Nainen miltä mies tuoksuisi

Anonyymi-ap

Kun yö vieras on syönyt aamupalan kanssasi ja haluais suihkuun niin mitä saippuaa sinulta löytyy eli mitä saippuan tuoksua on eli suihkun jälkeen lähdette miehen luokse tai kaupungille tai mitä olettekaan suunnitelleet

54

479

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joku aloe vera -saippua. Ei ole niin naisellinen tuoksu, aika neutraali. Siitä vaan🧼

• Anonyymi

Eli te tuoksutte sitten samalta kummasta muuten pidät että mies tuoksuu miesten saippualta vai samalta kuin sinäkin

• Anonyymi kirjoitti:

Eli te tuoksutte sitten samalta kummasta muuten pidät että mies tuoksuu miesten saippualta vai samalta kuin sinäkin

Miesten saippua tietenkin paras.

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Jos nainen tulee luokseni niin varoitan jo tässä viestissä. Minulla ei ole kuin sitä vihreää palasaippuaa.

Edes shampoota minulla ei ole, koska ajelen pääni säännöllisesti ruohonleikkuriin verrattavissa olevaan Princess merkkisellä tukanajo koneella.

Joskus yksinkertaisuus on vain helppoutta. Sitäpaitsi se säästää ympäristöä.

>simiti<

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

No joo kai se on niin tehty että naisten saippuat haisee miehen mielestä hyvälle ja miesten saippuat naisen mielestä hyvälle

• Anonyymi kirjoitti:

Jos nainen tulee luokseni niin varoitan jo tässä viestissä. Minulla ei ole kuin sitä vihreää palasaippuaa.

Edes shampoota minulla ei ole, koska ajelen pääni säännöllisesti ruohonleikkuriin verrattavissa olevaan Princess merkkisellä tukanajo koneella.

Joskus yksinkertaisuus on vain helppoutta. Sitäpaitsi se säästää ympäristöä.

>simiti<

Kukin tyylillään. Oon joskus myös käyttänyt sitä vihreetä palasaippuaa. Mutta se voi olla ihan hyvä sanoo etukäteen, toinen voi sitten halutessaan tuoda omat saippuansa jos ei tuosta palasaippuasta piittaa.

• Anonyymi kirjoitti:

No joo kai se on niin tehty että naisten saippuat haisee miehen mielestä hyvälle ja miesten saippuat naisen mielestä hyvälle

Niin, kuten deodoranteissa ja hajuvesissä, on naisellisia tuoksuja ja miehisiä tuoksuja. Sitten on neutraalejakin.
        Kyllä mua miehiset tuoksut viehättää eniten muissa ihmisissä, mutta niitä hyviä naisellisia tuoksuja haluan itseeni.

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Niin, kuten deodoranteissa ja hajuvesissä, on naisellisia tuoksuja ja miehisiä tuoksuja. Sitten on neutraalejakin.
        Kyllä mua miehiset tuoksut viehättää eniten muissa ihmisissä, mutta niitä hyviä naisellisia tuoksuja haluan itseeni.

Itse olen käyttänyt nyt vuoden miesten hajutonta deodoranttia ja saippuassa miedon hajuista saippuaa katsoin ei se ollutkaan miesten saippuaa vaan joku family fresh classic saippua sininen aika mieto haju ennen käytin miesten eri saippuoita mut haisivat voimakkailta no voi välillä ostaa mut tuo on halvin ja hajuttomin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olen käyttänyt nyt vuoden miesten hajutonta deodoranttia ja saippuassa miedon hajuista saippuaa katsoin ei se ollutkaan miesten saippuaa vaan joku family fresh classic saippua sininen aika mieto haju ennen käytin miesten eri saippuoita mut haisivat voimakkailta no voi välillä ostaa mut tuo on halvin ja hajuttomin

Mutta sitten voin ostaa miesten saippuoita ja niitä joista naiseni pitää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta sitten voin ostaa miesten saippuoita ja niitä joista naiseni pitää

Siis kun on parisuhteessa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäskö ätmin alkaa käytämään naisten saippuoita, niin tulis tunne, että nainen on lähellä, vaikkei naista missään näy

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

😍 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi kirjoitti:

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

😍 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

En ole innostunut kuumista tytöistä.

• Anonyymi

Käytä omiasi.

• Anonyymi

aika arvoton moottoripyörä jos joku Harley.-Davudsib eu tiu netsub kynuhabgessa,,

töökköoöub byiret ahekevat oakhibjub h chiooer.nitsjareutajub böjyy btr takkeussa aujaabsa,, kyneb tajua ;D

• Anonyymi

Tuolta vaan valitset sanotaanko näin että puteleita riittää🥲 harrastuksensa kullakin

• Anonyymi

Eikö yksi saippua purkki riitä eli kun yksi loppuu niin sitten vasta uusi purkki

• Anonyymi

En tiedä naisten saippuoista mutta miesten saippua purkissa on saippua ja shamppoo samassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä naisten saippuoista mutta miesten saippua purkissa on saippua ja shamppoo samassa

Nii halpiksissa, niis mitä poikaset käyttää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö yksi saippua purkki riitä eli kun yksi loppuu niin sitten vasta uusi purkki

Usein ei

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä yhtään miestä, joka käyttäsi noita tuollaisia, jotka eivät ole hyviä shampoona, eivätkä saippuana. Paskoja tuotteita, molemmissa käyttötarkoituksissa.

• Anonyymi

Osaako nainen toimia, jos mies naisen kylpyhuoneessa alkaa aivastelemaan, yskimään ja haukkomaan henkeään, kun naisen hajuvesi suihkusaippuat yhdessä naisen parfyymikimaran kanssa aiheutavat miehelle hengenahdistuksen????

• Anonyymi

Jos miehellä on mäntypala saippua, niin saako mies levittää kovalla mäntypala saippaulla naisen saippuoida hankaamalla saippaupalaa naisen keholle joka puolelle?

• Anonyymi

Naisen asunnossa on ollut liian lämmin, jos heti aamusta pitäisi päästä suihkuun.
      Meikäläinen ei ole koskaan harrastanut aamusuihkussa käyntiä, koska en hikoile öisin, varsinkaan talvella.

• Anonyymi

Nukun ikkuna auki et en nahistuis niin äkkiä vähän niinkuin jääkaapissa yöt mut haluan suihkuun kun herään ja illalla.

• Anonyymi

Suihkuun siitä hausunäätä!

• Anonyymi

Löytyy vaikka mitä tuoksuja.vaniljaa kookosta jasmiinia kirsikkaa melonia, tuoksuttomiakin löytyy niin ei tuu hengenahdistuksia. Ai niin ja löytyy miesten tuotteitakin, axea ja paria eri adidasta ja jotain kalliimpiakin tuotteita en muista mitä kaikkea onkaan..

• Anonyymi

Mies tuoksuisi vaahtokarkilta nyt sitten, muuta ei ole..

• Anonyymi

Limeltä ja mintulta, eli hyvin neutraalilta.

• Anonyymi

Ei pese mun saippualla. Mulla on palasaippua ja se on henkilökohtainen.

Jasu

• Anonyymi

En ole nyt ihan varma mutta kuullut että palasaippua kuivattaa ihoa enemmän kuin nestesaippuat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole nyt ihan varma mutta kuullut että palasaippua kuivattaa ihoa enemmän kuin nestesaippuat

Ei haittaa. Inhoan nestesaippuan limaisuutta.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei haittaa. Inhoan nestesaippuan limaisuutta.

Jasu

Jää iho niljakkaaksi.

Jasu

• Anonyymi

,påpslpptterot kpp. kpli tyttö joku tapaaminen tytöillä jossain kaupungissa, näin hienon moposkootterin jollain tytöllä..

voisin kokeilla mitähän nimittelijä tekisi jotain hasuja nimiä...

Ve
      Norpripate
      Kutoic

• Anonyymi

Ihminen on ainut "eläimistä", joka pyrkii poistamaan oman ominaishajun, keinolla millä hyvänsä. Älkääkö sanoko, etteikö ihminen ole "eläin", se on puhtaasti ihmisen omaa erottelua. Tuo ominaishaju on luonnossa yksi tärkeimpiä juttuja esim. toistensa tunnistamiseen ja moneen muuhun kanssakäymiseen. Vaikka ihminen pyrkii vähättelemään ominaistuoksun merkitystä, sillä voi olla paljon enemmän merkitystä käytännössä kuin ihminen edes tajuaa. Tottakai saippua yms. voi käyttää ja tuoksua hyvälle, halusin vain täsmentää tätä pientä seikkaa vieraantumiseen luonnosta.

• Anonyymi

Kyllähän eläimet kovasti puhdistavat itseään, ja vaikkapa koirat mm. pyörii kaikenmaailman mutalammikoissa ja kakkakasoissa keräilemässä "hyviä" hajuja itseensä jos vaan saavat mahdollisuuden.

• Anonyymi

pISSA TUOKSUU KUN tEEMU SAAPUU?

• Mikä ois hyvä deorodantti miehelle. Mulla on NIVEA, mutta se ei oikein tehoo, vaikka lupaa 48 tuntia, niin silti ei kestä ees iltaan.

• Anonyymi

Kivisaippua huva

Vähän tuoksuja

• Anonyymi

Triple Dry toimi ainakin itsellä hyvin kun teki fyysistä työtä kesäkuumalla.

• Anonyymi

teemme laulun jonka nimi on: kakka-teeemu-pissikakka-teemu.. lalllalllaaaa

• Anonyymi

En tiedä mut mun hyllyssä on nyt Versace Bright Crystalia ja sehän ei edes maltaita maksa voisin lorotella sitä sun päälle suihkussa. Ei kait se haittais jos multa tuoksuisit😀

• Anonyymi

Mies mun lempituoksu on Valentino Donna born in Rome sitä suihkuun seuraavaksi ja vartaloon voiteena. Voisin kait huuhdella sut myös niillä ei kait haittais jos samalta tuoksutaan jos yhdessä ollaan kerran menossa johkin😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies mun lempituoksu on Valentino Donna born in Rome sitä suihkuun seuraavaksi ja vartaloon voiteena. Voisin kait huuhdella sut myös niillä ei kait haittais jos samalta tuoksutaan jos yhdessä ollaan kerran menossa johkin😅

Kas kyn ei Born in Tuusniemi.

• Anonyymi

Männynneulasilta tuoksuisi.

• Anonyymi

Vessaan ei ainakaan uskalla mennä pissimään, sielä voi olla sisällä joku hirviöä eli Idootikin..

• Anonyymi

Sieltähän se hyppää niin, että kolina kuuluu! ROAaRrrr!

• Anonyymi

Jos olet tiputettu keskelle jotain todella suurta jota lbyrinttiä sitten etsiä ulospääsyä jotenkin ja jokaisen nurkan takan vaanimassa jotai hirviöitä :D

• Anonyymi

niin tytötkin voisivat piirtä jotain hirviöiden kuvia johonkin labyrinttipeliinn..

• Anonyymi

aanykka jyb jatsit oeukuub jatsit jyvaasu; kuin joku hirviö tuijottaisi peilistä takaisin irseäsi.

• Anonyymi

Yövieraat tuovat mukanaan hygieniatarvikkeensa.

- Sheena

• Anonyymi

Oliivin tuoksuista 😄 Miks muuten miesten suihkusaippuat on niin huumaava tuoksuisia? 😅 Voisin vaan nuuskutella niitä, mut harmi et niitä ei tästä taloudesta löydy.
      N30+

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

Hej 😋 Mukava kokous aikuisille - https://nu4.fun/?/?/fi018374082js

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Entä jos hyvän yön toivotus olisi: mennään hirviöiden luokse jos peitonkin alla ja sängyn allakin olisi hirviöitä.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1476
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1325
    3. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      86
      983
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      86
      916
    5. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      13
      900
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      186
      858
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      821
    8. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      801
    9. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      74
      742
    10. Kaipaan seuraasi niin

monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.
      Ikävä
      17
      730
    Aihe