villa rapakivi

Anonyymi-ap

Sillä aikaa kun Rapakiven isäntä meni tänään saunaan, emäntä suomalaisella sisulla kattoi kesäterassin uusien oluiden ja kuksien kera.
Villa Rapakivi, Viilajärventie 253, Heinola
Anniskeluoikeudet, alcohol serving
#sauna, #rapakivi, #sisu, #kuksa

31

1303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kyllä viitsi tulla, kun siellä on ilonpilaaja.

      • Anonyymi00019

        😂😂


    • Anonyymi

      Villa Rapakivi, Viilajärventie 253, Heinola
      Anniskeluoikeudet, alcohol serving
      #sauna, #rapakivi, #sisu, #kuksa

      • Anonyymi

        Sillä aikaa kun Rapakiven isäntä meni tänään saunaan, emäntä suomalaisella sisulla kattoi kesäterassin uusien oluiden ja kuksien kera.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä aikaa kun Rapakiven isäntä meni tänään saunaan, emäntä suomalaisella sisulla kattoi kesäterassin uusien oluiden ja kuksien kera.

        mukava paikka😍😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä aikaa kun Rapakiven isäntä meni tänään saunaan, emäntä suomalaisella sisulla kattoi kesäterassin uusien oluiden ja kuksien kera.

        miellyttävä paikka 🥰🥰🥰


      • Anonyymi00017
        Anonyymi kirjoitti:

        miellyttävä paikka 🥰🥰🥰

        Villa Rapakivessä järjestetään musiikki-iltoja ja savusaunailtoja. Rapakiveen on myös tulossa pienimuotoinen pop-jazz-festivaali myöhemmin. Näistä tapahtumista ilmoitamme erikseen.

        Autot jätetään Villa Rapakiven parkkipaikalle (Piimäkallio).
        Osoite: Viilajärventie 253, Heinola.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Villa Rapakivessä järjestetään musiikki-iltoja ja savusaunailtoja. Rapakiveen on myös tulossa pienimuotoinen pop-jazz-festivaali myöhemmin. Näistä tapahtumista ilmoitamme erikseen.

        Autot jätetään Villa Rapakiven parkkipaikalle (Piimäkallio).
        Osoite: Viilajärventie 253, Heinola.

        😍😍😍


      • Anonyymi00023
        Anonyymi kirjoitti:

        mukava paikka😍😍

        Mukavuus kaukana.


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Villa Rapakivessä järjestetään musiikki-iltoja ja savusaunailtoja. Rapakiveen on myös tulossa pienimuotoinen pop-jazz-festivaali myöhemmin. Näistä tapahtumista ilmoitamme erikseen.

        Autot jätetään Villa Rapakiven parkkipaikalle (Piimäkallio).
        Osoite: Viilajärventie 253, Heinola.

        Ai se Saksalan paikka ? Se on kyllä hyvä ja tilava paikka, siellä oli juuri yksi koiratapaaminen. Todella kaunis luonto ja rauhallinen paikka.


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Mukavuus kaukana.

        Onneksi ikuinen änkerö olet sitten kaukana pilaamasta tuotakin, ja pysyt.


      • Anonyymi00036
        Anonyymi kirjoitti:

        mukava paikka😍😍

        🥰🥰


    • Anonyymi00018

      hienoa!

    • Anonyymi00020

      Luonnonrauha pilalla.

    • Anonyymi00022

      ❤️❤️

    • Anonyymi00024

      Täällä hymiöin ja sydämmin kommentoi paikan omistaja.
      Seutu on arvostettu siitä, että luonnonrauhaa, naapureita ja hiljaisuutta kunnioitetaan, nyt näin vuokramökkiläisenä kun on pari päivää kuunnellut yrityksen varavirtavoimakonetta täällä viilajärvellä monta tuntia, voin todeta että nyt on hukassa täysin , mitä tarkoittaa luonnonläheisyys, hiljaisuus ja eettinen toiminta.

      • Anonyymi00040
        UUSI

        Pikkuhiljaa luulisi viranomaisten ottavan kantaa tuohon luonnonsaastuttamiseen ja metelöitiin.


    • Anonyymi00026

      Tuollainen mainos on huono. Se kertoo yrittäjien keskinäisen työn jakautuvan epätasaisesti. Mies menee saunaan ja emäntä sillä aikaa kuksii.

    • Anonyymi00028

      mukava paikka!!

      • Anonyymi00029

        Ei naapurille.


    • Anonyymi00030

      Saksala on Heinolan kaupungin omistaja virkistyskeskus. Siellä pidetään huoli ympäristöstä ja on vuokrattavissa myös yksityisille.

      • Anonyymi00031

        😻😻


      • Anonyymi00032

        Suosittelen, Saksala paras!


      • Anonyymi00042
        UUSI

        Tuolla alueella Saksala saisi olla ainut majoitusyritys.


    • Anonyymi00034

      Saksalassa on paljon toimintaa, suosittelen !

    • Anonyymi00035

      Just oli Saksalassa noutaja koira tapahtuma. Ihanan rauhallinen luonnonläheinen paikka. Rapakivi taitaa olla siitä vielä eteenpäin, mutta Saksala on kyllä tuolla alueella aina ollut se "juttu". Hyvä hääpaikka jollekin!

    • Anonyymi00037

      Mönkkärillä rälläily ei kuulu tuon alueen luonnonrauhaan.

    • Anonyymi00038

      Saksala riittäisi tuolla seudulla. Aivan liikaa liikennettä ja turismia.

    • Anonyymi00039
      UUSI

      Ilmeisesti jotain epäselvyyttä siitä, mitä tarkoittaa meluhaitta tällä yrityksellä. Kehtaavatkin meluta tahallaan niin että mökkiläisten rauha on mennyttä.

      • Anonyymi00041
        UUSI

        Eihän siinä mitään, jos se mökä olisi vaan siellä, mutta kun kuuluu kauas muuallekin. Noin välinpitämätöntä toimintaa en ole aikoihin kohdannut yritykseltä, joka harjoittaa toimintaa noinkin uniikissa luonnonympäristössä. Miten tuollainen sallitaan edes?


      • Anonyymi00043
        UUSI
        Anonyymi00041 kirjoitti:

        Eihän siinä mitään, jos se mökä olisi vaan siellä, mutta kun kuuluu kauas muuallekin. Noin välinpitämätöntä toimintaa en ole aikoihin kohdannut yritykseltä, joka harjoittaa toimintaa noinkin uniikissa luonnonympäristössä. Miten tuollainen sallitaan edes?

        mitä siellä tapahtuu?


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe