Nirsoilija ei laihdu.

Anonyymi-ap

Jos on nirso ruuan suhteen ei varmasti laihdu,KOSKA
oikea laihduttava ruoka ON aivan erilaista mitä normaalisti syödään.
Nyt minäkin olen laskenut rimaa huomattavasti paljon alemmas ja rasva ON alkanut palamaan erittäin nopeasti.
Eli toisin sanoen en syö läheskään niin herkullisesti kuin ennen.
Kyllä sitä silloin voi laihtua herkullisilla ruuilla JOS on kova treeni päällä,mutta kun minullskasn ei nyt ole työn takia siihen mahdollisuutta laihdutus TÄYTYY tehdä aivan ruokavaliolla.

23

233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yritän vielä pudottaa pari kiloa. Silti minulle jää "lievä lihavuus" taulukon mukaan. Suosittelen sellaista ruoanlaittovälinettä kun Air Fryer. Nytkin iltapalaksi laitoin hiukan öljyä pesään, pakastevihanneksia. Toinen puoli oli maustettua wokkivihannesta, suolaa. Yleensä ripautan pippuriakin. Sitten vain päälle ehkä 10 minuuttia. Lämmön olen säätänyt aikaisemmin. Se sopii kaikkeen. Tallainen vihanneas Air Fryerissä on yhtä hyvä, kuin jos se olisi kunnolla paistettu uunissa. Air Fryer on heti kuuma, ei tarvi esilämmitystä. Muutenkin ruoanlaitto on siinä hauskaa. Broilerin otan kaksi annosta sulamaan, maustan sen ja paistan. Minulla on lämpömittari, jolla katson broilerin sisälämmön. En nimittäin tahdo sitä ylipaistaa, jotta se jää meheväksi. Kaikki ruoka on mukava tehdä ja säästää sähköä kun käytää tätä laitetta.

      • Anonyymi

        Pakastevihannekset kyllä toimii.Kannattaa tehdä niin että paistaa kerralla ison satsin isossa uunissa ja syö sitä sitten monta päivää,tai pakastaa osan.
        Itse teen niin että keitän kerralla 15 litran kattilassa keittoa ja pakastan ne litran rasioihin.
        Ne läskit kannattaa laihduttaa kerralla pois kun on päässyt laihduttamisessa alkuun eikä uskoa mitään taulukoita.Katsot vain peiliin,silloin ON hyvä kun vatsalihakset ON näkyvissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakastevihannekset kyllä toimii.Kannattaa tehdä niin että paistaa kerralla ison satsin isossa uunissa ja syö sitä sitten monta päivää,tai pakastaa osan.
        Itse teen niin että keitän kerralla 15 litran kattilassa keittoa ja pakastan ne litran rasioihin.
        Ne läskit kannattaa laihduttaa kerralla pois kun on päässyt laihduttamisessa alkuun eikä uskoa mitään taulukoita.Katsot vain peiliin,silloin ON hyvä kun vatsalihakset ON näkyvissä.

        Olen koko aikuisikäni yrittänyt pitää painoani jonkinlaisessa kurissa. Olen onnistunut pudottamaan 72 kg sta 64 kg aan.Nyt vielä pari kiloa, niin olen tyytyväinen. Olen 71-vuotias ja kesti kauan, ennen kuin paino lähti menemään alas. En yritä pudottaa sellaiseen painoon, jota en sitten pysty pitämään. nämä minun paino-ongelmat on sellaisia, ettei se ole paljosta kiinni. Nyt varsinkin iltapaloista pyrin pihtaamaan. Tietysti koko päivän olen tarkkana. Minulla on pakasteessa rahkavoitaikinaa. Se odottaa, että käytän sitä mustikkakukkoon. En voinut tehdä sitä pääsiäisenä. Katsotaan, voinko vappuna. Jos teen, teen sitä Air Fryerissä. Siinä voi tehdä ihan pienen satsin. Käytän makeutusainetta.


    • Anonyymi

      Ei kyllä ole mikään ihme että ihmisillä on niin paljon läskiä.
      Työpaikallakin on melkein kaikilla eväänä makaroonimössöt.😂
      Eihän nyt makarooni ole nyt mitään oikeaa ruokaa,se ON vain vehnäjauhoja.Se on vain halpa lohturuoka.
      Sitten JOS syöt suosittua juustomakaroonia kalorit tuplaantuu vähintään puolella ja läskiintyminen ON erittäin nopeaa.

      • Anonyymi

        Tuossa oli erittäin kummallisesti sanottu erittäin kummalliselta ihmiseltä.


      • Anonyymi

        Oikeaa ruokaa...?!

        Kerro oikeasta ja väärästä.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro oikeasta ja väärästä ruuasta.

        Ei mikään esimerkki kaalikeitosta vies edes eteisestä jääkaapille.

        Käykö kalakeitto?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käykö kalakeitto?

        Kerro oikeasta ja väärästä ruuasta.

        Nyt on listassa kaalikeitto ja kalakeitto. Onko ne oikeita vai vääriä ruokia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro oikeasta ja väärästä ruuasta.

        Nyt on listassa kaalikeitto ja kalakeitto. Onko ne oikeita vai vääriä ruokia?

        Kalakeitto on ravintona parempaa koska siinä on hyvää rasvaa,mutta voihan sitä syödä vaihteeksi kaalikeittoakin.
        Minä syön vain kahta eri pääruokalajia samalle päivälle,ja siihen pieniä väipaloja.
        SAMAA ruokaa joka päivä koska mitä yksinkertaisempi ruokaohjelma on sitä paremmin laihtuu.
        Siinä toisessakin ruokalajissa pitää olla KAIKKI ravintoaineet kuten kalakeitossa.Proteenit,rasvat ja hiilihydraatit.
        Itse tein kerralla 15 litraa kalakeittoa valmiin reseptin pohjalta johon tein omia muutoksia.Pakastin ne sitten litran rasioihin.Suolamäärä annosta kohti vain 2 mm.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kalakeitto on ravintona parempaa koska siinä on hyvää rasvaa,mutta voihan sitä syödä vaihteeksi kaalikeittoakin.
        Minä syön vain kahta eri pääruokalajia samalle päivälle,ja siihen pieniä väipaloja.
        SAMAA ruokaa joka päivä koska mitä yksinkertaisempi ruokaohjelma on sitä paremmin laihtuu.
        Siinä toisessakin ruokalajissa pitää olla KAIKKI ravintoaineet kuten kalakeitossa.Proteenit,rasvat ja hiilihydraatit.
        Itse tein kerralla 15 litraa kalakeittoa valmiin reseptin pohjalta johon tein omia muutoksia.Pakastin ne sitten litran rasioihin.Suolamäärä annosta kohti vain 2 mm.

        Paino on laskenut nyt 3,5 kiloa viikossa ilman liikuntaa ja kaikki muutkin mitat on pienentynyt erittäin nopeasti.
        Muutokset syömisessäni on olleet vielä aika pieniä.
        Ainoastaan pääruuan vaihto ja kaakaun lopetus sekä karkkien syömisen vähentäminen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paino on laskenut nyt 3,5 kiloa viikossa ilman liikuntaa ja kaikki muutkin mitat on pienentynyt erittäin nopeasti.
        Muutokset syömisessäni on olleet vielä aika pieniä.
        Ainoastaan pääruuan vaihto ja kaakaun lopetus sekä karkkien syömisen vähentäminen

        Laihtumista olikin vain 2,5 kiloa eikä 3,5 kiloa viikossa.Hyvin se on sekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laihtumista olikin vain 2,5 kiloa eikä 3,5 kiloa viikossa.Hyvin se on sekin.

        Toimii edelleen.😁


    • Anonyymi

      Nyt on ehkä mennyt vähän sekaisin se mitä normaalisti syödään. Tavallinen arkiruoka on keittoja, patoja, kanaa, kalaa, juureksia, keitettyjä perunoita, täysiyvälisukkeita. Herkutteluruokia eli niitä mitä syö harvoin ovat lasanget, kermaiset pastat ja kiusaukset, pitsat, hampparit ja muut vastaavat.

    • Anonyymi

      Mitä työtä teet? Kun olet kertonut olevasi työkyvytön aiemmin....

      • Anonyymi

        En tee sitä entistä RASKASTA työtä.Kevyttä työtä pystyn vielä tekemään.
        Oikein raskaassa työssä menee kädet paskaksi jo puolessa vuodessa eli voi olla ettei pysty sitten tekemään mitään työtä KOSKA teet mitä vain niin AINA tarvitaan käsiä.

        En olisi tehnyt sitä työtä koskaan päivääkään JOS olisin tiennyt mitä siitä seuraa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tee sitä entistä RASKASTA työtä.Kevyttä työtä pystyn vielä tekemään.
        Oikein raskaassa työssä menee kädet paskaksi jo puolessa vuodessa eli voi olla ettei pysty sitten tekemään mitään työtä KOSKA teet mitä vain niin AINA tarvitaan käsiä.

        En olisi tehnyt sitä työtä koskaan päivääkään JOS olisin tiennyt mitä siitä seuraa

        Pystytkö vielä hiihtämään ja pyöräilemään yhdellä kädellä? Onko kiikarissa veitsenterävät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pystytkö vielä hiihtämään ja pyöräilemään yhdellä kädellä? Onko kiikarissa veitsenterävät?

        En hiihdä ollenkaan enkä nyt pyöräilekkään mutta veitsenterävät vatsalihakset saan aivan syömälläkin😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En hiihdä ollenkaan enkä nyt pyöräilekkään mutta veitsenterävät vatsalihakset saan aivan syömälläkin😁

        Paino riippuu siitä mitä syöt,ei siihen tarvita välttämättä yhtään liikuntaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paino riippuu siitä mitä syöt,ei siihen tarvita välttämättä yhtään liikuntaa.

        Se PITÄÄ syödä vain puolet vähemmän JOS ei pyöräile MUUTEN LIHOO.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se PITÄÄ syödä vain puolet vähemmän JOS ei pyöräile MUUTEN LIHOO.

        Nyt en pysty pyöräilemään vaan syön paljon proteenia.Työ on kevyttä työtä.Karkkia vain 200g päivässä mutta ei yhtään enenpää.


    • Anonyymi

      Toimii edelleen.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1899
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1854
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1845
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1360
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1296
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1281
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe