Ymmärtääkö Rita sen verran, että Aku Sipola on entinen raahelainen eli Oulun seudulta kuten Miki Liukkonenkin oli. Aku on kertonut kärsineensä jossain vaiheessa elämässään myös masennuksesta ja ahdistuksesta. Jopa esiintymispelosta ja häpeästä. Behm ja hänen mukanaan tuoma kohu Akun elämään tuhoaa Sipolan koko uran ja siviilielämän...
Onko Ritalla jokin pakkomielle ajaa kaikki "Oulun" poikaystävät itsemurhiin ?
https://www.seiska.fi/kotimaa/behm-ja-aku-sipola-lahtivat-pariisiin-romanttiset-lomakuvat/1326026
Onko Behmin seuraava uhri Aku Sipola ???
7
559
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka on Behm? Joku neverhöörd tosi tv kilpailija vai?
- Anonyymi
Höpsis sentään.
Mikähän juttu tämä taas on? - Anonyymi
Semmoiset vainoharhat tälle aamulle. Ovat aivan loistava pari, onnea heille.
- Anonyymi
Raahe ei ole kyllä "oulun seudulla" välimatka 80km, ja kuten edellinen kommentoija mainitsi, hieno pari, ja Aku näkyy tekevän Ritan onnelliseksi, toisin kuin miki
- Anonyymi
Eikö Viimeinen Tanssi - kappale ja sen julkaisu ollut niin järkyttävää henkistä väkivaltaa Miki Liukkosta kohtaan, että on todellakin parempi, että henkilö pääsi tuollaisesta parisuhteesta pois ja sai lopulta sielulleen rauhan...
- Anonyymi
Ainakin se kohteli Mikiä sikamaisesti, väitti että heille tuli riitaa koska Miki oli kertonut julkisesti heidän asioista. Itse Behm istui toimittajan haastattelussa kertomassa mm. heidän terapiakäynneistään. Katsokaa vaikka haastattelu Esko Eerikäisen kanssa. Epäoikeudenmukaisuus on Behmille puoli ruokaa.
- Anonyymi
Tuntuu, että nykyajan julkkikset ei voi olla enää yksin ja eivät varsinkaan voi seurustella minkään taviksen kanssa. On pakko etsiä koko ajan uusi, ettei näytä epäonnistuneelta luuserilta median edessä. Hyvänä esimerkkinä Roope Salminen, jonka kierroksessa on tällä kertaa Vivian.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241556- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691227- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18962Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855