Haluan muuttaa kauas pois

Anonyymi-ap

Josta kukaan ei löydä.

8

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kukaan koskaan aidosti välittänyt. Joudan pois
      Ihmisten ilmoilla.

      • Anonyymi

        Ilmoita.


    • Anonyymi

      Ilmoilta

    • Anonyymi

      Arvasin että on kaikki nämä vuodet ollut kiinnostunut vain toisista naisista. Nytkin täällä viestittelee useamman kanssa välittämättä siitä miltä minusta tuntuu. Satuttaa. Mulla ei ole ollut kun hän kohteena kenelle olen viestitellyt enkä halua muita. Nyt ei ole enää häntäkään. Pitää keskustella itselle.

      • Anonyymi

        Sun jutut on nykyään mies jopa kitkerimpien pikku paholaisten korvaan liian ufoja


    • Anonyymi

      Kun vanhemmat poistuu kuviosta muutan pois täältä. Haluan olla rauhassa loppuelämän ilman mitään tuttuja paikkoja mistä tulee paha ja haikea olo.

    • Anonyymi

      Luulin että oltiin kavereita mutta ei sitten oltukkaan. Joo sanoin kerran hänelle todella pahasti ja kaduin sitä saman tien. Yritin mennä perään pyytämään anteeksi mutta hän ehti mennä. En ole sen jälkeen nähnyt häntä kunnolla että olisin voinut pyytää anteeksi. Olen kyllä ottanut viime aikoina yhteyttä suoraan ja pyytänyt anteeksi mutta se on myöhäistä. Se mikä satuttaa eniten on että ei voitu puhua asioita. No joudan pois täältä missä asun ja kauas jonnekin mistä ei löydetä.

    • Anonyymi

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

      Hej 😋 Mukava kokous aikuisille - https://nu4.fun/?/?/fi018375306aq

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5055
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1295
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe