Tiltun karu kohtalo

Anonyymi-ap

Amerikkalainen, Teksasista kotoisin oleva Russell "Texas" Bentley muutti Itä-Ukrainaan kymmenisen vuotta sitten ja rupesi siellä venäjän propagandistiksi. Siis samanlaiseksi tiltuksi, mitä muutama suomalainenkin siellä ja Pietarissa piipertää.

No nyt jenkki-tiltulle kävi ohraisesti: venäläiset sotilaat kaappasivat koodinimi teksasin, raiskasivat ja tappoivat hänet.

Meniköhän suomalaisilla venäjän asiaa ajavilta tiltuilla paskat housuun kun kuulivat toverinsa kohtalosta? Monet heistä ovat olleet nimittäin murhatun amerikkalaisen tuttavia sosiaalisen median perusteella jo vuosien ajan.

Tiltun kohtalo on karu.

https://www.thedailybeast.com/putin-fan-russell-bentley-abducted-in-ukraineallegedly-by-russian-troops

23

310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meno oli sitten kuin Brunssumin tai Miikkelin esikunnassa?

      • Anonyymi

        Ei konstaseni, ei ollut vaikka niin yrität itsellesi kovasti vakuutellakin. Kyllä tuo venäjälle töitä tehneen tiltun kohtalo on paljon karumpi.

        Mutta tuollainenhan on usein petturin kohtalo.


      • Tiltujen älykkäin aines loistaa kirkkaimmillaan keskellä päivää.


    • Koskahan Donbasissa kuullaan, että myös Janus on CIA:n agentti, kuten Ano Turtiainen kertoi?

      • Lääkekaappi on jo riitaantunut niin monen kanssa äärioikeistolaisen kanssa, että herää kysymys, onko joku jonka kanssa ei ole.

        Ei riitä, että on melko lailla samaa mieltä Reichsdummkopfin kanssa. Jos ei ole tarkalleen, riita on valmis ja välit poikki. Jos ei usko Maata litteäksi, ei auta vaikka allekirjoittaisi kaiken muun horinan itkusilmin.


      • Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Lääkekaappi on jo riitaantunut niin monen kanssa äärioikeistolaisen kanssa, että herää kysymys, onko joku jonka kanssa ei ole.

        Ei riitä, että on melko lailla samaa mieltä Reichsdummkopfin kanssa. Jos ei ole tarkalleen, riita on valmis ja välit poikki. Jos ei usko Maata litteäksi, ei auta vaikka allekirjoittaisi kaiken muun horinan itkusilmin.

        Ja niin kuin hän vielä pari vuotta sitten oli tämänkin palstan tiltujen suosikki.


      • Anonyymi

        Sitä ilmoitustahan tässä odotellaan.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Lääkekaappi on jo riitaantunut niin monen kanssa äärioikeistolaisen kanssa, että herää kysymys, onko joku jonka kanssa ei ole.

        Ei riitä, että on melko lailla samaa mieltä Reichsdummkopfin kanssa. Jos ei ole tarkalleen, riita on valmis ja välit poikki. Jos ei usko Maata litteäksi, ei auta vaikka allekirjoittaisi kaiken muun horinan itkusilmin.

        Hyvähän se on että keskenään tappelevat. Ehkä saavat tupakkaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvähän se on että keskenään tappelevat. Ehkä saavat tupakkaa?

        Veli Anon mukaan sikarin poltto on terveellistä. Ellet usko, et voi olla sen kaverikaan.


    • Anonyymi

      Aloittajan fantasiat ovat liian ilmeisiä, koska viestit poistetaan, ei tuossa linkitetyssä jutussa mainita mitään raiskauksista...

      • Anonyymi

        Se raiskaus tieto on luettavissa Tiltu-Bentleyn vaimon sosiaalisen median tileiltä. Vaimo, no leski nykyisin on ilmeisesti nauhoittanut jo videon tsaari putlerillekin jossa vaatii rangaistusta ja oikeutta miehensä raiskanneille ja murhanneille venäläisille sotilaille.

        Mikä fetissi venäjän armeijassa on oikein raiskata ihmisiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se raiskaus tieto on luettavissa Tiltu-Bentleyn vaimon sosiaalisen median tileiltä. Vaimo, no leski nykyisin on ilmeisesti nauhoittanut jo videon tsaari putlerillekin jossa vaatii rangaistusta ja oikeutta miehensä raiskanneille ja murhanneille venäläisille sotilaille.

        Mikä fetissi venäjän armeijassa on oikein raiskata ihmisiä?

        No laitahan sitten linkki siihen tiliin, muuten jää omaksi fantasiaksesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No laitahan sitten linkki siihen tiliin, muuten jää omaksi fantasiaksesi.

        Kai sinä nyt itse netin hakukoneita osaat käyttää?


    • Anonyymi

      Hahahah aloittajalla on pelkästään perspanot mielessä....

      • Anonyymi

        Ei mut kerrohan mikä ihmeen fetissi venäjän armeijassa on oikein raiskata muita miehiä? Varsinkin niitä jotka itseään alimpi arvoisia tai vihollisia? Ei minun tietääkseni minkän muun maan armeijassa harrasteta tuollaista määrää sodomiaa mitä venäjällä?

        Onko siihen jotkut historialliset tai uskonnolliset syyt olemassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mut kerrohan mikä ihmeen fetissi venäjän armeijassa on oikein raiskata muita miehiä? Varsinkin niitä jotka itseään alimpi arvoisia tai vihollisia? Ei minun tietääkseni minkän muun maan armeijassa harrasteta tuollaista määrää sodomiaa mitä venäjällä?

        Onko siihen jotkut historialliset tai uskonnolliset syyt olemassa?

        No jos laitat linkin siihen sometiliin missä näin väitetään, niin sitten uskotaan, ettet keksinyt itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mut kerrohan mikä ihmeen fetissi venäjän armeijassa on oikein raiskata muita miehiä? Varsinkin niitä jotka itseään alimpi arvoisia tai vihollisia? Ei minun tietääkseni minkän muun maan armeijassa harrasteta tuollaista määrää sodomiaa mitä venäjällä?

        Onko siihen jotkut historialliset tai uskonnolliset syyt olemassa?

        Natomaat Kreikka ja Turkki perinteisesti NUMBER ONE poikainvälisessä pakoputken kautta alistamis kulttuurissa... 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Natomaat Kreikka ja Turkki perinteisesti NUMBER ONE poikainvälisessä pakoputken kautta alistamis kulttuurissa... 😁

        Eivät kuitenkaan mitään verrattu tsaari putlerin örkkiarmeijan sodomiaan. Se on aivan omaa luokkaansa! Mutta siihen ei vielä tullut vastausta että mistä ihmeestä se oikein johtuu, onko sille olemassa pitkät perinteet vai mistä tämä venäläisten armeijapoikien keskinäinen raiskauskulttuuri johtaa juurensa?


    • Anonyymi

      Bentleyn pakoputki sai venäläisen vessaharjan sisäänsä. Röörit puhtaaksi.

    • Anonyymi

      Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

      Tiltun karu kohtalo selvästi järkyttää ja pelottaa muita tiltuja ja venäjämielisiä Z-trolleja.

    • Anonyymi

      Venäjämielisen jenkki Z-tiltun kohtalosta ja viimeisestiä hetkistä on saatu uutta tietoa: Donbassin cowboyna tunnettu teksasilainen vietiin hylättyyn kaivokseen perustettuun kidustuskeskukseen, jossa tavallisesti kidutetaan keskitysleirimäisesti venäläisiä sotilaita jotka haluavat pois rintamalta taistelutehtävistä.

      Russell Bentley kuoli kiveksiin johdettuihin liian voimakkaaseen sähkövirtaan kidutuksen aikana.

    • Anonyymi

      näin

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe