Miehen ja naisen välinen ystävyys

Anonyymi-ap

Voiko miehen ja naisen välinen ystävyys perustua pelkästään ystävyyteen? Lähtökohtaisesti miehen ja naisen välillä on seksuaalista vetovoimaa. Muuten ihmiskunta kuolisi sukupuuttoon nopeasti. Kyseessä on uusi tuttavuus ja eritoten ja meidän välinen ikäeromme on suuri. Olen muutaman kerran tavannut yhden naisen yhteisen harrastuksemme myötä. Hän on varattu ja minä asun asumuserossa jo vuosia ja ero on vireillä.

Ensimmäisellä tapaamiskerralla aloin vain jutella hänen kanssaan ja siitä lähtien aina tavatessamme yhdessä sitä harrastusta teemme. En tuntenut häntä aiemmalta ajoilta. Hänen kanssaan on helppo jutella ja olla. Minä miehenä pidän hänestä kaikin puolin (kaunis ja miellyttävä luonne), mutta ei hänkään varmaan vasten tahtoaan kanssani juttele. En siis tiedä hänen tunteitaan minua kohtaan. Yhdessä jo sovimme seuraavan kerran. Itse etsin naista, mutta en halua rikkoa hänen liittoaan. Jos hän olisi vapaa, tilannne olisi toinen. Toisaalta ikäeromme on niin suuri, että vain kuvittelen pidemmälle menoa. Oli miten oli, hänen tapaamisensa piristää päivää ja antaa itseluottamusta. Hän on mielessäni hyvin usein ja innolla odotan seuraavaa tapaamistamme.

5

356

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä, että itseluottamusta löytyy. Siis kun uskot olevasi mahdollinen kapula jonkun suhderattaissa. Niin pitkään kun kukaan ei ehdota yhteistä hotelliyötä tai harrasta puhelimitse selkeää flirttiä, olette pelkkiä harrastuskavereita.
      Päivien piristäminen tekee hyvää kenelle tahansa ja kyllä suhteessa oleva on itse vastuussa omista toimistaan. Nuoremmille sukupolville sukupuolten välinen ystävyys alkaa onneksi jo olemaan normaali kanssakäymisen muoto.

      • Anonyymi

        Niin piristäähän tämä tuttavuus ainakin ko. päivää. Sitä todellista kumppania on ehkä etsittävä muualta.


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        😋 ­­N­­­y­­­m­­f­­o­m­a­­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Ei voi.

    • Anonyymi

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋

      🍒 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 155
      4557
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      117
      4165
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2750
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      93
      1596
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe