Missä uutiset valtion oikeudenkäynnistä?

Anonyymi-ap

Miten on mahdollista ettei mikään media uutisoi kun Suomen valtio on haastettu oikeuteen?

13

195

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Antivaxxerit luulevat että juomalla Ureaa pystyy voittamaan covid 19 infektion

      Drink ureah!

      • Anonyymi

        Olen ottanut kaikki muut mulle suositellut rokotteet paitsi covid-rokotetta.
        Olen seurannut lääkäreitä kuten Aseem Malhotra, Sucharit Bhakdi, Robert Malone, Richard Perronne, Geert vanden Bossche jne... ja yksikään näistä alansa huipuista ei ole missään kehoittanut virtsanjuontiin tai edes maininnut moista. En tiedä ketään rokottamatonta joka joisi virtsaa ja/tai edes kehottaisi siihen mutta joillain rokotetuilla puolestaan tuntuu olevan joku pissafantasia siellä omassa päässään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ottanut kaikki muut mulle suositellut rokotteet paitsi covid-rokotetta.
        Olen seurannut lääkäreitä kuten Aseem Malhotra, Sucharit Bhakdi, Robert Malone, Richard Perronne, Geert vanden Bossche jne... ja yksikään näistä alansa huipuista ei ole missään kehoittanut virtsanjuontiin tai edes maininnut moista. En tiedä ketään rokottamatonta joka joisi virtsaa ja/tai edes kehottaisi siihen mutta joillain rokotetuilla puolestaan tuntuu olevan joku pissafantasia siellä omassa päässään.

        Pfizer trollien idea on laittaa sanat antivaxxerien suuhun ja sitten osoittaa oma typerä argumenttinsa vääräksi

        Kun sitä pissa juttua ei levitä muut kuin pfizerin palkkaamat ja maksamat trollit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ottanut kaikki muut mulle suositellut rokotteet paitsi covid-rokotetta.
        Olen seurannut lääkäreitä kuten Aseem Malhotra, Sucharit Bhakdi, Robert Malone, Richard Perronne, Geert vanden Bossche jne... ja yksikään näistä alansa huipuista ei ole missään kehoittanut virtsanjuontiin tai edes maininnut moista. En tiedä ketään rokottamatonta joka joisi virtsaa ja/tai edes kehottaisi siihen mutta joillain rokotetuilla puolestaan tuntuu olevan joku pissafantasia siellä omassa päässään.

        Miksi olet sattunut seuraamaan juuri noita huuhareita? Eivät kai salkkarit vie sinua kuin pässiä narussa? ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olet sattunut seuraamaan juuri noita huuhareita? Eivät kai salkkarit vie sinua kuin pässiä narussa? ;)

        Olen eri hklö kuin kelle vastasit mutta tilanteeni on sama. Itse en katso telkkaria lankaan vaikka se tuossa nurkassa on. Salkkareita en ole koskaan katsonut, ihmettelen miten moni jaksaa niitä katsoa. Ehkä se on pieni lepohetki tästä kansanmurhasta ja median pelottelusta? En tiedä. Pelkkää typerää pelleilyä TV täynnä. Uutiset katson netistä mutta eihän ne yhtään sen luotettavampia siellä ole.


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        😋 ­­N­­y­­­m­f­o­­­m­­a­­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Kyseessä on näytösoikeudenkäynti tyhmille -ilman asianmukaisia syytteitä ja rikostutkinnuksia

      Miksi Sanna Marin ei ole syytettynä?

      • Anonyymi

        Suomessa ei harrasteta näytösoikeudenkäyntejä. Miksi Sanna Marin olisi syytettynä?


    • Anonyymi

      Korona vilkku,rokotukset,rokotepassi,maskit,lapsien käsidesit.Kertokaa mikä näistä toimi?Vilkku sekoitti terveydenhuollon.Rokotukset saivat populan sairaaksi.Passi lisäsi riitoja ja kahtia jakoi porukkaa ja oli pelkkä houkutin nuorien rokottamisseen.Maskit roskasi luontoa ja pitäjälleen siirsi suun bakteerit testitikuilla rikottuihin neniin.Käsidesit lapsilla 10 kertaa päivässä käsiin ja siitä suuhun.Seuraukset hyppäävät silmille joka vuosi enemmän ja pahemmin.

      • Anonyymi

        Päivän aivotuhnujen ykkönen, toistaiseksi. :D :D. Katsotaan jos joku vielä pistää paremmaksi.


      • Anonyymi

        Samaa mieltä kanssasi. Ei tässä mikään muu ole takana kuin saada kansaa tapettua ja ne jotka jäljelle jäävät, orjuutettua. Sanna muuten sai mitä ilmeisimmin aivan helvetin ison bonuksen Schwabilta kun sai Suomen ujutettua piikeille, Natoon ja hävitettyä ison määrän pieniä yrityksiä, laskettua pisapisteitä jne. Se "Suomi on maailman onnellisin maa" on täyttä pilkkaa suomalaisia kohtaan. Miksi muuten S ei mennyt kokoukseen taannoin Ukrainaan, jossa ihan itse verenimijä Hillary häntä odotteli? Näin videon missä S twerkkaa silmät päässä pyörien samaan aikaan kun piti olla töitä tekemässä. Ihan tulee mieleen pm-ajat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä kanssasi. Ei tässä mikään muu ole takana kuin saada kansaa tapettua ja ne jotka jäljelle jäävät, orjuutettua. Sanna muuten sai mitä ilmeisimmin aivan helvetin ison bonuksen Schwabilta kun sai Suomen ujutettua piikeille, Natoon ja hävitettyä ison määrän pieniä yrityksiä, laskettua pisapisteitä jne. Se "Suomi on maailman onnellisin maa" on täyttä pilkkaa suomalaisia kohtaan. Miksi muuten S ei mennyt kokoukseen taannoin Ukrainaan, jossa ihan itse verenimijä Hillary häntä odotteli? Näin videon missä S twerkkaa silmät päässä pyörien samaan aikaan kun piti olla töitä tekemässä. Ihan tulee mieleen pm-ajat.

        Kakkoseksi jäit, mutta mitaleilla kuitenkin! Kyllä se siitä!


    • Anonyymi

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

      Hej 💋 Mukava kokous aikuisille - https://nu4.fun/?/?/fi018373705za

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2483
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2287
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2021
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe