonyymi

      Jeesus ei tunnusta Paavalia omaksi eli Karitsan apostoliksi.

      Ilm. 21:14

      Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.

    • Anonyymi

      Jeesus varoitti hänen kuolemansa jälkeen ilmestyvistä valejeesuksista, jotka sanovat olevansa Jeesus.

      Mark. 13:6

      Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja eksyttävät monia.

      Paavali ei nähnyt ylösnoussutta Jeesusta eikä olisi tunnistanut häntä.

    • Anonyymi

      Pelastu oli Jumalan mielessä ennen ajan alkua.
      Abraham Moos, Elias, tuomassa Jeesuksen opetusta, Rikki polkeva käärmeen pään. Uskoivat Jumalan lupauksiin, - ostaa yhdistää oikeat asiat !

      Matteuksen evankeliumi:
      22:29 Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa.
      Evankeliumi on Jumalan voima.

      • Anonyymi

        Neitsyt tulee raskaaksi synnyttää POJAN


    • Anonyymi

      Jeesus varoitti hänen kuolemansa jälkeen ilmestyvistä valejeesuksista ja Paavalin kaltaisista suuruuksista, jotka ovat heti Juutalaisten eli Valittujen uskon kimpussa.

      Matt.24:24" Sillä vääriä messiaita ja vääriä profeettoja ilmaantuu, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että he johtavat, jos mahdollista, Valitutkin harhaan."

      • Anonyymi

        Juutalaiselle on yksi pelastustie kuin muillekin on vain yksi Jeesus tie.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juutalaiselle on yksi pelastustie kuin muillekin on vain yksi Jeesus tie.

        Israel on Jumalan valittu kansa, silmäteräkansa.

        Room. 11:26

        Sen tapahduttua koko Israel on pelastuva, niin kuin on kirjoitettu: -- Siionista on tuleva Pelastaja, hän poistaa jumalattomuuden Jaakobin jälkeläisistä.


    • Anonyymi

      Joukkomurhia tekevä silmäterä.

      • Anonyymi

        Jes. 66:16

        Niin Herra toteuttaa oikeutensa tulella, hänen miekkansa lyö ihmissukua, ja monet kaatuvat sen lävistäminä."


    • Anonyymi

      Luuk. 12:5

      Vaan minä osoitan teille, ketä teidän on pelkääminen: peljätkää häntä, jolla on valta tapettuansa syöstä helvettiin. Niin, minä sanon teille, häntä te peljätkää.

    • Anonyymi

      Jeesuksen tuntijoita ja Paavalin ystäviä piisaa joka lähtöön.

      Ap. t. 19:15 mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"

    • Anonyymi

      Paavali oli murhmies. Paha äkkikkuolema Roomassa.

      Ap. t. 22:20

      Ja kun Stefanuksen, sinun todistajasi, veri vuodatettiin, olin minäkin läsnä, hyväksyin sen ja vartioin hänen surmaajainsa vaatteita.'

      Room. 3:7

      Sillä jos Jumalan totuus tulee MINUN VALHEENI kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?

      Ps. 5:7

      Sinä hukutat valheen puhujat; murhamiehet ja viekkaat ovat Herralle kauhistus.

    • Anonyymi

      Paavali oli kotoisin nykyisen Turkin alueelta, missä ne talibaanien opit oli käytössä. Sieltä Paavali toi naisvihan seurakuntaan.

      • Anonyymi

        Paavalin naisviha jo osoittaa, että hänellä ei ollut Jeesuksen rakkauden henkeä.

        Paavali määräsi naisille burka/huntupakon.

        Sillä ellei vaimo anna itsiänsä peittää, niin kerittäkään myös hänen hiuksensa; vaan että se on ruma, että vaimon pitäis keritty eli ajeltu oleman, niin peittäkään päänsä.

        1. Kor. 14:35

        Mutta jos he tahtovat tietoa jostakin, niin kysykööt kotonaan omilta miehiltään, sillä häpeällistä on naisen puhua seurakunnassa.


    • Anonyymi

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍

      😋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    • Anonyymi

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍

      🔞 K­­­u­­u­­m­­­a­­­t­ ­t­­­y­­t­ö­t­­­ ­­­o­­d­­o­­t­­t­­­a­­v­­­a­­t­ ­­­s­i­n­­u­a­­ -> https://nbw.fi/sexygirls?18371167

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4633
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe