Esittikö nainen tietämätöntä???

Anonyymi-ap

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/d7511518-2b12-4347-8351-722852b14bc5
"Suosikkitubettaja tuomittiin törkeästä veropetoksesta
Tunnettu suomalaistubettaja Paqpa eli Beata Rodas tuomittiin ehdolliseen vankeusrangaistukseen.
Suomalaislasten suosikkitubettaja Paqpa eli Beata Rodas tuomittiin 10 kuukauden ehdolliseen vankeusrangaistukseen. Rodas tuomittiin Pohjanmaan käräjäoikeudessa syylliseksi törkeään veropetokseen ja kirjanpitorikokseen.
Puolustuksessa, kuten myös Rodasin aiemmin julkaisemalla videollaan, vedottiin Rodasin tietämättömyyteen veroasioista. Käräjäoikeus kuitenkin katsoi, että verovelvollisen vastuulla on huolehtia siitä, että toiminta pysyy lain säätämissä puitteissa."

Jaa, että suosikki tubettaja, kyllä on ihan tuntematon tubettaja meikäläiselle.
Katsoin muutaman videon, mutta ei ole meikäläisen makuun tubettajan videot, liikaa kälätystä videoilla.
Kyllähän nuo veroasiat pitäisi olla selvä asia tubettajalle, niistähän on puhuttu joka puolella tubea.
Jos tubetuksen tulot alkaa olemaan yli 100 000€ vuodessa, niin silloin katsotaan, että tubetus on yritys toimintaa ja asettaa velvotteita.
Mutta jos tubetus on pienimuotoista eli tulot on muutamia kymppejä tai satasia vuodessa, niin ei silloin mitään yritystä kannata perustaa tubetukselle, vaan riittää, kun veroilmoitukseen merkkaa kohtaan muut tulot mitä tubetuksesta on rahaa tullut.
Luulisi kymmenien tuhansien vuositulojen kolkuttavan omaatuntoa, että niistä on verot maksettava..

3

394

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En tiedä. Meille kansalaisillehan on olemassa oletus, että tietyt asiat pitäisi tietää jotta olisi puolellamme. Koska maailma kuitenkin on niin hämmentävä kuin se on, on vaikea arvioida mitä siellä elävät hämmentävät olennot tietävät. Perusteena maailman ja sen talouden hämmentävyydestä käyköön se, että moisilla videoilla yleensäkin pystyy tienaamaan elantonsa.

• Anonyymi

Jaa-a, vaikea sanoa. Saattaa esittää, mutta toisaalta osa ihmisistä on ihan helvetin tyhmiä ja tietämättömiä. Toisaalta eipä tuo oikeasti tule juurikaan tuomioon vaikuttamaan, että tiesikö vai ei. Tiesi tai ei, niin olisi ollut velvollisuus ottaa selvää ja tietää.

• Anonyymi

Enää ei saa käydä paskallakaan ilman, että maksaa veroja

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      82
      3450
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3137
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3012
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      62
      1754
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1689
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe