Sillä aikaa kun Rapakiven isäntä meni tänään saunaan, emäntä suomalaisella sisulla kattoi kesäterassin uusien oluiden ja kuksien kera.
Villa Rapakivi, Viilajärventie 253, Heinola
Anniskeluoikeudet, alcohol serving
#sauna, #rapakivi, #sisu, #kuksa
villa rapakivi
31
1303
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kyllä viitsi tulla, kun siellä on ilonpilaaja.
- Anonyymi00019
😂😂
- Anonyymi
Villa Rapakivi, Viilajärventie 253, Heinola
Anniskeluoikeudet, alcohol serving
#sauna, #rapakivi, #sisu, #kuksa- Anonyymi
Sillä aikaa kun Rapakiven isäntä meni tänään saunaan, emäntä suomalaisella sisulla kattoi kesäterassin uusien oluiden ja kuksien kera.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä aikaa kun Rapakiven isäntä meni tänään saunaan, emäntä suomalaisella sisulla kattoi kesäterassin uusien oluiden ja kuksien kera.
mukava paikka😍😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä aikaa kun Rapakiven isäntä meni tänään saunaan, emäntä suomalaisella sisulla kattoi kesäterassin uusien oluiden ja kuksien kera.
miellyttävä paikka 🥰🥰🥰
- Anonyymi00017
Anonyymi kirjoitti:
miellyttävä paikka 🥰🥰🥰
Villa Rapakivessä järjestetään musiikki-iltoja ja savusaunailtoja. Rapakiveen on myös tulossa pienimuotoinen pop-jazz-festivaali myöhemmin. Näistä tapahtumista ilmoitamme erikseen.
Autot jätetään Villa Rapakiven parkkipaikalle (Piimäkallio).
Osoite: Viilajärventie 253, Heinola. - Anonyymi00021
Anonyymi00017 kirjoitti:
Villa Rapakivessä järjestetään musiikki-iltoja ja savusaunailtoja. Rapakiveen on myös tulossa pienimuotoinen pop-jazz-festivaali myöhemmin. Näistä tapahtumista ilmoitamme erikseen.
Autot jätetään Villa Rapakiven parkkipaikalle (Piimäkallio).
Osoite: Viilajärventie 253, Heinola.😍😍😍
- Anonyymi00023
Anonyymi kirjoitti:
mukava paikka😍😍
Mukavuus kaukana.
- Anonyymi00025
Anonyymi00017 kirjoitti:
Villa Rapakivessä järjestetään musiikki-iltoja ja savusaunailtoja. Rapakiveen on myös tulossa pienimuotoinen pop-jazz-festivaali myöhemmin. Näistä tapahtumista ilmoitamme erikseen.
Autot jätetään Villa Rapakiven parkkipaikalle (Piimäkallio).
Osoite: Viilajärventie 253, Heinola.Ai se Saksalan paikka ? Se on kyllä hyvä ja tilava paikka, siellä oli juuri yksi koiratapaaminen. Todella kaunis luonto ja rauhallinen paikka.
- Anonyymi00027
Anonyymi00023 kirjoitti:
Mukavuus kaukana.
Onneksi ikuinen änkerö olet sitten kaukana pilaamasta tuotakin, ja pysyt.
- Anonyymi00036
Anonyymi kirjoitti:
mukava paikka😍😍
🥰🥰
- Anonyymi00018
hienoa!
- Anonyymi00020
Luonnonrauha pilalla.
- Anonyymi00022
❤️❤️
- Anonyymi00024
Täällä hymiöin ja sydämmin kommentoi paikan omistaja.
Seutu on arvostettu siitä, että luonnonrauhaa, naapureita ja hiljaisuutta kunnioitetaan, nyt näin vuokramökkiläisenä kun on pari päivää kuunnellut yrityksen varavirtavoimakonetta täällä viilajärvellä monta tuntia, voin todeta että nyt on hukassa täysin , mitä tarkoittaa luonnonläheisyys, hiljaisuus ja eettinen toiminta.- Anonyymi00040UUSI
Pikkuhiljaa luulisi viranomaisten ottavan kantaa tuohon luonnonsaastuttamiseen ja metelöitiin.
- Anonyymi00026
Tuollainen mainos on huono. Se kertoo yrittäjien keskinäisen työn jakautuvan epätasaisesti. Mies menee saunaan ja emäntä sillä aikaa kuksii.
- Anonyymi00028
mukava paikka!!
- Anonyymi00029
Ei naapurille.
- Anonyymi00030
Saksala on Heinolan kaupungin omistaja virkistyskeskus. Siellä pidetään huoli ympäristöstä ja on vuokrattavissa myös yksityisille.
- Anonyymi00031
😻😻
- Anonyymi00032
Suosittelen, Saksala paras!
- Anonyymi00042UUSI
Tuolla alueella Saksala saisi olla ainut majoitusyritys.
- Anonyymi00034
Saksalassa on paljon toimintaa, suosittelen !
- Anonyymi00035
Just oli Saksalassa noutaja koira tapahtuma. Ihanan rauhallinen luonnonläheinen paikka. Rapakivi taitaa olla siitä vielä eteenpäin, mutta Saksala on kyllä tuolla alueella aina ollut se "juttu". Hyvä hääpaikka jollekin!
- Anonyymi00037
Mönkkärillä rälläily ei kuulu tuon alueen luonnonrauhaan.
- Anonyymi00038
Saksala riittäisi tuolla seudulla. Aivan liikaa liikennettä ja turismia.
- Anonyymi00039UUSI
Ilmeisesti jotain epäselvyyttä siitä, mitä tarkoittaa meluhaitta tällä yrityksellä. Kehtaavatkin meluta tahallaan niin että mökkiläisten rauha on mennyttä.
- Anonyymi00041UUSI
Eihän siinä mitään, jos se mökä olisi vaan siellä, mutta kun kuuluu kauas muuallekin. Noin välinpitämätöntä toimintaa en ole aikoihin kohdannut yritykseltä, joka harjoittaa toimintaa noinkin uniikissa luonnonympäristössä. Miten tuollainen sallitaan edes?
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Eihän siinä mitään, jos se mökä olisi vaan siellä, mutta kun kuuluu kauas muuallekin. Noin välinpitämätöntä toimintaa en ole aikoihin kohdannut yritykseltä, joka harjoittaa toimintaa noinkin uniikissa luonnonympäristössä. Miten tuollainen sallitaan edes?
mitä siellä tapahtuu?
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116968- 125906
- 83708
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten283699Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483