Miten on mahdollista ettei mikään media uutisoi kun Suomen valtio on haastettu oikeuteen?
Missä uutiset valtion oikeudenkäynnistä?
12
347
Vastaukset
- Anonyymi
Antivaxxerit luulevat että juomalla Ureaa pystyy voittamaan covid 19 infektion
Drink ureah!- Anonyymi
Olen ottanut kaikki muut mulle suositellut rokotteet paitsi covid-rokotetta.
Olen seurannut lääkäreitä kuten Aseem Malhotra, Sucharit Bhakdi, Robert Malone, Richard Perronne, Geert vanden Bossche jne... ja yksikään näistä alansa huipuista ei ole missään kehoittanut virtsanjuontiin tai edes maininnut moista. En tiedä ketään rokottamatonta joka joisi virtsaa ja/tai edes kehottaisi siihen mutta joillain rokotetuilla puolestaan tuntuu olevan joku pissafantasia siellä omassa päässään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen seurannut lääkäreitä kuten Aseem Malhotra, Sucharit Bhakdi, Robert Malone, Richard Perronne, Geert vanden Bossche jne... ja yksikään näistä alansa huipuista ei ole missään kehoittanut virtsanjuontiin tai edes maininnut moista. En tiedä ketään rokottamatonta joka joisi virtsaa ja/tai edes kehottaisi siihen mutta joillain rokotetuilla puolestaan tuntuu olevan joku pissafantasia siellä omassa päässään.Pfizer trollien idea on laittaa sanat antivaxxerien suuhun ja sitten osoittaa oma typerä argumenttinsa vääräksi
Kun sitä pissa juttua ei levitä muut kuin pfizerin palkkaamat ja maksamat trollit - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen seurannut lääkäreitä kuten Aseem Malhotra, Sucharit Bhakdi, Robert Malone, Richard Perronne, Geert vanden Bossche jne... ja yksikään näistä alansa huipuista ei ole missään kehoittanut virtsanjuontiin tai edes maininnut moista. En tiedä ketään rokottamatonta joka joisi virtsaa ja/tai edes kehottaisi siihen mutta joillain rokotetuilla puolestaan tuntuu olevan joku pissafantasia siellä omassa päässään.Miksi olet sattunut seuraamaan juuri noita huuhareita? Eivät kai salkkarit vie sinua kuin pässiä narussa? ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi olet sattunut seuraamaan juuri noita huuhareita? Eivät kai salkkarit vie sinua kuin pässiä narussa? ;)
Olen eri hklö kuin kelle vastasit mutta tilanteeni on sama. Itse en katso telkkaria lankaan vaikka se tuossa nurkassa on. Salkkareita en ole koskaan katsonut, ihmettelen miten moni jaksaa niitä katsoa. Ehkä se on pieni lepohetki tästä kansanmurhasta ja median pelottelusta? En tiedä. Pelkkää typerää pelleilyä TV täynnä. Uutiset katson netistä mutta eihän ne yhtään sen luotettavampia siellä ole.
- Anonyymi
Kyseessä on näytösoikeudenkäynti tyhmille -ilman asianmukaisia syytteitä ja rikostutkinnuksia
Miksi Sanna Marin ei ole syytettynä?- Anonyymi
Suomessa ei harrasteta näytösoikeudenkäyntejä. Miksi Sanna Marin olisi syytettynä?
- Anonyymi
Korona vilkku,rokotukset,rokotepassi,maskit,lapsien käsidesit.Kertokaa mikä näistä toimi?Vilkku sekoitti terveydenhuollon.Rokotukset saivat populan sairaaksi.Passi lisäsi riitoja ja kahtia jakoi porukkaa ja oli pelkkä houkutin nuorien rokottamisseen.Maskit roskasi luontoa ja pitäjälleen siirsi suun bakteerit testitikuilla rikottuihin neniin.Käsidesit lapsilla 10 kertaa päivässä käsiin ja siitä suuhun.Seuraukset hyppäävät silmille joka vuosi enemmän ja pahemmin.
- Anonyymi
Päivän aivotuhnujen ykkönen, toistaiseksi. :D :D. Katsotaan jos joku vielä pistää paremmaksi.
- Anonyymi
Samaa mieltä kanssasi. Ei tässä mikään muu ole takana kuin saada kansaa tapettua ja ne jotka jäljelle jäävät, orjuutettua. Sanna muuten sai mitä ilmeisimmin aivan helvetin ison bonuksen Schwabilta kun sai Suomen ujutettua piikeille, Natoon ja hävitettyä ison määrän pieniä yrityksiä, laskettua pisapisteitä jne. Se "Suomi on maailman onnellisin maa" on täyttä pilkkaa suomalaisia kohtaan. Miksi muuten S ei mennyt kokoukseen taannoin Ukrainaan, jossa ihan itse verenimijä Hillary häntä odotteli? Näin videon missä S twerkkaa silmät päässä pyörien samaan aikaan kun piti olla töitä tekemässä. Ihan tulee mieleen pm-ajat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä kanssasi. Ei tässä mikään muu ole takana kuin saada kansaa tapettua ja ne jotka jäljelle jäävät, orjuutettua. Sanna muuten sai mitä ilmeisimmin aivan helvetin ison bonuksen Schwabilta kun sai Suomen ujutettua piikeille, Natoon ja hävitettyä ison määrän pieniä yrityksiä, laskettua pisapisteitä jne. Se "Suomi on maailman onnellisin maa" on täyttä pilkkaa suomalaisia kohtaan. Miksi muuten S ei mennyt kokoukseen taannoin Ukrainaan, jossa ihan itse verenimijä Hillary häntä odotteli? Näin videon missä S twerkkaa silmät päässä pyörien samaan aikaan kun piti olla töitä tekemässä. Ihan tulee mieleen pm-ajat.
Kakkoseksi jäit, mutta mitaleilla kuitenkin! Kyllä se siitä!
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
Hej 💋 Mukava kokous aikuisille - https://nu4.fun/?/?/fi018373705za
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun443116Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081907Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171890Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si771655- 181502
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431388- 261322
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901309Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1101135UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1081120