Jos muutenkin on TYP-tarkastus tulossa?
Kannattaako verikokeessa käydä omalla kustannuksella?
10
191
Vastaukset
- Anonyymi
Ei todellakaan kannata!
- Anonyymi
miksi pitäis. Onko sulla joku kiire tai salattavaa
- Anonyymi
Oletteko tyytyväiset tilanteeseen ja senkka nenästä.
- Anonyymi
Mikä seko aloitus tämä on ? Se TYP on vain pari kysymystä ja verenpaineen mittaus. Aivan turha tapaaminen.
- Anonyymi
Kuinka pitkä jono niihin on tällä hetkellä?
- Anonyymi
Riippuu varmaasn paikkakunnasta. Sanoit että sulle on typ-tarkastus tulossa joten onko päivämäärä jo tiedossa?
Terveystarkastuksen tekee terveydenhoitaja tai sairaanhoitaja. Voit varata ajan terveystarkastukseen itse tai sinut voidaan ohjata terveystarkastukseen TE-toimiston lähetteellä. Jos saat lähetteen TE-toimistosta, säilytä lähete itselläsi ja ota se mukaan vastaanotolle.
Terveystarkastus sisältää terveydentilan kartoituksen, mahdollisen lähetteen verikokeisiin ja tarvittaessa ohjauksen lääkärille tai eri alojen asiantuntijoiden vastaanotolle.
Näin ainaki päijät-hämeessä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu varmaasn paikkakunnasta. Sanoit että sulle on typ-tarkastus tulossa joten onko päivämäärä jo tiedossa?
Terveystarkastuksen tekee terveydenhoitaja tai sairaanhoitaja. Voit varata ajan terveystarkastukseen itse tai sinut voidaan ohjata terveystarkastukseen TE-toimiston lähetteellä. Jos saat lähetteen TE-toimistosta, säilytä lähete itselläsi ja ota se mukaan vastaanotolle.
Terveystarkastus sisältää terveydentilan kartoituksen, mahdollisen lähetteen verikokeisiin ja tarvittaessa ohjauksen lääkärille tai eri alojen asiantuntijoiden vastaanotolle.
Näin ainaki päijät-hämeessäEi ole vielä tullut aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole vielä tullut aikaa.
onko asia vireillä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko asia vireillä?
On lähete jatkotutkimuksiin laitettu.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
Hej 💋 Mukava kokous aikuisille - https://nu4.fun/?/?/fi018375386dt
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.755023Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.163403Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j242710Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581760- 471576
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346- 941342
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2351243Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711025IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54912