Keskustelua halukkuuteen, miksi nainen on haluton? Vastentahtoinen selibaatti kestänyt jo +2 vuotta

Anonyymi-ap

Toivon Teiltä neuvoa kuinka menetellä? Hakeako uutta suhdetta, no ei minulle vaikeeta, mutta en tässä oikeasti sitä halua, muuta kuin pakon edessä. Vastapuli ei halua asiasta keskustella, puhumattakaan että haluais asiaan hakea apua. Mikä olis kannaltani parasta?? Jos jollain kokemusta, neuvoa tilanteeseen niin olen kiitollinen..

23

318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos on yli 40v ikäinen (ikänainen) niin todennäköisesti on vaihdevuodet alkaneet. Tilannetta voi kohentaa ainoastaan vaihtamalla nuorempaan.

      • Anonyymi

        Kuule ikää yli 60v ja nainen - puutteessa. 6v. Ukkokulta ei kykene!

        Kyllä on jokin muu vika. Ehkä puolison vaihto puolin ja toisin teillä.


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🍒 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      En tiedä tilannettasi, joten vastaan naisena omaan tilanteeseeni peilaten. Omat haluni katosivat sitä mukaa, kun parisuhteesta ajan kuluessa katosi läheisyys (molemmissa toki vikaa tässä kohti, ei miehessä yksin). En tarkoita seksiin tähtäävää läheisyyttä, vaan hellyyttä ja emotionaalista yhteyttä. On ensiarvoisen tärkeää, että tunteita osoitetaan muutenkin, kuin seksin toivossa. Hellät kosketukset, kainalossa sohvalla makoilu, arvostavat sanat, suukko tai silitys ohimennen, kaikki sellainen. Kun ne hiipuvat suhteesta, niin koen suhteen enemmän kaverilliseksi, kuin romanttiseksi - eikä sitten seksi kaverin kanssa jaksa sytyttää.

      Toinen asia, mikä itsellä vaikuttaa, on se, kuinka mies huomioi minut sängyssä. Kysyykö hän, haluaisinko kokeilla jotain uutta tai vaikka ostaa jonkin kivan lelun piristykseksi. Koenko seksin vastavuoroiseksi, vai koenko miehen tavallaan vain tyydyttävän itseään minun kauttani. Koenko hänen vain haluavan seksiä, vai koenko hänen haluavan juuri siinä hetkessä juuri minua.

      Toivottavasti tämä avasi hieman yhdenlaista naisnäkökulmaa.

      • Anonyymi

        Toinen naisnäkökulma:

        Minusta olisi tosi ärsyttävää jos mies kysyisi haluanko jotain uutta tai haluaisinko kokeilla jotain muuta. Ääh, osaan kyllä kysymättäkin sanoa ja en halua tuollaista holhousta koska olen aikuinen nainen ja mieheni on aikuinen mies.

        Minäkin koen seksin vastavuoroiseksi eli vaikkei minua aina halutakkaan, ollaan silti, koska aina kun minua haluttaa, me ollaan, en tiedä missä viretilassa mies aina on.

        Läheisyys ja hellyys on tärkeää ja sellainen pikkuflirtti, joka on vain meidän kahden juttu.

        Näillä menty yhdessä 45 vuotta ja vielä löytyy kipinää ja vipinää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toinen naisnäkökulma:

        Minusta olisi tosi ärsyttävää jos mies kysyisi haluanko jotain uutta tai haluaisinko kokeilla jotain muuta. Ääh, osaan kyllä kysymättäkin sanoa ja en halua tuollaista holhousta koska olen aikuinen nainen ja mieheni on aikuinen mies.

        Minäkin koen seksin vastavuoroiseksi eli vaikkei minua aina halutakkaan, ollaan silti, koska aina kun minua haluttaa, me ollaan, en tiedä missä viretilassa mies aina on.

        Läheisyys ja hellyys on tärkeää ja sellainen pikkuflirtti, joka on vain meidän kahden juttu.

        Näillä menty yhdessä 45 vuotta ja vielä löytyy kipinää ja vipinää

        Näin meillä kaikilla aikuisillakin ihmisillä se seksuaalisuus on niin erilaista. Mie kyllä tykkään keskustella seksistä ja olen seksin suhteen aktiivinen, kun vaan suhde on muuten kunnossa. Mutta tykkään myös siitä kyselemisestä, kutsutaan nyt sitä vaikka holhoamiseksi... siis mieheltä sellaisesta tietynlaisesta ohjien ottamisesta, mutta vastapainoksi huolenpidosta myös :)


      • Anonyymi

        Toista ei enää kiinnosta seksi, koska muu läheisyys suhteessa on häviämässä, ja toista ei kiinnosta muu läheisyys, koska seksi suhteessa on häviämässä. Itseään ruokkiva kierre.


    • Anonyymi

      Patista töihin missä on oikeita miehiä niin alkaa halit heräämään, ehkä jopa salainen romanssi.

    • Anonyymi

      Jos vastapuoli ei halua edes jutella aiheesta, eikö se jo kerro tarpeeksi. Mitä teidän välillä on tapahtunut? Noin pitkän ajan jälkeen on todella vaikeaa yrittää haluta uudelleen. Hänelläkin saattaa olla jo joku mieluisampi mielessä, aloita kysymällä siitä.

    • Anonyymi

      Otsikossa mainitaan haluton nainen, mutta ei tilanne juurikaan erilainen ole, jos haluton osapuoli on mies.

      Itse olen ollut tuossa tilanteessa, jossa puolisoa (siis miestä) ei seksi kiinnostanut, eikä hän myöskään halunnut puhua aiheesta. Hän oli tyytyväinen tilanteeseen, kunhan vain en maininnut aihetta seksi, enkä pyrkinyt lähestymään häntä tavalla, jonka hän voi tulkita yritykseksi saada seksiä. Jos pelkästään samalle sohvalle hänen viereensä makoilemaan meneminen oli hänelle liikaa, tai se jos yöllä kiedoin käden hänen ympärilleen. Tilanne oli todella epämiellyttävä, kun itsellä oli seksuaalisia tarpeita ja tarjokkaita olisi kyllä liiton ulkopuolella riittänyt. Oma periaatteeni kuitenkin on, että minä en petä.

      Oman kokemukseni perusteella sanoisin, että ei kannata odottaa tuon tilanteen muuttuvan. Jos toista ei kiinnosta seksi, eikä hän halua edes puhua siitä, niin tuo on se, johon sun pitää mukautua. Joko lähdet menemään (kuten minä lopulta tein lähes 5:n vuoden jälkeen) tai hyväksyt tilanteen ja olet ilman seksiä. Sivusuhde on oikeastaan se kaikkein typerin mahdollinen veto, sillä sillä saa vielä kaiken muun lisäksi lopulta aikaiseksi helvetilliset riidat ja helvetillisen eron.

    • Anonyymi

      On selvää, ettei naistasi kiinnosta seksi kanssasi, ja hänelle on täysin yhdentekevää, miten pahalta se sinusta tuntuu. Jos kuitenkin haluat syystä tai toisesta jatkaa suhteessa hänen kanssaan, niin hae seksi muualta. Ei kenelläkään ole oikeutta edellyttää sinun elävän elämääsi vastentahtoisessa selibaatissa.

      • Anonyymi

        Hyvä että asenteesi on rauhallinen ja sovitteleva , toisin kuin eräässä oikeustapauksessa , jossa aviomies raiskasi tiedottoman vaimonsa. Oli ollut ennen tätä kännistä yritystä joloin miehellä ei stondannut ja vaimokaan ei oletettavasti ollut kovin innostunut mutta ilmeisesti suostunut yritykseen.
        Sitten mies oli ottanut potenssilääkettä ja raiskannut tiedottoman - ilmeisesti sammahtaneen tai syvässä unessa olevan , tiedottomana olleen vaimonsa, joka olikin herännyt kuitenkin miehen touhuiluun ja käskenyt lopettaa.
        Ei lopettanut ja nainen sai kammettua itsensä vapaaksi ja pakeni ulos yöpaitasillaan vain sukat jalassa ja naapuri apuun. Mies oli solvannut naista sovinistisesti ja huutanut että naisen velvollisuuteenkuuluu tyydyttää mies jne.
        Oikeudessa vetosi asemaansa yrittäjänä ja siihen ettei aiempia tuomioita ollut. Tulikin kovempi tuomio lopulta..
        Ei tainnut tietää tai ei välittänyt siitä , että raiskaus avioliitossa on ollut rikos vuodesta 1994 lähtien, vaan katsoi kuten jotkut muutkin, että aviovelvollisuuteen kuuluu tyydyttää mies, halusi nainen seksiä tai ei.
        Mies on kuulema muutoinkin naisiin varsin negatiivisesti suhtautuva joten ei ihme jos naista ei ole seksi kiinnostanut mahdollisesti pitempiäkin jaksoja, jos mies muutoinkin oli halveksivasti ja väheksyvästi naisiin suhtautuva ollut pitempään , todennäköisesti ehkä jopa koko elämänsä ajan.
        Mies sai ehdotonta kaksi vuotta ja varmaan vapaaksi päästyään sama jatkuu. Seksuaalirikollinen...naisvihaa kasvattaa äärimmilleen vankilassa ollen ja samanmielisiä kyllä löytyy vieteisistä selleistä.

        Mitä aloittajan tapaukseen tulee, niin tuossa ei nyt auta kuin keskustelu. Erilleen lähtö tai suhteen avaaminen..tai joku muu ratkaisu. Mutta pitkämielinen mies kyseessä. Varmasti ihanteellinen siinä mielessä puolisonakin. Ehkä?


    • Anonyymi

      Hae seksi muualta?

      • Anonyymi

        Minä luulen että aloittaja on sellainen joka liittää seksiin muutakin kuin vain seksuaalisen himon ja ulkopuolinen suhde rikkoo lopulta koko suhteen
        . On olemassa miehiä joilla seksiin ei liity mitään syvempiä tunteita, heille tuollainen käytäntä on ihan omiaan, pelkkää naimista koko seksi.
        Sitten on joitain sellaisia joilla oksitosiini määrää suhteen ja sen sitovuuden. Heille syrjähyppy johtaa rakastumisen ja eroon. Tai oikeasti jo syrjähyppy edellyttää rakastumista toiseen, kun taas toiset miehet katsovat vain onko nainen pantava vai ei.
        Miehissäkin on eroja, jos et ole huomannut.

        Onneksi on. Kaikki eivät ole p**** n n** **joita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä luulen että aloittaja on sellainen joka liittää seksiin muutakin kuin vain seksuaalisen himon ja ulkopuolinen suhde rikkoo lopulta koko suhteen
        . On olemassa miehiä joilla seksiin ei liity mitään syvempiä tunteita, heille tuollainen käytäntä on ihan omiaan, pelkkää naimista koko seksi.
        Sitten on joitain sellaisia joilla oksitosiini määrää suhteen ja sen sitovuuden. Heille syrjähyppy johtaa rakastumisen ja eroon. Tai oikeasti jo syrjähyppy edellyttää rakastumista toiseen, kun taas toiset miehet katsovat vain onko nainen pantava vai ei.
        Miehissäkin on eroja, jos et ole huomannut.

        Onneksi on. Kaikki eivät ole p**** n n** **joita.

        Siis joillain miehillä ei seksin harrastaminen tuota oksitosiinia samassa määrin kuin toisilla miehillä, joten suhde seksiin ja parisuhteeseen on erilainen. Joillain vain tiettyjen hormonien tuotanto on laiskempaa, vähäisempää ja toisilla voimakkaampaa ..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä luulen että aloittaja on sellainen joka liittää seksiin muutakin kuin vain seksuaalisen himon ja ulkopuolinen suhde rikkoo lopulta koko suhteen
        . On olemassa miehiä joilla seksiin ei liity mitään syvempiä tunteita, heille tuollainen käytäntä on ihan omiaan, pelkkää naimista koko seksi.
        Sitten on joitain sellaisia joilla oksitosiini määrää suhteen ja sen sitovuuden. Heille syrjähyppy johtaa rakastumisen ja eroon. Tai oikeasti jo syrjähyppy edellyttää rakastumista toiseen, kun taas toiset miehet katsovat vain onko nainen pantava vai ei.
        Miehissäkin on eroja, jos et ole huomannut.

        Onneksi on. Kaikki eivät ole p**** n n** **joita.

        "kun taas toiset miehet katsovat vain onko nainen pantava vai ei. "

        Joka ikinen mies selvittää ja katsoo tuon seikan aina ensin. Jos on ikänainen, wanhusnainen, tai rumapainoinen, niin naaras ei ole kelvollinen. Vasta sitten katsotaan sielullisia ominaisuuksia kuten feminstinen kovapäisyys tai tottelevaisuus.


      • Anonyymi
        Tunneperäinen kirjoitti:

        "kun taas toiset miehet katsovat vain onko nainen pantava vai ei. "

        Joka ikinen mies selvittää ja katsoo tuon seikan aina ensin. Jos on ikänainen, wanhusnainen, tai rumapainoinen, niin naaras ei ole kelvollinen. Vasta sitten katsotaan sielullisia ominaisuuksia kuten feminstinen kovapäisyys tai tottelevaisuus.

        Epäilen että näin on, tuo olettamuksesi koskee joitain miehiä mutta ttuskin kaikkia. Sinä ehdottomasti perseprofiilillasi heihin kuulut mutta onneksi et edusta 100% miehistä, ehkä vain 30-40% heistä, pahimpien ollessa Mikä Moringin kaltaisia sarjasaalistajia ja raiskaajia? .


      • Anonyymi
        Tunneperäinen kirjoitti:

        "kun taas toiset miehet katsovat vain onko nainen pantava vai ei. "

        Joka ikinen mies selvittää ja katsoo tuon seikan aina ensin. Jos on ikänainen, wanhusnainen, tai rumapainoinen, niin naaras ei ole kelvollinen. Vasta sitten katsotaan sielullisia ominaisuuksia kuten feminstinen kovapäisyys tai tottelevaisuus.

        Ei todellakaan kosketa kaikkia miehiä. Kaikki miehet eivät edes ole kiinnostuneita seksistä ylipäänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan kosketa kaikkia miehiä. Kaikki miehet eivät edes ole kiinnostuneita seksistä ylipäänsä.

        Mulle kelpaisi mies jolle seksi ei ole elämän tärkein asia mutta tykkäisi muuten hellytellä, halata, suukotella ja osoittaa hellyyttä. Suomalaissarja Hormoonit olisi hyvä perseprofiilimiehenkin katsoa. Löytyy Yle Areenasta.
        Aika väsyttävää lukea tuon miespuolisen kommentointia kun se on aina samanlaista, feminismiä ja vaihdevuosodraamaa koko miehen tähänastinen elämä ja naisten inho ja toisaalta himo päällimmäisenä, elämä varmaan täynnä seksityöntekijöitä joiden vastaanotolla käy todennäköisesti säännöllisesti.
        Mahtaa talous olla kuralla tuolla persepfofiili- miehellä? Niccejä vaihtaa säännöllisesti mutta asiaydin pysyy aina samanlaisena,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle kelpaisi mies jolle seksi ei ole elämän tärkein asia mutta tykkäisi muuten hellytellä, halata, suukotella ja osoittaa hellyyttä. Suomalaissarja Hormoonit olisi hyvä perseprofiilimiehenkin katsoa. Löytyy Yle Areenasta.
        Aika väsyttävää lukea tuon miespuolisen kommentointia kun se on aina samanlaista, feminismiä ja vaihdevuosodraamaa koko miehen tähänastinen elämä ja naisten inho ja toisaalta himo päällimmäisenä, elämä varmaan täynnä seksityöntekijöitä joiden vastaanotolla käy todennäköisesti säännöllisesti.
        Mahtaa talous olla kuralla tuolla persepfofiili- miehellä? Niccejä vaihtaa säännöllisesti mutta asiaydin pysyy aina samanlaisena,

        Toisaalta tämä nykyinen elämä on niin tasaisen rauhallista ettei siinä oikein kaipaa mitään. En jaksaisi enää mitään suhdetouhuja , varsinkaan tuollaisia miehiä joita tänne tuli wanhus- rumanpainoisia jne. kommentoimaan. Rasittavia ja väsyttäviä tyyppejä.🤦‍♀️ 🙇🏼‍♀️🙍🏼‍♀️ Hirveää olisi tuollaisen miehen kanssa elää ja olla. Tuskallista.
        Ei hyvänen aika miten onnekas olen.🙏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisaalta tämä nykyinen elämä on niin tasaisen rauhallista ettei siinä oikein kaipaa mitään. En jaksaisi enää mitään suhdetouhuja , varsinkaan tuollaisia miehiä joita tänne tuli wanhus- rumanpainoisia jne. kommentoimaan. Rasittavia ja väsyttäviä tyyppejä.🤦‍♀️ 🙇🏼‍♀️🙍🏼‍♀️ Hirveää olisi tuollaisen miehen kanssa elää ja olla. Tuskallista.
        Ei hyvänen aika miten onnekas olen.🙏

        Toisaalta olen myös sitoutumiskammoinen. En kestä toisen ihmisen , miehen ikäviä piirteitä varsinkaan jos tuntee seksuaalista kiinnostusta tätä kohtaan. Itsellä alkaa inhon tunteet heräämään heti jos havaitsen pientäkin epämiellyttävyyttä joku ominaisuus miehessä alkaa etoamaan.
        Kuten vaikka vaatetus, jos se häiritsee niin tunnen inhoa sitä ajatusta kohtaan että olisin jossain tilanteessa toteuttanut tuntemani seksuaalisen halun tätä miestä kohtaan ja toteuttanut seksuaalista toimintaa tämä kanssa.
        Siksi en ole koskaan harrastanut seksisuhteita kuin todella äärimmäisen harvojen kanssa. Ja niiden joita en oikeasti seksuaalisesti ole edes halunnut intohimoisesti , se on edustanut minulle turvallisuutta.
        Olisi ollut riskialtista olla seksisuhteessa mieheen jota inhoaisikin lopulta. Se tyrmäisi ja kumoaisi kaiken seksiuaalisen mitä olisi siinä välissä tapahtunut ja koettu ja tuntisin vain voimatonta inhoa itseäni kohtaan että olen voinut harrastaa seksiä niin vastenmielisen miehen kanssa.
        Siksi valinta on osunut aina äärimmäisen neutraaleihin tyyppeihin. Ei mitään ylimääräistä, todella siistejä, huomaavaisia, täys kymppejä kaikessa. Mutta ei seksuaalisia valtavia intohimoja herättäviä, polvet notkauttavia siis.
        Juu, tiedän , sairaus kai sekin on jokin pakkoajatuspainotteinen häiriö. Se on se pakkoajatus kun näkee sen inhottavuuden ja siihen keskityy ja inho vain kasvaa..lopulta se inho siirtyy itseen eli inhoaa itseään..
        Mä tajusin tämän jo pienenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisaalta olen myös sitoutumiskammoinen. En kestä toisen ihmisen , miehen ikäviä piirteitä varsinkaan jos tuntee seksuaalista kiinnostusta tätä kohtaan. Itsellä alkaa inhon tunteet heräämään heti jos havaitsen pientäkin epämiellyttävyyttä joku ominaisuus miehessä alkaa etoamaan.
        Kuten vaikka vaatetus, jos se häiritsee niin tunnen inhoa sitä ajatusta kohtaan että olisin jossain tilanteessa toteuttanut tuntemani seksuaalisen halun tätä miestä kohtaan ja toteuttanut seksuaalista toimintaa tämä kanssa.
        Siksi en ole koskaan harrastanut seksisuhteita kuin todella äärimmäisen harvojen kanssa. Ja niiden joita en oikeasti seksuaalisesti ole edes halunnut intohimoisesti , se on edustanut minulle turvallisuutta.
        Olisi ollut riskialtista olla seksisuhteessa mieheen jota inhoaisikin lopulta. Se tyrmäisi ja kumoaisi kaiken seksiuaalisen mitä olisi siinä välissä tapahtunut ja koettu ja tuntisin vain voimatonta inhoa itseäni kohtaan että olen voinut harrastaa seksiä niin vastenmielisen miehen kanssa.
        Siksi valinta on osunut aina äärimmäisen neutraaleihin tyyppeihin. Ei mitään ylimääräistä, todella siistejä, huomaavaisia, täys kymppejä kaikessa. Mutta ei seksuaalisia valtavia intohimoja herättäviä, polvet notkauttavia siis.
        Juu, tiedän , sairaus kai sekin on jokin pakkoajatuspainotteinen häiriö. Se on se pakkoajatus kun näkee sen inhottavuuden ja siihen keskityy ja inho vain kasvaa..lopulta se inho siirtyy itseen eli inhoaa itseään..
        Mä tajusin tämän jo pienenä.

        Siis tarkoitan sitä että tuntemani inho voittaa seksuaalisen halun. Todella aika lailla jopa siunauksellinen piirre. Inho on vahvempi kuin vietti. Tai myös pelko voi olla vahvempi kuin vietti. Jännä juttu.


    • Anonyymi

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

      💋 K­u­­­u­­­m­­­a­­­t­­ ­­­t­­­y­­­t­­­ö­t­­ ­­­o­­­d­o­­­t­t­a­v­­­­­­a­t­­ ­­­s­i­­n­­u­­a­­­ -> https://nbw.fi/sexygirls?18371543

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 109
      2118
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1986
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe